Epäilen, että mieheni pettää mutta mistään ei jää kiinni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos saat napattua miehesi puhelimen myöhään illalla, kun on nukkumassa, niin laita sille naiselle tekstiviesti, et ootko vielä hereillä ja odottele mitä vastaa. Tai vaikka pelkästään et on ikävä, jos sieltä tulee vastausta siihen suuntaan et samoin, ni homma selvä ja sit jos jotain muuta, ni voit laittaa takaisin et tuli väärään numeroon. Tosin huono sinänsä jos on nukkumassa ja laittelee viestiä takasin aamulla miehelles..

Mut itse en lähtisi soittamaan, ihan siksi, että nainen varmaan tietää miehen olevan varattu ja ovat varmasti sopineet keskenään jotain et jos sattuisit soittamaan.

Pystytkö seuraamaan miestäsi, jos jää "yliyöihin"?

Se numero, mihin josksu soitit, kun siitä tuli viesti, oliko se tallennettu miehen puhelimeen? Jos, niin millä nimellä? Jos ei niin eikö se sitten ole aika todennäköistä, että oli väärä numero. Vai muistaako mies numeron ilman tallentamista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos vielä kaikille neuvoista. Voisin kokella myös tuota prepaid liittymää. En yhtään tiedä millaisia ne on ja mistä saa, R-kioskilta vai?

Mä tein kerran niin, että uudesta liittymästä lähetin miehelle viestiä salaiselta ihailijalta ja mies jopa sopi treffit...

R-kioskilta saa prepaidin. Käyt vain kysymässä sieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se numero, mihin josksu soitit, kun siitä tuli viesti, oliko se tallennettu miehen puhelimeen? Jos, niin millä nimellä? Jos ei niin eikö se sitten ole aika todennäköistä, että oli väärä numero. Vai muistaako mies numeron ilman tallentamista.

Ei ollut tallennettu, kuten ei tämä uusikaan tapaus. Miehellä on kyllä tarkka numeromuisti, mutta eihän se mitään todista.

Uskoin ihan täysin tuosta ekasta, että oli väärä numero, nyt vasta kun tuli tämä uusi selkkaus niin pistää miettimään.

Jos saat napattua miehesi puhelimen myöhään illalla, kun on nukkumassa, niin laita sille naiselle tekstiviesti, et ootko vielä hereillä ja odottele mitä vastaa. Tai vaikka pelkästään et on ikävä, jos sieltä tulee vastausta siihen suuntaan et samoin, ni homma selvä ja sit jos jotain muuta, ni voit laittaa takaisin et tuli väärään numeroon. Tosin huono sinänsä jos on nukkumassa ja laittelee viestiä takasin aamulla miehelles..

Mut itse en lähtisi soittamaan, ihan siksi, että nainen varmaan tietää miehen olevan varattu ja ovat varmasti sopineet keskenään jotain et jos sattuisit soittamaan.

Joutuisin lainaamaan joltakulta auton ja hankkimaan lapsille hoitajan, jos alan seurailla miestä työpaikallaan, jonne on meiltä n.30km. Nyt tosin ei tarvetta, ollaan kummatkin lomalla heinäkuun. Eli ainakaan työmenoja ei ole tiedossa.

Mietin vielä sen välillä laitanko miehen kännykästä viestin tälle naiselle vai prepeidistä viestin miehelleni tämän naisen nimissä. Kummassakin on puolensa...

Oletko varma, että nainen asuu siellä 300 km päässä? Voihan olla, ettei hänellä ole osoitetiedot ajantasalla. ei kaikki tee muuttoilmoituksia. Tai sitten se voi olla hänen kotiosoitteensa, mutta hän asuu esim työn takia viikot vaikka teidän paikkakunnalla.

Joutuisin lainaamaan joltakulta auton ja hankkimaan lapsille hoitajan, jos alan seurailla miestä työpaikallaan, jonne on meiltä n.30km. Nyt tosin ei tarvetta, ollaan kummatkin lomalla heinäkuun. Eli ainakaan työmenoja ei ole tiedossa.

Mietin vielä sen välillä laitanko miehen kännykästä viestin tälle naiselle vai prepeidistä viestin miehelleni tämän naisen nimissä. Kummassakin on puolensa...

Laita prepeidistä. Jos miehesi vastaa siihen, asia saattaa selvitä, mut sit taas toisaalta mies saattaa ottaa yhteyttä siihen naisen oikeeseen numeroon. Mut sit taas vois aatella et prepaidista tullut numero on mennyt väärään numeroon ja sattumoisin sama nimi kuin sillä naisella, joten ei kannata heti ekaan viestiin laittaa mitään mistä voisit paljastu.a

Alkuperäinen kirjoittaja ota huomioon tämäkin:
Oletko varma, että nainen asuu siellä 300 km päässä? Voihan olla, ettei hänellä ole osoitetiedot ajantasalla. ei kaikki tee muuttoilmoituksia. Tai sitten se voi olla hänen kotiosoitteensa, mutta hän asuu esim työn takia viikot vaikka teidän paikkakunnalla.

En ole täysin varma, tietenkään. Kahdesta eri paikasta hain tietoja ja molemmissa asuinpaikka tämä toinen kaupunki ja hänellä nimissään siellä firma. Oletan, että itse kuitenkin työskentelee tuossa firmassa, jonka käyntiosoite on samassa kaupungissa kuin tämän naisen kotiosoite.

Alkuperäinen kirjoittaja ota huomioon tämäkin:

En ole täysin varma, tietenkään. Kahdesta eri paikasta hain tietoja ja molemmissa asuinpaikka tämä toinen kaupunki ja hänellä nimissään siellä firma. Oletan, että itse kuitenkin työskentelee tuossa firmassa, jonka käyntiosoite on samassa kaupungissa kuin tämän naisen kotiosoite.

Ja mitä enemmän mietin, niin vaikka tällä naisella on se firma ja kotiosoite siellä toisessa kaupungissa niin hyvin mahdollisesti hänellä voi olla jotain liikeasioita samassa kaupungissa, jossa mieheni käy töissä, joten tapaamiset olisi ihan mahdollisia miehen työajankin puitteissa.

Nyt olen niin vainoharhainen, että mietin kaikkia miehen menoja. Esim yhtenä iltana oli kovatsi lähdössä pyöräilemään itsekseen kun on kaunis sää (mitä ei yleensä tee) ja kun me sitten olimme lasten kanssa lähdössä mukaan niin peruikin menoa. Että olisiko pyörällä lähtenyt jonnekin, minne sillä pääsee nopeasti. No, taidan vaan olla liian vainoharhainen. Lähdimme lopulta kävelylle koko perhe.

Tulen kai hulluksi ennenkuin tilanne selviää.....!!!!

Minäkin sorruin tuohon kännykän kyttäämiseen viime sunnuntaina, kun oli ollut juopottelemassa v.loppuna kun minä olin lasten kans äidilläni.
Mies nukku sohvalla ja minä katoin sen puhelimen että onko mitään epäilyttävää ( huonosti mennyt liitossa viime aikoina.. ) olihan sielä. Yhden naisen numero tallennettuna peitenimellä ( esim. Vantaan H ) johon oli soittanu v.loppuna ja josta oli soitettu miehelle. Kyseisen naisen tiiän, koska vanha lapsuudentuttuni ja tarkistin numeron findista. Siten tiesin että numero meni tälle naiselle. Mieheltä sitten suoraan kysyin että onko ollu yhteydessä kyseisen henkilön kans, sano vilpittömällä, ihmettelevällä äänellä että ei ole ollu. jatko uniaan ja kun heräs ni kysyin että kuka tämä " Vantaan H" on ni sano että ei sulle kukaan..
Sanoin että tiiän kelle numero menee mutta ei ole kuulemma soitellu sen kans.
Minut haukku lehmäksi ja vainoharhaseksi ku tutkin sen puhelimen. Sano että anna olla viiminen kerta ku kosket minun puhelimeen..
Yhäki ilmeisesti se numero sielä on enkä ole tutkinu sen koommin enkä kysyny enää mitään ku ite saa aina haukut vaikka ei ole mitään tehny..masentaa edelleen vaikka en sitä muille näytäkkään.

Alkuperäinen kirjoittaja petetty:
On aivan selvää, että Ap:n mies pettää. Ei tarvita mitään todisteita - kenkää persuksille.

Kyllä minä tarvitsen täysin selvät todisteet ennenkuin lopetan 10 vuoden avioliiton lasteni isän kanssa. JOS kyseessä on erehdys niin ei minusta ole lasteni perhettä hajottamaan, täytyy olla täysin varma, seuraukset on sen verran suuret.

Niin no itse olin 24 vuotta avioliitossa, enkä mitenkään olisi voinut uskoa, että vaimo pettää. Kun asia paljastui, hänellä oli ollut toinen mies jo pari vuotta. Jälkikäteen oli helppo huomata, että merkkejä oli ollut ilmassa paljonkin. Puhelimen pin-koodin vaihto, piti mennä ulos puhumaan kun "ystävä" soitti, välillä ystävän luo syömään, milloin mitäkin menoja, öitä poissa, lopulta sukupuolitauti. Minusta löytyi yht'äkkiä vikoja, vaimo ei ollut enää mihinkään tyytyväinen jne. Pettäminen ei tuntunut pahimmalta, vaan se, että oli valehdeltu päin naamaa pitkän aikaa. Minäkin tietysti kaipasin konkreettisia todisteita ja lopulta sain ne kun vaimo ei eräänä iltana ollutkaan siellä missä oli sanonut olevansa. Näin jälkikäteen ajateltuna olisi vain pitänyt luottaa omiin tuntemuksiinsa, eikä uskoa valheita.

Ap, tsemppiä sulle! Toivottavasti saat miehen pian kiinni. Kyllä toi niin tutulta kuulostaa. Voisin lyödä vetoa että pettää. Niin harmi, että pitää rikkoa rakkaus ja luottamus. Ihan suututtaa.

Onkohan se nainen muuten Facebookissa? Sieltä näkis varmaan työmatkoja jne.

Alkuperäinen kirjoittaja petetty:
Niin no itse olin 24 vuotta avioliitossa, enkä mitenkään olisi voinut uskoa, että vaimo pettää. Kun asia paljastui, hänellä oli ollut toinen mies jo pari vuotta. Jälkikäteen oli helppo huomata, että merkkejä oli ollut ilmassa paljonkin. Puhelimen pin-koodin vaihto, piti mennä ulos puhumaan kun "ystävä" soitti, välillä ystävän luo syömään, milloin mitäkin menoja, öitä poissa, lopulta sukupuolitauti. Minusta löytyi yht'äkkiä vikoja, vaimo ei ollut enää mihinkään tyytyväinen jne. Pettäminen ei tuntunut pahimmalta, vaan se, että oli valehdeltu päin naamaa pitkän aikaa. Minäkin tietysti kaipasin konkreettisia todisteita ja lopulta sain ne kun vaimo ei eräänä iltana ollutkaan siellä missä oli sanonut olevansa. Näin jälkikäteen ajateltuna olisi vain pitänyt luottaa omiin tuntemuksiinsa, eikä uskoa valheita.

Olen miettinyt ja analysoinnut miehen käytöstä viime aikoina. Jotenkin ottaa sitä etäisyyttä tunnetasolla koko ajan. Yksikin päivä mietin, että meillä on tässä rinnakkain kaksi elämää, toista me elämme lasten kanssa ja toista sitten.. mies jossain omassa maailmassaan. Toinen mikä tuntuu pahalta on se, että viime aikoina mies tuntuu löytävän minusta koko ajan jotain vikaa, kaikki syyt vastoinkäymisiin on minussa, koskaan aikaisemmin hän ei ole ollut tälläinen. Nyt lomalle meillä ei juuri ole valmiita suunnitelmia, koska miehen mielestä minulle ei kelpaa mikään. Oikeasti mies ei ole edes ehdotellut mitään, mutta mikään mitä minä ehdotin ei käynnyt.

Olen kyllä yrittänyt kysellä mieheltä missä hänestä tässä meidän suhteessa on vikaa, mutta vastausta en tunnu saavan. Joskus sanoo, että se kun minä olen aina niin vihainen hänelle! Siis vihainen, miten niin muka? Sitäkään ei osannut selittää tarkemmin.

Minulla on todellakin ollut viime aikoina tunne, että olen suurennuslasin alla, joka asiasta yritetään löytää jotain sanomista. Ei mies minua hauku ja pyytää kyllä anteeksi kun näkee, että sanansa loukkasivat, mutta sitten taas töksäyttää. Tuntuu että minun pitää koko ajan suorittaa ollakseni hänelle mieluinen ja kuin hän vertaisi minua johonkin toiseen, oletan että jos kyseessä toinen nainen niin hän tekee päässään pohdintaa meidän väliltä. Tai sitten ei sitä toista ole, mutta rakkaus minua kohtaan loppunut muuten vaan ja pohtii haluaako muutosta...

Minusta tuntuu kauhean pahalta ajatuskin että mies, jota rakastan aivan äärettömästi on ehkä rakstunut toiseen, mutta enemmän satuttaa ajatus petetyksi tulemisesta ja siitä, että minulle valehdellaan. Olisi sitten edes avoin ja rehellinen jos toisen haluaa, mitä sitä enää tässä suhteessa roikkumaan, en minä miestä säälistä itselläni halua pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja we:
Ap, tsemppiä sulle! Toivottavasti saat miehen pian kiinni. Kyllä toi niin tutulta kuulostaa. Voisin lyödä vetoa että pettää. Niin harmi, että pitää rikkoa rakkaus ja luottamus. Ihan suututtaa.

Onkohan se nainen muuten Facebookissa? Sieltä näkis varmaan työmatkoja jne.

Kiitos sinullekin. Itse tosin toivon vielä, että kaikki on suurta erehdystä ja kaikelle tälle löytyy joku luonnollinen selitys, en todellakaan halua luopua minulle rakkaasta ihmisestä. Muta erohan se on edessä jos mies pettää, kuten nyt alkaa näyttämään.

Tämän naisen tietoja ei löydy FB:stä mutta nehän voi salata niin että ei löydä haulla tai jopa niin että tietty ihminen ei niitä löydä. Olen kyllä googlettanutkin häntä, mutta ei löydy kuin nuo viralliset tiedot firmastaan.

Pitäisi kai mennä nukkumaan mutta en saa unta. Mies on lasten kanssa vanhempiensa luona viikonlopun vietossa, kaipaan häntä ja samalla tietty pohdin mitä mies mahtaa tällä hetkellä tehdä, nukkuuko jo vai viestitteleekö ihastuksensa kanssa... kyllä se sattuu sydämeen.

Hän haluaisi erota, mutta ei saa sitä tehtyä. Hänellä on ristiriitainen olo. Koittaa haukkua sua ja löytää kaikkia olemattomia vikoja susta, jotta sä saisit tarpeeksesi ja jättäisit hänet, jotta hänen ei itse sitä tarvitsisi tehdä.

Ihan sama meillä oli exän kanssa. Näin, että kaikki mitä tein ja sanoin oli väärin. Mies oli ihan muissa maailmoissa ja toisaalta välillä todella ihana ja kiltti. Myöhemmin tajusin että se kiltteys johtui syyllisyydestä.

Sun pitäis nyt jotenkin saada se mies kiinni valheista. Selkä seinää vasten.

Kuulostaa todella tutulta. Miehesi näyttäisi etsivän sinun "vioistasi" ja käyttäytymisestäsi oikeutusta pettämiseensä. Asia on kuitenkin niin, että syy pettämiseen löytyy pettäjästä. Pettämistä ei oikeuta mikään. Parisuhteen voi lopettaa silloin kuin haluaa - sen jälkeen on vapaa uusiin suhteisiin.

Kysypä muuten huomenna, tai sitten kun lapsetkin tulevat takaisin kotiin, että kävikö isä jossain. tuli vain mieleen, että tuolta omilta vanhemmiltaanhan onb helppo lähteä tapaamaan ihastusta ja jättää lapset hyvään hoitoon.

Yhteistyössä