H
Heittopussi
Vieras
Olen seurustellut puoli vuotta erään miehen kanssa ja aikaa on vietetty todella tiiviisti yhdessä. Niin tiiviisti, että erinäisiä tavaroita on kulkeutunut jo miehellä minunkin luokseni. Jokin aika sitten suhteemme oli tavallaan katkolla ja mietimme että miten jatkamme vai jatkammeko ollenkaan, tämä oli miehen aloite. Päätimme kuitenkin yrittää yhdessä. Tuon katkon aikana mies haki ihan avoimesti uutta seuraa, ei kuitenkaan minulle itse siitä kertonut vaan ihan itse sen selville sain ja asiasta keskusteltiin. Tämän katkon jälkeen on tuntunut siltä, että välillä kaikki on hyvin ja välillä taas tuntuu etten kuulu miehen pitkän ajan suunnitelmiin. Nyt sitten huomasin kaiken huipuksi että lähtiessään viimeksi luotani hän on ottanut hieromasauvan mukaan. Mitä ihmettä hän tekee sillä itsekseen vai onko uusi viihdytettävä löytynyt? Aion kyllä ottaa asian puheeksi hänen kanssaan kunhan kasvotusten olemme. Toisaalta olen sellaista turraa raivoa täynnä tällähetkellä, että tekisi mieleni soittaa ja vaatia keskustelua samantien. Mutta puhelimessahan en toisen ilmeitä ja reaktioita näkisi.
Nyt mietin, että olenko jokin hätävara ja minut heivataan samantien kunhan parempi kuvioihin tulee. Vai onko jo tullut. Tuntuu vaan että nyt minua pissitään silmään ja rankasti tai sitten en vaan osaa luottaa. Tunteet omalta puoleltani eivät ole kuolleet, mutta en kuitenkaan heittopussiksikaan halua alkaa. Taitaa tämä yö mennä valvoessa ja miettiessä...
Nyt mietin, että olenko jokin hätävara ja minut heivataan samantien kunhan parempi kuvioihin tulee. Vai onko jo tullut. Tuntuu vaan että nyt minua pissitään silmään ja rankasti tai sitten en vaan osaa luottaa. Tunteet omalta puoleltani eivät ole kuolleet, mutta en kuitenkaan heittopussiksikaan halua alkaa. Taitaa tämä yö mennä valvoessa ja miettiessä...