epäreilu jälki-istunto...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmailija

Vieras
Pojat saavat ottaa liikuntatunnille omat nimetyt juomapullot.Nyt heillä oli luistelua.Luistimet vaihdetaan kopissa,jossa ei ole vessaa tai vesipistettä.Pojalle oli tullut pissahätä.Hän oli sitten pissannut omaan pulloonsa.Saipa sitten jälki-istuntoa,kun joku oli juonut siitä pullosta.Miekesräni epäreilua...Pullo oli pojan nimellä ja toinen mennyt juomaan ilman lupaa siitä pullosta.Jälki-istunto olisi kyllä kuulunut tälle toiselle juomavarkaalle!!!Kun kerta menee juomaan toisen pullosta...

Jos on noin tyhmä ja huonosti koulutettu, niin joutaa harjoittelemaan sitä jälki-istuntoa tulevaisuuttakin varten. On otettava myös huomioon harmailijan huono huumorintaju, joka on saattanut tarttua poikaan.

no aika huoh.. siis väärin.. hätä ei lue lakia ja jos omaan pulloonsa kusee niin mitä haittaa siitä kenellekkään on.. vai kierrätetäänkö pulloja.. sitten ehkä olisi syytäkin jälkkäriin.. ja varkaalle kanssa istuntoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos on noin tyhmä ja huonosti koulutettu, niin joutaa harjoittelemaan sitä jälki-istuntoa tulevaisuuttakin varten. On otettava myös huomioon harmailijan huono huumorintaju, joka on saattanut tarttua poikaan.

Miten poika on tyhmä ja huonosti koulutettu????Olisi varmaan jos olisi pisisnyt sinne koppiin tai pakottanut toista juomaan.Miksi kukaan menee ilman lupaa juomaan toisen pullosta????Eikö hän ole tyhmä ja huonotapainen????

no aika huoh.. siis väärin.. hätä ei lue lakia ja jos omaan pulloonsa kusee niin mitä haittaa siitä kenellekkään on.. vai kierrätetäänkö pulloja.. sitten ehkä olisi syytäkin jälkkäriin.. ja varkaalle kanssa istuntoa.

Siis jokaisella on omat kotoa tuodut pullot ja omat juomat.

No kyllä mua vähän ihmettäis, että missä metsässä kasvanut lapsi tekee asiansa pulloon... Mun mielestä jälki-istunto tuskin tuli siitä, että se toinen poika oli siitä pullosta juonut, vaan siitä, että poikasi oli pulloon pissanut...

Ei tuo ole todellakaan jälki-istunnon aihe että poika on pissannut pulloonsa ja joku varas juonut siitä! Jokainen saa säilyttää omassa pullossaan vaikka pissaa, jos niin haluaa eikä kellään ole siihen mitään sanomista. Eikä kellään ole mitään lupaa mennä juomaan toisen pissaa/vettä/mitä tahansa, jos ei anneta lupaa. Mikä tässä nyt oli sitten se syy jälki-istunnolle? En ymmärrä sitä, joka antoi jälki-istunnon. :headwall:

No kyllä mua vähän ihmettäis, että missä metsässä kasvanut lapsi tekee asiansa pulloon... Mun mielestä jälki-istunto tuskin tuli siitä, että se toinen poika oli siitä pullosta juonut, vaan siitä, että poikasi oli pulloon pissanut...

MITEN SIITÄ VOI ANTAA JÄLKI-ISTUNTOA ETTÄ PISSAA OMAAN PULLOONSA?

Alkuperäinen kirjoittaja hölmöä:

No mun mielestä se nyt ei ole hyvätapaista kuseksia pulloihin... Enkä usko, että opettajankaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
:laugh: Tuskin kukaan pilailu mielessä omaan pulloonsa kusee!

Saa kai sitä pissiä pulloonsa vaikka pilailumielessäkin. Mitä väliä. Kun ei kai sitä voi tietää että joku menee juomaan sen pissan jos ei anneta lupaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no tuossa tapauksessa ei ole mitään syytä jälkkäriin jos ikiomaan pulloonsa pissii.. laittaisin kyllä noottia opettajalle..

lattialleko olis pitänyt pissiä? parempi vaihtoehtohan tuo on jos hätä on iskenyt, eikä kellään pitäis olla asiaa toisen nimikoidulle pullolle.

No mun mielestä se nyt ei ole hyvätapaista kuseksia pulloihin... Enkä usko, että opettajankaan.
No ei olekaan. Mutta silti huomattavasti hyvätapaisempaa kuin olisi ollut kusaista sen pukukopin nurkkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hölmöä:

Olisko se sit pitäny kusta pitkin nurkkia vai sinne jäälle lorotella keltaista vanaa? Vai housuunsako pojan olis pitäny tehdä? Eiköhän tuo oo ihan siistein tapa ollut. :headwall:

no tuossa tapauksessa ei ole mitään syytä jälkkäriin jos ikiomaan pulloonsa pissii.. laittaisin kyllä noottia opettajalle..

PEESI!!!

Kun siellä kopissa ei ole vessaa eikä vesipistettä.Pojalla oli tullut pissahätä ja olivat siis luistelemaan menossa.Koulu ja vessat kaukana.Missä säännöissä on ettei pulloon saa pissata.Edelleen pullo oli pojan oma ja nimikoitu.Toinen edelleen juo toisen pullosta ilman lupaa!!!!!!!Kolmasluokkalaisia ovat,joten ihan lukutaito löytyy....

Kun siellä kopissa ei ole vessaa eikä vesipistettä.Pojalla oli tullut pissahätä ja olivat siis luistelemaan menossa.Koulu ja vessat kaukana.Missä säännöissä on ettei pulloon saa pissata.Edelleen pullo oli pojan oma ja nimikoitu.Toinen edelleen juo toisen pullosta ilman lupaa!!!!!!!Kolmasluokkalaisia ovat,joten ihan lukutaito löytyy....

Joo no ei sillä toisella ollut oikeutta ottaa sitä pulloa jne. Se nyt on ihan yhdentekevää. Mut en mä kyllä ymmärrä miten normaalina kaikki täällä pitää sitä, että kuseksitaan pulloihin. Mun mielestä parempi tapa olisi ollut mennä vaikka jonnekin pusikkoon nurkan taakse tms. Sielläkö se on kuseksinut pulloon kaikkien luokkakaverin keskellä?? Ja se on ihan ok???

Ymmärrän opettajana kyllä toista opea. Ei kukaan kolmasluokkalainen kuseksi pulloon toisten lasten kanssa ihan hätänsä takia. Kyllä siinä on leikitty pelleä ja nauratettu toisia. Ja jos on piilossa pissannut niin kai olisi sen heti kaatanut pihalle nurkalle eikä jättänyt pulloon. Kyllä siinä on selvä KÄYTÖSHÄIRIÖ ja syy jälki-istuntoon!

:D Repesin aivan täysin, kun luin tämän alotuksen. Että jollekin on tullut mieleen pissata pulloonsa! Minä kans ihmettelen, miten se on ok pissata johonkin pulloon??? Vaikka tietenkään toiset ei saa juoda muiden pullosta ilman lupaa, niin kyllähän sen kaikki tietää, että lapset juo toistensa pulloista. Ja epäilen myös, että lapset on naurattanu toisiansa, kyllähän tuon ikäisen pitäisi ymmärtää mennä pissalle johonkin nurkan taakse... Muussa tapauksessahan tuo olisi kekseliästä, vaikkakin hyvien tapojen vastaista.