Tässäpä on näkökulmia, ja ihan erilaisia!!: Kaikella hyvällä, omia näkemyksiäni aiheesta

Älä pliis loukkaannu..Eka kohta on jo aika raaka..:/
Eli:
-Sinua kiinnostaa se mies ihan liikaa. Miehellä ei kiinnosta nainen, jolle mies on elämän keskipiste, sanoipa mies itse mitä hyvänsä.
-Mies ei kykene hallitsemaan omaa kiinnostustaan. Joko hänellä kiinostaa tai sitten ei. Yleensä, jos nainen ehdottelee liikoja, mies kokee paineita , ja alkaa suhtautumaan suhteeseen välttelevästi. (eli hyvin alkanutkin kiinnostus voi lopahtaa tai vaimeta)
-Tähän on olemassa todellisiakin syitä. Mies tietää itse, jos hän ei ole vielä valmis. Kun hän ei ole valmis, hän käyttäytyy sen mukaisesti, eikä itsekään osaa sanoa välttämättä miksi. tämä kyllä mahdollistaa sen, että viisas nainen osaa lukea poikaa kuin avointa kirjaa: käytöksen perusteella, ilman, että mieheltä tarvitsee kysyä mitään. Ei hän nimittäin osaisi vastata kysymyksiin kattavasti ja oikein, vaikka haluaisikin.
- Miehellä on tarve tehdä rakastamansa nainen TYYTYVÄISEKSI.
Jos nainen valittaa jostain, tekisi miehen mieli painua silloin maanrakoon. Siksi hän lupaa ummet, lammet ja lemmet, vaikka tietää osan lupauksista olevan vain hätävalheita.
(Lisäsyy lupailuun on usein myös toive pillunsaannin jatkumisesta ilman keskeytyksiä, valitettavasti)
-Se , että sinulla on tuon kaltainen ongelma, kielii minusta siitä, että sinulle ei ole oman elämäsi kuviot täysin selvillä.
Toinen vaihtoehto on se, että ne ovat liiankin hyvin selvillä, ja miehesi ei vain nyt satu istumaan sinun suunnittelemaasi aikahaarukkaan sitoutumisen osalta.
-Selvitä se, mitä itse tahdot elämältäsi, onko se yksi ainoa pullikoiva mutta ah! niin rakas mies, vai se, että esim . opiskelet haaveammattiisi ja suhtaudut järjellä ihmissuhdeasioihin, kunhan sinä ja miehesi olette siihen valmiita todella?
-Itse olen vasta 27 v, ja olen silti sitä mieltä, että sinä olet ihan liian nuori, kuten myös miehesikin. Aikuisuuden salaisuus ei ole siinä, että kypsyy aikaisin, vaan siinä, että tajuaa olla kypsymättä ennen kuin kestää puusta putoamisen..eli miehesi on tässä suhteessa sinua viisaampi.
Hän tietää mihin hän kykenaa ja mihin ei kykene, eikä myöskään oma-aloitteisesti ryhdy sellaiseen , mihin ei kykene.
- Ole varovainen siinä, mitä toivot, sillä toiveesi voi toteutua!
Eli, jos ukkosi puhuu paskaa ollessaan kännissä, se on juuri se asia,josta tulet kärsimään enemmänkin sitten kun hänet ""saat"" kihloihin tai naimisiin.
Hohhoh.
Tuollaisen dilemman keskellä ei synny minun nähdäkseni mitään muuta, kuin odottamista, lykkäämistä, loukkantumista, riitelyä, vittuilua, kuohuvia rakkauden tunteita (saatko muuten orgasmia yhdynnässä?) eroamista ja yhteen palaamista, joka vie kuitenkin yhteenlaskettuna aivan helvetisti nuoren naisen energiaa, jota hän VOISI toki käyttää johonkin muuhunkin.
Kaikilla vain ei ole sisua siihen, että hyväksyy tosiasiat ajoissa.
Muista: miestä et voi muuttaa, mutta mies voi muuttaa nuoren tyhmän naisen....lopullisesti, ja ei niin hyvään suuntaan.
Mies muuttaa itsensä sitten, jos hän oikeasti haluaa naisen jota rakastaa.
Alle 30-v mies ei osaa välttämättä rakastaa, hänellä on niin monta dilemmaa ratkaistavanaan itsensä suhteen, että hän ei edes jouda rakastamaan. Ei se ole edes välttämättä hänen syynsä, se vain ON niin.
Anna hänen olla rauhassa, ja itsesi.