Erilaiset äidit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Erilainen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Erilainen äiti

Vieras
Mikä tuohon ohjelmaan on pääsy kriteeri? Millä tavalla pitää olla erilainen?

Itse mietin että pitäisikö hakea ohjelmaan? Vanhin lapseni on 20-v ja nuorin on tulossa. Itselläni kuusi lasta ja miehelläni kaksi ja nyt siis odotamme ensimmäistä yhteistä lasta.
Minun lapset osa on jo omillaan ja nuorimmat asuvat isällään ja mieheni lapset asuu äidillään. Meillä viikonloppuisin siis vaihteleva määrä lapsia talossa, arkisin olemme kahden.
Olisinkohan tarpeeksi erilainen äiti? :)

[QUOTE="vieras";28516408]Mä luulin että ne tän vuoden haut on jo ohi... Voin olla väärässäki :)
Laskettuaika piti olla ainaki ny kesäl[/QUOTE]

Ok no sit ei onnistu. Mä näin jossain pätkän missä oli että etsitään uuteen tuotantokauteen uusia äitejä, mutta jäi varmaan kuulematta toi.

[QUOTE="vieras";28516416]Miksi haluaisit ohjelmaan? Ja miksi pitää hankkia noin monta lasta? Ja kysynpä nyt vielä, miksi lapset eivät asu kanssasi (ala-ikäiset siis)?[/QUOTE]

Juuri siksi haluaisin tuohon ohjelmaan, että voisin valaista asiaa monelle tutullekin, jotka heiluttaneet puukkoa selän takana, kun eivät ole ymmärtäneet ratkaisuamme.
Lapsi tarvitsee sekä äidin että isän saadakseen alkunsa, eikös vaikka? Jos ei isää, ei lasta, jos ei äitiä ei lasta, eli kumpaakin tarvitaan yhtä paljon? Vai onko toinen tässä vaiheessa tärkeämpi? Mielestäni ei. Miksi eron tulessakaan toinen olisi tärkeämpi kuin toinen? Me erosimme ja kun mietimme lasten parasta, laitoimme sekä isän että äidin pöydälle, molemmat yhtä tärkeitä. Mielestämme lasten oli parempi jäädä isän luokse, näin saivat jatkaa normaalia elämää, ainut poikkeus oli että äiti ei enää asuisi kotona. Eli lapset sai jatkaa entisessä koulussaan, jäädä asumaan omaan kotiin, pitää entiset kaverinsa.
Eli se olin minä joka muutin kotoamme pois. Tämän jälkeen juttelimme lasten kanssa ja heille asia kävi näin hyvin.
Eli miksi yleensä ajatellaan että äiti olisi hylännyt lapsensa jos lapset jäävät isälleen? Tästä menisin mielelläni jakamaan ajatuksiani.

Yhteistyössä