Esikoinen ilmoiti eilen ja tänään mielipite jo eri:D

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toivon todella lastenne puolesta, että tähän puuttuu joku viranomainen :(

no sitten ei muuta kun soittoa sinne vaan jos kerrankin oot noin huolissaan :D

Kaikista pelottavinta koko maailmassa on se, että ihminen ei itse myönnä tai edes ymmärrä virheitään. Siitä kehittyy sitten koko ajan isompi soppa..

Kyllä mä myönnän sen, että en mä lapselle paineita halua ja stressiä, mutta se oli ainoa keino ja mä luulen se on paras keino joka ainakin toimi, jos mä näen että se on masentunut, stressaantunut niin ettei syö mitään, sitten mä alkan itsekin stressata. Vittu, siis luuleeko joku että mä haluan omille lapsille jotain pahaa ja että en luule heitä yhtään tai mulla on itsellä jotain anoreksia ongelmia, huoh sitten.

Itsestäkin nyt mä sanon, että mä en ole mikään läski, en siis luule niin, mutta olen nykyään tosi löysää, mihin en ole tottunut, mut jos läskisk itseä prkle täällä sanon niin se on vain sana joka ei tarkoita että oikeasti luulen että olen joku ylipainoinen tai jotain, vaan sanon sen kun olen vihainen itselle ja ei mahdu vaateihin..

vielä jos joku halua tehdä ilmoitusta, niin ei muuta kun peheliin käteen ja soitto vaan sinne, luuleeko joku tosissaan että mä pelkään? Täällä voi vaikka joka päivää ihmisiä käydä on aihetta tai ei

Olet niin tasapainoton äitinä, että pakko sinusta on johonkin ilmoittaa!

Savannan lasten kuvia nähneenä voin ilmoittaa teille hyvät kanssapalstailijat ettei ne lapset ole lähelläkään bratsien ulkonäköä tai personal trainereita

älä jaksa jauhaa savanna

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Savannan lasten kuvia nähneenä voin ilmoittaa teille hyvät kanssapalstailijat ettei ne lapset ole lähelläkään bratsien ulkonäköä tai personal trainereita

älä jaksa jauhaa savanna

Eihän tässä ole kyse nyt siitä, miltä ap:n lapset näyttävät vaan siitä, miten ap luo heille ulkonäköpaineita

Turun sosiaali- ja terveystoimi
Kaikilla lapsilla on oikeus:

- turvalliseen ja virikkeelliseen kasvuympäristöön.
- tasapuoliseen ja monipuoliseen kehittymiseen ja
- erityiseen suojeluun ja huolenpitoon

Lastensuojelun tehtävä on näiden oikeuksien turvaaminen ja kasvattajien tukeminen kasvatustehtävässä.

Lastensuojelu voi olla vanhemmuuden tukemista, paikkaamista tai äärimmillään sen korvaamista. Ensisijaisesti kuitenkin pyritään siihen, että lapsi/nuori voi kasvaa ja kehittyä omassa kodissaan.

Lastensuojelussa toimitaan mahdollisimman hienovaraisesti siten, ettei toimenpiteillä aiheuteta vahinkoa lapsen kehitykselle.

Lastensuojelulla on tarvittaessa lakisääteinen velvollisuus toimia, vaikka asiakas ei haluaisi, mutta lapsen etu vaatii puuttumista.

Lastensuojelu jakautuu lastensuojelun avo-ja sijaishuoltoon.

sosiaalijaterveystoimi@turku.fi

älä jaksa jauhaa savanna

Juu, ihan kauniita lapsia ja toivon, että äitikin antaisi lapsilleen paremmat eväät kasvaa onnellisiksi ja tasapainoisiksi aikuisiksi!

Alkuperäinen kirjoittaja :

älä jaksa jauhaa savanna

Juu, ihan kauniita lapsia ja toivon, että äitikin antaisi lapsilleen paremmat eväät kasvaa onnellisiksi ja tasapainoisiksi aikuisiksi!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä