V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivon todella lastenne puolesta, että tähän puuttuu joku viranomainen![]()
no sitten ei muuta kun soittoa sinne vaan jos kerrankin oot noin huolissaan![]()
Kaikista pelottavinta koko maailmassa on se, että ihminen ei itse myönnä tai edes ymmärrä virheitään. Siitä kehittyy sitten koko ajan isompi soppa..
Kyllä mä myönnän sen, että en mä lapselle paineita halua ja stressiä, mutta se oli ainoa keino ja mä luulen se on paras keino joka ainakin toimi, jos mä näen että se on masentunut, stressaantunut niin ettei syö mitään, sitten mä alkan itsekin stressata. Vittu, siis luuleeko joku että mä haluan omille lapsille jotain pahaa ja että en luule heitä yhtään tai mulla on itsellä jotain anoreksia ongelmia, huoh sitten.
Itsestäkin nyt mä sanon, että mä en ole mikään läski, en siis luule niin, mutta olen nykyään tosi löysää, mihin en ole tottunut, mut jos läskisk itseä prkle täällä sanon niin se on vain sana joka ei tarkoita että oikeasti luulen että olen joku ylipainoinen tai jotain, vaan sanon sen kun olen vihainen itselle ja ei mahdu vaateihin..
vielä jos joku halua tehdä ilmoitusta, niin ei muuta kun peheliin käteen ja soitto vaan sinne, luuleeko joku tosissaan että mä pelkään? Täällä voi vaikka joka päivää ihmisiä käydä on aihetta tai ei
Olet niin tasapainoton äitinä, että pakko sinusta on johonkin ilmoittaa!