Liisakaisa kyseli mielipiteitä noista tavaroiden lainaamisesta. Mie en ehkä lainais, kun takeita ei oo miten ne kuluu jne.. mieluummin ostasin käytettynä omaksi kuin lainaisin.
Meidän täytyy itse ostaa kaikki, koska mitään ei ole. Mutta kun kerran ostaa niin onhan niistä sitten seuraavalle lapselle jne =)
Halin: Tuo jano vaivaa täälläkin :wave: ollut oireena koko raskauden ajan. Täytyy vaan muistaa juoda vettä tarpeeksi päivän aikana. Neuvolassakin muistutti, että täytyy juoda
tarpeeksi ! =)
Kertomisesta: Meillä hieman lipsui se, ettei kellekkään kerrota ennen ekaa ultraa, joka tulee eteen noin kolmenviikon päästä. No muutamat tietää, ja mun anoppi sai tietää viikolla 8+... Mutta sille halusinkin kertoa, jotenkin alkoi ahdistaa salailu. Omille vanhemmilleni kerron vasta ultran jälkeen, sillä he asuvat kauempana. Eivät varmaan pysy nahoissaan kun on heille eka lapsen lapsi :heart:
ON: Juu, olin kyllä tyytyväinen meidän neuvolan palveluun ! Erittäin mukava neuvolatäti, ja tuntui että aikaa oli, ei tarvinnu kiirehtiä. Ekalla käynnillä menikin se varattu 1,5 h. Ja tuntui hyvältä, että saa käydä uudelleen sydänääniä kuuntelemassa ennen sitä np- ultraa.
Olotila: lievä pahoinvointi vaivaa, jos edellisestä ruokailusta alkaa olla aikaa. Kerralla en jaksa syödä paljoa, sitten on kohta taas nälkä. Täyty syödä vähän, mutta usein.
Väsymys on vähän jo vähenemään päin, olen jaksanut ulkoillakkin enemmän. Toki olen nukkunut aika reilun pituiset yöunet joka yö, ennen selvisin vähemmällä unella kun nykyään.
Mutta muuten olotila on aika hyvä
Maha: välillä turvottaa kamalasti, välillä ihan normaali. Mutta on se pyöristynyt ( juu, johtuu kylläkin siitä että painoa on tullu 3 kg lisää) :ashamed:. Jospa se nyt nousisi hitaammin kun jaksaa jo enemmän olla ulkona kuin ihan alussa...
Tulipas pitkä sepustus, toivottavasti jaksoitte lukea
Sassy 9+4