Paljon onnea
Sassylle rouviintumisesta ja hyvistä neuvolakuulumisista

Taisitkin tuolla vauvakuumepuolella joskus mainita, että häät ovat suunnitelmissa. Eikö teillä siis vielä vanhemmatkaan tiedä raskaudesta? (En pysty nyt selaamaan taaksepäin viestejä.)
En lisää
Millimollia vielä listalle, kun ymmärsin tuolta kuumepuolelta, ettei tilanne kuitenkaan olisi enää niin valoisa? En kyllä ihan päässyt selvyyteen, oliko vain vuoto runsastunut eli olisiko vielä saumaa, että pulla olisi kyydissä? Toivotaan niin? :hug:
Kestovaipoista: mies on sitä mieltä, että liikaa vaivaa. Itse ajattelin kyllä selvitellä asiaa. Me ollaan (tai siis minä olen) tarkkoja kierrätyksessä (erotellaan paperi, pahvi, lasi, metalli, muovi, biojätteet), ja meillä tulee tällä hetkellä todella vähän sekajätettä. En haluaisi sitä tuottaa jatkossakaan. Oltiin yötä vastikään yksillä kavereilla, ja heillä oli kylppärissä kestovaippasäiliö, eikä se yhtään haissut

Ja ihan käteviltä ne näyttivät. Tosin heille jommankumman äiti oli ommellut ne kuoret, eli sillä tavalla olivat päässeet aika halvalla. Kyllähän ne kestot halvemmaksi tulisivat muutenkin. Niitä on vain niin monenlaisia, että pitää tosiaan hankkia tietoa aika rutkasti ja alkaa sitten testailla, mikä sille omalle sopii... Ja voi olla, että alussa huvittaa käyttää kertiksiä, kun kaikkea muutakin opeteltavaa on.
Oma napa: jotain tökkimistä taidan ajoittain tuntea, mutta en ole varma, voiko se potkia noin ylös, navan yläpuolelle, kun ymmärsin, että kohtu on aika alhaalla vielä. Huomenna mulla on sekä neuvola että se ylimääräinen ultra. Olen lykännyt todella taka-alalle ajatuksenkaan siitä, että Myyrällä voisi olla mitään hätää, mutta ihanaa päästä varmistamaan asia jo huomenna! On siitä np-ultrasta jo kuitenkin neljä viikkoa aikaa eikä siis neuvolassakaan ole sen jälkeen käyty. Ja mistäpä sitä tietää, vaikka ultraaja voisi jo veikkailla tulokkaan sukupuoltakin. Ellei nyt sitten satu olemaan kovin nuivalla päällä (ultraaja tai vauva

).
Liisakaisa ja Myyrä 15+2