Tryffe: Taitaa tulla pitkät parikyt vuotta näiden kanssa, voivoi! 
Kiitos Liisakaisa vinkeistä, vois koittaa rueta luumupilttiä syömään jos se maistuis hyvälle kun kuitenkin luumuhillosta tykkään.
Apteekissa ne sanoi kanssa, että pitää juoda koko ajan kun kävin noita maitohappoja ostamassa. Ärsyttää vaan kun koko ajan juo niin sittenhän on myös koko ajan vessahätä!
Tuota en tiennyt, että banaani kovettaa mahaa, ja sitä kun olen innoissani koko ajan syönyt. 
Tsemppiä eltsulle pahoinvoinnin kans! Ite olen vielä välttynyt kokonaan jopa yökkäyksiltä, mutta ne voi ihan hyvin vielä jostain nurkan takaa yllättää.
Torstaina huomasin vanhingossa masua peilaillessani, että minulle on ilmestynyt linea negra!
Ei se kovin tumma ole vielä, mutta kyllä sen kuitenkin selvästi jo näkee. 
tsude ja pöppiäinen 9+2
Kiitos Liisakaisa vinkeistä, vois koittaa rueta luumupilttiä syömään jos se maistuis hyvälle kun kuitenkin luumuhillosta tykkään.
Tsemppiä eltsulle pahoinvoinnin kans! Ite olen vielä välttynyt kokonaan jopa yökkäyksiltä, mutta ne voi ihan hyvin vielä jostain nurkan takaa yllättää.
Torstaina huomasin vanhingossa masua peilaillessani, että minulle on ilmestynyt linea negra!
tsude ja pöppiäinen 9+2