Esileikkiä tekstiviesteillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 85C
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin no jos olet saanut muuten seksiä niin eihän sitä silloin tarvitse kädettää. Minä jo luulin että olet heittäytynyt ihan selibaattiin... :)
Minulla on edelleen tuo puoliposliini, on nyt ollut jo varmaan yli puoli vuotta ja kyllä aion pitää sen jatkossakin sellaisena, ihanan herkkä ja etenkin tuo suuseksi ja herkät kädellä sivelyt tuntuu niiiin ihanalle.
Ja täytyy myöntää että paljon mielummin minäkin anna suuseksiä karvattomalle kalulle, oli partnerini hieman siistinyt tässä yksi kerta, ei ollut ajellut mutta vähentänyt, jo silloin huomasi eron. Yritin houkutella ajelemaan, mutta en ainakaan vielä ole saanut tahtoani perille.

Kuten muistat olen kertonut aiemmin karvoituksestani, mutta hän halusi ajaa kaiken. Sekin oli aika kiihottavaa esileikkiä. Olen minä ollut tyydyttämättä joskus viikkoja, vaikka ei ole ollut seksiä. Silloin tapahtui tämä yöllä laukeaminen, heräsin kun penis sylkee spermaa. Näin jotakin seksiunta, eikä ollut edes penis kädessäni.
Tuli mieleen kun kerroit olleesi farkuissa ilman pikkareita. Se on nykyisin muotia, ainakin lannefakuissa. Ei paljoa tartte, kun pimppi on käden ulottuvilla.

Hankasi aika kivasti farkut kun aamulla ajelin karvat...
Mutta eipä tainnut kaveri sitä ehtiä edes huomaamaan lähti vaatteet niin vauhdilla pois päältä..!
Olen minäkin joskus yöllä heräänyt kun laukean... ihania unia ollut.. ;)

Sitä minäkin ihmettelen miten voidaan olla ilman pikkareita. Farkut on karkeaa kangasta, mutta useimmat ei pidä ainoastaan talvella. Onhan se niinkin koska ne on niin matalat, pikkarit näkyy. Paljon on myös pikkuhousu esittelyjä, kellä on pikkarit näkyy jos jonkin laista stringiä tai jotain hyvin pientä.
Kyllä seksiunet on kivoja.
Nyt pitää jonkun ajan päästä mennä suihkuun, kun velvollisuudet kutsuvat. Joskus viiden jälkeen minun täytyy lopettaa......Nytkin alkkareissa ahdasta.....

En minä ainakaan pystyisi olemaan pitkään ilman pikkareita... mutta kaipa sekin on tottumus kysymys.
Mitä sulla on päällä, jos kerran olet menossa suihkuun voit ihan hyvin jo vähentää vaatetusta... :) ei ahdista niin paljoa...

Ei mulla ole kokoaikana ollut kun alkkarit. Olin aurinkoa ottamassa alkkareissa ja sitten tulin koneelle kiihottuneena. Pitäikö jo heittää alkkarit pois, eihän nämä paljon peitä. Aurinkoa ottamassa jos tulee seisokki, niin kivekset pilkottaa.....
Mitä sinulla on päällä....?

Niin varmasti, vielä häppärit turvoksissa mutta kyllä sen kestää!!!
Heitin alkkarit pois ja päästin pikkumiehen vapauteen. Kylläpä tekee hyvää kun vähän hyväilee, terska on tulipunainen ja avonainen....Olisipa kuka ottaisi suuhun. Kun menen suihkuun niin pitää purkaa paineet....Tekisikö mieli.....???

Voisin mä hieman nuolaista sitä ja kokeilla saisinko touhutipan tulemaan... ;) Vasta pari viikkoa sitten sain partneriltani pari hyvää vinkkiä suuseksiin... Tuntuu kuulemma todella hyvälle... ;)

Kerro ne vinkit mitä tekisit, niin sitten lähden suihkuun ja kuvittelen sinu olevan mukana. Minäkin pesisin sinut ensin puhtaaksi suihkussa ja sitten nuolisin klitoristasi oikein kunnolla. Lopuksi työntäisin paljaan penikseni pimpiisi takaa päin......Ahaaa,,, kyllä tekee hyväää....

En kerro nyt ehkä joku toinen kerta... :D
Menes nyt sinne suihkuu purkaan paineita ja kyllä tule takaa päin, kovaa ja nopeasti, niin kuin päivälläkin... Olisipa kivaa olla taas suhkussa miehen kanssa viime kerrasta onkin jo aikaa... ;)
Hei vaan ja käydään taas joku päivä ajelulla... :)

Harmi kun et kertonut, mutta tavataan joku päivä tai ilta, käyn aina kurkaamassa.
Kyllä ei tartte kauaa suihkussa hyväillä kun tulee....... Olisipa mukava jos olisit mukana. kuvittelen tyydyttäessäni sinun olevan mukana.....Ahaa,,,,,huhii.......
Hei ja hauskat illat!!!!

Ei kun tarkotin että ehditkö kirjoittelemaan huomenna...? Jos sitten jaksaisin hieman enemmän innostua...
Mieli on maassa, huoli lähisukulaisestani vetää kaiken innon pois...

Kiitos! Eiköhän tämä tästä... Olisi vain ollut taas ihanaa käpertyä lämpimään lohduttavaan syliin nukkumaan... ja tuntea rakkautta ja välittämistä, näinä vaikeina aikoina yleensä iskee seläheisyyden kaipuu, ei seksiä tee mieli, mutta kun olisi joku jolle jakaa huolet...

Toivottavasti ei ole mitään vakavaa, kaikki mikä kohtaa läheisiä huolestuttaa. Sepä se, kun olisi se kainalo mihin käpertyä. Surut ja huolet tuntuu paljon suuremmilta, kun ne joutuu yksin käsittelemään. Läheisen ja kumppanin läsnäolo, sekä kuunteleminen helpottaa. Näinhän tekee lapsikin kun on suru ja ikävä, nukkuu huolet pois.
Koeta ajatella kaikkia iloisia asioita, kyllä se siitä helpottaa.

Ei tämä mitään niin vakavaa ole ja kaikki tuntuu nyt jo paljon valoisammalta, kiitos välitämisestä.

Mites oliko sinulla perjantai-illan huumaa? tai onko lauantai-illan säpinää?

Sama täällä, saunassa olen käynyt ja pessyt koneellisen pyykkiä. Kuivui nopeasti ulkona, sain paidat silitettyä. Tällaista koti hommia.
Puhdasta tuli, harmi kun vain yksin piti saunoa....

Yhteistyössä