Ex ja nyx

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "fcuk"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

"fcuk"

Vieras
Pakko purkautua tänne, kun ei muillekaan voi...
Yksi ex-"hoito" 10-6 vuoden takaa pyysi facessa kaveriksi, suostuin. Chattailtiin alkuun niitä näitä, mutta sitten alkoi olla vihjailevampaa viestiä. Sanoin suoraan ettei kannata, olen naimisissa eikä kannata yrittää mitään. Asia oli ok, ollaan chattailty silloin tällöin ihan arkijutuista.

Mutta mua houkuttais tavata tää mies! Sille en kehtaa asiaa myöntää. Omassa suhteessa ei mee hyvin. Mies istuu illat tv:n edessä ja mä menen sitten itekseni sänkyyn. Seksiä on ehkä kerran kuussa ja on mennyt siihen pisteeseen jo ettei edes huvita. Ja se tuntuu pahalta ettei miestäkään kiinnosta yhteisen ajan vietto muuten kuin tv:n edessä. Se kai on vienyt mun seksihalutkin.

Nyt sitten muistelen hyvää seksiä ex-panon kanssa ja itken oman parisuhteen tilaa. Ja mietin et tapaanko exää vai en. Tuntuu kurjalta :/ en halunnut tämmöistä enkä uskonut itsestäni sitä, että saattaisin olla valmis pettämään.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Mitä teit ja miten sit kävi?

No miks se on ex?? Ja miks nyx nyx? Unohda koko juttu ja jatka elämää tai sit nostat kissan pöydälle ja asian puheeksi nyxän kanssa! Muuten koko parisuhde onpari suhdetta...

Se on vain ex-pano. En haluaisi suhdetta sen kanssa, mutta seksi oli parasta. Nyx on nyx koska siihen luotan, on vastuullinen mies ja isä. Seksi oli aiemmin hyvää, mutta rehellisyyden nimissä ei niin hyvää kuin ex-panon kanssa. Kissan pöydälle nostaminen on vaikeaa, kun en tiedä miten sanoa etten halua seksiä mieheni kanssa, mutta kaipaan läheisyyttä. Vaikka ehkäpä sen myötä voisi seksikin taas kiinnostaa. Ja tuo ex on myös naimisissa, sillä perustelen sen etten voisi luottaa jos olisin suhteessa häneen. Mutta silti haaveilen.

Hei, jätä sun nyksä. Ihan oikeesti, ei se tuosta parane, pahenee vaan. Ihan sama paaksä sitä eksää vai et, mutta tosta sun nykyisestä et tuu iloa irti repimään. Mulla oli just tuo sama tilanne: äijä vaan pelas ja värkkäs omiaan, mä en kiinnostanu sitä pätkääkään. Tai korjaan: sen verran mä kiinnostin, että se kerran viikossa halus purkaa kassinsa muhun silmät kiinni pimeessä peiton alla ja that's it. Ja mä muuten oon oikeesti aika hot! Sen oon saanu huomata nyt ku jätin sen sian. Baareissa en saa miehiltä hetken rauhaa vaikka ikää on 39!

Yhteistyössä