EX-Kermit 30 - ELOKUU 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis aivan mieletöntä! Onnea Tiuhtille, jos ihminen saa kohdistaa kaikki hyvää toivottavat ajatuksensa yhteen perheeseen, niin ne tulee nyt seuraaviksi 9 kuukaudeksi teille.

Johanna rv 32

mitämitämitä!!??
ONNEA aivan mielettömästi Tiuhtille!! Todella ihanaa. Olen melkeinpä sanaton... ja sitä ei tapahdu usein ;)
Ihana!! ja vielä kerran IHANAA!!! Nyt kaikki suojelusenkelit teille matkaan.

täällä ei ihmeempää, tilailin just kuvia puolen vuoden takaa. Huomaa, että talvella/keväällä on hirmuisesti paljon vähemmän kuvia tullut räpsittyä, mutta kesäkuukausilta on sit ihan tajuttomasti.... blaah, mikä homma oli, mut nyt on tilattu. kun sais ne vielä sit albumeihin heti =)

hyvät viikonloput kaikille!

Pikaisesti ilmoittautumaan..

Kassit on pakattu ja pitäis suunnata mökille.. Siirin kummit lapsiensa kanssa tulevat parin tunnin päästä sinne.. Isäntä yrittää suoriutua työpaikan "liikuntapäivästä" ehjin nahoin myös kahdeksan maissa mökille.. Olis sitten yksi yö + mukavaa yhdessäoloa mökillä luvassa..

Täällä on tukala olo hieman helpottanut ja vähän ajatuksia tuuletettu puolin ja toisin.. Yhdessä aiotaan jatkaa ja katsotaan mitä siitä seuraa.. ; )

Tiuhtille valtavasti onnea matkaan..!!!

Palailen sunnuntai-iltana tutkailemaan mitä täällä oikein tapahtuu..

Pikku2

Iltaa

Vitsit kun tuli hyvä mieli tuosta Tiuhtin viestistä!!!!

Arvatkaa mitä teen??? Siis muutakin kuin istun koneella. Tulin äsken saunasta ja avasin siideripullon. Vuoteen en ole ainakaan juonut yhtään siideriä (siis holillista). Niin no ei mulla ole kuin tuo yksi pullo..... Täytyy olla varovainen, tuokin voi käydä päähän kuin metrinen halko oudokseltaan :)

Toivottavasti Pikku2:lla perheineen on mukava mökkireissu ja auringonpaistetta sinne suunnalle puhaltelen.

Aiemmin illalla sain tilaamani valokuvat kansioihin :) SIt vaan räpsimään lisää ja uutta tilausta tekemään.

Oiskohan suljetulla mitään jänskää, taidanpa mennä vilkaisemaan

Katzu siellä korkkailee:) En tainnut tajuta kommentoina M:n nimeä ollenkaan. Mutta siis nätin nimen sai! Yrittääkös teillä tyttö kääntyä vielä? Meillä A kääntyy kyljelleen tissin perässä:D Pitkä matkahan tosta vielä mahalleen on.

Käytiin ostamassa lastentarvikkeesta A:lle turvaistuin. Hintaa tuli 399e, mutta tuo menee 18kg asti. Tuuli kyselikin istuimista ja meille tuolta lastentarvikeesta infottiin, että 3-vuotiaaksi pitäisi mielellään matkustaa selkä menosuuntaan. Samalla ostin Tommee tippeen ja Nukin tutit. Ei ainakaan tähän mennessä ole kelvannut sen paremmin kun tavallisetkaan..

Tiuhtille halaus! Onnea, onnea, onnea.. Iloitse vaan niin paljon kun mahdollista. Joku viisas minulle joskus sanoi, että -tämän päivän ilo ei aiheuta huomisen surua.

Johannalle kertynyt jo huikea määrä viikkoja! Ääk, kohta päästään jännäilemään. Otahan iisisti, että supparit pysyy vielä muutaman viikon aisoissa.

Nyt pitää lähteä suihkuun. Huomenna on suuret sukujuhlat edessä.. Vähän ressiä pukkaa..

gia

Olipas Tiuhtilla ihania uutisia! Paljon onnea teille, toivotaan että kyytiläinen kiikkuu sitkeästi mukana... =) Kevätvauva, ihanaa!

Hyvä että pikku2:kin on saanut elon umpisolmuja setvittyä, toivottavasti kaikki jatkuu hyvällä mallilla. Mukavaa mökkireissua!

Olin tuossa muutaman tunnin työkavereiden kanssa viettämässä laatuaikaa. Oli ihan kivaa, syötiin hyvin ja joristiin sekä vähän kisailtiin (=tietokisa ja kuulapyssyammuntaa...). Olis varmaan ollut ihan kivaa jäädä kaatamaan alkoa kurkusta alas hyvässä seurassa, mut eipä ole ainakaan nuppi kipeänä aamulla.... Isäntä tuolla laittelee laattoja vessan lattiaan, joten tää menee ihan hyvin näin. Eilen piti jo laatoittaa, mutta laittoikin seiniä..

Me täällä kauhulla odotetaan iskeekö mahatauti vai ei. Hain eilen esikkoa hoidosta iltapvällä, kun hoitotätsy tuumasi että on juuri alkanut oksentelemaan (siis täti, ei esikko). Illalla viestiteltiin ja oli kovin heikossa kunnossa, aamulla ilmoitti ettei enää oksenna mutta muuten on kökkö olo. Ainakaan tänään ei vielä ole ollut merkkejä mistään pahoinvoinneista, toivottavasti ei tulekaan..... Yöks, ällö tauti.

Jebu, taidan mennä suihkuun ja nukkumaan. Arvatkaas muuten kuinka paljon voi ihmistä pissittää, kun just nyt ei pääse vessaan ainakaan pariin tuntiin.....Rempat on hanurista, onneksi tuo on kohta jo valmis!

Hyvää yötä ja huomenta.

Niksu

Tiuhtille hurrjasti onnea!! JEE!! Eikös ennen ollu se taika, että kun aloittaa ketjun, niin saa ne kaksi viivaa... se siis toimii myö perustamalla suljetun. Nyt sit tarrasukkia ja enkeleitä mukaan odotukseen...

Hieno juttu että pikku2:n pesuessa solmut aukeilevat ja asiat ratkaisunsa löytävät.

Tuulille kiitokset päivähoitoinfosta... Täällä ei tosiaan toi hoitoasia oo ajankohtainen... ainakaa vielä... Kai sit jostai kerrottais, että kuukauden päästä pitää hoitopaikkaa hakea, jos meinaa helmikussa töihin.. Siis ihan hypoteettinen olettamus. Olen päättäny jäädä kotíin hoiteleen tyttöä.

NIksu päässy rentoumaan... kiva ! Ja Katzukin on aloittanu hoolillisen sidukan... Mä oon pysyny hoolittomissa... Silloin Juhannuksen aikaan otin yhen keskikaljan ja oli kyl höntti olo... Yhtenä iltana oli kavereita istumassa iltaa, muilla kului ihan kivasti juomaa... seuraavana aamuna mulla oli nuppi kipeenä ja muilla ei mitää oloa... Tais vaan pääkipu johtua valvomisesta.

Hienosti Katzun ja Gian lapsoset kasvaa... Nyt jo 62 sentin vaatteet käytössä... Meillä 68 ja 70 senttiset.. Tällä hetkellä N:llä päällä äitiyspakkauksen keltaiset body ja potkari.

jaahans ny menee hermo neitillä...

vilkutukset ja halaukset kaikille...

WAUTSI WAU :-D Hirmuisesti onnittelurutistuksia Tiuhtille!!! Ihana juttu.
Taisi toteutua myös se, että ensin lykästää työrintamalla ja sitten heti perään raskausrintamalla ;-) Voi että! Nyt kaikki Erikeepperit ja Sikaflexit lähtee pikalähetyksenä sinne...

Täällä muuten neiti (maanantaina 10kk) käyttää edelleen 74-senttisiä vaatteita, joista monet jopa reilun kokoisia vielä...

Tehis

Jipii! Siivouspäivä meillä... Ja ukko läx systerinsä muuttoon, noh otan vahingon takas joku kerta ;-)

VOI VITSIT Tiuhti!!!! Ihan mielettömät kylmät väreet meni selässä kun luin sun viestin!!!!! IHANAA! Onko sulla oireita ilmaantunu?

Pikku2 :lta kiva lukea välillä positiivisempia kuulumisia =)

Taitaa tehiksen ja mun nuorimmat tytöt olla samanlaisia keijukaisia =) meillä kans joitain 74 senttisiä käytössä. Mutta niin me vaan ollaan ihmiset erikokosia, tuli mustakin ihan ihimisen kokonen xD vaikka ihan rääpäle olinki *piänenpiänenätyttönä*

vaan ei auta itku markkinoilla... se on vaan jatkettava, on meinaan muutama narullinen pyykkiä viikattavana X( (meikkiksen 1 inhokki)

lauantaipäivän jatkoja kaikille!

Greeetings from Helsinki Zoo :) Koko päivä taas meni, mutta tulipahan oltua ulkona. Sattuikin ihan mielettömän uskomaton keli. Oltiin Fazerin tarjoamina, Teen kummisetä sai töistä lippuja. Ja tota karkkipussin määrää, joka oli kotiin tuomisina...!

Vaan kyllä noi on meikäläiselle ainakin sellasia hammastenkiristysreissuja, voi jessus sentään! Koko ajan jollain nälkä tai kakkahätä tai muuten vaan ei jaksa kävellä tai kökkiä vaunuissa.. Onneks oli punkkua kotona oottamassa ;)

Katzu olikin maistellut siideriä, varmaan maistui ihanalta. Kävikö päähän? Ei ole kyllä ryyppäämällä tullu ryypättyä muutamaan vuoteen, joten vois kohta olla ihan asiaa... ens lauantaiks kävi kyllä kutsu illanistujaisiin, joten saas nähä.

Yhdyn Ässää, meinaan pyykkien jälkikäsittely sucks! Varsinkin, jossei sitä syystä tai toisesta voi tehdä heti, vaan ne joutuu lataamaan khh:n pöydälle esim. niin voi että, kun niihin ei meinaa saada tartuttua millään.

Oli lasten vaatekoosta puhetta, niin teellä oli esim. tänään Teen vanhat farkkuhaalarit kokoa 74 ja ihan sopivat. Ja aikoinaan ostin ne Teelle, kun täytti 1 vuotta! Ihan hassua.. jotenkin sitä vaan aattelee, että omat lapset olis keskenään saman kokoisia, mutta eihän ne näköjään oo.. no, Tee nyt onkin sellanen hukkapätkä, että syytä oliskin pikkuveljestään tulla vähän isompi!

Gia pääsi sukujuhliin, toivottavasti on mukavat kemut, stressistä huolimatta!

Ja ennenkaikkea, toivottavasti Niksulla yrjötaudilta vältyttiin!! Kiva, että olit viihtynyt työpaikkakokouksessa. Mäkin alan vähitellen kaipaamaan työkavereita.. no, kaks niistä on mun hyviä ystäviä muutenkin, että nähdään silloin tällöin, mutta kuitenkin.

Aurinkoista viikonlopun jatkoa ja vilkutuksia kaikille! Vieläkin hymyilyttää Tiuhtin hyvät uutiset :)

Omppu

Ps, keulikaa nyt sitte vielä niillä valokuvien albumiin saattamisillanne! Meikäläisen keväällä tilaamat kuvat oottaa edelleenkin albumittajaansa :(. No. johtuu kyllä siitä, että haluan saada ne albumiin "oikeeseen järjestykseen" ja pitäis siis yksitellen katsoa vanhalta koneelta aikajärjestys..ja vanha kone on edelleenkin tiltissä. Kuvat on kyllä pelastettu tikulle, kuulemma.

Kiitoksia teille kaikille ihanaisille onnitteluista =) Kyyneleet silmissä täällä luen teidän viestejänne ja mietin että kyllä on ihanaa, että on paikka, missä voi jakaa tällaiset uutiset heti tuoreeltaan.. Näin alkuvaiheessa en ole kertonut muutakuin siskolleni ja äidilleni (ja mies tietty sai tietää heti), muut saavat vielä odottaa...

Ässä kyseli oireista.. Rintavarustusta aristaa, ja masussa tuntuu erilaisia juilimisia, ja sit nälkä on koko ajan ;) Muita oireita ei vielä oo ilmaantunut.. Ennen testausta oli muuten semmoiset menkkakivut muutamana päivänä, että odotin ihan toista tulosta tikkuun.. Mut toisin kävi, onneksi!

Lauantai-illan jatkoja kaikille,
toivottaa Tiuhti (joka ei vielä uskalla päivittää itseään listoille)

sunnuntaina sataa aina...

Vitsit, että on Tiuhtin puolesta vieläki hyvä mieli... Nyt vaan lisää oireita ja pidetään kyytiläinen mukana... huhtikuulle (??) vai meneekö peräti toukokuulle asti...

Juu kehukaa vaan valokuvilla... Mä oon keränny ekaa kuvasatsia tytöstä ja projekti kesken.. Mutta onhan tässä huomiseen asti aikaa laittaa tilaus, kun tarjous päättyy huomenna siis. Siis ikinä ennen en oo kuvia netistä tilannu. (kuuluisa ekakertatulossa...) Saas nähä miten onnistuu .. Valokuva-albumi on jo, kun N sai ristiäislahjaksi... Kävi pikkuvieraita ja ne löysi albumin... hämmästyneenä kattelivat, että täähän on tyhjä. Juu niin on kun ei olla saatu teetettyä kuvia. Ja pyykkien viikkaus... arrgghh... pari viimeisintä koneellista puhtaita vaatteita odottaa kaappiutumista... Äkkiä ne on pelastettu sateelta ja pikaisesti nakkattu tuonne kammariin nojatuolin päälle... Kesällä teinki silleen että laskostelin vaatteet ulkona narulta koriin...siittä oli sit helppo nostella vaatteet kaappiin... Noista on vaan tytön vaatteet eroteltu ja pistetty paikoilleen... Tosin näyttää kyl siltä että tytölläkin on laatikko, jossa vaatteita, jotka ei oo lipaston laatikoissa... siitähän ne laatikosta on helppo katella ja pistää päälle. ja osa vaatteista on sisällä kuivumassa telineellä...tai ovat kyl kuivia, mutta jotenki ei oo ollu energiaa laittaa vaatteita paikoilleen.

Aika jännästi Ompun vekarat eri kokoisia.. ja sit se että eri valmistajilla samannumeroiset vaatteet on ihan eri kokoisia. Ja laatu... eilen oli yks body kolmatta kertaa päällä ja kaksi kolmesta nepparista meni hajalle kun vaihdoin vaippaa... arrrgghhh... jos ois se kauppa lähempänä, josta vaate on ostettu, niin oisin lampsinu siltä seisomalta kauppaan... Ja nyt on Omppulan väki nähny Helsinki Zoon... kiva että viihdyitte ja tuliaisiakin saitte ...

Hyvät hyssykät!!!!!! Tiuhtille satatuhattamiljaaaaaardia kiloa onnea ja rutistuksia!!!!! AIVAN IHANA UUTINEN -täällä sitä kyynelehitään heti aamutuimaan :´) Sniif, vähä sitä on näin vanhemmiten herkkä liikuttumaan...

Mitähän sitä muuta meikäläisille kuuluu. On niin kiirettä pitänynnä ettei oo ehtiny aukasta konetta NELJÄÄN päivään! Siippa tehny pitkää putkea viime maanantaista asti. Seuraava vapaa hällä on ens ti ja ke, joten mää oon vähä niinku toiminu yyhoona tän viikon. Siippa ku lähtee aina aamupäivällä kymmenen kieppeissä ja palaa ilta kymmenen tienoilla. Sairastapauksia sairastapauksia on heillä töissä.

Hyviä jaksamisia ja iloista ja aurinkoista sunnuntaita jokaiselle. Kuka se pelkääkään tädin tuloa seuraavaksi? Varoitus, täältä se lähti eilen - ei mitään tietoa minne menee seuraavaksi...

Ihania uutisia, mielettömän paljon onnea Tiuhtille plussasta!!! :)

Tehiskin palannut linjoille pienen harhailun jälkeen :)

Ei tämä mun aktivoituminen ihan toivotusti lähtenyt liikkeelle, jospa vain alkukankeutta...

Ois kyllä ollut kiva vertailla esim. Johannan kans raskauden etenemistä, oireita ym. muuta mukavaa :D Onko teillä muuten tehty hankintoja vauvalle? Entä nimi? Onko vaihtoehdot valmiina?

Onko Olympialaiset ollu kellään seurannassa? Pikku2 ainakin mainitsi katsoneensa? Mää en hirveesti oo seurannu, koosteita lähinnä. Jos suomalaiset osallistuu, niin penkin alle menee jos seuraan. Pitää häipyä muihin puuhiin, niin mitaleja saattaa tulla :D

Jotenki vaan niin väsynyt olo, ettei jaksa kuin olla. Siis toki fyysisesti jaksaa kauppoja kierrellä ;) Kun tyttöä odotin, niin vielä pahemmin vetäydyin omiin oloihini, en tiiä mistä lie johtuu.
Ei isännän kans oo vieläkään saatu kissaa nostettua pöydälle. En vaan halua kokea sitä mielipahaa mikä siitä keskustelusta seuraa, vaikka oishan se sitten helpompaa kun asia selviäis. Tää epätietoisuus kai pahinta on!
Pakko vielä sen verran narista, että mies ei oma-aloitteisesti puhu koko asiasta vaan hällä on kaikki hyvin näinkin. Sanoin yks ilta, että 3 viikkoa on aikaa selvittää tää asia ja muutakin, oli samaa mieltä, mutta sitä aloitetta kai on turha sieltä päästä odottaa...

Tuossa vierellä on kaamea kasa vaatteita joita pitäis vähän silittää, että päälle kehtaa laittaa. Tykkään silittämisestä, mutta liika on liikaa :)

Ja tytön enkun läksyt...

Sonia ja Pötkis 37+2

Terkkuja ja vilkutuksia kaikille!!!

Täällä on seurattu Olympialaisia enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Vähän siitä riippuen, mitä muksut on puuhanneet. Ei mua varsinaisesti ne kiinnosta, mut tietty suomalaisten edesottamuksia on jonkun verran tullut seurattua. Ihan kiva että loppuvat jo, musta siellä on jotenkin liikaa kaikkia lajeja; niinku nyt vaikka rantalentistä, trampoliinihyppelyä ja inkkarikanootti-melontaa...=/ Ihan ihme lajeja....

Ihanaa, huomenna pitäisi saada vessakalusteet paikalleen ja sit ois valmista. Isäntä tuolla just maalaa seiniä ja kattoa. Sit saumataan lattialaatat ja sit vaan uusi pytty paikalleen ja kalusteet seinille. Helppo homma kun vierestä vaan katselee, en siis itse ole tehnyt tuon rempan eteen yhtään mitään.... Noloo....

Pikku-ännä harjoittelee nyt konttaamista kireelle. Ryömii jo ihan mieletöntä vauhtia etiäpäin ja konttausasennossakin pääsee pari potkaisua etenemään. Sit menee hermo ja jatkaa ryömimällä. Kaikkein hassuimman näköistä mun mielestä on, kun noin pieni mies ottaa karhunkävely-asentoa ihan tosissaan......=) Oon nyt pari päivää pitänyt kameraa vierellä, mutten ole onnistunut nappaamaan kunnon kuvaa tuosta asennosta... Jatkamme yrittämistä.

Ei ole onneksi oksutauti meidän perhettä tavoittanut..... Koputan puuta ettei tulisikaan, vielähän se tietty voi iskeä. Eikös itämisaika ole 2-3pv? Me ollaan siis "altistuttu" torstaina. Esikon tautikin alkaa pikkuhiljaa hellittää, ainakaan poikaressu ei enää vingu hengittäessään, eikä ole yskinyt tänään oikeastaan ollenkaan. Onhan tänään jo lääkekuurin 8.pv, joten sietää tehotakin jo. Pitää aamulla vielä katsoa tilanne ja jos vähänkään näyttää siltä, niin soitella sitten tuonne yksityiselle puolelle lastenlääkärille aikaa. Ei jää mitään sitten arvailujen varaan.

No joo, tavoille uskollisesti ihan omia asioita taas vaan. Mut ei varmaan yllätä ketään, joten voin poistua koneelta hyvässä järjestyksessä....=)

Letkeää sunnuntain jatkoa!

Niksu

Sateista sunnuntai-iltaa! Täällä on ainakin enemmän tai vähemmän sadellu koko päivän. Ei ole kyllä kauheesti haitannut meitä, sillä M sai 7kk päivän kunniaksi ihka ensimmäisen flunssan, joten sisätiloissa ollaan oltu koko viikonloppu. Ja lisäksi Ämmän mahakin on jotenkin sekaisin ja eka hammaskin on puhkeamassa... Toivottavasti se tästä alkais helpottamaan mitä pikimmin.

Huh Sonia on kyllä ihan huomaamatta ehtinyt raskaudessa jo noin pitkälle. Kohta sun täytyy kyllä muistaa käydä meille päivittäin raportoimassa tuntemuksia, ettei me turhaa huolestuta :) Pötkishän voi syntyä jo ihan minä päivänä tahansa!

Hyvin on Niksulassa remontti edennyt! Ja pikkasen pääsit tuulettumaankin, kiva! Tuliko töihin jo ikävä ;)

Ja Katzukin repäissy viikonlopun kunniaksi ja nauttinut alkoholillisen sidukan. Mä imetin niin vähän ja vähän aikaa, että otin punkkulasillisen melko pian laitokselta tulon jälkeen. Näin syksyn tullen mä otan punkkulasillisen silloin tällöin. Mistä tulikin mieleeni Omppu, että meidän viini-iltamat on vielä ideoimatta ;) Siideriä tulee juotua enemmän kesällä ja erityisesti terassilla. Tai ainakin ennen vanhaan oli näin... Viime kesänä olin raskaana ja tänä kesänä ei ole käyty tersassilla, joten...ei vaan nythän mä valehtelen...olinhan mä kerran tänä kesänä terassilla mun työkavereiden kanssa.

Tehiksellä on vietetty kympijuhlia, joten onnittelut sinne!

Gia, saako sen teidän istuimen kiinnitettyä naama menosuutaan päinkin? Onko isofix kiinnitys? Mikä malli? Kyselyikä ;)

Joskos nyt tilais Ifolorilta ne kuvat. Täällä on yksi, jonka kaikki kuvat parin vuoden ajalta lojuu kaapin hyllyllä...ehkäpä mä nyt syksyn mittaan saan ne VIHDOIN albumeihin.

Illan jatkoja!

Tuuli

Tuuli, ostettiin siis AktaCracon Duologic 2. Ensiksi mietittiin Besafia, mutta se oikein "istunut" meidän autoon. Kiikkui kovasti penkillä. Duologicia ei saa kiinnitettyä kasvot menosuuntaan. Kuitenkin pitäisi aika pitkäikäinen istuin olla, mutta saas nähä. Ajattelin siskon tyttöä (2.v) mallata meidän istuimeen:) Duologicin voi kiinnittää isofixillä ja turvavöillä. Turvavöillä kiinnitys on mielestäni hieman erikoinen, joten sen kanssa saa olla tarkkana, että menee varmasti oikein. Istuimessa on siis sellainen alaosa, joka tulee penkkiin vöillä kiinni ja siihen naksautetaan kaukalo-osa.

Niksulla ja siipalla alkaa vessa valmistua. On se aina niin kivaa laittaa kaikkea uutta. Mulla menee pää pyörälle kaikissa sisustusliikkeissä..

Taitaa A kaivata äiti. Heissan!

gia

Hopsista hei. Siippa valmistu tänään alansa ammattitutkintoon :) Onnea siis hälle. Nyt hiukan helpottaa meiän perheen hulabaloo - hän ei ravaa melkein joka viikonloppua opinahjossa. Tammikuuhun asti. Silloin jatkaa alansa erikoisammattitutkinnon opiskelua. Mutta siihen on vielä aikaa.

Öitä joka talouteen.

Safiirin siipalle onnittelut valmistumisesta!!! Ja perheelle myös... =)

Tuuli: ei tullut yhtään ikävä töihin, ennemminkin vaan ahdistaa vääjämättä lähestyvä 1.12. jolloin on pakko sinne palata. Mutta aika vahvasti oon kyl sitä mieltä että kesän olen sitten muksujen kanssa kotona...... ;-)

Huomenta

M kävi juuri aamunokosilleni ja mä tulin koneelle :) Meillä edelleen jatkuu rytmi,että illalla seiskan jälkeen nukkumaan, viiden kantturoissa syödään ja sit noin seiskaan vielä nukutaan.

Onko Gia A:lle tullut vielä mitään selkeää yöunille menoaikaa? Millos teillä on neuvola? Meillä torstaina. Tuntuu, että edellisestä iäisyys. No silloin M oli 7vko ja tällä viikolla tulee 3kk täyteen.

Safiirin huushollissa tulee hetkeksi opiskelutaukoa :)

Tuulin M:lle pikaista paranemista!!!!

Hitsi Soniaa saa alkaa tosissaan jännäämään. Meidän M syntyi 37+6, joten hyvin lähellä olet sitä :) Niin ja minullahan ei ollut mitään ennakoivia oireita....

Suljetulle seuraavaksi

Huomenet!

Jokohan sitä uskaltautuis pölisemään... ;-) Ja ketä häiritsee, niin hyppää ihan kylmästi vaan yli, olkaa hyvä!!!
Alkaa tässä oma pääkin vähitellen olla taas ihan järjestyksessä. Lähisukulaisen tilannekin näyttää hyvältä. Iso merkitys taisi olla viikon takaisella vierailulla.

Murheellinen tapaus oli tässä yhdellä yhdistystuttavalla. Raskausmyrkytyksen vuoksi vauva syntyi hurjasti etuajassa todella pienikokoisena ja eli vain viikon :-(

Se tarina, josta silloin kerroin ja sen tunneryöpyn sain, on aikas lukossa. Täytyykin tänään soitella taas ihan tämänhetkistä tilannetta. Kuten oli odotettuakin, tekijäpojan äiti on hyökännyt ja kieltänyt kaiken jne. Viime viikolla ainakin näytti todella huonolta tuo tilanne. Pojat onneksi tulevat saamaan hoitoa, mutta tekijän suhteen EI TEHDÄ MITÄÄN, käsittämätöntä!

No, enpäs paasaa enempää :-)
Nyt väsyttää vaan aikas mukavasti. Synttärihulinat tuli siis hulistua viikonloppuna.

Oi hitsi, miten sillä Sonialla noin on viikot kertyneet?!?! :-D
Kohta todella saa ruveta jännäämään. Päivittäiset Täällä ollaan -viestit alkais nyt sit olla paikallaan, eiks juu?
Toivottavasti saatte miehen kanssakin asiat selviteltyä.

Safiirille siipalle onnittelut opintojen valmiiksi saattamisesta!
Tuulin M:lle pikaista paranemista, voi pientä..
Ja Niksulaan toivotaan myös terveitä päiviä :-)
Ja Ompun Teelle onnistunutta lääkärireissua! *tietää enemmän kuin täällä kerrotaan, hih*
MItähän vielä pitäis muistaa toivotella.. Monet toivottelut jääneet nyt väliinkin!

Hitto, kaikkea sitä tulee heikolla hetkellä luvattua.. Tällä viikolla on yksi iso tapahtuma, johon lupasin mennä yhdistyksen puolesta viemään terveisiä. Vapaat kädet, mitä aion sanoa ja kaiken lisäksi menen paikan päälle pikkumuksut kainalossa. Huoh, mitähän siitä taas tuleekaan... :-D

Meitin pikkuneidillä on tällä hetkellä nuo yöt aikas huonoja. Tissittelee useaankin otteeseen välillä ja saattaa JOPA ITKEÄ.. Yläkulmahampaat pullottelee, eikä vielä alaskaan ole tullut niiden kahden lisäksi muita, joten taitaa vähän suuhun sattua...
KUUTTA pidempään ei meidän neiti nuku. Naurattikin, kun joku täällä huokaili JO seiskan herätystä :-) Koko kesä meni tällä rytmillä ja tuntuu jatkuvan edelleen..
Mutta parempi 6.00 kuin 4.30, kuten Hoo samassa iässä heräili vallan ;-)
Mielestäni pääsen kuitenkin aikas vähällä verrattuna esim. noihin pahoihin allergiajuttuihin. Eiköhän tuo joskus ala yönsä nukkumaan :-)

Nyt katkes ajatus, on todellakin ihan seis-olo. Eiköhän sitä pidä lähteä kohta ulos tästä raitistumaan.. Vähän harmaalta näyttää päivä. Täällä oli muuten eilen ihan ok keli, illalla vasta vähän sateli ja tuli NIIN HIENOT SATEENKAARET. VÄhän kuvailinkin niitä. Täytyy tänään ottaa koneelle ja katsoa tuliko niistä kunnollisia..

Tehis ja tytöt tasan 10v & 10kk sekä pari poitsua ;-)