EX-Kermit 33 - marraskuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heipä hei kaikille!

Oltiin eilen ikeassa miehen kanssa ja iski kauhea kuume vaihtaa vähän huonekaluja... Pitää vissiin kuitenkin nyt ensin maksaa loput osamaksut pois ennen kun uusia hankkii, huomataan muuten että ollaan monta tonnia velkaa sinne sun tänne! Jospa tuossa alkuvuodesta sitten... :) Olen jo osan vanhoista laittanut myyntiin, eipähän sitten tarvitse miettiä mihin tunkee nuo vanhan kun on mahdollisuus ostaa uudet. Tänään haettiin jo yksi hylly ja yksi tv-taso/lipasto pois, huutonetissä myin. :) Mies lähti just takaisin Ikeaan hakemaan yhden lipaston makkariin. Muutettiin järjestys valmiiksi sellaiseksi, että on tilaa toiselle pinnikselle ja sisustettiin siinä samalla vähän uusiksi.

Mua jänskää huominen harjoittelu! Tuntuu niin oudolta palata "työelämään". Ihan luottavaisin mieilin menen, olen kuitenkin noiden lasten kanssa työskennellyt ennenkin, mutta uusi paikka on uusi paikka.

Täällä tuoksahtaa... Meen vaihtamaan vaipan! Terkkuja

T: omanapainen antzi ja Elias, rv 24 lähti just rullaamaan! :) (23+1 siis nyt)

Antzille mukavaa huomista työharjottelun ekaa päivää :) Jännää!

Nelkku nousi tänään istumaan :) Ekaks makuuasennosta konttausasentoon ja siitä sitte istumaan. Jee! Hällä on muuten tosi hyvänä se erbi-käsi. Joulukuussa on seuraava lääkärikontrolli. Fyssassa ollaan nykyisin keskitytty selän lihaksiin, ei enää käteen. Iloinen uutinen ens viikolla jumppatädille ku hän kuulee että neiti on noussu istumaan.

Tuulin joulugalluppiin... Ekat valot virittelin ulos tänään!! Tuolla saunan ulkoseinällä luovat valoa ja tunnelmaa tähän pimeään vuodenaikaan...

Mitenkäs Tuulilla on alkanu töissä sujumaan?? Vai on M noussut kahdelle jalalle...

Safiirilaan onnittelut nelkulle istumisen taidosta.. Missäs iässä muilla on muksut noussu itse istumaan?? Meillä N istuu kun sen laittaa istumaan, mutta ei oo vielä itse päässy. Ehkä liian helpolla tulee mentyä auttamaan...

Antzille kivaa harjoittelua!! Pesänrakennusvietti siellä jyllää ihan täysillä.

Mies tuossa syöttää jugurttia tytölle. Hyvin näyttää uppoavan. Ollu vähän härdellipäivä ja aamupuuron jälkeen on ollu tissimaijon varassa tytön elintarvikehuolto...

Nelkku on istunu tukevasti jo pidemmän aikaa muttei oo vielä ennen tätä päivää itte päässy maasta ylös. Varmasti on tuo käsi vaikuttanu jonku verran. Ny ootellaan sitte millon hän päättää lähteä konttaamaan. Meillä muuten ykkönen on ainoana kontannu "oikein". Kakkonen eteni niin että hällä oli toinen jalka konttausasennossa ja toinen sivulla suorana. Puoliksi konttas ja puoliksi karhukäveli. Kolmonen taas peppukiiti yli yksivuotiaaksi, lähti sitten suoraan kävelemään.

Juu ei kapris meidän tyttö ilman apupyöriä ajele. Vaan siis visusti apupyörillä ;o)

Oli kyllä kiva lukea Pikku2:n kuulumisia. Hyvältä näyttää ja kuullostaa. Miehet taitaa olla sellaisia että sitten kun on menettämässä/menettänyt sen mitä on pitänyt itsestään selvänä niin sitten tuleekin hätä.

Onnittelut Safiirin nelkulle. Minä en oikein muista noiden lasten istumistaidoista. Molemmat taisi olla 6kk kun lähti ryömimään ja 8kk kun lähti konttaamaan ja toinen 10kk ja toinen 11kk kun lähti kävelemään. Mutta mitenhän se istuminen... olisiko ollut ton 6:n ja 8 kk:n välissä?

Joulugallupiin. Ei ole vielä valoja. Olisin laittanyt tohon pihan katajaan tai mikä nyt lie, jos olisi valot, mutta niille kävi viime talvena huonosti. Pitäisi käydä ostamassa uudet.

Ai, testasin aamulla ja nyt tuli sitten paljon selkeämpi viiva. Ei yhtä selkeä kun kontrolliviiva mutta selkeä kuitenkin. Ja aamukahvi puistatti. Ja kun tulin töistä (olin aamupäivän) niin olin ihan kuollut. Ihan kun olisin maratonin juossut. Tuntuu ihanalta että noi oireet rupee vahvistumaan. Lääkäri sanoi että tuulimunassa usein oireet ovat lievempiä. Nyt ei ole vatsa ainakaan niin kipeä ja turvonnut kun edellisen plussan jälkeen.
Milloin olette yleensä käyneet alkuraskauden ultrassa? Joskus kasiviikolla vai aikaisemmin? Eikös se kasiviikko ole yleisesti joku "rajapyykki".. Ajattelin vaan kun meillä ei ole neuvolassa ultraa enää. Viimeeksi kävin 5+ jotain mutta sitten pääsi jo neuvolassa ultraan ysiviikolla...

Nyt on alakerrassa hanskat hukassa... siis isillä lapset karkaa...

Kirppu

Siis meidän esikko täyttää joulupäivänä 3vee, eli kai ollaan vaan vähän turhan aikaisessa ton fillaroinnin kanssa. Mutta kun ei suostu 3-pyöräisellä tai millään muullakaan polkimellisella vekotuksella polkemaan.... Yrittänemme uudelleen ensi kesänä.... Ja pikkuännä pyöräytti itsensä istumaan sujuvasti n. 7kk iässä. On muutenkin tuon liikkumisen kanssa kovin kiireisen oloinen, nyt menee jo tukea pitkin ja tuon kävelytuolinsa kanssa huristaa niin, että lykkii sitä edellään pitkiä matkoja... Vauhtia ja vaarallisia tilanteita siis...=)

Kirppu, mä kävin tokasta alkuraskauden ultrassa 9+ viikolla ja hyvin näkyi kaikki. Mulle sanottiin silloin, että kasi viikko voi olla vähän liian aikaisin. Mut sekin taitaa olla ihan vaan ultraajasta ja laitteista kiinni. Joka tapauksessa onneaonnea vahvistuvasta viivasta, kyllä taitaa tällä kertaa olla kyseessä totinen tosi!

Mä olen hankkinut pääosin joululahjat (ja paketoinutkin jo puolet...), jouluvalot on valmiina muttei viritettynä, samoin joululiina, -verhot jne. Joulukuun alussa laitellaan vasta ne. Mulla siis suunnitelmissa lähinnä leipoa ja kokata kaikki pakastettavat jouluherkut valmiiksi marraskuun vikalla viikolla. Joulukortit tilaan varmaan illalla tai huomenna. Meinaan teettää muksujen naamoista sellaiset kivat kortit.

Mihin on tosiaan hävinnyt meidän Omppis? Onko vielä busy?

Tuuli kyseli töiden alkamisesta... No joo, 2 viikkoa armonaikaa jäljellä, olen aloittanut jo henkisen valmistautumisen ja mm. vinkunut jo pomolta uutta kännykkää...;-) Tiistaina menen käymään töissä, pitää ottaa vielä viime hetken tuntumaa.

Mut nyt alkaa Idols... Heikunkeikun ja mukavaa alkavaa viikkoa!

Niksu ja käsittämättömän äänekkäät ja ylienergiset ännät

Huomenta ja maanantaita kanssasisarille... -12C! eli talven merkkejä ilmassa. :)

Mihin tää aika huristaa... Väki häipyy töihin. ja lapset kasvaa ja kehittyy. Onneksi me itse ei vanheta. :)

Pikaiset huomenet.

Viikonlopun vieraista selvitty, kivaa oli. Kyllähän tuo emännän rooli verottaa voimia, kun suurimman osan ajasta vietti keittiössä :) Paljoa ei ehtinyt istumaan. No la illalla istuttiin grillimökissä mm glögiä juoden.

Täälläkin pari astetta pakkasta ja M meni just terassille nukkumaan. Kohta minä lähden suihkuun. Iltapäivällä tulee M:n kummitäti käymään. Vaikka asuukin 500 metrin päässä, niin ehtii käymään tosi harvoin. On niin hassut työvuorot hänellä.

Kirpulla viiva vahvistunut. Voi kun kaikki sujuisi nyt hyvin, peukkuja siis pitelen.

Nyt en ehdi muuta kommentoimaan.....

Täällä -2.2 ja eiliset lumenrippeet edelleen maassa... Heti kun ruoka tulee uunista, niin me painellaan pihalle...

Letkeää maanantaita kaikille!

Niksu (enää 2 viikkoa lomaa jäljellä...)

Täällähän mä... mutta vaikka kuinka yritän, en saa mitään järkevää kirjoitettua, joten tyydyn vaan lähettelemään vilkutuksia kaikille. Kirpulle erityisesti hyväntuurintoivotuksia!

Yritän jäsentää ajatuksia ja palailla jossain vaiheessa..

Omppu

nyt se on sitte tehty... Kelalle viety paperit kodinhoidontuesta ja työnantajalta anottu kesäloma ja ilmoitettu hoitovapaasta... Ja ihan tuon hirmuisen rahantulon kunniaksi varattiin etelänmatkakin...

täällä kykitty koko pvä sisällä, kun kuopuksella oli lämpöä aamulla.. =( harmitti kovin, kun vihdoin näin ihana pvä ois ollut ulkoilla. No ehkä huomenna jo parempi tuuri.

wautsiwau! Senora varannut matkan =) ihanaa! Mihkäs lähdette? onko sama paikka kuin ennenkin?
kirjotteletko tuolla matkalaukun puolella? voisin käydä siellä vaklaamassa ;)

ai ihanaa, Katzu juonut glögiä - nam! Täytyis meidänkin jo vihdoin avata glöki-kausi. on niin hyväääää..... ja piparit päälle :)

siis onko Niksullakin noin vähän aikaa enää töihin paluuseen? Menikös ne teidän pojut sinne samalle pph kuin missä esikko ollut?! etkös pitänyt ensi kesän kokonaan lomaa? tai siis hoitovapaata. muistanko edes jotain oikein vai olikos sekin mun omia "muisteloita" ?

nyt kohta tytön kanssa kauppaan. Jääköön pojat tänne kyykkimään

Olo alkaa olemaan jo suht normaali.. Oon saanut syödä kunnon ruokaa ja viime yön sain nukkua 23-7..koo nimittäin nukkui isin kainalossa. Lauantaina kävin ekaa kertaa viihteellä, pääsin vanhojen koulukavereiden seuraan. Muutama olut tuli juotua ja muutama savuke poltettua...tekipä hyvää :) sunnuntaina nukuin puoleen päivään, ja mies paisteli munakkaan aamiaiseksi. Sitten appiukko käytti vielä ravintolassa kunnon pihveillä.

Mutta jotenkin olo on edelleen tosi haikea tosta imetyksen lopettamisesta. Ja viime yönä en kyllä meinannu saada unta, kun ei ollu oma vauva kainalossa. Aika jännä, että koo on nukkunut nyt isän vieressä 8 asti ilman tankkauksia..varmaan mun maidon haju kiusaa. Saas nähdä miten taas ens yö sujuu, kun nukkuu mun vieressä?

Myös meidän koo on tosi innokas hiekansyöjä! Ei auta vaikka kävely sujuu ulkona, silti käy mahalleen mutustelemaan hiekkaa.. Aika inhottavaa! Ois kiva ulkoilla enemmän lasten kanssa, mut miten onnistuu, kun toinen ahmii sitä hiekkaa? Oisko vinkkejä, miten sais lopettamaan?

Pyöräily meilläkin aloitettiin 3 -vuotiaana, alkuu oli kans turhauttavaa, kun kokoajan vaan jarrutti..mut siitä se sit lähti..sitten yhes vaiheessa ei osannutkaan jarruttaa, mut nyt sujuu suht ongelmitta.

Gialle tuosta korvikkeesta..meillä on siis sairaalassa tehty altistuksia..ensin lehmänmaidostapilkottu korvike, joka sopii useimmille m.allergikoille, siitä tuli oireet heti 10ml. Sitten oli soijamaito altistus..alkuun ei pahempia oireita, verikokeissa kuitenkin oli soijan vasta-aineet melko korkeat. Joten jäljelle jäi täysin synteettinen korvike, joka siis älyttömän kallisja pahanmakuinen. Sitä koolle yritettiin juottaa, mutta ei vaan tottunut makuun. Koska mun jaksaminen oli jo niin tiukilla, ravitsemusterapeutti kehotti siirtymään kauramaitoon, jota ei siis norm.suositella korvikkeeksi alle 2vuotiaille.

Olikohan muuta..ihmeen energinen olo! :)

Ai niin Kirpulle onnittelut vahvistuneesta plussasta!

Täytyy tänään käydä vielä jumpassa, kun virtaa riittää..

Vilkutukset vaan kaikille,
huono päivä vaihteeks... ja ÄrrÄ vielä ruvennu pitään ihme elämöintiä öiseen aikaan... herää ihan pirteenä keskellä yötä eikä meinaa millaan nukkua takasin... ei kyllä univaje auta yhtään huonoon fiilikseen..

Kirpulle tsemppi, hyvältä kuulostaa!

Iltaa vaan! Tässä pikaluen kuulumisia ennen nukkumaanmenoa ;) Kirpulla näyttää ja kuulostaa tilanne hyvältä, kovasti tsemppiä!

Niksuhan on ryhtynyt sanoista tekoihin ja aloittanut tosiaan jouluvalmistelut hyvissä ajoin. Ja olihan jo muuallakin vähän virittäydytty asiaan. Katzukin maistellut glögiä. Mä en ole vielä glögipulloa avannut, mutta kävin kyllä ostamassa tänään meille uudet jouluvalot. Josko ne ehtis joku päivä virittää.

Wautsi wau Senora ja pesuekin on matkaamassa maailmalle. Kivahan se on nyt lähteä, kun teillä kumminkin on hyvin aikaa :)

Aivan ihana oli kyllä lukea Ninnin kuulumisia! Oikeasti olet kyllä ansainnut kaiken tuon!

Ässälle lähettelen paljon jaksuja ja iloisempaa mieltä!

Eipä kai muuta, täytyy mennä nukkumaan, että jaksaa taas huomenna ahertaa. Senorako se kyseli töistä - ei siellä sen kummempaa, paljon on uutta opittavaa, kun on mulle ihan vieras ala. Eiköhän se siitä kumminkin. Mä olen kyllä aika innoissani kaikesta ;)

Juu hyvät yöt kaikille! Miten muuten Antzin harjoittelu meni? Erityisvilkutukset vielä Ompulle - mikä se sun ajatukset on niin sotkenut? Toivottavasti tulet pian kertomaan kuulumisia.

Tuuli

Iltaa vaan! Tässä pikaluen kuulumisia ennen nukkumaanmenoa ;) Kirpulla näyttää ja kuulostaa tilanne hyvältä, kovasti tsemppiä!

Niksuhan on ryhtynyt sanoista tekoihin ja aloittanut tosiaan jouluvalmistelut hyvissä ajoin. Ja olihan jo muuallakin vähän virittäydytty asiaan. Katzukin maistellut glögiä. Mä en ole vielä glögipulloa avannut, mutta kävin kyllä ostamassa tänään meille uudet jouluvalot. Josko ne ehtis joku päivä virittää.

Wautsi wau Senora ja pesuekin on matkaamassa maailmalle. Kivahan se on nyt lähteä, kun teillä kumminkin on hyvin aikaa :)

Aivan ihana oli kyllä lukea Ninnin kuulumisia! Oikeasti olet kyllä ansainnut kaiken tuon!

Ässälle lähettelen paljon jaksuja ja iloisempaa mieltä!

Eipä kai muuta, täytyy mennä nukkumaan, että jaksaa taas huomenna ahertaa. Senorako se kyseli töistä - ei siellä sen kummempaa, paljon on uutta opittavaa, kun on mulle ihan vieras ala. Eiköhän se siitä kumminkin. Mä olen kyllä aika innoissani kaikesta ;)

Juu hyvät yöt kaikille! Miten muuten Antzin harjoittelu meni? Erityisvilkutukset vielä Ompulle - mikä se sun ajatukset on niin sotkenut? Toivottavasti tulet pian kertomaan kuulumisia.

Tuuli

Omppu on siis vielä elävien kirjoissa, hyvähyvä! Entäpäs Jazz?

Juu Kapris, joulukuun ekana suuntaan takas töihin ja poitsut menevät sinne samalle pph:lle, jossa esikko on koko ajan ollutkin. Torstai-aamuna vien molemmat ekaa kertaa sinne hoitoon yhdessä, pikkuännä menee muutamaksi tunniksi "harjoittelemaan"..=) Ensi viikolla on isommalla ännällä 3vee neuvola, jolloin pienempi meneen yksin hoitoon pariksi tunniksi. Saa tuntumaa siihenkin puoleen. Kyllä mulla edelleen tarkoituksena olisi olla ensi kesä kotona, jos tässä ei mitään ihme taloudellisia takapakkeja tule.

Mihin te Senora olette menossa? Joko olette päättäneet?

Ässälle toivottelen minäkin iloisempaa mieltä, kurjaa kun yöheräämisetkin vielä verottavat voimavaroja. Toivottavasti pian helpottaa!

Ninnillä ihanan kuuloinen viikonloppu... =) Nautinautinauti!

Nyt ei just muista muuta... Palataan asiaan...

Niksu ja nukkuvat ännät

Toissa yön nelkku heräili vähä väliä. Viime yönä kerran. Aika erilaisia ovat hällä yöt :)

Ny ei muuta tällä istumalla.

Ai niin, koopee ykkönen taitaa olla tänään tai viimestään huomenna. Mutta oon sinut asian kans. TJOT ;)

tulehan nyt senora kertomaan minne lähdette? voidaan sit yhdessä täällä puida matkakuumetta =)

ihana kun ninni olit päässyt tuulettumaan ja aikasen hyvää palvelua kotona saanut !! joten nauti todellakin ;)

niksulle sitten vain hyviä kesälomapäiviä ja Jazzille myöskin ihania päiviä lasten kanssa ennen töihin menoa!

Mihkäs työhön Tuuli sitten vaihdoit? Tule vaikka suljetulle kertomaan josset halua täällä paljastaa.
ja sitä sonian vauvelin nimeä odotellen...

koskas Johannalla oli ristiäiset? onkos siitä ollut jo puhe?

tämä lähtee suihkuun ja illalla vähän taas kaakeleita katselemaan. vähän turhauttavaan kun on 2 tosi hyvää tarjousta jo ollut kaikista kaakeleista (-50%!!) muttei voi vielä ostaa kun en halua kaakelipinoja mihinkään huoneeseen seisomaan pariksi kuukaudeksi. nyt vain ihaillaan niitä kaikkia ja tulee aina vain vaikeampi valita just ne meille parhaiten sopivat... ja saunat yms päälle... blaah. Musta ei koskaan olis oman talon rakentamiseen/rakennuttamiseen, kun jo yksien laattojen päättäminen on näin vaikeeta. Jos pitäis KAIKKI valita itse, niin ei siitä tulis mitään. pähkäilisin kaupoissa ja piiiitkään!

heikun keikun ja sitä lunta odotellen...

mites tiuhti voi? nyt kuules aktivoidut kun olet meidän harvoja odottajia =)
ja Antzi myös sieltä pesänrakennusviettien keskeltä tänne kirjottelemaan välillä.

safiirille pahoittelut koopee 1, vaikkakin tjottailette ja jtp on käytössä ;)
olkoon tämä seuraava "se" kierto bdbd

ja puolet jäi taas.

ässällä iso hali jaksuja ja pirteämpää mieltä!

ninnille piti sanoa, että todella hienosti teidän koo on nyt nukkunut. Loistavaa. Toivottavasti jatkuu samanlailla!

nyt meen

AAAARGGGGGHHHH menee hermot vessan tapetin kanssa. Laitettiin viime viikolla ensin tasoitetapetti ja tänään alettiin laittamaan päällitapettia. Vähän aikaa kun on ollut seinässä niin alkaa kupruilemaan. Se tasoitetapetti irtoaa jostain syystä seinästä paikka paikoin. Saas nähdä mikä on lopputulos.

Kaprikselle tsemppiä kaakelipaljouden keskelle. Mitäs sävyä lähinnä olette ajatelleet???

Ihanaa kun Senoralla reissu mielessä :)

Ninnillä ollut mukava viikonloppua. Hyvä hyvä:)

Ässällä valvoskeltu, toivottavasti unet normalisoituu pian.

Safiirin kp1:lle höh ja pöh :(

Kaprikselle: Tuulin uusi työ selviää suljetulta ;) Siitä oli siellä jokin aika sitten juttua.

Mitäköhän vielä piti?????

Meillä yöunille meno on hieman aikaistunut, vaikka tarkoitus oli siirtää myöhemmäksi. parina päivänä menty nukkumaan puoli kuuden huitteilla. Eilen heräsi 6.30 ja tänään 7.00. Eilen nukkui vielä vähän yli kasiin kun oli tissiä saanut. Viideltä alkaa tulemaan tosi kärttyiseksi ja nukahtaa heti kun vie sänkyyn. Iltapuurokin syödään väsyneenä kauhealla nurinalla. No päikkärit ollut tosi lyhyitä ja se varmaan vaikuttaa tuohon,että illalla väsy tulee aikaisin.

Niin ja tänään satuin vilkaisemaan peilistä itseäni kun laitoin rintsikoita päälleni. Nyt se on sitten tapahtunut. Tissit saaneet uuden mallin..... Ei niin silmiä hivelevä.... Maitoa ei ole enää tissin täytteenä...... No se oli ihan odotettavissa, mutta silti näky hetken "hirvitti" :)

Nyt syömään jotain

Katzu :D .. Onneksi meillä ei oo kokovartalopeiliä... Joskus kyl toivoisin että ois. Tulis edes joskus vilkaistua millaisena variksenpelättimenä sitä tulee lähettyä kylille. Alkaakohan teillä M:n unentarve vähentyä... Täällä ainaki vähenee koko ajan... Ny näyttäis jäävän aamun ekat päikkärit pois...

Joo sama paikka ja sama hotelli kuin viime vuonnaki. Tuolta matkalaukusta löytyy tarkemmin... Menee puurot ja vellit sekasi... Jos täällä selittelen reisusuunnitelmia ja matkalaukkuun tulee korvatippaohjeita... Eli siis Puerto Ricoon Kanarialle on matka. Käytiin tänään passikuvissa. Ihan hirmusti oon vanhentunu edellisestä passikuvasta... :) ainaki sen kymmenen vuotta.

Varovainen peukutus Safiirille, että täti eksyis tossa lumimyräkässä. db bd

Ässälle jaksuja öihin.. Toivottavasti ens yö on sit parempi kuin toissayö... Meilläki neiti saattaa herätä yöllä eikä sit osaakkaa nukahtaa. Viime yönä hillui tunnin verran hereillä... ois muuten nukahtanu, mut heräs ja valpastui kun mies yskäisi kaksi kertaa, ekasta ei välittäny, mut toinen karisti unihiekat.

NInnillä näköjään elämä voittaa... Toivotaan että ne koon allergiat helpottaa iän myötä. Ainakin itse jaksat paremmin kun saat syyä ihan kaikkea...

Tuulilla pyyhkii töissä hyvin. On se vähä eri asia kaupungissa asua... Työpaikan vaihtokin onnistuu suht kivuttomasti. Täällä pikkutaajamassa on piettävä kynsin hampain työpaikasta kii, kun paikkoja ei oo ihan noin vain tarjolla.

Oltiin tänään isommassa kaupungissa ostoksilla. Nyt ollaan kaikki ihan uupuneita. A jaksoi hienosti uusissa matkarattaissa hereillä koko reissun ajan. Automatkat meni nukkuessa. Osteltiin olkkariin uusi matto ja joululahjoja A:lle.

A on syönyt nyt kaurapuuroa joka ilta, ja iho on pysynyt siistinä. Tykkää puurosta tosi paljon:)

Senora ja poppoo lähdössä maailmalle.. Varmasti tulee olemaan ihana kokemus N:lle:)

Aivan ihana kuulla, kuinka Ninnillä on ollut mukavaa:) Kiitoksia vastauksista! Huomenna olisi tarkoitus soittaa neuvolaan ja kysellä tarkemmin, että mitä me nyt tehdään maitoaltistuksen kanssa.

Katzulle tsemppiä remppaan! Jokos teillä on syöttötuoli hommattu? Meillä suunnitelmissa sen hankinta, ajateltiin A:lle joululahjaksi.

Nyt en muista yhtään mitä piti kommentoida... Vilitykset kuitenkin jokaiselle!

gia

Yhteistyössä