EX-Kermit 35 - tammikuu 2009

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nelkku on kesästä lähtien hörppiny pullosta. Hälle tuli totaalinen rintakieltäytyminen ku vissiin totes että pullosta saa niin paljo helpommin. Jonku aikaa sitä lypsi pulloon mutta sitte totesin että meni aivan liian hankalaksi lypsyoperaatio ja neljän lapsen kanssa telmiminen yhtäaikaa...

Kaprisko menossa varhaisultraan? Mää mietin kans sitä, mutta aattelin sitte että jos sitä jaksais oottaa siihen np:uun. Se varmaan on aika pian ekan neuvolan jälkeen sitte ens tai sitä seuraavalla viikolla.

Hmm, nyt ku kerkesin hehkuttaa että nelkku on nukkunu huimat kaks yötä tosi hyvin, niin saas nähhä miten käy ens yön............

Senoralle oikein mukavaa reissua

Mä en tajua!!!! Mä en saa nukuttua, illalla pyörin sängyssä. Toissa yönä nukahdin vasta joskus kahdelta. Viime yönä en pyörinyt ihan niin kauaa,mutta tosi huonosti nukuin.....

Nyt antamaan pikkuiselle puuroa, kohta jo ihan kylmää.Yritän ehtiä paremmalla ajalla uudelleen

Oonko jo myöhässä.... Senoralle oikein rentouttavaa, aurinkoista ja lämmintä reissua :)

Sonia ja p 4kk ja 1 päivä

Eiliset mitat neuvolassa... pituus 62,3 cm ja paino 5450 g. Ois ollu lääkärineuvola, mutta joskus lääkäritkin sairastuu. Jotain ihottumaa yrittää tulla poskiin, leukaan ja pyllyyn. Pitäis vaan selvittää, et mistä? Leivät mun pitäis jättää vähäksi aikaa, siis minun joka ei paljo muuta syökään. Yritin riisimuroja narskuttaa, mutta niin se nälkä vaan kaihertaa ;)
Perunan maistelukin täytyy keskeyttää, hyvään alkuun jo päästiin.

Kiva kuulla, että Antzi olit saanut apua. Mistäköhän mä ton tassuttelu-unikoulun vetäsin?! Unikouluun siis tsemppiä! :)

A ryömii aivan villinä ja hurjaa vauhtia. Saa olla jatkuvasti vahtimassa. Pistorasioihin pitää hommata suojat.. Viimeyönä herättiin vain kerran, ihanaa..

Koiralle on taas eläinlääkäriaika varattuna. Kävi tosi kärttyisäksi ja hermostuneeksi, joten soitin pieneläinklinikalle. Saatiin koiralle särkylääkkeet ja nyt on oma itsensä. Nivelrikko taas todennäköisesti vaivaa.. :( Käynnillä lonkat kuvataan. Täytyy pitää peukkuja, ettei vaiva olisi edennyt, ainakaan paljoa. Ihana olisi ollut lähteä tokoon, mutta en tiedä kestääkö koiran nivelet sitä...

Mitenkäs Nelkun yöt meni??

Nyt täytyy lähteä valmistautumaan. Ollaan lähdössä A:n kummin luokse ja samalla poiketaan varmaan cittarissa.

gia

Ihan pika pikaa. Nelkku ihan ku näyttäis ottaneen ihan hyvän unirytmin. Herää viiden kuuden aikaan ekan kerran. Nyt taas täytyy vissiin koputtaa puuta äkkiä *kop kop*

Toivottavasti Gian koiruus pääsee tokoon. Ikävän kuulonen vaiva tuo nivelrikkojuttu :(

Safiiri ja Jänskis 8+4

Morjens

Siellä se Senora paistattelee päivää etelän lämmössä :) Täällä sataa lunta.

Ei ole vieläkään parantunut tuo minun nukkuminen. :( En tiedä millä sitä nukahtaisi???

Aamulla ja keskipäivällä olen superväsynyt, illalla ehkä hieman olo tuntuu paremmalta. Täytyy ensi viikolla puhua neuvolassa tuosta asiasta.

Gian A menee jo lujaa. Meillä ei edelleenkään olla lähdetty sen koommin liikkeelle. Eikä niitä hampaitakaan ole putkahtanut.

Soniallakin allergia asioita pohdinnassa, voi harmi.

Gian hauvalle peukkuja lääkärikäyntiin!!!!

Toivottavasti Safiirin nelkun rytmi olisi löytymässä :) Lupaavalta kuulostaa.

Me lähdetään huomenna viikonlopuksi mummolaan. Lauantaina mennään M:n serkun 3v synttäreille.

Nyt sohvalle, lupasin mennä klo 18 kaverin kanssa salille ihmettelemään. Zombie menee siis sinne toljottamaan....

Heiiii!

Onnea Katzulle!

Meillä on elo kiireistä, siksi taas pikavisiitti.
Unettomuuteen Katzulle joku tylsä tai vaikka mielenkiintoinenkin kirja. Mä nukahdan parhaiten kun olen lukenut muutaman sivun. V:n syntymän jälkeen on jo kolmas kirja meneillään. Me mennään nukkumaan niin, että V syö ja minä luen. Sitten jompi kumpi nukahtaa ensin... =)

Ja sen verran ehdin lukemaan, että Antzille lähtee iso sympatialähetys: unettomat yöt syö ihmisen pelkäksi kuoreksi. Ota reippaana kaikki apu vastaan, et sinä mikään superihminen ole, eikä sinun tarvitsekaan olla.

Nyt menoksi, E täytti 3 tiistaina ja sitä juhlitaan sitten sunnuntaina, joten tekemistä riittää.

J ja V viikkoa vaille 3 kk

Tuulin Ämmälle onnittelut tätäkin kautta :)

Muille hyvää viikonvaihdetta ja terkkuja!

Omppu (jolla oli aamulla silmä ummessa rähmän takia..)

Ps, Niksu, kyllä se varmaankin niin on, että meidän lapset on nyt "tehty" l. saatu :)
90 % varmuudella!

Kävin hieman lukemassa teidän kuulumisia ja tännehän on tullut kivasti plussia! :) Onnea!!! Katzu kyllä yllätti..niinkuin yllätti silloin synnytykselläkin..

Olen ollut aika lopussa enkä oikein ole jaksanut mitään..en ole edes saanu aikaisiks liittyä siihen uuteen suljettuun, mutta naamakirjassa käyn. Ja jos jotain siellä olevaa kiinnostaa niin voin kertoa tarkemmin tän hetkisestä tilanteesta.

Hyvää uutta vuotta kaikille! (hieman myöhässä)

Tuulin Luurille onnitteluja myös tänne ja hyviä kekkereitä huomenna!!!!

Vai on Omppiksella taasen siellä tautia riesana - ei kiva...=( Vai on teitin lapset nyt sitten siinä..... Onhan siinä aina tietty se 10% mahdollisuus et jos ei sittenkään...;-) Mitenkäs pojat voi, onko tautiaalto jo viimeinkin selätetty?

Ninni, mulle voit ainakin kirjoittaa selontekoa tilanteesta, jos niin haluat!! Onko L:n yöt rauhoittuneet ollenkaan, vai vieläkö valvotte paljon?

Täällä on ollu viikko niin haitarista kuin vain suinkin olla ja saattaa... Eka otettiin anopin kanssa oikein huolella yhteen, toistaiseksi välit telakalla kun en jaksa edes miettiä sovinnon mahdollisuutta. Ilmoitin kyllä että poikien kanssa saa olla tekemisissä jos niin haluaa, meidän erimielisyydet ei saa siihen vaikuttaa. Sit iski poskiontelotulehdus itelle - hain siihen kuurin. Seuraavaksi sairastui pikkuännä, nyt ollaan jo useampi yö nukuttu miten sattuu (viime yönä ei ollenkaan...) kun toinen itkeskelee tukkoisuuttaan eikä mikään tunnu auttavan. Eilen läksin kesken työpvän hakemaan poikia hoidosta juurikin pikkuännän kuumeilun takia ja tietysti siinä tohinassa kohlasin parkkiksella työkaverin autoa. Ilman muuta sitä koko perkeleen parkkiksen kalleinta vekotusta... Onneksi vain puskurit osuivat toisiinsa, eikä tullut edes naarmuja tms. mutta otti pannuun kyllä perhanasti!!!! Tänä aamuna isäntä alkoi valitella lentsu-oloansa (totta kai, nyt pitää häntäkin "huoltaa", mur...) ja itsellä toinen korva "paukkuu", eli siellä on luultavasti jotain tulehduksen tynkää välikorvassa. Mulla on ollut samaa vikaa ennenkin, eli korva ei varsinaisesti ole kipeä, paukkuu ja lonksuu vaan ja lopulta menee ihan lukkoon...=/ Jos alkava viikko ei ole parempi, niin mä en ala kerrassaan mitään!

Viihdytin itseäni viikolla lueskelemalla viime kesän ex-kermitti ketjuja.. Hitto, käkätin ihan ääneen (onneksi istun nykyään ihan omassa työhuoneessa vähän syrjässä muista...), kun lueskelin Tehiksen paniikipissa-oireita ja hiivapimppi-juttuja... Muistattekos ne kohellukset vielä..?? Ja jos Bellamariia lueskelee kulkeissaan meidän juttuja, niin hälle ja perheelle roppakaupalla halauksia ja ihan kaikkea mahdollista hyvää!!!!!!!!!!!!!

Mä taidan nyt hipsiä suihkuun ja nukkumaan, josko tää yö toisi viimein tullessaan kauan kaivatun levon.. Ei nuo päivällä torkutut parituntiset auta yhtään univajeen hälventämiseen...=(

Toivottavasti Senoralla on siellä etelässä ihanaa, rentoa, lämmintä ja tietty vähän romanttistakin....=)

Leppoisaa viikonloppua ihanaisille ex-kermeille, aktiivisille ja taustiksille!!

Niksu & co.

Niksu, joo, vois sanoa, että elokuun jälkeen ei olla täysin terveitä oltukaan. Koko ajan joku kipeenä!! Ja sitten vielä piti käydä viisaudenhammaskin poistattamassa kaiken keskellä, onneks ei enää vaivaa. Pikkasen alkaa pinna olemaan kireellä meikäläisellä...perhe saa aika useesti kuulla kunniansa :(. Joten täys sympatialataus sinne teille! Kuin myös Ninnille.

No höh, ettei Omppiksen poppoon tauteilu nyt ota hellittääkseen ollenkaan..=( En yhtään ihmettele, jos on pinna piukassa.... Jaksuja sinne suuntaan!!!

Meillä on oltu ihan ihmeellisen terveitä, vaan 2-3 isompaa lentsua on kiertänyt huushollissa tän syksyn/talven aikana ja nyt siis toka kierros päällä. Esikoinen ei oo vielä sairastunut ollenkaan, toivon kovin ettei sairastuiskaan. Meillä kun olis ens la sukulaisen 5kybäset ja muksujen olis tarkoitus mennä pikkuännän kummilaan yökylään... Saas nähdä peruuntuuko taas meidän suunnitelmat, vai päästäänkö laatuajan viettoon viimein. Edellisestä kerrasta onkin jo aikaa...

voimia ja paranemista sairastuneille.
Aikas hurjalta kuullostaa omppulan melkein ½ vuoden sairastamiset!! toivottavasti nyt helpottaisi jo bd

ja niksulle ja miekkosille myös paranemisia. Ja isot tsempit anopin kanssa.
mulla ei anoppia ole enää, mutta miehen veli on välillä niiiin eri maata kuin minä, niin siinä tulee "hiukka" ketutus, kun hänestä jotain näen/kuulen.
onneksi ei nähdä usein =)
joskus ihan ok kyllä, mutta mutta.

kiva kun ninnikin käynyt täällä. Tule ihmeessä mulle laittaan viestiä facebookkiin!! Mä käyn siellä tosi usein joten vastailisin varmana useimmin kun tänne on tullut kommentoitua! sinne vaan viestiä rustaamaan =)

mites kirpun vointi? entä safiirin? katzun?
ja tiuhtistakin olis kiva kuulla välillä. sullakin masu jo varmaan ihan muhkea.

Toivottavasti antzin unikoulut + avut on auttaneet ja olet saanut huilattua.

täällä ei edelleenkään oikein oireita ja sekös huolettaa. väsymystä on jossain määrin, muttei kyllä sellaista "normaalia" raskausväsymystä ja se ketutus lähinnä miestä kohtaan (ei sitä tavallista, vaan tämä ihan minun raskaus-ketutusta =D ) kyllä on ja se kiristää välejä tosi paljon.
Varsinkin kun mies ei VOI ymmärtää, etten oikein voi mitään ärsytykselle ja sit on alkanut syyttelemään mua vaikka mistä ja laukaisi eilen jopa, että tän mun käytöksen takia hän ei tosiaan mitään kolmatta olis halunnut =(((( otin siitä sit kovin itteeni ja ilta/yö pilalla.
no josko päästäis tässä puhumaan rauhassa joku hetki.

kapris 6+2

Koskas sulla Kapris se ultra olikaan? Kurjaa, kun joutuu jännäilemään nyt oireettomuuden takia. Vaikkakaan se ei varmasti vielä mitään merkitse, ne oireethan voi pompsahtaa sitten ihan yhtäkkiä! Johan tuo v*tutus kuitenkin kertoo jotain...;-)
Miehet osaa olla sitten niin ajattelemattomia, kun laukovat noita näkemyksiään, useimmiten sanovat raskauteen liittyviä ilkeitä vain siksi, että tietävät sen satuttavan eniten. Meillä oli sama toka raskauden kohdalla, siis isännän kanssa otettiin matsia jostain ja hän tiuskaisi ettei olisi halunnut sittenkään toista lasta kun mun kanssa on NIIN vaikeeta olla ilmankin... Pyyteli sitä sitten myöhemmin anteeksi ja myönsi iskeneensä "arkaan" paikkaan. Mutta jaksuja sen teidän Olion kanssa, kyllä se siitä sitten taas tasaantuu kun saat hormoniheittelyt asettumaan ajan kanssa!

No joo, jos niitä töitä olis taas tekevinään...

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille säädyille!

N

Heippa. Mummolasta kotiuduttu eilen ja just tulin koiran kanssa pieneltä kävelyltä. Pakko oli lähteä happihyppelylle.

Minua sitten väsyttää Kapriksenkin puolesta!!!!! Ja kuvotusta riittää yllin kyllin.
Olipas miehesi tokaissut ikävästi :( No miesten on välillä vaikea ymmärtää, että meille naisille hormonit aiheuttavat kaikenlaista hallitsematontakin.

Ninnille tosi paljon haleja. Juu laita ihmeessä kuulumisiasi.

Ompun perheessä tauteja riittänyt. Tiedän itse asiassa pari muutakin perhettä, joissa taudit iskenyt aina uudelleen. Ihme pöpö liikkeellä.

Toivottvasti Niksun suunnitelmat toteutuvat!!!! Eli peukut pystyssä.

Pitäisi vissiin lähteä suihkuun ja tänään olisi ruokakaupassa käyntiä. Huomenna onkin minulla eka neuvolareissu ja keskiviikkona M:n 8kk lääkärineuvola.

Mitenköhän Senoralla reissussa sujuu????? Onko kukaan saanut viestiä??

Niin ja Tuulin pikkuiselle onnitteluja :)

Morjensta.

Täällä käyty tänään ekassa neuvolassa. Sain komennuksen alkaa käyä säännöllisesti uimassa yksin :) Siinä saapi liikuntaa ja samalla omaa aikaa. Ole', millon lie sitä on päässy käymään ittekseen yhtään missään. Muuten oli kaikki ihan jees. Np-ultraa nyt ootellaan, pitäis olla viimestään ens viikolla. Sieltä jos kunnialla takas selvitään niin sitte juhlistetaan Jänskistä vasta.

Ninni, meillä on naamassa kermien suljettu...

Kapriksen siippa tosi tökerösti tokassu. Meilläkään siippa ei taho aina muistaa että tää meikäläisen kiukkuaminen johtunee näistä hormoneista. Välillä hän valittaa ku mää oon melkein jatkuvasti pahalla tuulella... Sitte mää suutun ku hän ei muista tuota "millasia naiset voi raskaana olla", vaan luulee että mää kiukkuan ihan muuten vaan ja huvikseni. Täytyy kyllä sanoa että tekee tosi hyvää alkaa käymään siellä uimassa kerran pari viikossa.

Onnitteluja Tuulin juniorille meiltä kans!

Ja terveisiä kaikille.

Safiiri ja Jänskis 10+0 (laitan nyt neuvolan viikot ku niillä kuulema mennään)

Senoralta perheineen terkkuja sieltä etelän lämmöstä. Matkat on menneet hyvin ja pikkuneiti on kuin kotonaan (hurmannut jo talkkarin ja siivoojan...). Unirytmit kuin kotonakin ja onpa neiti oppinut nousemaan tukea vasten pystyyn kahdelle jalalle. Ilmatkin kuuluvat olevan kohdillaan, joten kaiken kaikkiaan taitaa olla ihanaakin ihanampi reissu... =)

Senoran reissu kuulostaa oikein mukavalta :)

Mites Safiirin viikot on jo yhtäkkiä noin paljon????? :-0

Just äsken paistoin lettuja, sit porisee jauhelihakeitto, yksi lihakastike (isännälle) ja M:lle pottuja ja jauhelihaa (seassa hitusen sipulia). Eli kohta sännättäväköökin puolelle.

Alkoi jotenkin tekemään keittoa mieli,kaikki ns. kuivat ruoat takertelee kurkkussa... Kanaa tms ei tee yhtään mieli.

Lumisateista maanantain jatkoa

Katzu, neuvola meillä laskee 28 päivän kierron mukaan. Oikeesti mulla kierto oli 32.

Safiiri, joka on kokannu perheelleen melkein joka päivä jotaki keittoa toiseksi lämpimäksi ruuaksi (mulla on kans keitot kova sana nyt)

Odottajat:

Antzi 25, la 14.3.2009, kolmas, enkelityttö -06, tyttö -08
Tiuhti 31, la 30.4.2009, ensimmäinen, km-05, enkelipoika-06
Kirppu 33, la 26.7.2009 kolmas, tyttö -05, poika -07
Katzu 31, la 8.9.2009, toinen, tyttö -08

Synnyttäneet:

sämpy 32v. poika 8.5.07, 3430g, 49.5cm (LA 2.5.07 esikoinen)
ÄssÄ, tyttö 20.9.07 , 2660g , 48cm (LA 20.9.07 kolmas, tytöt -00, -02 )
Pikku2 30v. , tyttö 30.9. 07 2750 g 48 cm toinen, poika 01/03 (LA 25.10.07)
Ninni83 25v.tyttö 18.10.07 2,9 kg ja 48 cm toinen, tyttö 01/04 ( LA 18.10.07 )
Kirppu 31v. poika 20.10.07 4120 g 52,5 cm toinen, tyttö 12/05 (LA 18.10.07 )
Kapris 29v. poika 12.11.07 3730g ja 51 cm. toinen, tyttö 09/05 (LA 1.11.07 )
Omppu75, 33 v., poika 15.12.07 3355 g,50cm toinen, poika 03/04(LA 12.12.07)
Tuuli, 36v. , poika 23.1.08 4040g ja 53cm, esikoinen (LA 11.01.08 )
Niksu, 29v., poika 3.2.08 3400g ja 50cm . toinen, poika 12/05 (LA 03.02.08 )
Safiiri, 36v,tyttö 10.2. 08 4600 g ja 52 cm. neljäs, lapset -00,-03 ja -05 (LA 22.2.2008)
Antzi, 25v,tyttö , 26.2.08 , 3100g ja 50 cm toinen (yksi enkelilapsi) (LA 9.3.2008)
senora, 43 v,tyttö, 25.4.08, 3770 g ja 51 cm , ensimmäinen (la 21.4.08 )
Katzu, 31v, tyttö 29.5.08, 3044g ja 49 cm , ensimmäinen (la 13.6.2008
gia 20v, poika 31.5.08, 3470g ja 48cm. , esikoinen (la 6.6.2008)
Bellamariia, tytär ja poika, kolmas ja neljäs (la heinäkuussa)
Sonia, 36v, tyttö 20.9.08, 3030g ja 48 cm , toinen, tyttö -98(la 12.9.2008)
kauris, 26v, tyttö 5.10.2008, 4065g ja 52cm, toinen, tyttö 04/07 (la 3.10.2008)

Haaveilijat:

ÄssÄ
Kapris ??

Plussanneet:
Safiiri

No hö,ei kai Johanna meitä meinaa jättää?????

Ihan outoa,M lähti käymään isänsä kanssa hänen vanhemmillaan. Ei ole ollut koskaan kaksistaan siellä :) Tai siis tokaa kertaa ylipäätänsä sellainen tilanne,että olen yksin kotona. Lumityöt tehty ja äsken raivasin köökkiä kokkausteni jäljiltä.

Nyt hetkeksi sohvalle

Kirjoittelinkin aiemmin tänne tämän kertomuksen mutta kone jumi niin se ei näköjään olekaan sitä lisännyt, joten tässäpä tällaisia uutisia jos jotakuta kiinnostaa =)

Meille syntyi poika 21.1'09 klo 04.05 mitoin 3840g 53cm rv 41

Pikaisesti homma tapahtui, 20.1'09 n.klo 18 alkoi supistukset n. 10 min välein, jos tein jotain,tulivat tiheämpään. n.klo 23 soitin synnärille että joko sitä pitäs mennä käymään, sanoivat että ota särkylääkettä, käy vaikka suihkussa ja rentoudu, tule sitten kun siltä tuntuu tai soittele.
Otin lääkettä, kävin suihkussa, katsoin telkkua ja yritin torkkua, supisteli kutakuinkin 7-10 min välein, itsekseenkun mittaili niin ei aina ollu ihan varma =)
Vaille yksi sanoin avolle, että eiköhän lähdetä ainakin tarkistukseen että onko edistystä tapahtunut.
Naapuri tuli lasten kaveriksi ja me lähdettiin. puoli kahden aikaan olimme synnärillä. Ennen kahta sisätutkimus osoitti että paikat on auki 6-7cm jos ei enemmänkin, joten eipä sieltä tarvinnut kotiin lähteä =)
Mulla oli tarkoitus mennä suihkuun että paikat aukeaisi nopeasti, mutta sitä ennen ruettiin ottamaan sydänkäyrää, siinä maatessa paikat aukesikin ja klo 03.05 puhkaistiin kalvot, siitä ei mennytkään montaa kunnon supistusta, kun alkoi ponnistuttamaan. Ponnistusvaihe kesti 5min ja poika oli maailmassa. Napanuora oli kaksi kertaa kaulan ympärillä, ja se jouduttiin katkaisemaan hetimmiten. Napanuorasta otetut kokeet oli kaikki ok.
Luomuna siis syntyi (muutamaa ilokaasu hönkyähän ei lasketa ) Hieman pelkäsin kipua kalvojen puhkaisun jälkeen, mutta kysyin kätilöltä, että jos hän uskoo minun pärjäävän ja kestävän niin luotan häneen, niin hän sanoi että näin hyvin kestänyt tähän asti, kestät kyllä, niinpä päätin olla ottamatta mitään, eikä siinä suuria oisi tainnu keretäkään.
Pojan sain rinnalle heti ja se oli ihana tunne (esikoinen vietiin heti keskolaan)
Itsellä oli istukka sen verta tiukassa että sitä irrotellessa meni aikaa ja sen vuoksi menetinkin verta pari litraa. Hemppa putosikin reilusti, viimesessä neuvolassa se oli 133 ja synnytyksen jälkeen 104,Keskiviikko päivänä olo oli tokkurainen ja heikko, mutta iltaa kohti koheni kummasti, vaikka hemppa vaan tippui ja tippui.. oli 89, 84,80 ja viimeinen mittaus oli 76. Oma olo on hyvä ja rautanappeja olen syönyt torstai aamusta asti. ens viikon alussa käyn neuvolassa että mittaavat hempan että joko se alkas nousemaan.

Lauantaina tultiin kotiin ja kaikki on mennyt loistavasti. Kiitän luojaa joka päivä siitä että minulla on kaksi ihanaa kilttiä ja tervettä lasta (+ avon poika) Vauva on todella kiltin oloinen ja rauhallinen lapsi.

Esikoinen halailee, pussailee, joskus koettaa kammeta päälle, ja välillä vähä saattaa nipistellä/puristella kovastikin (sillä oli tämmöstä hampaat-irvessä-nipistelyä jo enne vauvan syntymää), mutta muutoin on antanut toistaiseksi olla rauhassa.
Torstaina tulee neuvolatäti katsomaan kotiin poikaa.

Onnea Merville pienestä prinssistä <3

Vähän samoja mietteitä on ollu ku Johannalla... harvemmin täällä nykyään ehtii käymään ja vielä harvemmin mitään kommentoimaan :/
Haikeus kyllä aina iskee kun joku jättää palstan...

Senoralla sujuu hienosti siellä etelän lämmössä, kiva :)

En vieläkään tiiä mitäs Pikku2:lle kuuluu, kun ei mulla oo tallessa niitä spostin salasanoja, tosin ajattelin, etten uudelle suljetulle enää itteeni hommaa.
No, toivottavasti hyvää kuuluu :)

Safiirin viikkoja myös aiemmin hämmästelin :O :D

Jospa tästä sänkyyn kömpis :)

Sonia

Yhteistyössä