Ex-Kermit 37 - maaliskuu 2009

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maaliskuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Senora: eihän meillä ole työmatkoilla väliä, koska mies tekee kotona työnsä. ;) Eipä täälläkään nuo tonttien hinnat pilvissä ole, 2000-9000e.

Sonia: Muurametalojen toimipisteessä mennään käymään. Design-talo on toinen vaihtoehto, mutta heistä ollaan luettu aika paljon huonoja kokemuksia..

Ompulle pahoittelut ja jaksamisia siunaustilaisuuteen. Teillä on kyllä taudit olleet riesana pitkään. :/

Antzille onnittelut täältä myös! :)

Toivottavasti Safiiri saa kärrynsä takaisin ja varkaat joutuvat vastuuseen.

gia

Vaaleansinisiä vauvaonnitteluja Antzille ja perheelle <3 <3 <3 <3

Ompulle lohtuhalit ja osanotot ja jaksamisia surulliseen aikaan!

Muille Kermeille vilkutuksia ja haleja kiireiseltä mammalta.. Vielä 3 päivää töitä ja sitten äippäloman aika =)

Tiuhti ja Hippunen 33+6

Tiuhtille mukavaa äippistä:) Mulla se loppuu itseasiassa tänään. ELi huomisesta alkaen olen kesälomalla :)

Väsyttää.... liian monta yötä mennyt jälleen 4-5 tunnin unilla. Herään aamuyöllä vessaan ja sitten ei enää uni tulekaan.

Kohta puistoon pirpanan kanssa

Moikka kaikille pitkästä aikaa! Mä olen jotenkin ihan pudonnut kärryiltä...äsken pikalukemalla selasin tätä ketjua läpi ja huomasin, etten ole tainnutkaan täällä käydä koko maaliskuun aikana. Mutta nyt on siis Elias saatu turvallisesti maailmaan :)PALJON PALJON ONNEA ANTZILLE JA PERHEELLE!

Ja voi ihanuus Tiuhtilla alkaa äippäloma! Mukavaa lomaa sinne! Sulla taitaa olla edelleenkin vointi hyvä?

Ja meidän muillakin odottajilla taitaa mennä mukavasti, mitä nyt Katzulla jatkuu tuo ikävä unettomuus :( Odottajien mahakuviakin olisi kiva taas nähdä tuolla suljetun puolella! Onko Katzun maha kasvanut nyt toisella kertaa nopeammin? Hm mä olen kyllä vähän sekaisin siitäkin, että millä suljetulla me nykyään kirjoitellaan: multiply:ssä vai fb:n suljetulla? Pitäisi varmaan tehdä joku yhteispäätös asiasta vai?

Meille ei kuulu mitään uutta eikä ihmeellistä. Fb:n puolella kirjoitinkin jo, että M lähti kävelemään ilman tukea vajaa kaksi viikkoa sitten. Toki konttaa vielä, jos kova kiire tulee. Joka paikkaan Ämmän pitäisi päästä nyt kiipeämään ja lisäksi kurottelee kaikkea pöydiltä. Yhtenä päivänä löysin kännykkäni vessanpöntöstä ;) M oli sen saanut käsiinsä jostain pöydän kulmalta. Kyllä se kännykkä siitä vielä heräsi henkiin,kun yön kuivatteli...Pillerireseptiä pitäisi mennä uusimaan parin viikon päästä ja yhä edelleen pähkäilen sitä, että ottaisko sittenkin sen kierukan vai yritettäiskö sittenkin sitä kakkosta ;) Voi olla, että otan vielä pillerit...hm.

Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille! Voikaa hyvin!

Tuuli ja M 1v ja 2kk (melkein)

Antzilta viesti'. Oli ollu lääkärintarkastus ja pääsee kotiin tänään.Aivan valloittava vauva ja äippä on väsymyksestä ja haavakivuista huolimatta superonnellinen. Mamman toinen pikkuinen päätti veljen kunniaksi päättää oman vauva-aikansa ja siirtyä taaperoksi. E lähti siis kävelemään. Täksi ja ens viikoksi on kotona apuvoimia.

Ihanaa ku kaikki meni sit hyvin ja nyt ollaan jo kotiuttamassa. E:lle onnittelut kävelytaidosta.

Hmm. Tuuli pähkää pikkukakkosta tai oliko se kuitenki ehkäisy ... Kiva kun kerkesit poikkeilla.

Suljetulla on tosiaan hiljaista. Eikö kenelläkään ole asiaa, vai tökkiikö systeemit??

Joo Senora mä pähkään tätä kakkosasiaa vielä varmaan 3 vuodenkin päästä ;)

Ihana kuulla, että Antzilla ja pikkuisella on kaikki hyvin! Ja isosiskokin oli lähtenyt kävelemään ;) Onnittelut!

Mun mielestä se multiply on jotenkin sekava...

Tuuli

Mä kirjoitan nyt koko kuukauden edestä...ei kun siis mun piti jo edellisessä viestissä kysyä, että mitkä siellä on Kapriksella fiilikset ja mietteet nyt kun keskenmenosta on kulunut vähän aikaa?

Tuuli

Mä kannatan että lopetetaan koko multiply ja siirrytään vaan sinne fb:n puolelle. Mulla ei ainakaan aika riitä millään joka paikassa hengailuun. Töissä olisi välillä omaa aikaa vetelehtimiseenkin, mutta täältä ei sitten taas pääse muualle kuin tänne jutustelemaan... ;-)

Tuulin Ämmälle onnitteluja kävelytaidosta, samoin sinne Antzin taaperolle!!

Nyt ei jouda muuta, kuin vilkutella vaan kaikille. Pitää lähteä setvimään hoito-ongelmaa... =(

Heikunkeikun,
Niksu

fb sopis mullekki, mä roikun siellä muutenki melkein koko päivän... mut Gialla oli ainaki vaikeuksia fb:n kanssa. Ompulle oon laittanu kaverikutsun, hokasin että oot Tuulin kaverina. hih.. hokasin et Tuuli palstailee nyt urakalla... :)
Ihana keli. Käytiin N:n kanssa tunnin vaunulenkki. Ehkä saan neitin viel opetettua vaununukkumiseenki... ohikulkevat autot vaan häiritsi ja juttelemaan pysähtyvät ihmiset ja ja ja ... no nukkui neiti pienen pätkän. Kohta saammekkin sitte syyä iltapuuron ja lähtee yöunille... (no ei nyt viel ihan, mut kuuden jälkeen lähetään jo yrittään unta.)
Aatelkaas, huomenna on jo kevätpäivän tasaus... Päivät alkaa olla pitempiä kuin yöt...

Ovatkos kaikki nauttimassa tästä ihanasta kevätkelistä! Antzilla ihkuja kuvia Eliaksesta fb:ssä... Käytiin tossa just N:n kans kävelylenkillä. Kivasti jaksoi tyttö katella metsiä ympärillä. Vetäis nimittäin kahen ja puolen tunnin päikkärit tossa puolilta päivin, joten ei taia ihan heti uni tulla...

ihanat kelit on täälläkin. A oli tänään isänsä hoivassa, kun tää äippä oli hierojalla. Ihanaa oli... Parin viikon päästä menen uudelleen.

Mukava oli kuulla Tuulin kuulumisia! :) Olisihan se kiva, että meidän odottajalista kasvaisi. ;)

Millos meinasitte ottaa välikausivaatteet käyttöön? A:lle käytiin eilen ostamassa reiman limenvärinen puku ja lapaset.

Nyt leipomaan, anoppi tulee kohta kylään...

gia

Täällä porskutellaan toistaiseksi toppiksilla. Aattelin että sitte ku lunta ei enää juuri oo niin vois vaihtaa kevyempiin.

Gia, pääsekkö sää naamaan?

Ihania kuvia tosiaan Antzilla!

Ja Senoran vaunulenkkeily kuulosti kans ihanalta.

Mää täällä kakkosen kans suunnittelen hänen synttärimenyytä. Aattelin että jos lähettäis kahteen pekkaan huomenna tekeen hankintoja. Muut jääköön kotia. Synttäripäivä hällä on torstaina, mutta kakkua hän tarjoaa kavereilleen keskiviikkona ku siipalla on vapaapäivä.

Terkkuja ja viikonloppuja joka taloon!

Safiiri ja Jänskis 17+4

Iltoja täältä.

Raskas päivä takana; tänään oli isän siunaustilaisuus. Kiitos vielä kaikille myötätunnosta.

Ja kiitos fb-kutsuista. Safiirinkin kutsu on tullut jo iät ja ajat sitten ja pyydän anteeksi, että se on jäänyt tavallaan huomioimatta. Mä olen tässä vasta tutustunut fb:n maailmaan ja mietin vähän niitä linjanvetoja, että miltä pohjalta sitä ylläpitäis.. tai miten sen nyt sanois. Mutta, palataan asiaan tässä, kunhan elämä palautuu taas normaaliin uomiinsa.

Nyt tämä on niin poikki, että pakko laota sänkyyn. Meillä vietetään huomenna ykkösen vitosia kummeille ja mummeille yms. ja tiistaina sitten kavereilleen. Että tunnelmasta toiseen..

Hyviä vointeja ja leppoisia masunkasvatuspäiviä odottajille :)

Omppu

Tiuhtille mukavaa alkavaa äippistä.

Ja Safiirilla on jo hurrrjan paljon noita viikkoja... Vastahan sä lihotit testinmyyjien kukkaroita.

Koitahan Katzu saada nukutuksi!

Vai välikausivaatteita?? Meillä mennään vielä ihan toppiksilla... ollaan sen verran pohjoisemmassa. Kai sitten kun alkaa olla lämmön puolella suurimman osan aikaa, voi noista toppiksista luopua. ja sitten kun lumet häviää... Taitaa meillä kyl käyä sitte niin, että siirrytään toppiksista suoraan kesävaatteisiin.

Kyllähän ton naamakirjan kanssa saa tehä linjanvetoja... Mulla oli aluks vaan kermejä.. sit levis sukuun ja ny on naapureita ja muutama hyvänpäiväntuttukin. Ja seurakunnan kerhossa kävijät on kavereina myös...

Ompun ykköselle synttärionnea kuin myös Safiirin kakkoselle.

Mulla tosiaan ei Facebookin käyttö onnistu...

Ajattelin, että A:lle voisi kohta jo välikausivaatteeita käyttää autoreissuilla. Toppavaatteissa tahtoo hikoilla nyt jo niin paljon.

Safiirin kakkoselle etukäteen onnittelut, en muista kuitenkaan oikeana päivänä onnitella! ;) Aiotteko tehdä uuteen kotiin remppaa, vai onko ihan muuttovalmis?

gia

Huusholli on melkein muuttovalmis. Tai muuttovalmis kyllä on, kylppäri- ja saunaremppa täytyy tehhä kesällä siipan loman aikana. Talossa on toinen suihku joten muutaman viikon remppa ei haittaa mitään. Ens viikolla allekirjotetaan velkakirjat pankissa ja 6.4 talon omistus siirtyy meille. Velipoika tulee Roi:ltä pääsiäisenä muuttokaveriksi. Perkules vaan ku se meiän kärry on edelleen teillä tietämättömillä. Lainakärryjä on nyt täytyny värväillä sukulaisilta.

Kakkosen puolesta kiitoksia etukäteisonnitteluista. Käytiin hänen ja nelkun kans aamusella kaupassa hakemassa synttärivermeksiä. Kakkonen oli saanu tehhä menyyn ja sen mukaan sitte ostettiin.

Huraa, siippa kävi tilaamassa nelkun kuvakansion. Yllätys oli melkonen ku hälle kuvaamon myyjä sano että koevedoshintaan kuuluu kaks kuvaa! Mää vaan että oho, mulle sama myyjä sano että kuvista pitää erikseen maksaa. Oiskohan siippa saanu vedokset ilmaseksi alunperin, jos hän ois kuvaamossa käyny enkä mää????

Ompun ykköselle onnittetteluja ja muille terkkuja.

Safiiri ja Jänskis 17+5 (rakenne lähestyy enkä taia malttaa olla lurkkimatta jalkoväliin.........)

Jopas täällä on ollut hiljaista...

Teillä ei Safiiri pitkä aika ole, että pääsette muuttamaan. Onhan se mukava tietää kumpaa sukupuolta tuleva vauveli oikein on. Nyt jälkeenpäin kun miettii, olisi meidänkin pitänyt A:n kohdalla selvittää...

Täällä nutrilon soijan tyrkytys jatkuu. Melkein pakko olisi nyt saada A siirtymään korvikkeelle. Mulla on yksinkertaisesti niskat niin jumissa, että tarvitsen niihin vahvempaa lääkitystä, jota ei tietenkään imettäessä voi käyttää. Normaaleja särkylääkkeitä olen ottanut välillä, muttei niitäkään viitsi kokoajan syödä... Max. 50ml korviketta ollaan A:lle saatu syötettyä.

gia

Yhteistyössä