Moikka kaikille pitkästä aikaa! Mä olen jotenkin ihan pudonnut kärryiltä...äsken pikalukemalla selasin tätä ketjua läpi ja huomasin, etten ole tainnutkaan täällä käydä koko maaliskuun aikana. Mutta nyt on siis Elias saatu turvallisesti maailmaan

PALJON PALJON ONNEA ANTZILLE JA PERHEELLE!
Ja voi ihanuus Tiuhtilla alkaa äippäloma! Mukavaa lomaa sinne! Sulla taitaa olla edelleenkin vointi hyvä?
Ja meidän muillakin odottajilla taitaa mennä mukavasti, mitä nyt Katzulla jatkuu tuo ikävä unettomuus

Odottajien mahakuviakin olisi kiva taas nähdä tuolla suljetun puolella! Onko Katzun maha kasvanut nyt toisella kertaa nopeammin? Hm mä olen kyllä vähän sekaisin siitäkin, että millä suljetulla me nykyään kirjoitellaan: multiply:ssä vai fb:n suljetulla? Pitäisi varmaan tehdä joku yhteispäätös asiasta vai?
Meille ei kuulu mitään uutta eikä ihmeellistä. Fb:n puolella kirjoitinkin jo, että M lähti kävelemään ilman tukea vajaa kaksi viikkoa sitten. Toki konttaa vielä, jos kova kiire tulee. Joka paikkaan Ämmän pitäisi päästä nyt kiipeämään ja lisäksi kurottelee kaikkea pöydiltä. Yhtenä päivänä löysin kännykkäni vessanpöntöstä

M oli sen saanut käsiinsä jostain pöydän kulmalta. Kyllä se kännykkä siitä vielä heräsi henkiin,kun yön kuivatteli...Pillerireseptiä pitäisi mennä uusimaan parin viikon päästä ja yhä edelleen pähkäilen sitä, että ottaisko sittenkin sen kierukan vai yritettäiskö sittenkin sitä kakkosta

Voi olla, että otan vielä pillerit...hm.
Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille! Voikaa hyvin!
Tuuli ja M 1v ja 2kk (melkein)