EX-Kermit 35 - tammikuu 2009

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Merville & perheelle paljon paljon onnea pienestä pojasta... <3

Johannalle & perheelle niin ikään kaikkea hyvää ja kaunista elämään tästä eteenkin päin!

Niksu

Voi, Mervi saanu pojan. Lämpimät onnittelut!

Johannalle näkemisiin, jos sää ny jäit taka-alalle.

Niksu, pyyäkkö Senoraa laittaan mulle jonku viestin. Mulla siipan puhelin käytössä (oma sippas taas) ja siihen en hoksannu kopsata oman puhelimen muistin numeroita. Aioin laittaa hälle tiedon ultra-ajasta, vaan ku sitä numeroa ei ny oo.

Niin, rimpautin äippäpolille ja varasin np-ultran ens tiistaille. Hui. Ny hirvittää...

Kiva kuulla Senorankin kuulumisia. Kateeksi käy, täällä on niin pilvistä ja pimeää...

Onnittelut Merville!!! :)

Mites Johanna nyt päätti meidät jättää?? Et kai ihan kokonaan sentään?

Safiirille hurjasti peukkuja np-ultraan! On se kyllä jänskää.. Haluatko tietää sukupuolen? Näkyykö se edes np-ultrassa? Rakenneultrassa ainakin...

Mä tarviin Senoran jelppiä uudelle suljetulle pääsemisessä.. Vai pystyykö joku lähettämään mulle sen kutsun uudelleen sähköpostiin?

Meille pitäisi neuvolasta jonkun soittaa 8kk neuvola-aika. Siellä vaihtui th. Maitoaltistuskin on ensi kuun alussa.. Ja torstaina on koiran eläinlääkäri. Hyvin on hauveli voinut, joten tuskin on kovin kamalia uutisia edessä.

gia

Ekana Onnea Merville ja perheelle pojasta =)

ja Johannalle vilkutukset ja isot kiitokset itsellsi <3
toivottavasti käyt joskus kertomassa mitä kuuluu?!

Minäkin niitä pikku2:sen kuulumisia kaipailen, kun en tosiaan sinne suljetulle pääse.
En tiedä olenko jotenkin rekistöröitynyt vain sinne multiplyn sivuille, kun sinne pääsen kirjaitumaan mutten meidän omille sivuille pääse?! Enkä kyllä löydä mistään mitään multiplyn "sisäistä" kirjautumista, joten olen ihan pihalla koko jutusta....
mutta toivottavasti kaikki hyvin siellä vain suljetulla kävijöillä.
Voisitteko muuten poistaa ne minun kuvat sieltä, kun en itse sinne pääse, niin en haluaisi, että siellä on sit kuvia lapsista?!

Safiirillahan viikot hurahti eteenpäin hurjaa vauhtia =)
onnea ekasta neuvolakäynnistä ja np-ultrakin sulla jo ensi vk.

Mulla on se alkuraskaudenultra nyt to (6+5 omien laskujen mukaan) jos muuten menkkojen mukaan mentäis, niin mullahan olis sit jo 7+5.... kun se ovis oli taas - kuten kaikissa alkaneissa raskauksissa - kp21.
Eli se safiirin np-ultra on suunnilleen samalla vk + pvä kuin mulla sit se tulee olemaan?!
mulla siis 10+6 jos sen siis saan silloin pe ennen lähtöä.

no nyt tuli jauhettua ihan riittävästi ultrista =)

meillä oli tänään lapsilla kerhossa kuvaus. Tai tytön kerhohan se on, mutta sain kuopuksenkin sinne kuvaan mukaan. Mitä takaata näin, niin ihan kivoja kuvia tuli =)

ihanaa viikonjatkoa ja tulen sit kertomaan mitä ultrassa näkyy to.... alkaa jo vähän mietityttää ja jänskättää, mutta ihmeen tyynenä olen silti ollut enkä meinaa edes koko raskautta muistaa välillä.

hei nyt

Voi Kapris... :( Jos se raskaus on tosiaankin tuoreempi, kuin mitä oot ajatellut. Nythän sulla vasta alkoi tuo pahoinvointikin!
Ei nyt luovuteta, kun ei varmoja olla. Lujasti peukut pystyssä, että se syke ensi kerralla löytyy bd bd

Haleja,

Sonia

Mut sullahan on Kapris vielä niin vähän viikkoja, ettei se syke välttämättä vielä näykään!!! Ei heitetä kirvestä vielä kaivoon, eihän????

*Rutistaa kamua*

Niksu

Kapris, voi ei. Mutta ei vielä hätäännytä, aivan viikot voi olla pienemmät. Torstaihin asti nyt jännitetään ja hermoillaan.

Täällä se np tosiaan on tiistaina heti aamusta. Meinaa hermostuttaa. Giako se kyseli, näkyiskö sukupuoli? Ei aavistustakaan. Ja jos kaikki on kunnossa, ei tällä kertaa aiota sitä selvittääkkään. Siitä työnimi Jänskis. Jännitys säilyköön loppuun asti.

Kaprikselle vielä. Sulle vissiin pitäis jonku laittaa kutsu sinne uudelle suljetulle...

Nyt ei muuta, kohta lähen viemään kolmosta kerhoon.

Safiiri ja Jänskis 10+3

Palasin takas sanomaan Kaprikselle, että tuo alkanut pahoinvointihan on hyvä merkki. Kun jos kehitys ois pysähtyny viikko sitte niin eihän raskausoireitakaan tulis. Siis ku sullahan niitä ei aikasemmin oikein ollu niin luulis että ei niitä yhtäkkiä tuliskaan jos ei massuasukki ois okei.

No nyt meen...

kiitoksia tsempistä, mut kyl mää olen aikasen varma, että kehitys on tosiaan n.vk sit pysähtynyt ja sen mun "pahoinvointi" oli kyl ihan hetkellinen ylensyönnistä johtuva...
ja muut "oireet" multa loppu just n.vk sitten, eli iho tosiaan rasvottuu ja hiukset myös ja ketutus mieheen on nyt loppu (Jotain hyvää siis...)

mutta odotellaan tosiaan vielä ensi to.
Mulla siis menkkojen mukaan pitäis olla nyt 7+6 ja oviksen mukaan 6+6...

mut nyt vähän ahdistaa kun tietenkin kuulin juuri että todella hyvä ystävä on raskaana ja laskettu olisi ollut elokuun puolessa välissä. =(

nyt menen omien lapsikultien luokse halimaan ja rutistamaan heitä =) <3

Merville onnittelut vauvan syntymän johdosta!

Ja HEI täällähän on tapahtunu!!! Katzulle onnittelut plussasta

Voi että kapris... elävästi tulee mieleen noi kaameat epätietoisuuden ajat... tsempit kuitenkin jos ihme tapahtuis sun kohdalla. Tääl on kaikki ulokkeet tanassa sulle!

Mä pidin paussin palsatilussa ihan siitä syystä, että ahisti niin paljon se tuulimunaraskaus, keskeytys ja kiertojen heittelyt. Ei yksinkertasesti ollu mitään positiivsta asennetta olemassakaan.

Tapahtumarikasta meillä on ollu viimeaikoina... Oltiin 16-18.1 miehen kanssa KAHDESTAAN vuokatissa lomailemassa ( ei olla oltu 1 yötä kauempaa poissa esikoisen syntymän jälken). Ihan mahtava reissu, mitä juhlaa oli mennä valmiiseen pöytään! mutsilla sitten ei ollu täällä kotona kauheen juhlaa... kaikki 3 tyttöä tuli vatsatautiin pe -la . jipi... Mutsi ei tosin kertonu kun vasta sunnuntaina kun oltiin kotiin tulossa. Ei halunnu että me huolestutaan.

Sunnuntaina koitin tolulla desinfioida kaikkia paikkoja ettei mekin sairastuttais, huonolla menestyksellä tietty... ke oltiin miehen kans molemmat kipeinä.

No torstaina piti mennä saunaan illalla ja meidän pieni ÄrrÄ kaatui suorilta jaloilta takaraivolleen pesuh.lattialle... Nostin äkkiä tytön syliin ja ihan kauhuissani katsoin kun tyttö meni tajuttomaks mun sylissäni. Virkos se pian ja jatko huutamista, mutta lähettiin kiireellä ensiapuun. Vaaraa ei näyttäny olevan, mutta jäätiin tarkkailuun yöksi.Mä en nukkunu silmäystäkään, katselin vaan että tyttö hengittää ja itkin. Aamulla lastenneurologi tarkasti tytön ja päästin kotiin. Elämäni kamalin kokemus...

Tänä aamuna klo 5.00 tein raskaustestin, ja sain tasavahvat viivat!

Hö, txt karkas ennen aikojaan...

Eli sattui sopivasti ovis ennen reissua to-pe yöksi kivut oli ainakin sillon, to illalla oltiin molemmat sopivalla tuulella. Tavallaan siis Vuokatin tuliainen =)

Voi kun mä niin toivon että nyt saisin nauttia tästä raskaudesta loppuun saakka.

Jotain pientä oiretta saattas olla havaittavissa, ainakin mulla on kaamee nälkä koko ajan, ja hampaita pestessä yököttää.
laskurin mikaan la on joskus 10.10

ÄssÄ

Ässä!!!!! Onnea!!!!!!!!!! Mahtava Uutinen!!!!!!!!!

(yhellä käellä naputtelu riittää tältä erää, nokka-vuotavainen nelkku kiemurtelee sylissä ja yrittää osua näppikseen=

Heips!

Pikaisesti kuulumisia lukemassa. Pitää puunata taas taloa kun tulee ihmisiä katsomaan... Rankkaa tällanen kun pitää koko ajan kämppä olla ihan siisti ja puhdas! Mutta onhan se toisaalta kiva itsellekin. Tuo neiti on vaan sellasessa vaiheessa että repii kaikista kaapeista/lipastoista ym. kaiken minkä irti saa, monta kertaa päivässä. Jos en siis kulje kokoajan perässä niin mahdotonta pitää kämppä siistinä...

Kaprikselle en vielä laita lohtuhaleja, odotellaan kuitenkin vielä!!!! Piinaavaa vaan tuollainen odottelu, tiedän...

Ässälle hurjasti onnea plussasta!!! Mutta voi kauheaa tuo teidän sairaalareissu... :/ Onneksi ei käynyt pahasti.

Jaahas, se siitä kirjoittelusta, neiti heräsi....

Antzi ja Elias, huomenna starttaa rv35, loppusuora häämöttää... :)

Huh, ompas tapahtunut.
Kaprikselle ensinnäkin että älä heitä kirvestä kaivoon. Mullahan oli ja aluksi sikiö viikkoa pienempi kuin viikot ja oviskin oli pari päivää "myöhässä". Joten toivoa on vielä...

ÄssÄllä on säikytys ollut. Siis ihan kamalaa kun noi pikkusten päät kolisee. Ja vielä tajuttomaksi. Kääk! Mutta ÄssÄllä myös IHQUja uutisia. Onnea plussasta ja tarrasukkia pikkuiselle!

Nyt pitää taas rientää. Nää työt vähän verottaa mun nettisurffailua. AIka rankkaa muuten kun ei ole "oikeesti" töissä eli siis lapset ei ole hoidossa ja sitten pitäisi yrittää hoitaa 101 työjuttua. Kauhee paine ja hermojen kiristys kun ei saa mitään aikaisiksi.

Kirppu 14+5

Ässälle onnea plussasta :) Hieno juttu. Olette kyllä saaneet säikähtää oikein kunnolla, mutta onneksi ei käynyt pahemmin.

Mulla edelleen jatkuu univaikeudet, viime yönä taas reilu neljä tuntia unta.Sitten en näin päivä aikaan ehdi nukahtamaan kun taas M herää uniltaan. Äsken nukkui just reilun tunnin ja mä ehdin siinä ajassa jsut alkaa vaipumaan uneen.

Aamuoksentelut jatkuu.... yök. Np ultra olisi 19.2 eli aika monta päivää joutuu odottelemaan. Luulin,että olisi ollut hieman aiemmin.

Nyt pitää lähteä hakemaan postista dermosilin paketti. Eilen oli posti yrittänyt tuoda sitä sillä aikaa kotiin kun oli ½ tuntia kävelyllä.

ONNEA Ässä :) Ihanaa! Kovasti on peukut tanassa, että kaikki menee hyvin tässä raskaudessa. Oli kyllä tosi ikävän kuuloinen tuo onnettomuus, mutta onneksi ei käynyt pahemmin.

Kaprikselle ISO tsemppihali. Kyllä täällä ainakin uskotaan ja toivotaan parasta, että syke vielä löytyy.

Juu meillä juhlittiin viime viikonloppuna 1-v synttäreitä (kiitokset vaan onnitteluista) ja nyt taitaa se vauva-aika olla ihan virallisesti ohi :) Kovin on touhukas ja omapäinen tuo meidän 1-vuotias. Ei tosin vielä kävele, mutta silti tuntuu, että ehtii joka paikkaan...

Sori, kun en tämän kummemin nyt kommentoi teidän muiden juttuja, mutta käyn enää niin harvoin täällä lukemassa, etten pysy oikein kärryllä kaikesta. Ihanaa kuitenkin huomata, että täällä on taas kehittymässä pieni odottajien joukko ja teistä on varmaan toisillenne vertaistukea. Mä pysyttelen enemmän tuolla taustajoukoissa, kun ei ole noita vauvahaaveita sen kummemmin nyt ilmassa ;)

Terkkuja ja hyviä vointeja ihan kaikille (myös sinne muille taustailijoille!). Ja Antzille suunnattoman paljon tsemppiä loppumetreille! Ihan uskomatonta, että teille syntyy pian uusi vauva ;)

Viikonloppuja toivottelee

Tuuli

Ässälle suuret onnittelut!

Mukava oli lukea Tuulinkin kuulumisia! Eipä meidän perheessäkään lisääntyminen ole päälimmäisenä mielessä, mutta silti täällä pörrään. ;)

gia ja A (jolla 5 hammasta!)

Karkkipäivä vihdoinkin :)

Unohtu eilen kommentoida Ässän tyttösen onnettomuutta. Hui, varmasti säikäytti ku hän meni ihan tajuttomaksi. Onneksi ei käyny mitenkään vakavasti.

Nyt jatkuu lauantain vietto. Siippa töissä ja nelkku jo päikkäreillä. Hän heräs yhtäaikaa siipan kans kuudelta...

Safiiri ja Jänskis 10+5

Yhteistyössä