EX-Kermit 33 - marraskuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusi ketju

Vieras
Odottajat:

Antzi 25, la 14.3.2009, kolmas, enkelityttö -06, tyttö -08
Tiuhti 31, la 30.4.2009, ensimmäinen, km-05, enkelipoika-06

Synnyttäneet:

sämpy 32v. poika 8.5.07, 3430g, 49.5cm (LA 2.5.07 esikoinen)
ÄssÄ, tyttö 20.9.07 , 2660g , 48cm (LA 20.9.07 kolmas, tytöt -00, -02 )
Pikku2 30v. , tyttö 30.9.07 2750 g 48 cm toinen, poika 01/03 (LA 25.10.07)
Jazz vm77 , poika 16.10.07 4210g ja 54 cm toinen, tyttö 8.8.2005 (LA 8.10.07 )
Ninni83 25v.tyttö 18.10.07 2,9 kg ja 48 cm toinen, tyttö 01/04 ( LA 18.10.07 )
Kirppu 31v. poika 20.10.07 4120 g 52,5 cm toinen, tyttö 12/05 (LA 18.10.07 )
Tehotyttö 37v. tyttö 25.10.07 3265g ja 49cm, muut -96, -98, -05 (LA 14.10.07)
Kapris 29v. poika 12.11.07 3730g ja 51 cm. toinen, tyttö 09/05 (LA 1.11.07 )
Omppu75, 33 v., poika 15.12.07 3355 g,50cm toinen, poika 03/04(LA 12.12.07)
Tuuli, 35v. , poika 23.1.08 4040g ja 53cm, esikoinen (LA 11.01.08 )
Niksu, 29v., poika 3.2.08 3400g ja 50cm . toinen, poika 12/05 (LA 03.02.08 )
Safiiri, 36v,tyttö 10.2.08 4600 g ja 52 cm. neljäs, lapset -00,-03 ja -05 (LA 22.2.2008)
Antzi, 25v,tyttö , 26.2.08 , 3100g ja 50 cm toinen (yksi enkelilapsi) (LA 9.3.2008)
senora, 42v,tyttö, 25.4.08, 3770 g ja 51 cm , ensimmäinen (la 21.4.08 )
Katzu, 31v, tyttö 29.5.08, 3044g ja 49 cm , ensimmäinen (la 13.6.2008
gia 20v, poika 31.5.08, 3470g ja 48cm. , esikoinen (la 6.6.2008)
Bellamariia, tytär ja poika, kolmas ja neljäs (la heinäkuussa)
Sonia, 36v, tyttö 20.9.08, 3030g ja 48 cm , toinen, tyttö -98(la 12.9.2008)
kauris, 26v, tyttö 5.10.2008, 4065g ja 52cm, toinen, tyttö 04/07 (la 3.10.2008)
Johanna, 33v, tyttö 29.10.2008, vähän yli 3kg ja 50cm, kolmas, tyttö -97, tyttö-06 (la 18.10.2008)

Haaveilijat:

Safiiri TJOT
ÄssÄ
Muut LISÄTKÄÄ ROHKEASTI :-)

SULJETTU OSASTO
http://groups.msn.com/kermitit

Lunta tulvillaan on raikas talvisää ... juu illalla kävin pihalla mittaamassa. Oli tullu 13 senttiä uutta lunta ja vielä satoi... uuhh... TÄnään sit pitäis käydä mittaamassa uudelleen ja käydä tutustuttamassa neitä uuteen elementtiin. Ihanaista marraskuuta kansalaiset!!

Mitäs siellä edellisessä ketjussa olikaa... Katzulassa kakkonen saa tulla jos tulee.. Onnittelut päätöksestä!! Olitko jo suunnitellu töihinpaluuta, vai oliko hoitovapaapäätös tehty??

Gia oli saanu hyviä ohjeita allergiakokeiluun... tai epäilyn varmistamiseeen..

Täytyy käydä uudelleen lukemassa ja palata asiaan... uups.. pihaan kurvaa auto... moiiiii!!

Mitääääh?????? 13 senttiä lunta ja lisää tulee?????? Just kaveri toimitti, et 100 kilsan päässä Jyväskylässä on katoilla lunta muttei maahan asti ole eksynyt ja tossa 40 kilsan päässä on maa kuurassa, muttei lunta näy. Täällä sataa vettä ja tuulee...=/ Että hyvää marraskuuta vaan kaikille säädyille!

Vai on Katzukin siellä tjottailemassa...=) Lisäähän itsesi vaan rohkeasti listalle ja me toivotetaan onnea matkaan! Toivottavasti saadaankin pian lisää plussia ketjuun, on tuo meidän odottajien lista vähän tynkä.. Ja tässä aika tovi saadaan vielä odotella ennen kuin päästään Antzin ja poitsun ensikohtaamista jännäämään.

Jahas, meillä nuorin herra haisee ja pahalle... Pitänee tehdä jotain. Hyvää pyhäinpäivää!

Niksu ja haisulit

Happy Halloween täältäkin kaikille :) Aika viileetä on, mutta ei sada mitään onneksi. Toi 13 cm on kyllä jo vähän kadehdittava mitta ;)

Täällä taitaa olla tilanne ok, ei ole kukaan kipeän oloinen (kop KOP). Taidan sitten päästä illalla tyttöjen iltaan... :)

Omppu

Ompulle unohtuikin toivotukset tyttöjeniltaan laittaa.. Toivottavasti vielä kerkiää. Syö, juo ja nauti olostasi :-) Kivaa iltaa!

Hyvää pyhäinpäivää kaikille!

Taasvieraitaodotteleva-Tehis

Ompulle erinomaisen hyvää tyttöjen iltaa!!!!!!!

Täällä on pitkin päivää leijaillut jotain ilmassa, lieneekö sitten enempi räntää kuin lunta, mutta maahan ei ole mitään valkoiseen vivahtavaakaan jäänyt...

Heipat uuteen ketjuun ja hyvää marraskuuta kaikille!

Ompulle oikein todella lystikästä iltaa!! Ja kaikille ihanaa pyhäinpäivää!

Jazz kera kahden jo paranemaan päin olevan suu- ja sorkkatautisen =)

Iltaa!

Uuden ketjun korkkauksen myötä toivotan kaikille rauhallista pyhäinpäiväniltaa (paitsi Ompulle toivotan hauskaa ja riemukasta iltaa!)..

Jossain päin Suomea lumiset kelit, ei meillä vaan vielä.. Onneks ei, kun autossa kesäkumit alla...

Jazzilaan paranemissäteitä edelleen, että menee hus pois tuommoiset taudit!

Tiuhti ja Hippunen 14+2

täältä myös huikataan ihanat marraskuut!
Olen NIIN kateellinen kaikille joilla on lunta... =/ haluu myös!

ompulle hauskaa iltaa ("hiukka" myöhässä) ja pääkivutonta huomista ;)

ihania mittoja meidän 1v taaperoilla on =) uskon, että meillä menee Jazzin kanssa aika samoihin 1v mitat... kuten oli tyttöjenkin 3v mitat. mutta kaipa se niin menee samannimisillä ja ikäisillä lapislla ;)

toivottavasti gian aalla ei ole mikään paha allergia vaan joku ihme näppylä-juttu "muuten vaan".... tai meillähän pojalle sanoi sekä terkkari että lääkäri, että se paha ihottuma/näppylät olivat kuin ilmetyt maitoallergia-näpyt, mutta niin vain hävisivät... onni oli!

tsemppiä kaikille imetyksen lopettaneille/lopettaville.
Hienosti jazzilassakin nukutaan ilman tissittelyä yöllä =)

nyt kakkosesta/kolmosesta/nelosesta haaveleivat, laittakaahan nimeä tuohon haaveilulistaan!
mulla edelleen hinku kolmosta mutta kuitenkaan ei ole.. hankalaa! ennen matkaa en kuitenkaan ala mitään edes aikuisten oikeesti haaveilemaan.
eikä mun pähkäilyä auta yhtään se, kun mieskin sanoo vain, että tulee jos on tullakseen. ei tolleen voi sanoa, vaan se on joko kyllä tai ei =)

ja pikku2:nen HUHUUUUUU!!!! Mitä kuuluuuuuu?

nyt täytyy mennä laittamaan tytsy nukkumaan.

hyvät halloweenit ja marraskuut kaikille =)

Huomenta ja suloista sunnuntaita... muutama aste pakkasta ja pimeää...

Mitenkäs Ompulla illatsu meni?? Onkos nuppi kipee?

Millaisia Pyhäinpäivän viettotapoja teillä on?? Meillä ny ei muista päivistä eroa. Tietenki ois haudoilla voinu käydä, mutta jotenki se ei meillä oo traditio. Jouluna sitten. Oisin kyl iltapäivällä voinu käydä ajelemassa viemässä kynttilät, mutta mulla on vielä kesärenkaat... No jos sit huomenna viimestään sais talvikumit alle. Mies menee hirvijahtiin tänäänki. Telkkarista kattelin kun muksut kierteli talosta taloon karkki-tai-kepponen -kierroksella... ameriikkalaista hapatusta. Jos meille ois tullu, niin oisin kyl pistäny ne tekeen kepposen... :) oiskohan osanneet edes yhtäkkiä keppostella... ja jos ois ollu hyvä kepponen, niin lantilla oisin palkinnu... :)

Kapris vois kyl ittensä haaveilulistalle laittaa - joko-tai-tjot ... :)

Neiti alkoi järjestämään kenkiä... Onko mukaan muuten nähny mun talvikenkiä?? En yhtää muista mihin ne keväällä oon laittanu!!

Huomenta vaan täältäkin!

Eka imettämätön yö takana ja sit noustiinkin jo 7.30, kun yleensä nukutaan tuntia pidempään... Pikkuännä nukahti 21.30, söi 00.45, söi uudelleen 4.45 ja sit tosiaan unta riitti 7.30 saakka. Ihmeen hyvin meni, kun kuitenkin on siihen tissiin tottunut turvautumaan yöllä kun harmittaa... Tää oli mulle ylläri ettei rinnat reagoi ollenkaan koko hommaan, siis ei ole maito pakkautunut missään vaiheessa, mutta hyvä toki niin.

Senora kyseli Halloweenin vietosta.... No, eipä poikkea meillä normipäivistä. Aina oon tosin kynttilät laittanut ulos palamaan ja niin laitettiin esikon kanssa eilenkin. Hän halusi ne laittaa enkeli-mummille ja enkeli-vaarille...=) Haudoilla en käynyt, varmaan sitten isänpäiväksi käydään sielläkin. En ole hautausmaalla viihtyvää tyyppiä.. Tai olin ennen, mutta vanhempien haudalle on jotenkin liian vaikeaa mennä, joten käyn siellä todella harvoin.

Vai on Kapriksella joko-tai-tjot....;-)

Jahas, jokohan tuolle pikkuännälle puuro maistuisi... Isompi nukkua tuhnuttaa vielä isänsä kainalossa. Heräsi pikkuveljen mekastukseen ennen kasia ja hiippaili meidän sänkyyn jatkamaan unia. Ajatelkaas muuten, mulla alkaa kesäloma ensi keskiviikkona...=)

Letkeää sunnuntaita, me lähdetään nyt puurottelemaan ja sitten pihahommiin kunhan loppuperhe herää.

Niksu ja yksi vauhko ännä...

Huurteista marraskuista sunnuntaiaamua :-)

Voi tuota halloweenhömppää! Onneksi ei täällä kiertele.
Ei pyhäinpäivätraditioita. Kirkkoon olisi tehnyt mieli eilen mennä, mutta ei ehtinyt. Olisi pitänyt siis mennä tuonne Johannan kirkkoon :-) Vuoden aikana kuolleitahan siellä muistetaan ja pappan takia sinne olisi pitänyt mennä.

Täällänukuttiinpuolkasiin-Tehis

Sunnuntaita!

Pyhäinpäivän traditioista kyseltiin.. Meillä päivään kuuluu kynttilöiden sytyttäminen rakkaiden muistolle joko hautuumaalla tai kotona. Eilen jäätiin vaan rauhassa kotioloihin. Onneksi täällä suunnalla ei oo näkynyt Trick or treat-kiertelijöitä. Miehen siskon luona oli käynyt ja kun hänellä ei ollut ollut tarjottavaa, oli sit sanonut, että no kepponen... Kananmunia olivat sitten viskoneet ikkunaan =( Aikas tylsä ol siivota kuivunutta kananmunaa ikkunasta!

Nyt lähdetään hyödyntämään kauppojen sunnuntaiaukioloja..

Sunnuntairauhaa teille muille,

Tiuhti ja Hippunen 14+3

Ei meilläkään vietetä Halloweenia mitenkään. Pyhäinpäivää sillä lailla että laitoin kynttilän koiruuden muistoksi palamaan olkkariin pöydälle. Valokuva siihen viereen. Ennen ollaan käyty hautausmaalla sytyttämässä muualle haudattujen paikkaan kynttilä. Samalla tavalla ku jouluna. Muuten sitä ihan vaan nautittiin kotona olemisesta ja siipan vapaapäivästä.

Ykkösen jalisseura vietti eilen päättäjäisiä. Mää ja kolmonen oltiin paikalla yleisössä. Kolmonen aina välillä kävi pyörähtämässä jossain päin salia. Terotin hälle että jos lähtee liikkeelle ei sitte saa olla häiriöksi. Mitalien yms palkintojen jako alotettiin jaliskoululaisista. Hoksasin penkissä että hemmetti, kakkonen ois voinu tulla mukaan juhlaan hakeen jaliskoululaisten mitalin. Jaliskoululaisten kiivetessä lavalle riviin seisomaan olin pudottaa silmät päästäni tiiratessani joukkoa. Armas kolmonen nimittäin oli menny joukon mukana esiintymislavalle ja seistä napotti siinä yleisön edessä jaliskoululaisten rivin reunimmaisena ja sai ku saikin oman mitalin kaulaansa. Tyttärellä oli leveä virnistys naamalla ku hän sieltä lavalta huiskutti meikäläiselle. Jälkeen päin sano lähteneensä hakemaan kakkoselle mitalia. Jota ei tietenkään sitte suostunu kakkoselle antamaan joten mää jouduin tilaisuuden päätyttyä käyä pyytämässä vielä yksi kappale mitaleja. Tänään sitte ku vein kakkosen jaliskouluun, kysyin valmentajalta, saako meiän kolmonenki tulla harkkoihin. On sen verran innostunut pallonpotkimisesta. Valmentaja sano että tuo ihmeessä tyttö paikalle niin katotaan, jaksaako olla harkoissa miten. Niinpä sitä kävästiinki tänään Cittarista ostamassa kolmoselle ihan oikea nahkapallo - kokoa mini.

EX-Kermit 33 - marraskuu
Odottajat:

Antzi 25, la 14.3.2009, kolmas, enkelityttö -06, tyttö -08
Tiuhti 31, la 30.4.2009, ensimmäinen, km-05, enkelipoika-06

Synnyttäneet:

sämpy 32v. poika 8.5.07, 3430g, 49.5cm (LA 2.5.07 esikoinen)
ÄssÄ, tyttö 20.9.07 , 2660g , 48cm (LA 20.9.07 kolmas, tytöt -00, -02 )
Pikku2 30v. , tyttö 30.9.07 2750 g 48 cm toinen, poika 01/03 (LA 25.10.07)
Jazz vm77 , poika 16.10.07 4210g ja 54 cm toinen, tyttö 8.8.2005 (LA 8.10.07 )
Ninni83 25v.tyttö 18.10.07 2,9 kg ja 48 cm toinen, tyttö 01/04 ( LA 18.10.07 )
Kirppu 31v. poika 20.10.07 4120 g 52,5 cm toinen, tyttö 12/05 (LA 18.10.07 )
Tehotyttö 37v. tyttö 25.10.07 3265g ja 49cm, muut -96, -98, -05 (LA 14.10.07)
Kapris 29v. poika 12.11.07 3730g ja 51 cm. toinen, tyttö 09/05 (LA 1.11.07 )
Omppu75, 33 v., poika 15.12.07 3355 g,50cm toinen, poika 03/04(LA 12.12.07)
Tuuli, 35v. , poika 23.1.08 4040g ja 53cm, esikoinen (LA 11.01.08 )
Niksu, 29v., poika 3.2.08 3400g ja 50cm . toinen, poika 12/05 (LA 03.02.08 )
Safiiri, 36v,tyttö 10.2.08 4600 g ja 52 cm. neljäs, lapset -00,-03 ja -05 (LA 22.2.2008)
Antzi, 25v,tyttö , 26.2.08 , 3100g ja 50 cm toinen (yksi enkelilapsi) (LA 9.3.2008)
senora, 42v,tyttö, 25.4.08, 3770 g ja 51 cm , ensimmäinen (la 21.4.08 )
Katzu, 31v, tyttö 29.5.08, 3044g ja 49 cm , ensimmäinen (la 13.6.2008
gia 20v, poika 31.5.08, 3470g ja 48cm. , esikoinen (la 6.6.2008)
Bellamariia, tytär ja poika, kolmas ja neljäs (la heinäkuussa)
Sonia, 36v, tyttö 20.9.08, 3030g ja 48 cm , toinen, tyttö -98(la 12.9.2008)
kauris, 26v, tyttö 5.10.2008, 4065g ja 52cm, toinen, tyttö 04/07 (la 3.10.2008)
Johanna, 33v, tyttö 29.10.2008, 3250 g ja 50cm, kolmas, tyttö -97, tyttö-06 (la 17.10.2008)

Haaveilijat:

Safiiri TJOT
ÄssÄ
Muut LISÄTKÄÄ ROHKEASTI :-)

SULJETTU OSASTO
http://groups.msn.com/kermitit

Heippa.

Kotiuduttiin tänään pari tuntia sitten. Ihana mytty nukkuu nyt, ja tyttäret ovat äidin kimpussa, joten ei tämän enempää tässä vaiheessa.
Hän on rakkaus.

Johanna ja nöpönenä 4 vrk

Johannalle tervetuloa kotiin Hänen kanssaan, joka on rakkaus, kotiin :-)
Voi ihanuus! Nuuskutustuokioita koko perheelle.
Mielenkiinnolla odotamme synnytyskertomusta.

Sunnuntai-illan jatkoja kaikille!

Tulipelastettuatänäänmaaltavanhaaharmaatalautaajahirttäennenpurkuoperaatioitajaisännänkiljunriemahduksiakuunnellut-Tehis

Johannalle tervetuloa!

Meillä ja menossa toinen tissitön yö. Viime yö meni yllättävän hyvin myös täällä. Imetyksen jälkeen käytiin vain vierekkäin sängylle, tyttö tietenkin kapinoi, mutta yllättävän vähän, taputtelin vain hellasti pyllylle ja lauloin, kummasti vain uni tulikin. Meillä siis vuoden lähes joka ikinen ilta on nukahdettu tissille ja saanut tissin aina kun herännyt ja sitä halunnut. Mutta viime yönä sitten vain taputtelin ja lauloin, ja siihen tyyntyi. Alkuyön nukkui paremmin kuin piitkiin aikoihin. Itse olin ihan poikki, mut en vaan saanut unta, sit kun itse nukahdin niin tyttö heräsi, mutta sammui sit nopeasti. Aamu yöstä heräilyjä oli aika tiuhaan, oli varmaan niin nälkäinen, mut syötin vasta 7. Oon niin tyytyväinen itseeni tästä saavutuksesta, pelkäsin että huutais hirveesti. En vaan enää kestänyt sitä tyhjän tissin lutkutusta, teki niin kipeääkin. Ja kun ei enää saatu kumpikaan nukuttua. Tänään nukutus sujui vieläkin helpommin, ei yhtään itkua! Saas nähdä miten yö sujuu.. Mulle todella tärkeetä, että tyttö nukkuu mun vieressä vieläkin vaikken imetäkään enää öisin. Meillä muuten tällä hetkellä niin, että mies nukkuu esikoisen kanssa toisessa huoneessa ja minä kuopuksen kanssa toisessa. Järjestely on tällä hetkellä paras kaikille, vaihdetaan sit järjestelyä kun siltä tuntuu. Olipas taas sekava sepustus.
Harmi, kun en saa juoda olutta, nyt ois voinut muuten korkata ekan 2 vuoteen. Täytyykin etsiä, jos kaurasta tai riisistä tehtyä olutta löytyis jostain.

T.Hieman helpottuneempi Ninni

Hyvät huomenet!

Johannalle ja Hänelle tervetulotoivotukset! Oih ja voih miten ihanalta kuulostaa. Varmaan aivan turha toivottaa, että nauttikaa ihanasta vauvan tuoksusta ja tuhinasta. =)

Ninnille tsempitykset! Tosi hyvin kuulostaa teidän tissittömyytenne lähteneen käyntiin.
Niksulle myös tsempitykset imetyksen lopettamiseen!

Mites Ompun biletys viikkiksenä sujui? Toivottavasti ei ollut tukka kipee sunnuntaina.

Hihii, Safiirin kakkonen järjesti kyllä aikamoisen yllärin äiteelle. Hauskaa!

Kapris siellä tosiaan joko tai tjottailee... =D Nyt kun noin ääneen sanot, ettet ennen reissua ainakaan, niin elämä ihan varmasti yllättää, eikös se yleensä mene just niin?

Eikös Tuulilla ole tänään eka työpäivä? Vai oliko se vasta ensi viikolla? No enihau, oikein hyvää ekaa työpäivää ja M:lle tsempit päiväkotiharjoitteluun iskän kaa!

Mullakin alkaa todennäköisesti työt jo joulukuun alussa. Jännää, hauskaa, ahdistavaa ja kaikkea siltä väliltä. Kävin eilen ostamassa uusia työvaatteita ja olen yrittänyt valmistautua henkisesti asiaan.

Aurinkoista alkanutta viikkoa teille kaikille!

Maanantaita... me nukuttiin seiskaan...Ny hissuksiin heräilty ja leivinuunissa rätisee tuli.

Johannalle ihanaista kotiinpaluuta tuhisevan rakkauden kanssa... Pianhan sitten loppupeleissä kotiuduitte. Eikös oma sänky olekin ihana?? Synnytyskertomusta odotellessa (vai jokohan lienee suljetulla...)

NInnilässä on sit lopetettu yösyöpöttelyt... Aika hyvin siellä sit neiti on asiaan sopeutunu. Olet minulle rohkaiseva esimerkki. Meillähän N kans nukahtaa tissille... Ja saa joka mutkassa ravintoa. Välillä kyllä tuntuu ettei sillä nälkäkää oo, mutta kun syöminen on kivaa... Karvinen tosiaan... Ja taitaa oluet olla kaikki vehnästä tai ohrasta tehtyä... en kyllä mee vannomaan... Kysy kaupantätiltä...

T-T:llä ollu purkupäivä... Mä oisin nauttinu teijän purkutyömaalla... KErrattain olin yksissä purkutalkoissa... Oli kiva töitten jälkeen mennä sinne talolle repimään, varsinkin jos töissä oli mättäny... Tosin ehjänä yritettiin mahdollisimman paljon ottaa ja paljon tavaraa meni uusiokäyttöönki...

Tuulilla tais tosiaan työt alkaa. Mitenkähän siellä on sujunu. Reissutytöllemme kivaa työpäivää... Mitenkähän teillä vierailut sujui? M on kyllä rutinoitunut kylässä nukkuja.

Safiirin isossa pesueessa lapset oppii kyllä omatoimisiksi... Mutta jospas siitä hänelle uusi harrastus urkenisi... tai vaikka urakin...

Jazz aloittanu hyvissä ajoin töihinmenon suunnittelun... No henkisesti rankka paikka palautua työelämään... Mä näen jo silmieni edessä ekan työpäivän sitte joskus... Takuulla ihan ulalla... Jos noi työnantajan suunnittelemat kuviot toteutuu, niin mä ehkä esitän sitte, että alkaisin tehä puolta päivää... Sais tää mun sijainen sitte tehä osan jutuista (ne jotka on tullu uutena) erityisosaamisenaan ja mä tekisin kaikkee muuta.

Meillä oli eilen ekaa kertaa tytöllä kengät jalassa. Vähänkös katteli, että mitä nää on. Ja tietenki piti maistella 'sandaalia'... NO joo... nyt tyttö löysi hiirenliskun... Onneksi ei ollu viritettynä... ois tullu huutoa ja lujaa!!!

TÄnään on tosiaan tulossa aurinkoinen päivä... Pakkastakaan ei ole kuin muutama aste. Tällaisia ilmoja lisää, kiitos... Ohjelmassa olis talvirattaiden vaihto. Pääsis meikäläinenki liikkumaan... Keskiviikkona olis taas kerho. Syysloman vuoksi onkin ollu kuukauden tauko kerhoilussa. Kiva taas päästä näkemään miten pikkuiset ovat kehittyneet ja mitä oppineet...

Marraskuinen huomen täältäkin!

Voi, niin ne vauvat vaihtuu taaperoiksi ja tissittelytkin loppuu.. Sniif.
Jazzilla ja Ninnillä ainakin hienosti sujunut, hyvä juttu. Meillä tarkoitus vielä pari kuukautta vähän tissitellä. Ja Ninnille olen tainnut aiemminkin todeta, että kyllä sen yhden oluen voi ihan imetysaikanakin ottaa... Itsekin pidin nollalinjaa kahden ekan kanssa, mutta lääkärin neuvojen myötä olen uskaltautunut muiden kohdalla nauttimaan vähän viiniä tai olutta, vaikka imettääkin. Maidon alkoholipitoisuus on sama kuin veren ja häipyy samassa ajassa kuin verestäkin. Yksi olutpullo siis maidossa ei ole juuri mitään ja sekin vähän häipyy tunnissa-parissa kokonaan. No, mutta eihän se nollalinja ole pahasta :-)

Juu, tuo meidän purkuhomma oli vaan muutamien lautojen pelastamista. Siis siellä pari vanhaa navettaa tai mitähän ovatkaan ihan läjässä, nurin. Vähän sähköeristimiä ja hirttä sieltä pelastin sekä muutamia lautoja. Loppu menee sitten koneella kyytiin ja poltettavaksi. Vielä on vääntöä yhdestä vanhasta saunasta. Siinä on osa hirsistä ihan tervettä, mutta osa lahoa. Mä haluaisin ne ehjät hirret itselle, mutta katsotaan nyt miten käy. Koneet tulee tällä viikolla purkamaan, joten saa nähdä joudunko sinne keskelle saunaa seisomaan vai miten tämä homma menee;-) Miehet varsinkaan ei ymmärrä tällasista asoista mitään. Vääntöä siis isäni kanssa :-)
Mutta melkoinen aarreaitta on tuo paikka. Just ihailtiin pappan sodassa kaatuneen veljen tekemiä taideteoksia koulupoikana. Valtava kasa upeita töitä. Ne pitäisi jakaa ja kehystyttää. Ja kaikkea muuta mielenkiintoista, kyllä te tiedätte ;-)

Mainiota maanantain alkua kaikille!

Täytyylaittautuakylille-Tehis

Soitin neuvolaan. Ei saadakkaan sinne tälle viikolle aikaa, vaan mennään seuraavan kerran normaalisti 6kk neuvolaan. Ihan kivoja meillä nuo neuvolantädit, mutta toisella heistä on paha tapa sopia asioita, mutta ne jää usein toteuttamatta. Kuten taas huomattiin... Ensi viikon lopulla voidaan kokeilla antaa A:lle ihan normaalia kaurapuuroa. Voisin kyllä ottaa Jazzin neuvosta vaarin, ja varata sitten aikaa yksityiseltä, jos kaurasta jotain tapahtuu.

Näyttää pahasti siltä, että A:lle olisi puhkeamassa alhaalle kulmahammas.. Se selittäisi yöheräilyt, mutta niihin on kyllä sata muutakin syytä :)

Senoralla mallattu kenkiä. A:llakin on kaapissa reinot odottamassa käyttöä. On muuten aikas söpöt!

Jazzille jo etukäteen tsemppiä työnaloitukseen!

Kapris(?) taisi kysellä meidän anoppi-hommeleista tässä joskus.. Joo, väleissä ollaan. Jääräpäänä odotin niin kauan,että anoppi tuli ja pyysi kahville. Anteeksi ei pyytänyt, mutta pahoillaan oli, käytöksestä huomasi. Kovin tykkää A:sta, ja on paljon käynyt katsomassa. On pyytänyt poikaa hoitookin, mutta en ole antanut. Mitä nyt isänsä kanssa on ollut mummolassa sillä välin kun itse olin hammaslääkärissä.

A heräsi, täytyy mennä!

gia

Yhteistyössä