EX-Kermit 33 - marraskuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nonni. Nyt mää oon poruttanut teittiä.
=0) Kyllä te kaikki tiedätte tämän vaiheen, kun kaikki on niin herkkää ja
surullista. Mies ei ymmärrä, että miten tämä taas on tätä. Ymmärtää kuitenkin, koska on ihku.

Neiti kutsuu, oliko kellään muistissa alkuviikkojen imetys?

Johanna

No, meillä ainakin oli ekat päivät yhtä suurta imetystä... Sen jälkeen kun maidontulo tasaantui, tasaantui ruokailutkin. Ja tarkemmin kun miettii, niin meni siinä silkassa imettämisessä varmaan se pari viikkoa, sen verran mies piti isyysvapaita ekassa erässä ja viihdytti esikoista mun imettäessä....

Mun vuoro kysyä niiltä, jotka ovat imetyksen lopettaneet (edes joskus elämässään...). Tippuiko teiltä tukuttain hiuksia imetyksen jälkeen????? Mulla lähtee niitä nyt ihan hulluna, oon varmaan kohta kalju...=/

Hyvää yötä ja huomenta, toivottelee
kohtaboldis-Niksu ja ihanastinukkuatuhistavat-ännät

Johannalle ihania imetystuokioita.. Mä muistan kesästä vaan sen että imetin ja nukutin ja imetin ja nukutin... siis mikä kesä... tyttö tykkäs roikkua tississä... ja kun tyttö nukkui laitoin ruokaa itelle ja miehelle joka oli ulkohommissa... teki pikkupuita yms muuta ja välillä kävi kertoilemassa sisällä kuinka IHANA ilma ulkona on ja mulla saatto mennä päiväkin etten ulos päässy....

hienosti Tuulilla lähteny työt luistamaan Mitäs M on tykänny olla hoidossa?

uunisa tuli ja tytön puuro valmis. Jos sais toisen päikkäreille niin jaksais kerhoilla.

Niksulle... mulla lähtee hiuksia ihan tukkoina... Aina kun pesee nii sormista saa irrotella kymmenittäin hiuksia. Aattelin tänään aloittaa monivitamiinit, jos vähä auttais.. Järjellä aatellen on joko hormooneista tai vitamiinipuutoksesta johtuvaa...

Joo, meillä on kaikki lapsoset alkuun syöneet, nukkuneet, syöneet, kakkineet, syöneet, nukkuneet, syöneet, kakkineet, syöneet jne. Sitte syönti on jossain vaiheessa tasottunu.

Äkkiä. Eteisen kaapit just levittäytyivät jostain syystä lattialle :-) Eikä olleet siis pikkuihmiset asialla tällä kertaa...

Alkuimetyksestä. Meillä hoo on tainnut olla harvinainen tapaus, sillä hällä oli se 3-4h:n rytmi heti laitokselta asti. Muistelisin, että Hoo oli samanlainen, mutta hiukan tiheämpään. Mutta imetykset on olleet siis about 5-10min ja sitten taas unten maille.
Esikoinen ainoastaan on ollut sellainen tissitakiainen silloin aluksi. Mutta ihan normaalilta tuo Johanna kuulostaa :-)

Ja tämä tukka ei harvene, ei millään, vaikka joskus sitä vähän toivoisikin. Kampaajat huokailee mun jästipääylikiharapehkoa. Ei lähde hiuksen hiusta, ei.

Täytyyhyökätäkaappienkimppuun-Tehis

Huomenta vaan...

Joo, kyllä mullakin jossain vaiheessa imetystä hiuksia irtoili, mutta nyt kun lopetin imetyksen niin tukkaa irtoaa ihan älyttömästi. On tässä päässä mistä irrota, mulla on siis ohuet hiukset, mutta niitä on TODELLA paljon. Etten nyt ehkä ihan hetkessä kaljuunnu. Mut jotenkin ahdistaa tällainen harveneminenkin...=/ No, ehkä se tästä tasaantuu siinä missä nuo hormoonitkin.

Jahas, sämpylät pois uunista ja pihalle muksujen kanssa, MAHTAVA ilma, aurinko paistaa ihan siniseltä taivaalta. Jesh!

Letkeää keskiviikkoa!

Niksu ja uloshinkuavat ännät

Aurinkoiset heipat täältäkin :)

Just laitoin pirpanan nukkumaan. Sosetta syöty maha killilleen, jospa unikin maittaisi.

Tuuliko se kyseli minun pillerin syöntiä. Eli ostin silloin kolmen kk:n satsin ja tarkoitus oli syödä alunperinkin ne. Kapinoin pillereitä vastaan, niitä on tullut syötyä ihan riittämiin vuosien saatossa. Ei siitä sen enempää :)

Vai lähtee Niksulta tukka. Mulla on toistaiseksi pahin karvanlähtö helpottanut, en kyllä mitään uutta sulkasatoa kaipaa.

Johanna kyseli imetyksestä. Kyllä meilläkin ensi alkuun oli M:n hereillä oloajat yhtä tissillä oloa. Aina ollut nautiskelija tissillä ja alkuun syönti kesti ainakin 30min. Illat olikin pelkkää tissiä :) No sosetta syödäänkin sit tohinalla....

Mukavaa päivän jatkoa kaikille

Aurinkoista päivää täältäkin taholta! Ihana, mutta kovin kylmä keli. Millähän tuo tee talven pakkasilla tarkenee, kun nytkin on jo toppapussi ja toppapuku :)

Jaa, TeeTee teki sen, mitä mun on pitäny tehdä jo iät ja ajat :) Projektia riittäis täälläki, vain tekijä puuttuu.

Kyllähän sitä alkuun sai tissi suussa istua, päivin öin... ja pitkään ja hartaasti, siinä puol tuntia meni vähintään per kerta. Molemmat pojat käyttäytyivät samoin alkuaikoinaan.

Niksu, kyllä me ainakin Tuulin kanssa tästä tukkalähtee -aiheesta keskusteltiin tossa muutama kuukausi sitten. Mulla kans lähti ihan järkyt määrät imetyksen loputtua, nyt on ehkä vähän tasaantunut. Tosin on lyhyempi mallikin nyt, mutta kyllähän niitä vielä lattialla pyörii..

Näin meillä. Kai sitä jotain vois leipänsä eteen tehdäkin taas :)

Mikäli vanhat merkit paikkaansa pitää, niin Omppukin on nyt kaappien kimpussa. Ihan sun takia tän projektin alotin :-D
Tahtoo aina vyöryä sitten nuo projektit... Pitäis olla jo muidenkin kaappien kimpussa, hiukan aamulla ehdin alotella.Niin hieno keli, ettei sisälle voinut jäädä, vaikka pyykkivuoria huusholli täynnä.

Talouspaperikahveitahörppivä-Tehis

WROOOOONG :D
No sen verran kyllä, että asensin puhtaita pyykkejä paikoilleen kaappeihin. Muun ajan olen sujuvasti käyttänyt Glorian kodin kanssa :)

Joku unohti sitten ostaa suodatinpusseja :D

Terveiset kerhosta... parikyt minsaa loruttelua ja liki tunti juoruilua... Yhdessä perheessä oli sairastettu vauvarokko. Kovasti N teki poikiin tuttavuutta. sit kaupan kautta kotiin. Nyt on mahat täynnä ruokaa kaikilla ja N tirsoilla. N teki ekan reisun isommassa istuimessa kylille. Oli eilen kaukalossa niin ahtaan oloista.. Hyvin näytti istuimessakin uni tulevan...

Ainakaa vielä ei T-T:n kaapinsiivousinto tullu tänne... Mutta tuollaisilla hyvilläkin asioilla on ollu taipumus levitä ja tarttua kulovalkean tavoin.

Täälläki ois komee keli...

A:lle on puhkeamassa alakulmahampaat.. Ikenet aivan turvoksissa ja yöllinen levottomuus sen kun jatkuu. Eilen illalla annettiin suppo, ja se helpotti jopa niin paljon, että A herätti yöllä vain kerran.. Aikasemmin heräilyjä on ollut 4-5. Päivällä on kuitenkin todella hyväntuulinen jäpikkä:)

Katzu, paljon M:llä menee kiinteitä päivässä? Meillä A syö peruna-bataatti/porkkana sekoitusta neljä jääpalaa, eli vissiin vajaan piltti purkillisen. Hedelmäsoseita syö 2 X päivässä, ja niitä menee myös vajaa purkillinen, joskus vain puolikas.

Ny pyykin kimppuun...

gia

Gialle: M syö kasvissosetta 5-7 jääpalaa ja sit iltapäivällä purkillisen hedelmäsosetta. Eli hyvin maistuu :) On oikeasti todella huvittavaa katsella M:syöntiä. Se ihan hihkuu joka lusikallisen perään :) Nyt parina iltana testailtu kaurapuuroa.
Päivisin tissivenkoilut jatkuu. Heittää itsensä kaarelle ja pää kääntyy sivulle. Korvike maistuu pullosta kyllä todella hyvin. Aamun eka tissittely sujunut ainakin toistaiseksi. Olen jo todellakin varautunut siihen henkisesti,että imetys varmaan loppuu pian.

Nyt jatkamaan puuhasteluja

Meillä kans tyttö hihkui alussa jokaiselle lusikalliselle.. Oli kai niin mukavaa syyä. Nykyään on niin rutinoitunut lusikoija. Monta kertaa sanoin miehelle että toi pitäis laittaa videoida... oli tosi lutunen kun hihkui ja jalat teppasi.. Eipä saanu aikaseks kuvata ja ite ei voi syöttää ja kuvata yhtä aikaa... taas ois sitä välikättä tarvittu... Anna M:n vaan välillä katella muualle ja jatka sit syöttämistä... tai sit vaihda asentoa... Meillä on nimittäin nyt parina yönä käyny niin että neiti ei oo halunnu syyä makuullaan vieressä sängyllä. Mutta kun oon siirtyny nojatuoliin niin sit on tissi maistunu... Oonkohan sit joskus nukahtanu ja neiti ei oo saanu tissiteltyä tarpeeksi... :)

Gian A sit aloitti kans hammastalkoot. toisaalta ihan hyvä et hampit tulee... sit on kiva on niitä on kummassaki leuassa.. hampeja on kiva narisuttaa...

Saikos T-T kaapit oorninkiin??

No ny kävin katsomassa pakkastilannetta.. Oli nimittäin vähä viileetä laskeutua alas (siis silloin puoltoista tuntia sitte kun noustiin ylös)... :) lämpötila -11C !! Varmaanki pitää ruveta kulettaan yhtä toppapukua noissa portaissa...

Sisso, että Senoralassa on jo kylmä!
Vaan ei auta, kyllä meillä täällä etelässäkin se talvi jossain vaiheessa tulee,
kun tänään oli -5.5 kun herättiin. Edelleen ollaan pakkasen puolella.
Voi mä niin odotan, että tää sektiohaava paranee, että pääsee lenkille!
Nytkin olis ihan ideaalikeli siihen hommaan! Tosin ei mahdu ulkoilupuku päälle, että vois olla aika viileää. Ei mahdu oikein mitkään vaatteet, eikä ihme, kun ei jäänyt laitokselle tällä kertaa kuin vajaa 3 kiloa. Se on hassua sikäli, että lapsikin painoi jo 3250 g... :0) Ehkä ne laittoi mun vatsaan jotain punnuksia siinä sektion yhteydessä?

Hei isänpäivä lähestyy!! Nyt galluppia pystyyn (jos ette oo jo gallupeerannut, en tiiä kun olin hetken pois palstalta): Mitä olette hankkineet isänpäiväksi/miten vietätte isänpäivää?
Minä vastaan itse itselleni heti, ja kerron että ostin miehelle kunnon talvikengät ja takin sekä Reijo Vareksen uusimman. Isäni tulee meille syömään sunnuntaina ja näkee samalla lapsenlapsi nro viitosen. Teen hirvipaistia ja valkkariperunoita ja kinuskikakun. Sikäli mikäli Mytty antaa. Ainakin ohjeistan esikoista sitten, jos en itse kykene tekopuuhiin. =0) Lapsityövoimaa, mutta kovin kokkailuintoista sellaista.

No juu, siis Mytty meni yöunilleen eilen puoliltaöin, heräsi kerran puoli neljä ja sitten puoli kahdeksalta. Että en valita. Pitää koputtaa puuta tai ensi yönä ei tehdä muuta kuin valvotaan.

Nyt kastekutsujen kimppuun, Ihanaista torstaita kaikille!

Isäinpäivästä... Pappa saa perinteisen päätalon... ja kortin. Iskälle pitäis aloittaa omat isänpäivätraditiot. :=) Jos tästä pääsen maalikyliin, niin konjamiiniputelin vois ostaa ja paidan. Katotaan jos askarrellaan N:n kanssa kortti tai sit ihan ostetaan tehdastekoinen. Jos pappa ei oo hirvijahdissa, niin vois tulla tänne syömään. Hirvipaistia ja pottumuusia oon suunnitellu päivän menuuksi. Jälkkäriksi vois olla riisipuuroo ja hillasoppaa.

Johanna siellä jo suunnittelee ristiäisiä.. jokos päivä on sovittuna?? Ihanan pitkästi vadelmasuuihanainennuppunen siellä nukkuu...

Heippaa ja rallaa täältäki. Kovin on komea keli, ihan rikokselta tuntuu olla sisuksissa.

Eipä ole isänpäiväperinteitä meillä. Ollaan muutenkin nihkeitä ostamaan lahjoja toisillemme, ennemmin ostetaan sit aina yhdessä jotain yhteistä kivaa. Mutta, jospa sitä vaikka antais iskän nukkua sunnuntaina pidempään tai jotain.. Varmaan olis ihan otettu vaikkapa pekoniaamiaisesta :)

Joopa, eipä täällä kummosempia. Kämppää yritän raivata, kun taas on joku käyny sotkemassa ja pölyttämässä kaikki pinnat :/.

Mää kävin Prismasta hakemassa akkuruuvivääntimen siipalle. On sellasta toivonunna jo pitemmän aikaa. Ny pääsee sitte kiinnittämään hyllyjä seinille. Nii, pitäis tietenki ne ekaks hankkia. Lauantaina tehhään lasten kans kakku, siippa töissä joten meillä on hyvää aikaa leivoskella. Kolme vanhinta on tehny lahjat koulussa ja kerhoissa. Nelkulta vois vissiin vielä jotain kehittää.

Ei meillä sen puoleen vietetä kyllä Halloweeniakaan, kynttilät laitan lyhtyihin. Eikä vietetä muitakaan juhlapyhiä sen kummemmin, joulukin menee aina anopin kattiloiden ääressä. Minä kun en syö kuin sitä kinkkua, niin ei mitään järkeä alkaa ite tekemään jouluruokia pelkästään mun miehelle.

Lasten synttärit on ainoot juhlat, joita meillä varsinaisesti vietetään...

Äsken muuten leivottiin Teen kanssa pipareita :) Ihana tuoksu...tuoksusta tuli mieleen, että voi, siellä Johannalla saadaan vauvelia nuuhkia...!

Hain Pikku2:n numeron Zediltä ja laitoin tekstaria just... Vastausta odottelen... Onneksi on tuo paikkakunta jolla asustelee on niin pieni paikka että tuli vain yksi vastaus... Tai pieni ja pieni .. vai oliko vain yksi senniminen asustaja siinä kunnassa/kaupungissa Toivottavasti oli sit oikea ihminen... vastausta odotellessa...

Heippa, mukavaa torjantai ehtoota ja Johannalle vielä erityisen ihanaista vauvantuoksuista arkea! Kuulostaa siltä, että teillä on niinku homma hanskassa siellä ;) Täytyy mennä tämän jälkeen lukemaan suljetulle kertomusta ja katsomaan neitokaisen kuvia. Imetykskysymykseen en nyt sattuneesta syystä ota mitään kantaa, kun tuo meidän hurja ei koskaan sen päälle ymmärtänyt mitään, mutta Niksulle vastaisin samaa kuin Omppu eli huolimatta tuosta erittäin lyhyestä imetystaipaleestani, niin multa lähti kyllä suhteettoman paljon hiuksia.

Iiks vai on Tehis ja Omppu hakeneet jo joulutunnelmaa siivoamalla kaappeja ja leipomalla pipareita. Tänään just mietin töissä, ettei millään uskoisi, että nyt elellään jo hyvän matkaa marraskuuta. Eikä siihen jouluun tosiaan pitkä aika ole, joten kyllä niiden kaappien siivousta on ihan aiheellista aloitella ;) On se hyvä, että Tehis aloitti tuon aallon ja toimii esimerkkinä meille muille. Täällä päin ollaan jo miehen kanssa viritelty keskustelua siitä, että missä se joulu nyt sitten oikein vietetään. On se kyl niin kamalan hankalaa, kun isovanhemmat asuu eri puolilla ja molemmat haluis tietty olla Ämmän kanssa just jouluaattona ja plaah ja vielä kerran plaah...

Juu isänpäivästä sen verran, ettei meilläkään osteta lahjoja sen kummemmin. Jonkun herkkuaamiaisen ajattelin miehelle väsätä tai sit mennään ulos syömään. Mies ja M onkin jo tänään miehen vanhempien luona, joten se isänpäivävierailu onkin hoidettu siinä. Mun isän luona me käydään sit yhdessä lauantaina.

Heh oli muuten hiukka outoa tulla kotiin vähän aikaa sitten, kun täällä ei ollut ketään. Miekkoset ovat vasta ajelemassa kotiin päin mummolasta.

Eipähän tässä ihmeitä. Menen vielä suljetulle nyt, kun saan kerta ihan rauhassa lueskella Johannan kertomusta. Ai niin hieno homma Jazz, että teillä kävi noin hyvä tuuri sen hoitajan suhteen. Niin Senora, ei M vielä siellä hoidossa ole, kun mies on kotona. Vasta sitten loppukuusta juuri ennen isäkuukauden loppumista M harjoittelee päiväkodissa yhteensä 3-4 päivää eli on silloin vain osan päivästä hoidossa. Täällä, kun ei ainakaan saa jättää lasta sinne yksinään, jos siitä ei maksa. Ei me nyt viittitä montaa viikkoa maksaa siitä harjoittelusta siellä, kun kerta mieskin on kotona varta vasten Ämmää hoitamassa. Jos siltä tuntuu, että M ei sopeudu tarpeeksi noina 3-4 päivänä, niin tehdään sitten lyhyempää päivää töissä jonkin aikaa. Ollaan me jo käyty tutustumassa päiväkodissa, leikitty muiden lasten kanssa pihalla ja keskusteltu niiden hoitajien kanssa kaikista käytännön asioista ja Ämmästä, sen tavoista jne.

Kovasti terkkuja kaikille! Ja Ässälle tsemppiä huomiselle!

Tuuli

Tuulikin päässyt töistä kotiin :)

Toivottavasti Pikku2 reagoi Senoran viestiin,ei ole tosiaan kuulu hänestä aikoihin mitään.

Mä täällä pähkäilen M:n unen määrän kanssa. Tässä nyt esimerkkinä tämä päivä. Eilen meni nukkumaan hieman ennen klo 18 (tuli niin totaalinen väsy,että oli pakko viedä sänkyyn ja nukahti heti. Jäi syömättäkin. Sit sen takia itseasiassa herätin kasilta ja annoin velliä. Meni siitä taas suoraan nukkumaan.)Aamulla kävin laittamassa tutin neljän jälkeen ja puoli kuusi. 6.40 heräsi syömään ja sit 7.40 noustiin (nukkui ehkä 30 min tuossa välillä. Siinä sit syötiin puuroa ja juotiin maitoa. Nukkumaan klo 9. Heräsi 9.50. Sit sosetta ja maitoa 10.30. Meni nukkumaan 11.10 ja heräsi 12.30. Maitoa ja lähdetiin asioille. Kävi taas nukkumaan 14.45 ja nukkui 16.00 asti. Sit hedelmäsosetta ja maitoa. Kunnes klo 17 oli taas tosi väsynyt, alkoi kitistä ja hieroa silmiä. Vein sänkyyn ja nukahti heti. Edelleen nukkuu, kohta menen herättämään. Iltapesut yms tekemättä. Noilla hereillä olo aikoina leikitään ja tänään mm. luettu loruja. Niin siis ongelma on minusta se,että M nukkuu tosi paljon. Hereillä olo ajat aika lyhyitä. Mites teillä muilla?????
Kellon kääntöön asti valvoi lähemmäs klo 19,mutta käännön jälkeen tuo simahdus tullut klo 18 aika tarkkaan.

Nyt menen katsomaan onko neiti kuinka sikeässä unessa.....

Jatkoa edelliseen. Just heräsi kun lähetin tuon viestin. Rassas ihan hulluna oikeaa korvaa. (Välillä rasannut aiemminkin). Soitin sit päivystykseen. Kehoitti huomen varaamaan ajan terkkulaan, sanoi myös että kantsii tarkistuttaa M:n sokruarvot.
No aamulla soitan heti kasilta ajan.
Niin siis heräsi 18.20, juotin vellin, tein iltapesut, puin yökkörin ja meni nukkumaan klo 19. Nukahti taas heti.

Hyvät yöt kaikille

Illastusta!

Hengissä ollaan.. kiitos Senora viestistä, perille tuli.. ; ) Kyllä isäntä ihmetteli kun kerroin, että minusta ollaan huolissaan.. En ole teitä tarkoituksella unohtanut, mutta en ole juuri muuta koneella käynyt kun laskuja maksamassa.. Kone on ollu jopa viikon avaamatta.. ; ) Yritän parantaa tapani!

Viimeiset pari kuukautta on ollu aikamoista tunnevuoristorataa.. Olen padonnut pahaa oloa sisääni, jotta isännällä olis ollu hyvä olla.. No, nyt on isäntä ollu pari viikkoa sairaslomalla ja taas on vähän repeillyt.. Eropaperit on siis viety ja eräpäivä on 6.4.09. Olen edelleen täysi jääräpää ja aion tehdä kaikkeni.. No, onneksi isäntäkin on tullut välillä puolitiehen vastaan.. Isännällä olis vielä 3 viikkoa kesälomaa ja sitten vasta joulukuussa töihin.. (Jotenkin tuo loma töistä on tuonut isäntää lähemmäs.. ei oo ollu niin stressaantunut)

Ollaan oltu jo yli kuukausi kipeitä.. Esikoinen aloitti oksutaudilla, joka tarttui sitten isäntään ja sitten minuun.. kun oksentaminen loppui isännältä katosi ääni.. On siis ollu nyt viitisen viikkoa röhässä.. kävi keuhkokuvissa, söi kaksi antibioottikuuria ja nyt popsii kortisonitabletteja.. epäilevät, että tauti intoutui asmasta.. jota rupeavat tutkimaan kun akuutti tauti saadaan hiljennettyä.. ; ( Minullakin on ollu kurkku kipeä jo pari viikkoa.. pari kertaa kävin korvia näyttämässä, mutta terveet ovat olleet.. Lapset on selvinneet vähemmällä..

Isänpäivägallupiin: Meillä on isille paita, johon on painettu kangasväreillä vasara ja nauloja.. Eilen seurakunnan perhekerhossa painettiin kangasväreillä kalsareihin molempien tenavien jalan jäljet (takapuoleen).. suunnittelin, että eteen teen sitten oman käden kuvan, mutta epäilin kerhotädin huumorintajun riittämättömyyttä.. Niin ja tänään käytiin isännän kanssa kahdestaan kaupungilla.. ja sieltä vielä tarttui fleece-kerrasto ja pari pipoa(erätukusta).. Valkkas siis itse ja minä maksoin.. Muuten vietetään aamupäivä kotosalla ja illalla mennään käymään molemmilla papoilla.. Syödään siis kotona ja kahvitellaan papoilla..

Pidin tuossa toissapäivänä Jesper Juniorin lastenvaatekutsut.. Ei ollu täällä meidän nurkilla ollu yli vuoteen.. Tuli taas jotain pientä tilattua.. hattuja ja rukkasia ja muutamat sukkikset.. Ulkoilupukuja ei nyt just tällä hetkellä tarvittu kun huusin Huutonetistä Siirille Jonatanin toppapuvun ja esikoisella on vanha vielä sopiva..

Ässälle piti lähettää lohtuhalit ja Johannalle ISOT onnittelut mytystä !!!!!

Siiristä on kasvanut koko perheen silmäterä.. ja isoveikan kanssa ollaan hieman solmussa.. Hänellä on jonkin sorttinen uhmaikä ja tietysti pahimmassa mahdollisessa paikassa kun pitäs yrittää olla ihmisiksi..

Lupaan palailla huomenna.. Isännällä on työmaan harjakaiset, joten illalla on aikaa istua netissä.. Onneksi ollaan lauantaina menossa isännän kummitytön synttäreille puolen päivän jälkeen niin on isännän jonkinlainen tolkku huomenna pidettävä..

Öitä kaikille..

Pikku2 ja Siiri(joka jytää mainosmusiikin tahtiin "ootko fiksumpi kuin koululainen..")

Yhteistyössä