Heipä hei!
Ässälle pahoittelut mutta samalla tsempitykset!
Ja tosi kiva oli kuulla pikku2.
Meillä neiti nousi perjantaina ensimmäistä kertää seisomaan tukea vasten.

Nyt sitten harjoittelee sitä kokoajan ja huutoa riittää kun muksahtelee milloin mitenkin lattialle. Ressu...

Neidilllä oli viime viikolla myös 8kk neuvola ja kaikki oli ok. Pituutta ei ollut tullut kun 1cm mutta ei kuulemma haittaa. Painoa siis oli 8665g ja pituus 70cm. Mun kohdun sf-mitta sensijaan on ihan mallikkaasti kasvanut, oli rv 22 22cm, eli huiteli vähän sen yläkäyrän yläpuolella. En tiedä johtuuko sitten siitä vai mistä, mutta mulla alkaa jo nyt olla vähän tukala olo mahan kanssa! Empun kanssa meni tosi kevyesti loppuun asti, ainoastaan iskias oli kiusana. Nyt on sama vaiva mutta lisäksi tuntuu että masu on kokoajan tiellä ja on vaikea nukkua. En valita, tuntuu vaan oudolta kun edellisellä kerralla nukuin pitkään selällänikin ihan mukavasti ja puoliksi mahallaankin onnistui. Ei nyt...
Voih, mulla alkaa viikon päästä harjoittelu ja pitäisi uskoa neiti isukin hoiviin kuukaudeksi. Olen laittanut ohjeistusta ja siivouslistan valmiiksi.

Eniten tässä hirvittää se, miten sitä osaa olla neidistä erossa?! No, onneksi se on vaan kuukausi ja sitten saa taas olla kotona.
Mutta nyt siivoamaan kun neiti nukkuu! On unet niin sekaisin ettei voi tosiaan luottaa siihen, että nukkuisi normaalit 2-3h päikkärit....
Antzi ja Elias 22+2 (tällä viikolla kelan paprut postiin.

)