EX-Kermit 33 - marraskuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua ainakaan "häiriköt" hiljennä, vaan eilinen kamala myrsky joka katkoi sähköt koko perhanan illaksi.... ;-)

Olipa kerrassaan ihanan asetelma Johanna saanut...=) Noi on ihan parhaita ylläreitä työkavereilta! Mun työkaverit on muistaneet aina vauvaa, esikko sai sellaisen ihanan kastenallen ja kuopus Espritin vaatteita.

Mites ne Kapriksen kp:t, 3jotain vaiko jo 1-2? Onnea sankarille, en varmaan ole muistanut onnitella.... Mua vaivaa ihan kamala lahopäisyys nykyään... Eikö sen nyt pitäis hellittää kun imetyskin on loppunut???

Ässälle ja Kirpulle vilkutuksia ja jaksuja edelleen sekä kaikki ulokkeet pystyssä uuteen kiertoon!!!

Perhana, unohdin mitä mun pitikään kommentoida kun kaikki on tuolla edellisellä sivulla. Prkl...

No Antzilla ainakin on jo hienosti viikkoja kasassa...=) Siellä se pikku-Elias kasvaa ja kehittyy - ihanaa...=)

Täällä on tiehye edelleen vähän tukossa ja nenä kans. Hittolainen. Pitää aamulla katsoa mikä olo on ja mennä sitten työterveyteen hakemaan kuuri päälle, mulla kun on aina syksyllä ja talvella ongelmia noiden poskionteloiden kanssa. Iltapvällä meen sit hierojalle, jos vaan isäntä pysyy kotona eikä lähde mihinkään hälytykselle. Oli sen hierojan kans puhetta, et kokeillaan vyöhyketerapiaa tohon tukkeutuneeseen kohtaan rinnassa, jos se vaikka auttais. Tosin ihan kotikonstitkin ovat jo auttaneet, siis pumppaus, kevyt hieronta ja rinnanlämmittimiä tuplaten liiveissä.

Siinä tän pvän epistola, nyt meen laittaan hyperaktiivisen esikon yöpuulle.

Hyvää yötä ja huomenta, toivottelee nuhanenä-Niksu ja sen puoliksi nukkuvat ännät...=)

Huomenta

Alkaisi sateet jo riittämään. Jotenkin väsyksissä koko päivän kun on ulkona niin harmaata. Ei ole jaksanut koneellekaan tulla :( Eli aurinkoa odotellessa.

Pikku2:lle haleja!!!!!!

Just tein M:lle bataatti, porkkana, parsakaali seosta. On taas parin päivän sapuskat valmiina.

On kyllä muuten kellon tarkka tyttö, herää aamulla 6.30 syömään. Sillä ei ole välilä monelta käy illalla nukkumaan.

Kaikille tautisille paranemisaaltoja!!!!! Me ollaan toistaiseksi säästytty....

Kävin kanssa suljetulla kurkkaamassa ja oli todellakin ihana asetelma.

Nyt en taas muista yhtään mitään mitä olitte kirjoittaneet???? Taidanpa mennä katsomaan onko kukaan muistanut s-postilla

Katzu jaksaa väkertää M:lle soseita... Mä oon niin laiska... purkkiruokaa neitille. Pari päivää kuumeili rokotuksista.. ny on neiti aurinkoinen löytyny ja tyttö himmailee uusissa vaatteissa.. Tuli eilen H&M:ltä paketti...

Mukavaa --- öööhh --- keskiviikkoa ja nenäpäivää!

Kyllä tämä ketju on ollut näivettymissuuntainen ihan ilman ulkopuolisia. Vanhoista hauskoista ja välillä surullisista haaveiluajoista on vain muisto jäljellä.
Yhteinen sävel on varmaan erinäisistä syistä vähän mennyt epävireeseen tai ainakin nuotit ovat kateissa. Ei tämä ole ensimmäinen, eikä varmaan viimeinen ketju, joka vaan vähitellen hiljelee ja hiljenee ja hiljenee. Niin surullista kuin se onkin, niin vähän näyttää käyvän tällekin. Toivottasti kuitenkin olen väärässä ja odottajien lista tuosta kasvaa ja alkaa taas vilkas jutustele..

Täälläkin riittänyt ihan muuta puuhaa, eikä ole kerinnyt täällä pyörähtämään...

Treffikuvansuljetullelisännyt-Tehis

kiitoksia onnitteluista =)
Täällä fiilistelen vuoden takaisia hetkiä... pienoinen oli tällä hetkellä 36min ikäinen :`)
ja nyt tollanen iloinen köriläs =))

No ei tämä ketju TOIVOTTAVASTI ihan täysin hiljene!!
Onhan meillä ollut ennenkin hiljaisia hetkiä, mutta siitä vaan on juttu alkanut luistaan taas kovemmin. Nyt on jo osa - tai ainakin Tuuli - mennyt jo töihin ja kyllä noi pikkuiset osaa pitää kiireisinä meidät kotiäiditkin :)
toivottavasti saatais lisää juttua tulemaan ja sillä iloisella mielellä. ja jospa tosiaan toi odottajien lista kasvais tuosta vielä kaikkien sitä haluavien kohdalla!

nyt väkertää kakkua iltaa varten. Tänään tulee loput vieraat. Tai toiset kummit eivät pääse tänäänkään, kun siellä taudit jylläävät edelleen, mutta ehtiihän sitä myöhemminkin kaffetella :)

kapris ja poitsu 1v ja iloinen isosisko (joka saa taas tänään käyttää prinsessahametta ;D )

ja senoralta piti kysyä, että mikä on nenäpäivä?????

http://www.nenapaiva.fi/FI/Sivut/etusivu2008.aspx

Suomen toista Nenäpäivää vietetään 14.11.2008!

Nenäpäivänä kerätään varoja kehitysmaiden, erityisesti lasten ja naisten, auttamiseksi.
Mikä Nenäpäivä on?
Nenäpäivänä kerätään varoja kehitysmaiden auttamiseksi. Nenäpäivä järjestetään kerran vuodessa, loka-marraskuun aikana. Vuoden 2008 Nenäpäivää vietetään perjantaina 14. marraskuuta. Nenäpäivän symbolina on punainen Nenäpäivän Nenä.

Mistä Nenäpäivä on tullut?
Britanniassa ’Red Nose Day’ on näkynyt katukuvassa jo 20 vuotta. Ihmiset ympäri maata keksivät hauskoja tapoja kerätä varoja yhdessä – hyvään tarkoitukseen.

Ketkä Nenäpäivän järjestävät?
Nenäpäivän järjestää Ylen Hyvä Säätiö. Ylen Hyvä Säätiössä ovat mukana Suomen Punainen Risti, Kirkon Ulkomaanapu, Suomen UNICEF, Pelastakaa Lapset, Plan Suomi Säätiö, Suomen Lähetysseura, Fida International, Solidaarisuus, Suomen Ammattiliittojen Solidaarisuuskeskus (SASK) ja YLE.

Mistä voin ostaa Nenän?
Neniä myydään R-kioskeilla ympäri Suomen 31.10.-31.12.2008 välisenä aikana. Yksi Nenä maksaa 2 euroa, josta puolet menee Nenäpäivä-keräykseen

Kaprikselaan iloisia ja riemukkaita 1vuotisonnitteluja täältä!

Mää oon niin tykästyny tuohon naamakirjaan että monasti jos koneen aukaisen, kerkeän pistäytyä vaan siellä. Sielläkihän kuulee tapahtumista. Tietenki vaan niiden osalta jotka sinne on rekisteröityneet. Ja ovat kavereina.

Kapriksen synttärisankarille onnittelut! :)

Täälläkin podetaan tiehyttukosta... On jo helpottumaan päin. Niksulle pikaista paranemista, ja toivottavasti vältyt lääkärireissulta! A:n ikenet on kuin pallot, ja yöt hirmu katkonaisia. Miehen kanssa ollaan vähän jaettu vastuuta yöheräilyiden suhteen. Ei tarvitse minun ihan zombina kulkea;)

Senorallakin uusissa kamppeissa N. Henkkamaukalla on kyllä ihania lastenvaatteita. A:lle ostin jokunen aika sitten supermies-pyjaman, aika söde..

A:lla on huomenna ylimääräinen lääkärineuvola, jossa katsotaan nyt tarkemmin allergiajuttuja. Voipi olla,että siellä on tuttu lääkäri vastassa. Hope so..

gia

Kapriksen poitsulle onnittelut!!

Mä oon Kapriksen kanssa samaa mieltä, että ei kai tämä ketju nyt ihan kuolemaisillaan ole?! En ymmärrä, että mitä Tehis tarkoitat kun sanot, että nuotit on kateissa tai että yhteinen sävel on epävireessä?
En ole itse ollut mukana kuin pienen hetken, mutta en ole havainnut tässä porukassa mitään eripuraa.

Mun äitee on täällä tämän viikon avustamassa, joten siksi olen itse hiljaisempi. Mutta käyn täällä kuitenkin joka päivä lukemassa jutut.

Nenäpäivä tosiaan ei ole vielä kauhean tunnettu juttu, mutta toivottavasti saa Suomessa yhtä hyvän vastaanoton kuin esim. juuri Briteissä.

Mäkin toivoisin, että olis edes vähän aikaa kuivempaa, että päästäis lenkkeilemään.
Oltiin edellispäivänä ekaa kertaa vartin verran kävelyllä: kyllä piristi.

Johanna

Kapriksen vuosikkaalle onnittelut ... aika sujuvasti välttelit meijän utelut koopeestä??

NIksulla ja Gialla tiehyttukosta... auts.. Toivottavasti helpo nttaa pian. Gian A:lle tsempit huomiseen lääkärikäyntiin. Toivottavasti allergiajutut selviää...

Meillä on Radio Suomi koko ajan päällä ja siellä tulee juttua pitkin päivää / viikkoa tuosta nenäpäivästä... Harmi vaan ettei täällä meijän kylällä oo ärräkiskaa.. voishan tuon nenän käydä ostamassa...

Gialle pikaista paranemista, toivottaa kohtalotoveri..=) Täällä tosin tukos aukeamassa tai jo auennut, eli olo alkaa helpottaa. Kävin hierojalla tänään ja hän teki lymfaa tuohon rintaan, kaulaan ja kainalon imusolmukkeisiin, josko se saisi tuon paranemisprosessin vietyä finaaliin saakka.

Vilkunvilkun vaan kaikille säädyille!

Niksu ja ylen touhukkaat ännät

Heipat kaikille ja Kapriksen pikkuherralle lämpöiset SYNTTÄRIONNITTELUT!

Mikäs alakulo ja epävireisyys tänne on muka eksynyt? Älkääs nyt ;) Eihän niitä vanhoja hyviä haaveiluaikoja mikään enää tuo takaisin, kun tässä on nämä elämäntilanteet vähän muuttuneet. Minä ainakaan en valitettavasti yksinkertaisesti enää ehdi tänne niin usein kuin haluaisin. Ja silloinkin kun käyn, ei ole mitään kerrottavaa vauvahaaveista, kun niitä ei tällä hetkellä ole ;) Mutta voidaanhan me silti jotain muuta mukavaa turista, eikös?

Niksulle ja Gialle pikaisia paranemisia! Hyvä, että alkaa jo helpottamaan. Toivottavasti Gian A:lla on huomenna hyvä lekurikäynti.

Kirpun poitsulle kanssa pikaista paranemista!

Mites Katzun M? Onko kaikki kunnossa siellä?

Antzikin oli käynyt, kiva juttu! Tsemppiä harjotteluun!!! Meilläkin M on pari päivää sitten noussut ensimmäistä kertaa tukea vasten seisomaan ja nyt sitä harjoitellaan ihan koko ajan. Toinen hittijuttu on tällä hetkellä taputtaminen ;)

Kiitos kysymästä eka työviikko ja nyt tästä toisestakin jo puolet on sujunut ihan hyvin. Ja tosi nopeasti. Työpäivä vaan vilahtaa ohi. Samoin kuin nämä illat...

Jeps mut nyt alan vähän leikkimään Ämmän kanssa. Kaikille hurjasti terkkuja ja Ässälle vielä erikoistsempit ja tärppionnea! Pikku2:lle halit!
Voikaahan hyvin!

Tuuli

Tuulille: joo M:n unet ollut nyt paremmalla mallilla. Jaksanut olla hereilläkin välillä :) Lekuri epäili,että saattoi olla joku viruksen poikanen.

Käynkin laittamassa suljetulle tänään otetun kuva :)

Juuri tänään kaksi vuotta sitten meidän rakas Pikkuveikka nukkui ikiuneen sydämeni alle. :(!
Huomenna on hänen 2 vuotis enkelisynttärinsä.
On se niin väärin ettemme häntä saaneet pitää.
Vaikka muuten tavis päivänä nämä asiat eivät mieltä myllerräkään enää niin vuosipäivällä on ihmeellinen voima joka kääntää joka muiston esille, juuri sellaisena kuin ne olivat.
Kun olisi joku taikapallo niin kurkkaisin sinne ja katsoisin suodaanko meille enää koskaan pientä elävää nyyttiä...
Näillä miettein Pikkuistaan muisteleva S

Sannalle kovasti voimia :`(
en osaa muuta sanoa... niin surumieli on sinun/teidän puolesta.

ja täällä siis kp 4 =)

nyt siivoamaan (ja syömään) rippeet näistä juhlista.

haleja haleja!!

Sannalle voimia ja haleja! Toivon kovasti, että jonain päivänä teille vielä suotaisiin pikkuinen, jolla on paljon enkeleitä suojanaan.

Tuntuu niin väärältä olla itse näin väsynyt hoitamaan omaa rakasta. Tuossa oli pari hyvää yötä, jolloin koo nukkui 8h putkeen heräämättä välillä, itse en tietenkään saanut unta kuin vasta aamu yön puolella. Kaks edellistä yötä ollaan taas valvottu urakalla..alkuyön nukkuu kyllä hyvin, mut sitten nälkä varmasti häiritsee. Pullosta annan k.maitoa, mut jää silti nälkäiseksi, joten syödään keskellä yötä sitten kunnon ruokaa, sitten uni taas tuntuu maistuvan. Yritin tossa illalla tarjota taas puuroa, eikä yhtään mennyt alas. Kauramaitoa otti pullosta pari huikkaa, mut ei enempää..tissiä en sit enää antanutkaan. Täytyy varautua taas valvomaan koko yö. Jostain syystä en saa unta vaikka esim.nyt voisin nukkua?! Väsyttää varmaan liikaa.. Ja sitten kun nukuttais toinen ei anna nukkua..ärsyttävää! En tiedä kauan tällästä oikein jaksaa? Kun ei ole yli vuoteen nukkunut kunnolla. Täytyy mennä lukemaan jotain, jos uni tulisi ja sais nukkua ees vähän.

Ninni..
Sannalle vielä lisää voimia!!

Huomenia!

Onkos tänne tosiaan joku syysmasiksen kaltainen tuulahdus iskenyt kun tuntuu olevan alakuloa vähän liikkeessä? Koitetaan piristyä. :) Vaikka ei nyt kauhen paljon ole kivoja uutisia kermeissä. Joten....

...Sannalle hali ja voimia! Noilla vuosipäivillä on kyllä ihmeellinen vaikutus... Me menetimme tyttömme paljon aikaisemmilla viikoilla, mutta niin vain tuntui jo ihan omalta lapselta, että vuosipäivä saa tunteet pintaan. :(

Ninnille myös voimia. Kuulostaa tosiaan kyllä ihan yliväsymykseltä tuo ettei saa nukuttua vaikka väsyttää. Itse olen tosi herkkäuninen ja vaikka neiti ei valvottanut kun ekat 4kk ( ja nyt sit taas 7kk eteenpäin) niin huomasin ihan saman. Ei vaan saanut unta! Joten voin vaan kuvitella miten väsynyt sä olet. :(

Me aloitettiin neidille uusi rytmitys eilen. Alkoi mennä ihan mahdottomaksi yöt kun neiti alkoi vasta 12/01 aikaan nukkumaan ja sitten heräsi 10-11 aikaan. Ei ole ihan tuon ikäisen rytmi... Lisäksi yöt oli tosiaan tosi levottomia. Eilen sitten herättiin 8 ja tänään menen myös kohta herättämään. Jos vaikka palautuisi siihen entiseen pikku hiljaa. Mulle sopi oikein mainiosti se, kun neiti meni 9 nukkumaan ja heräsi 9 aamulla. Sai itsekin vähän nukkua! Aihahan sitä saa haaveilla... :)

Muuten ei ihmeitä. Varasin taas sokerirasitusajan. On kuulemma nykyään suositus käydä kahdesti. YÖK!!! Ahdistaa etukäteen... Viimeksi taistelin oksua vastaan kokoajan ja koko päivän oli äklö olo. No onneksi se on vasta joulukuun puolivälissä niin on aikaa valmistautua henkisesti.

Me (tai siis mä) olen taas innostunut remppaamaan! Ilmeisesti pesänrakennusvietti taas... Olen pistänyt maalipintaa makkarissa uusiksi ja tänään pitäis kitata ja hioa eteinen ja keittiö ja sitten maalata. Hankalaa vaan on kun ainoa mahis on sillon kun neiti nukkuu. Ei siinä kauheasti kerkeä tekemään kun pitäisi kuitenkin lattiat olla kokoajan puhtaat kun neiti viipottaa. Nyt on vielä muutenkin kauhea vahtiminen, kun sähköhommat on puolitiessä niin ennen kun saadaan peitelevyt niin pistorasiat on vaaralliset... Saa tosiaan kulkea kokoajan neidin perässä ettei vaan mene sormiaan sinne sörkkimään!

Mutta nyt neitiä herättelemään!

Terkkuja!

Antzi ja Elias 22+5

Antzille on noi viikot kertyny kuin varkain... puuh. pian sitä jännätään lähestyvää synnytystä. Ja pesänrakennusviettiä... Just kun saitte sen edellisen kämpän laitettua kuntoon.. Toivottavasti saatte rytmin käännettyä... Täytynee tästä oppia eikä päästä lipsumaan tuolle mallille... Jos illasta lipsahtaa nukkumaanmeno, niin ei aamusta anneta unien jatkua vaan kiskotaan hereille.. ;) ja harkitaan iltapäivänokosia... :)

Ninnille voimia yövalvomiseen.. Toitovottavasti vaivat helpottavat... Mä oon kans huomannu ton että yöllä tulee valvottua.

Tänä aamuna herättiin sit kuudelta... ekat tirsat on jo otettu.. Eipä vaikuttanu meillä se että illasta nukahtaminen venähti.

TÄytyy kiitää... mukavaa torjantaita...

Yhteistyössä