EX-Kermit 33 - marraskuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ninni, meillä on huomenna neuvola. Siellä selviää miten tästä sitten jatketaan. A saa maidosta vaan ihottumaa, muita oireita ei ole ilmennyt. Ja ihottumaa ei ole koskaan tullut muusta kuin A:n itsensä nauttimasta maidosta. Minun syömiset ei vaikuta poikaan mitenkään. Mites Ninni teillä? Jos olisit imetysaikana syönyt vaikka jäätelön, mitä olisi tapahtunut?

Mulla tuli tippa linssiin Senoran N:n ekasta sanasta... :') Voih... Kyllä konttauskin siitä kohta lähtee sujumaan. A:lle on tullut tarve tunkea jalat massun alle, ja sillä tavalla tunkee itseään hieman eteenpäin.

Ompas täällä nyt haikeita uutisia monelta suunnalta.. Jazzille ja Niksulle tsemppiä työkuvioihin! Ihana, että Kirpulla nyt kumminkin hyviä kuulumisia :)

gia

Iltaa pikaisesti, M leikkikaveria vailla :)

Pikku2:lle todella paljon haleja. Päivä kerrallaan eteenpäin.

Älkäähän nyt kaikki lähtekö ketjusta!!!!!

Voi himpura Gian A:n oireilua :(

Senora N:llä pari sanaa, siitä se lähtee.

Me oltiin tänään neuvolassa, kaikki ok. Pituutta 67.8 ja painoa himpun yli 7700g. Nollakäyrällä mennään.

Kaikille muille huiskutuksia!!!!

ps. Vessasta puuttuu enää valot ja pyyhekoukut + muut telineet :) Jippii

Jazz on ihan oikeassa, kostosta seuraa kierre.
Kyllä sun miehesi saa jossain vaiheessa sen mitä ansaitsee,
ilman että sinun pitää puuttua asiaan.

Toivon sulle voimia.

Johanna (nyt jo vähän rauhoittunut)

Lämmin rutistus Pikku2:lle ja voimia ja jaksuja! Anna surulle oma aikansa, mutta älä silti hukuttaudu surun syövereihin.. Surun alhoista nouset entistä vahvempana naisena ja lopulta itsekin ymmärrät ja koet, että sun ja lasten on paljon parempi ilman miestäsi. Ansaitset niin paljon parempaa!!!

Oi ja voi, kun tuli niin surullinen olo Tehiksen, Jazzin ja Niksun viesteistä. Älkää nyt vaan jättäkö ketjua kokonaan, pliis! Ei haittaa mua, vaikkei kirjoittelisi kuulumisia joka päivä tai edes joka viikko.. Olisi silti niin mukava jatkossakin kuulla teistä ja teidän elämästä!

Senora, siellä ensimmäisiä sanoja jo tapaillaan, niisk! Ihanaa!

Gia, toivottavasti A:n tilanteeseen tulee selvyys huomisessa neuvolassa!

Kirppu, ihania kuulumisia sinulla! Toivottavasti oireet vahvistuvat entisestään =)

Illanjatkoja,
Tiuhti ja Hippunen 17+6

Iltaa!

Pikku2 heti ensimmäiseksi iso halaus! En voi edes kuvitella miten paha olo sulla nyt on. Muut ovatkin jo sanoneet kaiken tarpeellisen. Ei ole paljoa lisättävää. *hali*

Vai meinataan tää ketju hylätä. :( Harmi. Vaikken itsekään kovin aktiivinen ole nin ihan kiva silloin tällöin pistäytyä lukemassa/kertomassa kuulumisia.

Meillä oli nyt illalla tosiaan se 4d-ultra. Oli tosi kiva juttu! Saatiin kivoja kuvia ja pippelikin näkyi, joten eiköhän meille poitsu ole tulossa. :) Painoarvio oli nyt n.800g ja jos tuota rataa kasvaa niin sellainen normaali/hieman normaalia sirompi pikkumies tulee: 3-3.5kg.

Jaahas, sitten suihkuun ja nukkumaan että jaksaa taas aamulla herätä harjoitteluun!

Terkkuja kaikille!

Iltaa pitkästä aikaa täältäkin suunnalta!

Pikku2:lle lämpöisiä ajatuksia, olen kovasti pahoillani. Olen sitä mieltä, että katkeruudella ei voiteta yhtään mitään, niin suloiselta kuin se kosto joskus voikin tuntua. Toivon sinulle ja lapsillesi voimia selvitä tästä niin ehjin nahoin, kuin ylipäänsä mahdollista. Kaikkea hyvää.

Tiuhtilla on ihan huimat viikot jo kasassa, aivan mahtavaa! Onnittelut myöskin jälkikäteen niistä ekoista potkuista, jotka tunsit :)

Kirpulla vaikuttaa hyvältä, upea juttu. Olet kyllä todellakin helposti raskautuvaa tyyppiä!

Senoran N jo sanoja latelee! Kyllä se "äidin" kuuleminen on niin suloista... Joko saitte pulkan hommattua?

Toivottavasti tosiaan Gian A ei olisi ainakaan kovasti allerginen! Antoisaa neuvolareissua toivotan teille.

Katzulle onnittelut loppusuoralla olevasta vessarempasta! Hienot mitat M:llä.

Jazzille ja Niksulle antoisaa työelämää! Nauttikaahan siitä euromäärästä, joka rapsahtaa säännöllisesti tilille :) Ei voi kun nauraa tälle kotihoidon"tuelle"... Ja toivottavasti Jazzin lasten päivähoitokuviot ratkeaa parhain päin.

Kaikille muillekin nimeltä mainitsemattajääneille heippauksia ja terkkuja. Tehis siloitti niin hienosti tämän tien, että nyt oli himpun helpompaa saada jotain kirjoitettua. Useasti kun olen jo jonkun sanan kirjoittanutkin, ja sitten vetänyt takaisin. Käyn lähes joka päivä palstan kuulumiset lukemassa, mutta jokin on pitänyt ääneni painuksissa.. Olen niin ikään samaa mieltä, jota olen aikaisemminkin sanonut olevani, että musta tuntuu, ettei mulla ole enää mitään annettavaa tänne, jos on koskaan ollutkaan. Samoiten en koe saavani tästä enää sitä, mitä joskus sain, mikä nyt onkin ihan ymmärrettävää, koska elämäntilanne on muuttunut sitten alkuaikojen, kiitos sille, kenelle se sitten ikinä kuuluukaan. (Upea lauserakenne muuten, eikö!) SILTI, mielelläni luen edelleenkin kaikkien kuulumisia, enkä varmastikaan tästä vielä toviin pääse kokonaan eroon. Onhan mun päästävä vielä fiilistelemään teen ykkösien aikaan sitä vuoden takaistakin tunnelmaa :) (Niistä ykkösistä puheenollen, järjestelyt on jo kovassa vauhdissa!)

En käy nyt ketään varsinaisesti kiittelemään, enkä hyvästelemään. Voipi olla, että olen täällä heti huomenna länkyttämässä aikani kuluksi ;) Mutta, toivottelen kuitenkin varmuuden vuoksi jo mukavaa joulunalusaikaa kaikille ja onnea tulevalle vuodelle.

Olen saanut täältä hyviä ystäviä, kiitos teille, tiedätte kyllä itse keitä tarkoitan :) Pidetään yhteyttä jatkossakin!

Ja loppuun sitten vähän omiakin kuulumisia. Tosiaan teen ykkösiä täällä kohta juhlitaan, kyllä on jo melkein valmiiksi tippa linssissä. Mun vauvasta on tullut niiiin iso poika! On tuokin vaan niin ihana pakkaus, vaikka omaa tahtoa on välillä aivan liikaa, äidin mielestä ;) Muutamia askeleita ottaa itsenäisesti, vaan onhan se vielä aikamoista vaappumista. Ruoka maistuu todella hyvin,vaikka nyt onkin vähän tuloillaan olevat hampaat taas vaivanneet. Yöt menee hyvin, 20-7.30. Joskus otetaan vähän hörppyä kuuden tienoilla, joskus ihan koko yön nukkuu putkeen. Päiväunetkin on suht säännölliset parisen tuntia puolen päivän ympärillä. Lumesta on tee (ja Tee) nauttinut ihan suunnattomasti, ja sitä täällä on nyt kyllä riittänytkin.

Tässäpä näitä. Oliskohan aika päättää romaani tähän.... Voikaahan hyvin ja lisääntykää :)

Rakkaudella, Omppu poikineen

Täällä tuli melkein tippa linssiin, kun luin teidän jäähyväisviestejä! Ihan ymmärrettävää, ettei aika riitä, mutta älkää kokonaan kadotko!

Gia: Meidän koollahan on voimakas allergia. Jos olisin syönyt jäätelön, seuraus olisi ollut yöllä parin tunnin lohduton rääkyminen vatsakipujen takia. Yhdestä kasvoille roiskuneesta tipasta koko kasvot lehohtivat nokkosihottumalle. Ja myös lehmänmaidonproteiinista pilkotusta korvikkeesta, joka siis sopii monille m.allergikoille, tuli heti 10ml kasvojen lehahdus ja löysä vatsa. Onneksi teillä ei näin vakavaa!

Piti käydä välillä hyssyttelemässä koota, jolla on taas korvatulehdus molemmissa korvissa. Vasta kuukausi sitten oli. Harmittaa, kun allergiatutkimukset taas siirtyy..just kuukausi sitten siirtyi samasta syystä. Nyt uutta aikaa odotellessa, joka voi olla vasta ens vuoden puolella, typerää! Ja tosi kurjaa, kun toisella on niin kurja olo!

Illastusta tai siis yötä!

Kiitos kaikille myötäelämisestä.. jokaisen mielipide on ollut tärkeä. Olen tässä yrittänyt katsoa asiaa suoraan silmiin jokaisesta mahdollisesta suunnasta.. Sain myös tänään pakotettua isännältä tämän toisen naisen.. Siis isäntä kertoi, että hänellä on tunteita erästä naista kohtaan.. he ovat tavanneet muutaman kerran, viestitelleet ja soitelleet.. Hän on meidän molempien tuttu.. esikoisen kummin sisko.

Mitään ei kuulema ole tapahtunut, mutta tunteilleen ei mitään voi.. Välittää minusta ja rakastaa lapsia. Ei vaan pysty enää elämään meidän kanssa saman katon alla.. Meillä on avioehto, mutta isäntä on ollut yllättävänkin avokätinen.. Minä saan jäädä hänen asuntoonsa lasten kanssa asumaan, ilman vuokraa.. Saan meidän paremman auton käyttööni/omistukseeni.. En vain tiedä miksi hän minua yrittää "lahjoa"..

En kai minä voi olla kuin kiitollinen etten jää kuin nalli kalliolle.. Ensi syksyyn asti aion olla hoitovapaalla, vaikka tiukkaa tuleekin olemaan.. Avioero astuu voimaan sitten huhtikuun alussa.. No, edelleen olen sitä mieltä, että elämme harkinta-aikaa.. Katsotaan mitä elämä eteen tuo..

Onneksi minulla on muutama erinomainen ystävä, joiden kanssa olen saanut asioita pähkäillä.. Naapurista on ollut nyt parina iltana muutaman tunnin isäntä(miehen siskon mies) täällä lainaamassa kainaloa.. on ollut helppo ja oloa keventävä kun on voinut puhua rehellisesti tunteista.. Luulen ettei kukaan muu voi arvata tilannettani niin hyvin.. meillä kun sattuu olemaan samat appivanhemmat.. ; )

Siirillä on antibioottikuuri korvatulehdukseen ja muutenkin on ollut röhää liikkeellä. Puhumattakaan minun kuivuneesta ihosta ja nenän niiskutuksesta.. Neiti on löytänyt napansa ja höpöttää papa, papa.. Sitten meillä on opeteltu soittorasialaulua.. Ei tarvii muuta kun mainita sana soittorasia niin neiti laittaa kädet päällekäin, taputtaa käsiä polviin, niiaa ja vilkuttaa.. taputtamista pitää vielä vähän opetella..

Säälittää aika tavalla kun neidistä on tullut viimeisten viikkojen aikana täysin isin tyttö.. kun ovi käy juoksee neiti kädet levällään ovelle isi, isi.. Isäntä on nyt ollut sairaslomalla kotosalla niin on ollut aikaa touhuta neidin kanssa..

Moni on meinannut luopua palstailusta, mutta eihän me tätä kaatumaan päästetä.. Minä haluan kiittää niitä, jotka lopettelevat.. Jokainen tällä palstalla on ollut niin monessa mukana, että iso kiitos lienee paikallaan !!!

Palailemisiin.. Pikku2

pikku2:lle kovasti voimia! Kyllä sinä sieltä voittajana nouset - olen varma siitä. Ja vaikka se nyt voi tosiaan todella vaikealta kuvitella, mutta parempi elämä sinulle varmaan tulee, kun et tosiaan joudu elämään varpaillasi, jotta voisit miellyttää miestäsi.
ja en voi kuvitella tunteitasi, kun kuulit, että se toinen on teidän yhteinen tuttu... =(
voimia ja haleja ja pusuja sinulle ja lapsille! onneksi tosiaan saitte jäädä taloon, ettei nyt joudu asuntoa vielä etsimään tähän syssyyn.

johannan kuopukselle onnittelut ihanasta nimestä =)

palaan kerhon jälkeen... noihin "hyvästelyihin" yms.

kapris ja se niin tuttu KIIRUS

no jos nyt ehtis vähän enempi rustailla.

Ymmärrän todella hyvin, että monet ovat jo siirtyneet/siirtymässä taka-alalle. Varsinkin jos töihin on paluu, kun eihän sitä tosiaan ehdi sitten tänne (on varmaan jotain tärkeämpääkin kuin ellit ;D )
mutta älkäähän nyt ihan kokonaan hylätkö tätä ketjua?!
joskus ois kiva kuulla jotain teidän elämästä ja jos niitä vauvahaaveita tulee taas niin takaisin tulkaa! Eikös Niksu ole puhunut, että keväällä teillä saattaisi alkaa kolmosen yritys?
saatiinhan me kirppukin uudestaan aktivoitumaan kun kolmannen haluavat =) (vaikka en nyt halua sitä itse kermit-ketjun syytä kellekkään...)

tämä ketju on antanut myös minulle sen suunnattoman tuen silloin syksyllä 2006 ja sen jälkeen on monet itkut ja ilot tässä näytön edessä koettu yhdessä.
itsekin olen aikasen harvakseltaan kirjoitellut mutta tulen edelleen kirjoittelemaan joten ette te minusta pääse ;)

tuli muuten siitä mieleen, että missäs on safiiri? ei ole näkynyt missään ketjussa hetkeen.. kun yleensä kävi jotain kirjoittamassa päivittäin.
joko on o-hetket käsillä?
vai joko piinapäivät?

entä kuinka ässä voi?

gian A:lle harmitus, kun maitoallergia varmistui =(
noi on niin kurjia juttuja!

onnittelut Antzille ihanista 4d-näkymistä ja pippelin löytymisestä ;)

ja ompulle hyviä 1vee valmisteluja ja johannalle edelleen hyviä ristiäisvalmisteluja.

tämä lähtee tästä leipomaan joulutorttuja illan vieraille.

Kapris

No on täällä taas tapahtunut...

Haluan kans omalta osaltani kiittää palstan jättäviä, aivan takuulla teistä on ollut apua myös minun ongelmia puitaessa :) Toivottavasti teistä silti vielä joskus jotain kuulee!!!

Pikku2:lle suuren suuret lohduttavat halaukset! Oishan tuo miehes silti heti voinut mainita miten asian laita oikeasti on :/ Kun valitettavan usein niihin eroihin liittyy jotenkin se kolmas... Voimia jatkoon ja kiva kuulla, ettei sun tarvi yksin näitä asioita läpi käydä!
Vakava ja surullinen asia tietysti, mutta väkisin tuli hymy huulille kun luin Johannan ensimmäisen tunteenpurkauksen ;)

Täällä asiat menee vanhaan malliin. Eka neuvola käytynä, 2 kk:n sellainen, pituus oli jotain 56,7 ja paino 4200 g:n huitevilla. Meillä siis lisämaitona tuo erityisesti herkkävatsaisille tarkoitettu Tutteli Omneo. Ei järisyttävää vaikutusta verrattuna edellisiin kokeiluihin, mutta tällä nyt mennään.

Mielelläni nimen suljetulle laittaisin, ja näkisin myös Johannan tyttären nimen, mutta kun se kone on tuolla 20 km:n päässä. Yritän viikonloppuna jos jotain muutakin asiaa tulis "mökille" :) Meidän äiti muuten ehdotti nimeä Sonja :D:D:D

Taka-alalle tosiaan olen menossa, mutten kokonaan pois. Käyn toki kurkistelemassa kuulumiset, en vaan oikein ennätä jutustelemaan niin kuin ennen. Nyt työllistää tämä viimeinen lomaviikko, ensi viikosta alkaen sitten se työelämän pirulainen... Ja töissä on muuttunut palomuuri-systeemit niin, ettei työkoneelta pääse kuin työliitännäisiin nettisaitteihin kiinni, valitettavasti ellit ei kuulu niihin...;-) Eihän sitä koskaan tiedä, jos sitten pikkukolmosen myötä pääsisi taas aktivoitumaan, ensi kesän olen hoitovapaalla ja varmaan ennen sitä sitten käynnistetään tuo vauvahankekin.

Pikku2:lle iso halaus, taas. Miten se miehen roikale voikin järjestää moisia ikäviä yllätyksiä. Juuri kun luulee että pahin on tapahtunut, niin pahemmaksi menee; siis tuo yhteinen tuttava...=/ Mutta leuka pystyyn vaan, sinä selviät tästä ihan varmasti!!

Nyt tää lähtee nukkumaan... Hyvää alkavaa viikonvaihdetta!

Niksu

No onpas tosiaan tapahtunut sitte viime lauantain.

Pikku2:lle suuren suuret voimarutistukset. Tosi hyvä että sinulla on ystäviä tukena. Aikamoinen kelmi on kyllä tämä siippasi... Mutta nyt on tosiaan hyvä asia (jos tästä nyt hyviä puolia koitan kaivella) se ettei sinun tarvitse enää koko ajan olla varpaillasi ja miettiä kaikkea tekemistäsi ja sanomistasi. Saat vihdoin alkaa elää omaa elämääsi! Sinä selviät kyllä. Tuosta vielä kun mainitsit että mielestäsi elätte vielä harkinta-aikaa. Niin, totta tuo. Siis päivämäärällisesti. Mutta nyt on tärkeintä että yrität hyväksyä tilanteen sellaisena kuin se on ja päästä jaloillesi. Ei missään nimessä saa jäädä odottelemaan sinne huhtikuulle ja vielä pitämään toivoa yllä että siippasi jäisikin liittoonne. Itse saman kokeneena sanon että mitä nopeampaa alat elää ilman siippaasi, sen nopeammin selviät tästä erotilanteesta. Kannattaa muuten ottaa yhteyttä asuinpaikkasi yksinhuoltajayhdistykseen. Omasta vastaavasta sain aikoinaan tukea sekä henkisesti (huomasin että on muitakin jotka ovat samassa tilanteessa) että ihan konkreettisesti (sain eräältä äidiltä hoitopöydän). Jaksuja ja rutistuksia sekä sinulle että lapsille.

Jotkutko ovat elleilyn jättämässä? Vilkutuksia ja huiskutuksia heille. Osan tapaankin naamakirjassa (hyvä niin), mutten kaikkia.

Mutta nyt mars liikkeelle. Kolmosen kerho alkaa kohta.

Ai niin, nelkku konttasi maanantaina ensimetrin :)

lauantaita..
On ollu vähä kiirusta.. oon käyny lukemas, mutta jotenki oon jääny sanattomaksi. On tosi harmi ja ikävä kun porukkaa jättäytyy taka-alalle.. Pusut ja halit Tehikselle, Jazzille ja Ompulleki, kuten muilllekki. Tippa tuli kyllä linssiin kun jäähyväisiä jätätte. Monet itkut itketty ja monet naurut naurettu yhdessä... Toisia ollaan tuettu vastamäessä ja pompittu myötämäet yksissä tuumin. Hyvää jatkoa palstailun jättäville. Onkohan elleilyn jälkeistä elämää?? Kai silti tarvittaessa voi teitä tekstareilla heittää??
Kivoja ultrakuulumisia Antzilla.
hyvä et sonian juniorillle spåii tutteli omnea. safiirin nelkulle onnittelut ekasta metristä. ny palaa tytöllä hermo... palataan

Huomenta

M:llä ½-vuotta täynnä :)

Just laitoin neidin terassille nukkumaan aamunokosiaan. Onkohan tänään puolen tunnin vain tunnin unet???? Koskaan kun ei etukäteen tiedä :)

On kyllä melkoisen ällö ilma. Lumet saanut melkoista kyytiä. Nytkin katolta tippuu noronaan vettä. Lumiukkokin on "kadonnut".

Kai meitä nyt jokunen jää tähän ketjuun!!!!!!! Halauksia kaikille taka-alalle jääville.

Pikku2:lle erityisiä rutistuksia!!!!!!

Safiirin nelkku omaksunut uuden taidon, kohta jo kävelee hänkin.

Antzille tulossa poika, ihana tunne oli varmaan nähdä pikkuinen. Saitteko muuten videon mukaan???

Mulla oli olevinaan joku kyssäri mielessä,mutta en nyt muista mikä se oli!!!!!!! No ehkä se tupsahtaa mieleen.

Laittelen sit suljetulle kuvaa jahkas nyt ensin sellaisen saan otettua. Siis muistan....

Hitto kun pelästyin. Puhelin on nenän edessä pöydällä ja tuli viesti.

Viikonlopun jatkoja kaikille

Onnittelut Katzun ja Gian puolivuotiaille... paaaljooonn oonneeaa vaaaan!! Pian sielläki noustaan pystyyn ja juostaan ja huudellaan äitiä!!

Pikku2:lle erityisrutistus. Samoilla linjoilla Safiirin kanssa, että aloita oma elämä mahdollisimman pian. Tosi inhottavaa, kun se toinen nainen löytyi sitten tuttavapiiristä...

Niksulle mukavaa viimeistä lomaviikonloppua. Ja valmiiksi jo toivottelen työniloa maanantaiksi.

Safiirikin taitaa olla kesälomalla. Vastahan sinäkin plussasit ja houkuttelit samaan plussajunaan... en ihan samaan junaan kerenny, mut perässä tultiin sitten kuitenki.

Sitä mietin et ens kuun aikana voitais tehä vaikka päätöksiä siitä siirrytäänkö tuonne vauvanhoitopuolelle jatkamaan juttuja?? .... vaikka meillä jokunen odottajakin on joukossa, mutta sehän ei juttua hidasta. Ja sit siellä suljetulla pitäis tehä päätöksiä, miten siellä jatketaan. Olisko kenelläkää aikaa/taitoa siirtää jutut siihen uuteen systeemiin/ intoa alkaa päävalvojaksi?

On kyllä ollu ihana tutustua teihin kaikkiin. Mahtavaa vertaistukea on tullu ja tulee koko ajan...

Meillä on vatsavaivaa vaiheeksi. Mutta hyvin vähäisillä valvomisilla ollaan selvitty, kun yhteensä olen nyt kolme yötä kävellyt ettiitakas, ettiitakas. Ja siis yöllä tarkoitan väliä 23-02. Jos vatsavaivayö osuu kohdalle, niin hän nukahtaa aina kahdelta viimeistään.
Kerran 02.14, toisella kerralla 02.03 ja eilen klo 02.04. Eikö oo täsmällinen typy vatsavaivojensakin kanssa.

Nyt pitää joutua lypsämään, josko sais hänet tänään opetettua pullolle,
kun aion mennä ensi viikolla kampaajalle. Ei siinä mene kuin pari tuntia, ja aion kyllä ruokkia hänet mahdollisimman täyteen ennen lähtöäni, mutta kun ei sitä koskaan tiedä, että miten pohjaton kaivo hän sinä päivänä on.

Niin on omanapaiset jutut tänään(KIN).

Heipat heille, jotka jättävät ketjun! On ollut mukavaa kirjoitella! Itse aion pysyä täällä ainakin äitiyslomani ajan, pitäähän mun päästä jännäämään Tiuhtia ja Antzia ja myös heitä, jotka ovat vielä epävirallisesti raskaana.

Hyvää lauantain jatkoa!

Johanna & V (pitää alkaa totuttelemaan tuohon nimeen, kun se on ensi sunnuntaista alkaen oikeastikin käytössä)

hei... näköjään oon tänään jokatoinen kirjoittaja... oli pakko tulla kertoon teille, että N otti tänään ekat konttausaskeleet... tosin pakki meni päälle ja neiti peruutti.. :)

ihanaa kun Jossu pääsee kampaajalle. sit kuva uudesta päästä suljetulle :)

Kipin kapin onnittelemassa puolivuotiaita. Samoin kuin Senoralaan eka konttausperuutusonnitteluja :)

Täällä oltu päivä jalisturnauksessa. Kakkonen pelas kaks peliä ikäluokkaansa vuotta vanhemmissa. Hävisivät molemmat pelit, mutta tosi innoissaan pojat kentällä pallon perässä kipitti. Tämä ikäluokka oli siis nollakakkoset (meiän kakkonen on nollakolmonen). Huomenna on sitte ykkösen vuoro käyä kolmessa pelissä luokassa nollanolla. Huomenna illalla myös vietetään perheen pikkujoulua ja sytytetään jouluvalot. Niin se joulukuu on ihan tuota pikaa käsillä (ja mää tosiaan tänään neljättä päivää kesälomalla...)

Viikonlopun jatkoja!

Ihan pikaisesti A:n neuvolakuulumiset.. Juhlahommat kesken. Eli paino: 10kg 320g ja pituus 70,5cm. Miehen mitoissa siis ;) Saatiin lääkäriaika lastenpolin lähetettä varten, ja lupa kokeilla lihoja. Eilen sitten annettiin naudan paistijauhelihaa, ja A:n ilme oli näkemisen arvoinen! Ihan kuin sitruunan olisi syönyt..

gia

Tuli tässä äkikseltään muuten mieleen että kelmi se on se Pikku2:n siipan naisystäväki! Kehtaa pitää vispilänkauppaa naimisissa olevan miehen kanssa. Vaikka kuinka miehellä ois ero vireillä niin siltiki. Samoin ku tää mies. Pitäis aina ekaks hoitaa vanha suhde "alta pois" ja sitte vasta katella uusia. Ei missään nimessä tollasta salakähmäistä peliä. Murrrrrr.

No joo, meni taas tuolle linjalle. Ny ei muuta kerkiäkkään. Näkemisiin.

Toi Gian A kyllä kasvaa ihan omalla käyrällään... Kermaa taijat juottaa poitsulle?? Meijän N ei ollu ku 69 cm ja 8100g puolivuotiaana... Nyt 7kk neuvolaa ei sit oo, ja joulun alla saadaan vasta uudet mitat... Mitä tuossa ite mittasin niin liki 74 alkaa senttejä olla ja painoo 10 kg... hankala tollaista mitata ja punnita. Pitäis olla talousvaaka, jossa kilot piisaa. Ei tarvii Gian punttisalille menoa suunnitellakkaa...

Safiiri: pelataanko siellä pihalla vai hallissa? kivoja pelejä sinne!

Yhteistyössä