EX-Kermit 35 - tammikuu 2009

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no testasin jo hätähousuna tänään ja kyllä siihen nyt tosi haalee viiva tuli... OUNOU!
Mieskin näki sen vaikka sanoi, ettei siinä mitään ole. Hetken päästä sanoi, että tietty siinä täytyy "siellä pohjalla" olla se vaaleanpunainen viiva, joka sit vahvistuu jos raskaana... =)
ei meinaa uskoa tilannetta. No testaan vielä kerran su aamulla ja silloin pitäis kyllä tulla jo ihan "pintaviiva" miehen sanojen mukaan.

nyt menen ihmettelemään tilannetta....

hyvin ihmeissään/peloissaan/onnessaan oleva kapris

ja vielä hysteerikko-kapris... älkää sit vahingossa muualla "juhliko" mun plussaa =)
tai itse olen niin lahjopää, että voisinkin mennä muualla möläyttelemään.
mutta täytypä tulla vielä toi mainitsemaan =)

Iltaa pikaisesti. Kauhea kiirus ollut ja en ole ehtinyt juurikaan koneella olemaan.

Täällä on testaillut menossa tosissaan ja Kapriksella näyttäisi kallistuvan plussan puolelle. Onnea vaan kovasti :) Muille kanssa peukkuja

Kohta olisi ihan pakko mennä nukkumaan, meinaa nykyään venähtää nukkumaan meno ja aamulla sit herää kuiteskin aikaisin. Tai siis mulla ongelmana se, että kun käyn laittamassa M:lle tutin yleensä nykyää kuuden huitteilla (joskus viideltä), niin en oikein saa unen päästä enää kiinni. JA siitä onkin tässä kertynyt koko ajan univajetta. Päivällä en nukahda vaikka väsyttäisi kuinka.....

Rupesin äsken katsomaan nelosen leffaa,mutta ei ollut minua kiinnostava, joten nyt jos menisi iltapesulle ja peiton alle.

Huomenna illalla olen lähdössä kaverin kanssa syömään. Sit sunnuntaina olisi taas yhdet 5v kemut.

Eipä tässä muuta kun hyvät yöt kaikille (kapriskin koittaa saada nukuttua olotiloissaan ;))

Lauantaita!

Ihkua, jos saisin lisää raskautuvia mukaani... Kyllä jänskättää Kapriksen puolesta. Hyvältä kyllä kuullostaa. Ja Niksuki keikkuu samassa veneessä. Täällä on peukut pystyssä.

Kapris kyselee mun mietteitä lapsien pienestä ikäerosta. Ehkä olen masokisti. Mua ja mietittyttää että joutuuko se "pienin" kasvamaan liian äkkiä isoksi ja omatoimiseksi kun tulee uusi vauva. Ajattelin kuitenkin sitten niin että pieni ikäero on myös rikkaus. Samat leikit aika pitkään ja sisarukset näin käy kavereista. EI tarvitse aina olla muille kavereille menossa. Jos tämä raskaus nyt onnistuu niin vanhin on 3,5 kun pienin syntyy. Kuullostaa aika kamalalta. Mutta eiköhän tässä selvitä. Sitten aijonkin olla kotona sen täydet 3 vuotta niin varmasti lapset saavat huomiota ja olla äidin kanssa. Enemmän kuin ne lapset joita on vain 1 ja viedään 9kk vanhana hoitoon. Mietityttää vain tuo vanhin että miten sitten eskari menee kun on ollut vain kotona. Tietysti srk:n päiväkerhoon voin viedä jo ensi syksynä. Kuitenkin ajattelen niin että nyt kun hoitaa vauvaa niin vanhemmilla lapsilla on toisistaan seuraa ja leikkikaverit. En tiedä onko näissä aatoksissa mitään järkeä.

Ajattelin listautua odottajaksi sitten keskiviikon np-ultran jälkeen jos kaikki ok. Olen kuitenkin NIIN vainoharhainen vielä että odotan sen. Jotenkin tuntuu että kun oli se KAMALA flunssa niin olisiko se voinut sikiölle jotain tehdä. Ei kyllä ollut kuumetta mutta muuten tosi heikkona.

Nyt pitää lähteä kotihommiin ennenkuin isi ja lapset palaavat hiihtoreissulta. Esikko on innokas hiihtäjä ja pikkumies kulkee rinkassa mukana.

Kirppu 11+6

Täällä näyttäis olevan plussa-aalto menossa. Safiiri tais nykäistä Kapriksen ja Niksun odotuspuolelle... :) *ihan varovaista peukutusta*

N heräs ennen kuutta... alko kalkattaa korvaan.. Pakko siinä oli herätä ja nousta. Ny on sitte talo lämmitetty, oon parittanu sukkia ja hanskoja... Oon varmaan vuoden keränny kaikki parittomat sukat ja hanskat yhteen tai oikeestaan kahteen paikkaan ja niitä oli neljässä muovikassissa... Aika moni sukka löysi parinsa... Sitten oli koko joukko villasukkia joista toisen kantapää pitäis paikata... Ne jäi odottamaan uutta inspiraatiosykäystä... N touhusi vieressä... rankkaa touhua se järjestely, N nukkui nimittäin tunnin ja vartin touhuilun päätteeksi... Nytkin konttailee ja pöpisee itteksee ba-ba-baa---baba-baa... eilen todettiin että taitaa tyttö sanoo pappa... Tytön unien aikana sain tehtyä yhden kakkupohjan ja taikinan kahteen appelsiinikakkuun... tuolla ne nyt uunissa muhivat. Mies lähti pilkille... Komee päivä. Pitäis ny sit syöttää tyttö ja oottaa että kakut saa uunista ja lähtee käymään kaupoilla...

ai nii... synttärionnittelut sankarille...!!

Kapris, jee! Peukutuksia nyt kovasti että vielä kerran vahvistuu. Vaikka kyllä tuo on jo vahvistumassa :) Olé!!

Niksullekko ne testit tulee maantantaina?

Meiän nelkku ei enää kuukauen päästä oo vauva. Hän täyttää tänään 11kuukautta. Niin se aika menee aivan älytöntä vauhtia! Senoralle onnittelukiitoksia.

Lasten pieni ikäero on kyllä siunaukseksi sitte ku he kasvavat sen verran että pystyvät leikkimään keskenään. Meilläki nelkku konttaa isompien perässä vinhaa vauhtia ja osallistuu leikkeihin. Hauskan näköistä.

Mutta nyt ei muuta ku terkkuja jokaiselle.

Safiiri ja Jänskis 7+0

Mulla tuo uusi suljettu tökkii pahasti.. Aaargh!

Niin ne vaan Safiirillakin r-viikot vaihtuu. :)

A:lle puhkesi tänään se pitkään juilinut ylähammas. Taitaapi toinen tulla viereen heti.. Nyt on siis kolme hampia suussa. Pikku-mies vihaa hampaiden harjausta. Suu menee samantien viivaksi hammasharjan lähestyessä :)

Nyt tukkaa kuivaamaan, sain just hiukset värjättyä miehen avustuksella.

gia

Kaprikselle varovaiset onnittelut plussasta... Huomenna sitten taas testailemaan kunnon viivat.. =)

Ja juu, mulle tulee testit maanantaina ja olen 99,7%:sti varma, etten ole raskaana!!

Ärs, netti temppuilee. Pitää kokeilla illemmalla uudelleen...

Jee - huomenna saadaan Niksun testien tulokset... :)
Tsemppihali Gian A:lle hammasten tuloon... Onkos nuoriherra kärtsynä?

Näköjään ei kannata riemuita yhdestä hyvästä päivästä, sillä seuraava on sitten taas aallonpohjaa... Eilen N nukkui kahdet puolentoistatunnin tirsat, tänään kolmet puolentunnin... ja aina heräs kiukkusempana kuin edellisellä kertaa. Ny puree viilentävää purulelua tuossa lattialla, mutta ei anna katsoo suuhun... Kohta kai lähetään kokeileen tulisko nukkumatti...

Mites ne Kapriksen uusintatestin tulokset?????? Vahvistuiko viiva jo kunnolla??????

Pikkuännä oppi tänään kävelemään - mun pieni..........<3<3

Nyt ei taaskaan jouda muuta, heikunkeikun ja illemmalla uusi yritys!

Niksu

noppaa.... testaan vasta huomenaamulla.
*rautahermoinen*
vaikka olenkin ihan varma, että raskaana. Ollut jo pitkään =)))) oumaigaad sanon minä!

Onnea Niksun ännälle kävelytaidosta!!
Toivottavasti senoralla on seuraavat monta päivää pelkkää aallonharjaa !

johannalle; nyt on ilta =)

huomenna palaan sit paremmalla ajalla lasten päikkäriaikaan.

pikku2 ja ninni ja muut vois tulla ilmoittautumaaaaaaaan

no just, kirjotin hirveet romaanit mun oloista ja mietinnöistä ja sit poju oli repässyt modeemin irti seinästä...

no kuiteski, onnittelut täältäkin hiukka myöhässä tuulin ämmälle 1veen johdosta ja safiirin nelkulle 11kk.

tänne pärähti plussa tikkuun aamulla... ounou =)
ei ollut yhtä vahva viiva kuin kontrolli, mutta mulla on kyllä aina noussut r.hormoni hitaasti.
mutta eipä kai ole ainakaan kaksosia tulossa kun hitaasti nousee horm?!?!

nyt täytyy men syöttää lapset, mut palaan niiden mietintöjen kanssa myöhemmin

kapris 4+2 =))

Kaprikselle paljon paljon onnea vahvistuneesta plussasta!!!!!!!! Ihan huippu juttu!!!!!
Mä nyt sitten kuulostelen miten teillä lähtee sujumaan ja otan uudelleen harkintaan, missä vaiheessa heitän pillerit romukoppaan...=)

Kaikille hyvää alkanutta viikkoa!

Niksu

hih! kiitos kaikille onnitteluista!
on tää vaan aika hurjaa, miten mun suunnitelmat vedettiin uusiksi kaikista ihanimmalla tavalla =)
nyt vaan täytyy hillitä itteeni jotten ryntäile jo ostelemaan puuttuvia vauvan tavaroita....
Niksu, heitäs pillerit nurkkaan vaan!! ;)

Oli pakko käydä tosta etusivulta tarkistamassa, etteihän Tuulin M vielä täytä vuotta... vasta ens viikolla... Ja siitä ei mee sit ku puoltoista viikkoo nii Niksulassa vuosi juhlat...

Niin ne nuo kermiitit vanhenee... yks kerrallaan...

Huimasti onnea Kapriksen vahvistuneelle viivalle.. Huisia... !!!

Yhteistyössä