EX-Kermit 39 - toukokuu 2009

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusi ketju

Vieras
Odottajat:

Kirppu 33, la 26.7.2009 kolmas, tyttö -05, poika -07
Safiiri 36, la 24.8.2009, viides, poika-00,poika-03,tyttö-05,tyttö-08
Katzu 31, la 6.9.2009, toinen, tyttö -08
ÄssÄ 30, la 9.10.2009,neljäs, tytöt -00, -02, -07

Synnyttäneet:

sämpy 32v. poika 8.5.07, 3430g, 49.5cm (LA 2.5.07 esikoinen)
Pikku2 30v. , tyttö 30.9. 07 2750 g 48 cm toinen, poika 01/03 (LA 25.10.07)
Ninni83 25v.tyttö 18.10.07 2,9 kg, 48 cm toinen, tyttö 01/04 ( LA 18.10.07)
Kirppu 31v. poika 20.10.07 4120 g 52,5 cm toinen, tyttö 12/05 (LA 18.10.07)
Kapris 29v. poika 12.11.07 3730g, 51 cm. toinen, tyttö 09/05 (LA 1.11.07)
Niksu, 29v., poika 3.2.08 3400g ja 50cm . toinen, poika 12/05 (LA 03.02.08)
Safiiri, 36v,tyttö 10.2. 08 4600 g, 52 cm. neljäs, lapset -00,-03 ja -05 (LA 22.2.2008)
Antzi, 25v,tyttö , 26.2.08 , 3100g, 50 cm toinen (yksi enkelilapsi) (LA 9.3.2008)
Katzu, 31v, tyttö 29.5.08, 3044g, 49 cm , ensimmäinen (la 13.6.2008
gia 20v, poika 31.5.08, 3470g, 48cm. , esikoinen (la 6.6.2008)
Bellamariia, tytär ja poika, kolmas ja neljäs (la heinäkuussa)
Sonia, 36v, tyttö 20.9.08, 3030g, 48 cm , toinen, tyttö -98(la 12.9.2008)
kauris, 26v, tyttö 5.10.08, 4065g, 52cm, toinen, tyttö 04/07 (la 3.10.2008)
Antzi 25, poika 17.3.09, 3570g ja 47 cm, kolmas, enkelityttö -06, tyttö -08, (la 14.3.2009)
Tiuhti 32, tyttö 24.4.09,3270g ja 51cm, ensimmäinen, km-05, enkelipoika-06 (la 30.4.2009)

SULJETTU OSASTO
http://kermiitit.multiply.com/

Yön yli nukuttuani tein saman päätöksen kuin Tuulikin. Eli vetäydyn listalta ja siirryn suljetulle... Haaveilu ei ole tällä hetkellä ajankohtainen ja aina ei jaksa tytön kehitystäkään kertoilla...
Kiitos seurasta teille jokaiselle yhdessä ja erikseen. Ryhmähenki on mahtava ja pohjamudissa rämpivää on lohdutettu ja pienistä ilonpilkahduksista ja isoistakin on yhdessä iloittu.
Toki tulen aina poikkeilemaan palstalla ulkojäsenenä... Ei teitä voi jättää eikä unohtaa koskaan. :)
Vielä kerran haluan onnitella Tiuhtia Hippusesta...
Mukavia mahankasvatushetkiä odottajille. Ihania lapsenkasvatushetkiä pienokaisensa jo saaneille. Ja mahtavia aikoja taaperoikään ehtineiden vanhemmille... Terveiset myös taustailijoille.
Hyvää Vappua kaikille!!
toivottelee senora ja N 1v 1vko.

Johan meidän ketjumme vallan hiljenee :( Uusiakin odottajia mahtuu mukaan!!!!

Huh just olin haravoimassa pihaa, meinasi tulla lämmin.

M:ssä ollut lievä flunssa ja samaan aikaan tyrkkäs molemmat yläetuhampaat. Suurimpana murheen kryyninä ollut se, että neiti ei meinaa suostua juomaan. Toissa yön jäljiltä vaippa oli kuiva ja pottaankaan ei tullut kuin pari tippaa. Eilen joi aavistuksen paremmin mutta silti liian vähän. Tuota juomalakkoilua on jo jatkuntu jonnin aikaa. On päiviä jolloin juo ihan hyvin ja sit taas TOSI huonoja päiviä. Silloin ei kelpaa tuttipullo, nokkamuki tai mukin reuna. Mukista juonti ollut muutenkin vasta opettelu asteella ja nokkamukia olen yrittänyt hiukan vältellä. Niin ja juomalla ei suurtakaan merkitystä.....

Nyt nukuttu kipeänä ollessa taas kahdet unet päivällä, melko hyvin jo meni yksilläkin unilla.

Aurinkoista sunnuntain jatkoa!!!

No nii hiljenee :( Haaveilijoitten puolelta eivät vaan tuu tähän ketjuun.

Me käytiin eilen sykkeleillä hakemassa linnunpönttö Agrimarketista. Siippa oli töissä joten ei ollu autoa. Ny pönttö kököttää pihakoivussa ja siihen ootellaan asukkaita. Toivottavasti tulee.

Näkemisiin taas.

Safiiri ja Jänskis 23+6

Onpa täällä tosiaan hiljaista... Senorakin siirtyy takavasemmalle... Miten haikea olo tuli. :(

Meillä on "kakkoshanke" jäissä. Miehen kanssa keskusteltiin ja molemmilla sellainen olo, että toista lasta voitaisiin miettiä muutaman vuoden kuluttua.

A on nyt sitten melkein kokonaan korvikevauva. Alkoi juomaan korviketta ja nyt imetän vain illalla ja aamulla. Iltasyöttöä ja aamusyöttöä jätellään tässä pikkuhiljaa pois. A:lla on ollut vauhti päällä tässä muutaman päivän... Jatkuvasti menee "kiellettyihin" paikkoihin ja saa kauheat raivarit, kun haen pojan pois...

Mites M:n flunssa?

gia

Moikka!

Katzun M:lle paranemisia, on se niin inhottavaa kun pienet sairastaa... :(

Vai jättäytyi senorakin taka-alalle vilkutuksia jos taustailet ;)

On kyllä hiljasta ketjussa... itsellänikin menee nykyään päiviä etten avaa konetta ollenkaan, pitää koululais-erkarilais-pikkuriiviö-coctail äidin kiireisenä xD

Olette olleet kaipaaminani aikoina kyllä ihan mahtva tukiverkko! Kiitos siitä!

En mä ole taustalle jäämässä kuitenkaan. Aina kun kone aukee, niin tänne pitää tulla ekana kurkkaamaan ;O)

Tänään oltiin kakkosen kanssa tutustumassa kouluun, HUH kyllä mua vähän hirvittää mitä ton neidin kouluun lähdöistä tulee... on se sellanen huit hapeli... toivottavasti tää viimenen kesä tekee ihmeitä tulevalle ekaluokkalaiselle :O)

Mulla muuten laski hemppa VAIKKA olen alottanu jo kräuterblutsaftin... viime vkolla oli 111 (alotus 122, ettei mikään kauheen korkee sekään).

Maltofer on ainoo rautalääke mikä sopii mun vatsalle ton kräuterin lisäksi, mutta on ihan törkeen hintasta! Puolikas paketti on ÄrrÄn odotuksesta vielä jäljellä, toivottavasti riitää nostamaan ja sit vois kokeilla pärjätä kräuterilla.

päivittäin tuntuu kuopuksen liikkeitä, ihania pieniä potkuja ja kerran tunsin kädellä kun sattui sopivasti potku tulemaan. (ei ole sen kerran jälkeen käteen tuntunu)

R.U. 26.5 sitä odotellessa...

ÄssÄ +kuopus 17+4

Heissan

Just nukahti neiti päikkäreille,oltiin aamupäivä kyläilemässä. Itseasiassa simahti jo autoon (matka kesti vajaa 10 min).

Tuosta M:n taudista eli ainoa oire on enää se,että nenästä tulee ajoittain vielä räkää. Vois kyllä senkin tulo loppua, meillä ei meinaan voida sietää nenän pyyhintää. Siitä suututaan melko herkästi :)

Ässälle peukkuja hempparin nostoon!!!!

Me siirrytään kohta kokonaan tavalliseen maitoon. Olen sitä laittanut korvikkeen sekaan, jäähdyttänyt puuroa ja ei ole tullut mitään vatsaoireita.Kaksi purkkia on enää korviketta ja en aio lisää ostaa.

Pitäisköhän mennä itsekin hieman pitkälleen......

Tervehdys raesateen keskeltä. Tai no enää ei rakeita tuu, mutta äsken vielä.

Saapa nähhä, joudunko mää popsiin rautaa missään vaiheessa. Monta viikkoa hemppa oli yli 140, viimeksi "enää" 132. Seuraava neuvola 14.4.

Jaha, tää loppu ny näin lyhyeen. Ykkönen tuli koulusta. Syyään välkkä ja lähetään hankkiin mummeille äitienpäiväkortit. Auto tänään käytössä, joten sillä viuhahdetaaan.

Safiiri ja Jänskis 24+2

Huomenet joka taloon.

Pikapikaa tässä yöpuvussa istun. Aamupalalle justiin ja sitte viemään kolmosta kerhoon. Päätettiin mennä pyörillä. Mulla "retropyörä", jossa polkuasento on pystyssä nii ei haittaa tämä rantapallo tässä vyötärönseutuvilla.

Näkemisiin.

Safiiri ja Jänskis 24+4

Pikehuomenet täältä!

Tars kovaa jo mennä askareisiin... meillä onkin eskarilainen ollu tän viikon kotona kun pk:ssa taas vatsatautia, jospa vältettäis se (TOIVOTTAVASTI) . Ei siis tarvi ketään viedä mihkään kun koululainen menee itekseen.

Se rupee puoliväli häämöttään meikäläiselläkin =D Ihanaa!!!

Safiiri:just miehen kans puheltiin että mun tarvis vissiin hommata joku jopo/vastaava kun ei citymaastopyörällä pyöräilystä meinaa enää tulla mitään... masu taas niin alhaalla että reidet osuu polkiessa.

jep jep son mentävä, Hauskaa päivää kaikille

ÄSsÄ +kuopus 18+1

Mulla taitaa olla lähes joka päivä karkkipäivä...........

Just laitoin jauhelihapiirakan uuniin,en ole ikinä ennen tehnyt. Saas nähdä mitä tulee. Sit meinasin paistella lettuja. Tulee yksi kaveri lapsensa kylään,on jotain tarjottavaa. Mies on meinaan syönyt keksit ja jätskit eli niitäkään ei ole :).

Täällä sataa vettä. Aamupäivällä onneksi meidän ulkoilun ajan oli ihan hyvä ilma.

Joo kyllä nämä viikot hurahtaa aika äkkiä. Mulla huomenna 23+0. Ensi keskiviikkona mennään 4d ultraan.

Eilen illalla näin sohvalla maatessani liikkeitä jo silmällä. Maha liikkui siis :) Edessä oleva istukka kyllä vaimentaa liikkeiden tuntemista tosi paljon.

Saas nähdä kuinka kauan tänään nukutaan päikkäreitä. Vaihtelee paljon. Tänään nukuttu pienet aamunokosetkin kun heräsi jo kuuden jälkeen. AIka hyvin ollaan menty jo yksillä unilla, kunhan vaan aamupäivällä on aktiviteettia esim ulkoilua.

Ässälle:mä en uskalla edes nousta pyörän satulalle. Suonikohju (tai mikä lie) tuolla alakerrassa on sen verran arka

Kaikille jo valmiiksi huomiselle hyvää äitienpäivää :)

Vikutuksia kaikille. En ole hetkeen täällä käynytkään kun töitä puskee. Viimeisiä viedään sillä supistelee iltaisin ja öisin työpäivien jälkeen aika lailla ja ajattelin ensi viikon neuvolassa ehdottaa, josko pääsisi saikulle. Viikonloppu on vielä rankkaa duunia (22h). Mutta ehkä sen vielä saisi runtattua menemään sisulla.

Senora on siis hypännyt suljetulle kokonaan. Hmm. Minä liityin naamakirjaan ja nyt mua ottaa päähän kun sähköposti on aina täynnä niitä hiton viestejä. Mitenhän sieltä voisi poistua? Vai voiko? Illassa tulee aina varmaan 20 viestiä meiliin ja en oikein jaksaisi kahlata niitä siltä tärkeiden viestien joukosta. Auttakaa jos tiedätte miten voin sieltä poistua. Vaikka onhan se kiva törmäillä vanhoihin koulukavereihin ja lukea kaikkien kavereiden kuulumisia. Jotenkin vaan tökkii sit kuitenkin.

Meillä tytöllä on tosi kova allerginen nuha ja viime yönä taas valvottiin kun sen nenää ja silmiä kutitti ja aivastutti. Eipä tunnu nuo histamiinit kauheesti auttavan. Höh. No, nyt äsken taas satoi, jospa se vähän auttaisi. Ei oikein jaksaisi tota valvomista. Miestäkin käy sääliksi kun joutuu aina aamulla töihin vielä heräämään ja kevät on sillä tosi kiireistä töissä...

Nyt lähden laittamaan tytsyn lakanat pesuun, jospa sekin taas vähän auttaisi. Olen niitä yrittänyt nyt vaihtaa usein.

Kirppu 29+3

Kirppu, mää avasin naamakirjalle gmailin osotteen just sen takia ettei oikeesti käyttämäni sähkis mee tukkoon. Naamaan voi jälkikäteen muuttaa sen mitä sähkistä naama käyttää... Gmail on siks hyvä ku sinne mahtuu tuota naaman juttua pilvin pimein.

Ny koulun penkille. Oon alottanu harrastusmaisesti sihteeriopinnot :)

Pikaisesti täältäkin

Tänään käytiin 4d ultrassa ja kaikki ok. Painoarvio oli 600 grammaa, hienosti meni kaikki mitat keskikäyrillä. Sukupuolestakin saatiin lisävarmistusta......

Nyt salkkareita katsomaan

Ei se Katzu millään voisi paljastaa meille sukupuolta? Edes suljetulla?? ;)

A on kehittynyt kovasti... Kävelee hurjaa vauhtia tukea vasten. Kohta varmaan ilmankin. Osaa sanoa äiti, anna ja kakka. Hirmu aktiivinen poika on. Tuntuu että saa kokoajan juosta perässä! Tänään A siirtyy täysin Nutrilon Soijalle. Viimeksi aamulla sai rintamaitoa, illalla sai pullon. Eipä tunnu imetystä kaipaavan.

Itse kärvistelen törkeissä hammaskivuissa. Otin 800-buranan ja silti sattuu...

Aurinkoista kesää kaikille!

gia

Moikka piiiiiiiiitkästä aikaa..

Ajattelin tulla pikaisesti ilmoittelemaan, että hengissä ollaan kaikki.. edelleen.. Siiri on jo puolitoistavuotias reipas neiti.. ja isoveikka jo kuusi vuotias, syksyllä eskarilainen.. Perhe-elämä on nyt sit kolmen ihmisen elämää.. Avioero on nyt selvä ja "isäntä" muutti kotonta jo marras/joulukuun vaihteessa.. Jos pääsen tuonne suljetulle vielä voin sinne jotain ruksailla..

Jonkin verran on pilkettä silmäkulmassa ja vähän kuumeilua, mutta nyt on mentävä yksi asia kerrallaan.. ;)

En edes yrittäny kahlata teidän tarinoita läpi, mutta muutamat tutut näyttävät viikkoja merkkailevan ja ultrista kirjottelevan, joten onnea !!!

Pikku2 & Siiri 1v 7kk

mä mihinkää suljetulle oo painunu... Jotenki ei vaan jaksa kirjotella... ja aika menee Naamakirjassa. Kirpulle sitä, että siellä fb:ssä voi ruksailla, mistä tapahtumista haluaa mailiin viestin. Mä oon ruksannu melkein kaikkiin, että ei s-postiviestiä. Ja eihän niitä naamakirjasta tulleita viestejä tarvii lukea, vaan poistaa lukemattomana...

N on ny parina aamuna päättäny herätä klo 5. hoh hoijaa... Mutta siitä eestä on päivällä ottanu pitempiä päikkäreitä. Tissillä tyttö viel roikkuu... En vaan oo saanu aikaseks vierottaa ja ilman rintaa ei nukahda. Sen siitä tutittomuudesta saa. Mut eipä tartte tutista vierottaa. :)

pitääki lähtee ettimään Kirppu tuolta naamakirjasta... vai ootko sitä mieltä että vain tuttu-tutut kelpaa kaveriksi??

Neuvolassa käyty aamulla kiireen vilkkaa. Mulla oli aika 8.15 ja iltasella soitti siipan tämän päivän kohteen kauppias että siipan pitäis saapua tänään työmaalle jo 8.45 eikä 10.45 niinkö oli tarkotus. Kävin siis salamana tarkastuksessa ja sydänääniä kuuntelemassa. Kaikki hyvin. Muu väki ootti autossa sen aikaa. Sitte kuskattiin siippa töihin ja lähettiin käväseen Prismassa hakemassa värikarttoja eteisen ja keittiön seinien maalausta varten (projekti tulossa jossain vaiheessa pesuhuone rempan jälkeen). Eiköhän hemmetin lokki lentäny auton yli ja ruikkinu auton katon ja ikkunat täyteen valkosia läikkiä. Ei auttanu ku sännätä autopesuun, ei nimittäin kehannu liikkua sen näkösellä autolla ihmisten ilmoilla. Mää itte seisoin pommituksen aikana muutaman metrin päässä autosta. En onneksi saanu osumaa. Se ois puuttunukki...

Onko muuten Pikku2 naamakirjassa?

Meillä on ollu nyt jo monta viikkoa tutti pois. Samoin ilta- ja yömaitopullo. Vesipullosta nelkku ottaa iltahuikat ja joskus vähän öisin. Välillä heräilee useammin yössä ja välillä ei.

Vaan nyt täytyy rientää. Kakkosella alkaa kerho kohta.

Safiiri ja Jänskis 25+3

Mulle ei tule s-postiin muuta kuin ne ketjut johon olen itse jotain kommentoinut tai sit jos joku kommentoi vaikka jotain laittamaani kuvaa. Eli ei täyty s-posti.

Onneksi Safiiri ei joutunut tulilinjalle!!!!!!!!!

Kamala tuuli ulkona, puistossa tuli melkein kylmä. Iltapäivällä pitäisi käydä Prismassa ruokaostoksilla + puutarha puolella. Voi olla muitakin ihmisiä kun on ale päivät.

Mukava oli kuulla Pikku2:sta :)

Heipsan

Yökukkuja edelleen.. :)

En päässy tuonne suljetulle..

Safiiri.. kyllä oon naamakirjassa ja siellähän tuo aika kuluu näin iltasella.. en muista teidän oikeita nimiä, mutta nuo nimimerkit on kyllä edelleen takaraivossa.. ja ihan hyvässä mielessä.. Siis jos löydätte minun tiedot vielä jostain.. ni kaveripyyntöjä otetaan vastaan..

Meillä vähän sairastellaan.. Siirillä nielutulehdus.. ja omakin kurkku on kipee. Tänään käytiin avossa esikoisen kanssa ja nielunäytteet oli vielä negatiivisia.. joten ainakin viikonlopun yli mennään vielä ilman lääkitystä..

Minulla on vapaa viikonloppu edessä.. ja oon saanu nyt sitä omaa aikaa, vaikkakin se ei herkkua olekkaan.. On ollu mukava tehdä omia juttuja, käydä ystävien kanssa vähän baanalla.. jne. Muuten se normaali arki on aika uuvuttavaa yksin.. vaikka välillä tuntu, että talossa on kolme lasta mitä passaan.. ni se toinen aikuinen oli kuitenkin läsnä.. ainakin joskus.. No, onneks minulla on tukiverkostoa ympärilläni ja ihania ystäviä jotka potkii takapuoleen jos/kun meinaan jäädä neljän seinän sisään.. Mutta kyl täs jo jonkun tähän vierellekin huolis.. ;)

Palailemisiin.. Pikku2

Piti tulla kurkkaamaan kun Pikku2 jäit mieleeni, ja suututti silloin kuinka miehes sua kohteli.

Hienoa nainen! Kyllä sä pärjäät! =)

Pienenä vinkkinä haluaisin sinulle sanoa, enkä tarkoita millään pahalla! Vaan ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä. Opettele olemaan itsenäinen,ja arvostamaan itseäsi, ettet ala kynnysmatoksi enää yhdellekkään 2 lahkeiselle.

Nostan meittiä kun melkein tipahdetaan =O)

Täällä ihana pihatöiden täyteinen vkonloppu takana, mulle iski vissiin nyt vasta väsymys, jalat on ihan POIKKI...

Masussa myllertää ihanasti monta kertaa päivässä ja isukkikin on saanut tehdä tuttavuutta potkujen välityksellä masun päälle nyt 1,5 vkoa =O)

ens viikolla Rakenne ultra, JÄNNITTÄÄÄÄÄÄ

palaillaan, voikaahan hyvin joka iikka! ÄssÄ +kuopus 19+3

Hyvin on meillä imetyksen lopettaminen sujunut. Tällä mamilla vaan hieman haikea olo oli ekoina lopettamispäivinä... Stressiä vaan pukkaa ton muuton takia. 31.5 eli A:n synttäripäivänä pitäisi viimeistään päästä uuteen kotiin. A:n syndet pidetään sitten sitä seuraavana viikonloppuna.

Senoran N ollut aikaisin ylhäällä.. :D

Ässälle tsemppiä rakenneultraan! :)

gia

Yhteistyössä