Jospas nyt vähän pidemmän tovin kerkiäisin istahtaa tähän koneen äärelle...
Jazzkin kerinnyt poikkeamaan, kiva! Ne Kolin maisemat on kyllä hienot. Ollaan vaan kerran siellä käyty ja uudelleen olisi kiva mennä käymään. Suomessa on muutenkin niin paljon hienoja paikkoja nähtävänä, että kiertämistä riittäisi pitkäksi aikaa. Olenkin aina sanonut, että mua ei mihinkään etelään saisi kesäaikana täältä Suomesta. Niin paljon olisi tekemistä täälläkin. Sen sijaan talven kylmyyden keskellä kyllä kirmaan mielelläni jonnekin lämpimään

Vaan eipä taida meitin perhe muutamaan vuoteen innostua/viitsiä/raskia...
Sulla on Jazz kyllä hienosti kilot pysyneet kurissa!!! Onnittelut! Hyvä, että paineetkin normaalit. Taitaa anoppiton kuuri tepsiä :-D Vähän sillon nauratti tuo lääkärin määräys, vaikken tainnut muistaa siihen mitään kommentoida silloin.
Niksu, kyllä ne liikkeet tosiaan voi tuntua. Täällä kokemusta myös, kuten Jazzilla. Olen aina tuntenut aikaisin. Tässä raskaudessa ekat aavistukset oli kans siellä jossain rv 11-12, mutta virallisesti laskin liikkeiksi "vasta" rv 14 kunnon pienet töytäisyt
Bellamariian tytölle pikaista paranemista! Unohdin aamulla toivotella...
Jokos vähitellen olet laittanut pikkuisen tavarat kuntoon ;-) Eihän sitä vielä mitään kiirettä, en minä sillä... :-D
Toi kuvien liittäminen ei ole mitenkään ihmeellinen juttu. Heh, juu kuten aiemmista viesteistä näkyy.. Vika tosiaan oli kyllä jossain muussa kuin minussa TÄLLÄ KERTAA.
Olis kyllä kiva niitä vatsakuvia nähdä muiltakin! Kertokaa, jos haluatte jotakin oppia asiaan. Mervi neuvoo... ;-)
Nyt taidan lähteä juomaan toisen kupposen kaffetta. Vetelin tuossa ison annoksen vadelmakakkua ekan kupposen kanssa, njam! Tein eilen vieraille riittävän suuren kakun, niin riitti täksikin päiväksi

Vaikka jätski kyllä maistuu paremmin kuin kakku...
Terkkuja kaikille!
Tehis rv 29+1