K
Kirppu!
Vieras
Pikaisesti Kaprikselle: Meillä tyttö tosiaan lopetti päiväunien (ja melkeimpa yöunienkin, siis nukkui vain 8h) mutta kun isi tuli kotiin reissusta (oli melkein 2vkoa) niin taas on koisattu hyvin. Taisi vaan reppanalla olla iskää ikävä. Nyt onkin sitten nukuttu 3-4h päikkäreitä ja yöllä se tavalliset 9-10 tuntia. Minähän myös otin noin kuukausi sitten päiväunitutin pois ja viime viikolla yötutin. Ei ehkä olisi sitä kannattanut tehdä kun iskä oli pois. Oli kuitenkin niin nuhanen ja tukkonen että tuntui pahalta oikein kun vielä söi tuttia...
Mulla on ja kamala olo siitä rakenneultrasta. En ole vielä tilannut enkä päättänyt että menisikö 4D vai 3D ultraan. Pitäisi vähän kysyä hintaeroa! Eikös siitä 3D:stäkin selviä kaikki oleellinen. Tietty se reaalikuva olisi varmaan aika makee... Pitää miettiä. Mulla kyllä tuntuu pieniä hentoja liikkeitä, ihan kun joku kutittelisi vatsan sisältä mua höyhenellä. (ei siis mitään rankkoja potkuja niinkuin Tehiksellä). No, maanantaina on neuvola niin näkee ainakin jonkinlaista kuvaa vauvasta. Ja toivottavasti ne sydänäänet. On kyllä pohjimmiltaan sellanen olo että kaikki on hyvin. Mutta aina pitää "itseään" vähän pelotella ajattelemalla pahinta.
Tsemppiä Kaprikselle nukutukseen... ja ultrakuulumisia odotellaan....
Kirppu 17+0 / tai 16+3
Mulla on ja kamala olo siitä rakenneultrasta. En ole vielä tilannut enkä päättänyt että menisikö 4D vai 3D ultraan. Pitäisi vähän kysyä hintaeroa! Eikös siitä 3D:stäkin selviä kaikki oleellinen. Tietty se reaalikuva olisi varmaan aika makee... Pitää miettiä. Mulla kyllä tuntuu pieniä hentoja liikkeitä, ihan kun joku kutittelisi vatsan sisältä mua höyhenellä. (ei siis mitään rankkoja potkuja niinkuin Tehiksellä). No, maanantaina on neuvola niin näkee ainakin jonkinlaista kuvaa vauvasta. Ja toivottavasti ne sydänäänet. On kyllä pohjimmiltaan sellanen olo että kaikki on hyvin. Mutta aina pitää "itseään" vähän pelotella ajattelemalla pahinta.
Tsemppiä Kaprikselle nukutukseen... ja ultrakuulumisia odotellaan....
Kirppu 17+0 / tai 16+3