EX-KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *kapris
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pikaisesti Kaprikselle: Meillä tyttö tosiaan lopetti päiväunien (ja melkeimpa yöunienkin, siis nukkui vain 8h) mutta kun isi tuli kotiin reissusta (oli melkein 2vkoa) niin taas on koisattu hyvin. Taisi vaan reppanalla olla iskää ikävä. Nyt onkin sitten nukuttu 3-4h päikkäreitä ja yöllä se tavalliset 9-10 tuntia. Minähän myös otin noin kuukausi sitten päiväunitutin pois ja viime viikolla yötutin. Ei ehkä olisi sitä kannattanut tehdä kun iskä oli pois. Oli kuitenkin niin nuhanen ja tukkonen että tuntui pahalta oikein kun vielä söi tuttia...

Mulla on ja kamala olo siitä rakenneultrasta. En ole vielä tilannut enkä päättänyt että menisikö 4D vai 3D ultraan. Pitäisi vähän kysyä hintaeroa! Eikös siitä 3D:stäkin selviä kaikki oleellinen. Tietty se reaalikuva olisi varmaan aika makee... Pitää miettiä. Mulla kyllä tuntuu pieniä hentoja liikkeitä, ihan kun joku kutittelisi vatsan sisältä mua höyhenellä. (ei siis mitään rankkoja potkuja niinkuin Tehiksellä). No, maanantaina on neuvola niin näkee ainakin jonkinlaista kuvaa vauvasta. Ja toivottavasti ne sydänäänet. On kyllä pohjimmiltaan sellanen olo että kaikki on hyvin. Mutta aina pitää "itseään" vähän pelotella ajattelemalla pahinta.

Tsemppiä Kaprikselle nukutukseen... ja ultrakuulumisia odotellaan....

Kirppu 17+0 / tai 16+3

kiitos kirppu vastauksesta.
Meillähän tyttö ei oo syöny tuttia ku nukkuessaan kohta vuoden... vähän jääny se lopettaminen :)

ihanaa kun niin moni jo tuntee liikkeitä :)
Mäkin olin eilen ihan varma, et tunsin ekat liikkeet kun menin makaamaan sänkyyn illalla, mut sit se olikin ilmaa... ;))
No, tuntu kuitenkin ihan samalta ku tytön liikkeet sillon aikoinaan.. huoh, niitä odotellessa.

Kumpihan sämpylle on syntynyt??
Raporttia odotellessa... :)

kylläpä on odottamista tämä odotusaika.

kapris

Tilasin rakenneultran. 23.5. eli rv 19+0! Satkun jää maksamaan Kelan korvauksien jälkeen...

Oletteko miettineet äitiyspakkausta? Kuulin huhua että sävy olisi beessi... Pitää tutkia sivulta kuvia kun tulee. Voi olla etten kyllä ota. Toisaalta olisi lapselle muisto. Ajattelin edellisenkin pakata takaisin laatikkoon ja säilyttää tytölle.

kirppu

Ultra-terkkuja!
kaikki näytti olevan ihan mallillaan! Vähän näyttäis siltä että meidän rinsessa-kaarti saa jatkoa! =D Kiitosta vaan tsemppauksista, onhan mulla se kotidoppler ja liikkeetkin tuntuu ihan kunnolla... sitä paniikkia kun ei näköjään estä mikään kun se tulee kulman takaa (ihan hölmöä).

Kapris: tutti hommat on meillä lopetettu "kerrasta poikki" systeemillä, saksia oon tutille näyttäny. Ne on noi viisaammat joskus sanoneet että jos kerran antaa periks niin ne koklaa toisennii kerran huuto-menetelmää. Huutoa kesti muutaman illan meillä mutta kyllä se sitte loppu. tsemppiä tutti-taisteluun...

Nyt tarvii päästä syömään- ihan JÄRKYTTÄVÄ nälkä!

vilkuttaapi: ÄssÄ +tyyppi 21+0

Moiks kaikki! Mitäs kommentoisi? Kaikilla tuntuu kaikki olevan ok, hyvä. Oli ihanaa saada tuuli messiin odottajiin, on jäänyt symppiksenä mieleen ex-kermiteistä. Hyvä ja tällä kertaa kaikki menee hyvin loppuunasti, näin asia täytyy nähdä.

Liikkeitä kaikki tuntee jo kovasti. Mun napero potkii NIIIIIIIIIN lujaa, että saa ihan tosiaan haukkoa henkeä. Miten mä en muista esikoisesta tällaista?? Ja en tiedä muistatteko, kun joskus mainitsin niistä kuukautiskivun- tyyppisistä tuntemuksista? Mulla on ollut niitä nyt koko raskauden ja olen melko varma, että se vaan kuuluu tähän raskauteen. Supistuksia tulee työpäivän aikana, ei millään jaksais enää yhtään. Me taidettiin tehiksen kanssa jäädä samoihin aikoihin lomalle, magee juttu!
Tällanen viileempi sää sopii mulle ihan hyvin, kyllä siinä helteessä saa hikoilla. Laskettuun aikaan olisi tänään kolme kuukautta, vitsi aika on mennyt noppaan.
Jaksuja; BM

Moikkelis. täälläkin on juttua ja kyselyä uudesta äitiyspakkauksesta niin tässä linkki missä on muutamia kuvia uudesta paketista. Ja eräs oli kuulema kysynyt ja saanut Kelasta vastauksen että ensi viikolla pitäisi tulla jakoon uusi pakkaus.

Heips!

Pikaisesti ilmoittelen, että minusta kuuluu sitten tulevina viikkoina vielä vähemmän. Perskules, syksyllä ostetusta kannettavasta meni emolevy. Onneksi menee takuuseen. Töissä yritän käydä teidän kuulumiset lukemassa, mutta en täältä kauheasti jouda kirjoittelemaan.
Onneksi tuo emolevy on siis se, jossa ei ole kaikki tallennetut tiedostot! Syksyllähän mulla kaatui vanha niin, että just viime tipassa saatiin suurin osa tiedostoista pelastettua.
Eihän siellä ole kuin se lisuri... ;-)

Jeps, mutta nyt pitää kiitää.
Vointeja kaikille ja Sämpyn kuulumisia kovasti odotellaan...
Ai niin, vielä, ÄssÄlle onnittelut hyvistä näkymistä:-)

Tehis rv 18+2

Hei vaan pitkästä aikaa : )

Elossa tosiaan ollaan, vaikka kirjoittamaan en olekaan ehtinyt. Kuulumisia olen aina välillä käynyt lukemassa : )

Onnittelut uusille vauvoille ja heidän vanhemmilleen ja kovasti onnea vielä Tuulille tätäkin kautta : )

Maanantaina oli vihdoinkin np-ultra. Maha oli tosiaan aivan täynnä perhosia kun sairaalalle menin. Tällä kertaa miehenkin sain mukaan (ei ollut koulutusta). No itse asiassa sanoin että en mene itsekään, jos hän ei tule mukaan. Ei hermot olisi varmaankaan kestänyt sitä yksin. Odotusaulassa saatiin odotella aika kauan, sillä meitä edeltävä pari vietti huoneessa melkein tunnin. No sisälle lopulta päästiin ja aikavähäsanainen taisin olla. ei oikein kiinnostanut omasta voinnista tarinointi vaan halusin vain tietää että kaikki ok. No olihan kaikki ok : ). Sydänkin jumpsutti ja kaikki tarvittavat rakenteet olivat paikoillaan. Nt oli myös ok. Kätilö vain oli hieman sählä ja meinasi ensin unohtaa ottaa pääperämitan. otti sitten mitan kun siitä kysyin... Otus vastasi viikkoja 12+5, ma oli 12+1. Laskettua aikaa ei nyt kuitenkaan muuteta, koska eroa pitäisi olla vähintään viikko että laskettua muutettaisiin.

Tehis: No voihan per... jantai. Onhan sulla lisurista jossain muualla edes joku versio. Onhan?

Mutta nyt pitää mennä.

Ruusa rv 12+5

Onnittelut Ruusalle ultrakuulumisista...

Ja Tehikselle... voihän räkä!

Multa "hajosi" tai (tapahtui jotain) autosta ilmastointi. Jepulis jee. Viikonlopuksi töihin. Hauskaa vkonloppua! Nauttikaa auringosta (ja euroviisuista ja jääkiekosta)

Onnea Ässälle hyvistä ultra kuulumisista!

Ja Ruusalle myös! Kiva kun nämä "kadonneet lampaatkin" tulevat välillä moikkaamaan =)

Harmitus Tehis sun konetta. Toivottavasti saatte nopeesti uuden tilalle.

VOI kiesus sitä eilistä matsia... jos ois ollu se laskettu aika nyt parin viikon päästä (niinku aluks oli) niin oisin kyllä lähteny synnyttään eilen =)
Sen verran jännä oli että syke varmaan tuhat ja sata!!
Onneks tuli nyt harvinainen rankkarivoitto ja päästiin semifinaaleihin.
JEE JEE!!

Tulee kiireinen viikonloppu, kun on lätkä, euroviisut (aioin katsoa, kun kerta Suomessa on) ja mennään varmaan käväseen stadissa katsomaan euroviisu-humua huomen illalla =)
Sit su onkin äitienpäivä ja kierrettävää on, kun mulla vielä molemmat mummitkin elossa niin on monta bilepaikkaa missä käydä.... ruokaa ja hyvää... nam!!
Tai äidinpuolen suku kokoonnutaan yhteen, eli saadaan 2 kärpästä yhdellä iskulla, mut silti..

mitä muuten aiotte tehdä äitienpäivänä?
Meinaakos nämä esikoista odottavat jotenkin "viettää" sitä =))

Ai kirpulta hajos ilmastointi... =( no, onneks ei vielä ole niin kuuma, että se ehdoton ois.

nyt ulos keväiseen ilmaan

kapris 15+1

Niin, siis tälläkään kertaa ei onneksi menny tiedot. Mutta harmittaa, kun nää kiireiset viikot tarvis kyllä kotonakin vähän konetta... Ja vois surffailla täällä, kun alkaa oikein anoppi ja appi ensi viikolla potuttaa :-) Tulevat meille viikoksi, jeeee!

Viikonloput! Meillä tänään tyky-hommia, menee varmaan myöhään. Meikä kuskina :-)

Tehis

voi kirppu... tiijän miltä tuntuu, kun autossa ei ilmastointi pelitä. Oli kesän kuumin päivä kun eräänä kesä ajeltiin täältä pohjoisesta Turkuun ja ilmastointilaite puhalsi kuumaa ... arvatkaas vaan oliko hieman lämmin...??

Ihanaista viikonloppua teille kaikille ja voikaahan paksusti!

images

Äitienpäiväonnitteluja nykyisille ja tuleville äideille!!!

Heips! Vähän ehtii tässä verrytellä lätkän ja euroviisujen välillä... Meillä on Kapriksen kanssa näemmä sama päiväohjelma tänään. Mutta olipa hieno homma, että Suomi pääsi finaaliin!

Kyllähän minä täällä voin höpötellä, vaikka en kyllä viitsi itseäni vielä "virallisesti" listoille päivittää. Vaikka tuskinpa se, missä palstalla sitä kirjoittelee, vaikuttaa siihen, tuleeko keskenmeno vai ei. Mutta kuitenkin, jos odottais siihen varhaisultraan, jotta selviäis, onko siellä ketään. Olo on tällä hetkellä vähän erilainen kuin olin odottanut; rauhallinen, mutta samalla äärimmäisen realistinen. Olen todella onnellinen siitä, että meillä vihdoin tärppäsi, mutta semmoinen hupsu iloisuus ja "meille tulee vauva" -tunne, joka silloin ekan plussan jälkeen tuli, puuttuu nyt kokonaan. Tätä minä kyllä osasin vähän aavistellakin etukäteen, että itsesuojeluvaisto on nyt niin kova, ettei semmoiseen huumaavaan onnen tunteeseen yksinkertaisesti enää kykene. No olenhan minä sen kerran kokenut ja kaikkea ei voi saada. Nyt täytyy yrittää ottaa vaan päivä kerrallaan ja toivoa, että siellä joku lähtisi kehittymään. En minä keskenmenoa koko ajan onneksi ehdi ajattelemaan, kun on töitä paljon, mutta yhtenä yönä ehdin jo nähdä unen, missä sain keskenmenon. Oli aika helpotus, kun heräsin ja tajusin, että se oli unta.

Vai on Tehiksen kompuutteri tehnyt tenän? No ehdithän seurustelemaan enemmän appivanhempien kanssa ;) Sinulla on juuri nyt kiireisimmät viikot edessä, mutta sen jälkeen koittaa sitten ihanan piiiiitkä loma. Ihan hiukkasen olen kateellinen...kuten myös Bellamariiallekin! Varmasti nostaa hymyn huulille, kun on tuommoista mukavaa tiedossa. Ja kiitos Bellamariia tsempityksestä!

Ässälle ja Ruusalle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! Voin vain kuvitella Ruusa, miten itseäni jännittää nuo ultrat...kädet hikoaa jo pelkästä ajatuksesta.

Vai oli Jazz kertonut töissä...olihan se ihan kivasti sanottu pomolta, mutta enemmän ne konkreettiset toimet kyllä ilahduttais! Muuten muistanko nyt väärin, kun kerran kirjoitit, ettei sun paino ole noussut yhtään nyt raskausaikana? Miten ihmeessä? Mitä olet syönyt välipaloina? Minä syön normaalisti kotona puuroa, töissä lounaan ja alkuillasta kotona jotain keittoa, salaattia tms. Mutta heti tällä viikolla huomasin, että välillä iskee kuvottava olo jopa aamiaisen ja lounaan välillä ja silloin on saatava suuhun jotain HETI eikä puolen tunnin päästä. Tuli heti mieleen ne sun pöytälaatikkojemmat :)

Kirpulta piti vielä kysymäni, kun käsittääkseni olet alan ihmisiä, että eikös kaikkia urheilulajeja voi jatkaa ihan normaalisti aika pitkällekin? Itse käyn lähinnä tavallisissa jumpissa (sykkeen nostoa ja lihaskuntoa vuorotellen), body pumpissa ja spinningissä. Tuo spinning vähän arveluttaa, mutta ei kai siinä mitään ole? Ja pitäiskö niistä sykerajoista alkaa heti huolehtimaan?

Kaikille mukavaa viikonlopun jatkoa ja hyvää äitienpäivää! Safiirilta olittekin saaneet jo kauniin ruusun :) Meillä normaali ohjelma eli ensin anoppi ja sitten äiti. Ja ensi äitienpäivää ei vielä oikein uskalla edes ajatella...

Voi kun Sämpystä jo kuuluisi jotain! Ja mihin on vallan kadonnut Pikku2?

Halauksin,

Tuuli

Moikka! Hyvää Äitienpäivää! Tuulille kommentoin, käyn tanssitunnilla n.5 krt viikossa ja lisäksi ohjaan itse tanssitunteja, että mä olen jatkanut ihan normaalisti ja olen nyt 28 viikolla. On tosi hyvä olo ollut noin niinkun fyysisesti. Huomasin, että sä ilmeisesti kanssa tykkäät Les Millsin tunneista, eli Body pumpissa olin viimeksi eilen, ainoan, jonka olen jättänyt kokonaan, on Les Millsin Body combat.Ihanaa muuten kun kirjottelit tälle puolelle=)

Sämpyn kuulumisia odotellen..
BM

Naks LA 26.5.07
Mervi83 LA 4.8.07
Bellamariia LA 11.8.07
Hoppu LA 11.9.07 esikoinen
ÄssÄ LA 20.9.07 kolmas, tytöt -00, -02
Jazz (vm77) LA 8.10.07 toinen, tyttö 8.8.2005
Tehotyttö 35v. LA 14.10.07 neljäs, lapset -96, -98, -05
Ninni83 24v. LA 18.10.07 toinen, tyttö 01/04
Kirppu 31v. LA 21.10.07 toinen, tyttö 12/05
Pikku2 29v. LA 25.10.07 toinen, poika 01/03
Kapris 27v. LA 3.11.07 toinen, tyttö 09/05
Ruusa07 31v. LA 18.11.07 toinen, tyttö 08/04
Omppu75, 31 v. LA 10.12.07 toinen, poika 03/04

Synnyttäneet:
Tuulimamma 36v. tyttö 29.11.06 2870 g, 47 cm LKS (LA 16.12.06)
Mariia 36v. tyttö 1.1.07 4390 g, 53 cm (LA 25.12.06)
Epeli, poika (LA 27.2.07)
kauris 25v. tyttö 11.4.07 4400 g, 54,5 cm (LA 10.4.07 esikoinen)
Maaria 28v. tyttö 21.4.07, 3805 g, 51 cm (LA 23.4.07 esikoinen)
sämpy 32v. poika 8.5.07, 3430g, 49.5cm (LA 2.5.07 esikoinen)

Kuulumisia: Meille syntyi poika 6 pvä lasketun ajan jälkeen eli viikkoja tuolloin 40+6. Nyt voin paljastaa, että rakenneultra povasi meille poikaa ja sehän sieltä sitten tuli. Vähän vihjailinkin edellisellä kerralla, että tuleekohan Ex-kermien tyttö-putkeen nyt muutos :-) Painoa siis 3430g ja pituutta 49.5cm eli ihan normimitoissa mentiin, kun neuvolassa olivat koko ajan huolestuneita siitä, kun vatsa on niin pieni ja painoa tullut vähän. Sairaalassa sanoivat, että mun kokoiselle ihmiselle oli ihan hyvän kokoinen vatsa ja totta puhuakseni ei sinne paljoa enempiä ois yhtään mahtunutkaan :-) Jo tuon kokoisen pojan ponnistaminen maailmaan oli mulle kyllä äärimmäisen tuskallinen, mutta onneksi inhimillisen pituinen (30 min ponnistusvaihe). Kokonaisuudessaan synnytys kesti 9h, sitä ennen olin valvonut 2 yötä ja yhden päivän supistelujen kanssa kotona. Eilen päästiin kotiin sairaalasta ja nyt opetellaan elämää kotona. Tässä pikaiset kuulumiset. Koitan päästä lähiaikoina kirjoittamaan lisää. Jos ehtisi päivittämään teidänkin kuulumiset itselleen.

Kaikille ex-kermeille oikein hyvää äitienpäivää
t. sämpy ja poitsu 5pvä

Onnea Sämpylle pojasta !!!! Pääsitkin heti viettämään ensimmäistä äitienpäivää =)
oma "vauvakuume" nousee aina miljoona astetta, kun lukee näistä pienistä prinsseistä ja prinessoista :)

Niin ja onnea muillekin äideille vielä näin virallisena päivänä!

Hui kauheeta minkä unen Tuuli olit nähnyt =(
Varmaan hirveä olo herätessä...
Mutta onneksi oli todella vaan unta!
Millon sulla se varhaisultra oli?? vai oletko jo sen varannut?

Mäkin ihmettelen tota Jazzin painon putoomista kateellisena =)
Tai mulla pamahti heti alkuun pari kg kun piti myös syödä koko aika jotain jotta vältti pahanolon, mutta siihen ne kilot onkin jääny.
tai saa nyt nähdä tämän viikonlopun jälkeen.... ;)

Käyhän Naks lisäämässä omat tiedot tuonne synnyttäneiden joukkoon.
Muutan nyt tohon ton mun uuden lasketun...

Naks LA 26.5.07
Mervi83 LA 4.8.07
Bellamariia LA 11.8.07
Hoppu LA 11.9.07 esikoinen
ÄssÄ LA 20.9.07 kolmas, tytöt -00, -02
Jazz (vm77) LA 8.10.07 toinen, tyttö 8.8.2005
Tehotyttö 35v. LA 14.10.07 neljäs, lapset -96, -98, -05
Ninni83 24v. LA 18.10.07 toinen, tyttö 01/04
Kirppu 31v. LA 21.10.07 toinen, tyttö 12/05
Pikku2 29v. LA 25.10.07 toinen, poika 01/03
Kapris 28v. LA 1.11.07 toinen, tyttö 09/05
Ruusa07 31v. LA 18.11.07 toinen, tyttö 08/04
Omppu75, 31 v. LA 10.12.07 toinen, poika 03/04

Synnyttäneet:
Tuulimamma 36v. tyttö 29.11.06 2870 g, 47 cm LKS (LA 16.12.06)
Mariia 36v. tyttö 1.1.07 4390 g, 53 cm (LA 25.12.06)
Epeli, poika (LA 27.2.07)
kauris 25v. tyttö 11.4.07 4400 g, 54,5 cm (LA 10.4.07 esikoinen)
Maaria 28v. tyttö 21.4.07, 3805 g, 51 cm (LA 23.4.07 esikoinen)
sämpy 32v. poika 8.5.07, 3430g, 49.5cm (LA 2.5.07 esikoinen)

Ihanaa Sämpy oli päässyt kotiin viettämään ensimmäistä äitienpäivää! Hurjasti ONNEA teille!!!! Kiitos, kun kävit meille kertomassa kuulumiset. Voin vain kuvitella, miten ihmeellistä on totutella elelemään kolmistaan.

Kiitos Bellamariialle vastauksesta! Olen kanssa huomannut, että meidän body pump -tunneilla käy raskaana olevia. Body combatissa en olekaan käynyt, mutta body pumpia jatkan sit ihan normaalisti. Ja varmaan muitakin tunteja.

Kapris, ultra on ensi viikolla...

Mukavaa viikkoa kaikille!

Tuuli

Heissan!

Huimasti onnea Sämpylle ja miehelle pienestä pojasta! Kaikki on ilmeisesti mennyt mukavasti ja ihanaa kun pääsitte kotio tutustumaan uuteen tulokkaaseen.

Yhdyn Kapriksen fiiliksiin vauvakuumeen nousemisesta potenssiin tsiljoona kun kuulee ja lukee vauvauutisia. =)

ÄssÄlle onnittelut hienoista rakenneultrakuulumisista ja Ruusalle paljon onnea np-ultrakuulumisista! Hienoa ja ihanaa että kaikki oli hyvin.

Ihanaa kun olet Tuuli kirjoitellut kuulumisiasi tänne! Kovasti tsemppiä ensi viikon ultran odotteluun.
Mun päivän ruokailut alkuraskauden ajan olivat kutakuinkin seuraavanlaiset:
Aamiaiseksi pari ruisleipää runsaalla määrällä rehuja tai lautasellinen puuroa. Siitä parin tunnin päästä olikin jo kauhea olo, eli välipalaksi jugurtti (yleensä runsaskuituinen ja vähäkalorinen Profeel) tai paljon hedelmiä, mehukkaat luumut ja raikkaat omput olivat suosikkeja. Lounaaksi normaalia lounasruokaa lautasmallia noudattaen. Ruokalasta otin aina pari palaa ruisleipää välipalaksi, jotta jaksoin ajaa kotiin. Neljän viiden välillä söin aina toisen lämpimän aterian ja iltapalaksi vielä usein puuroa tai ruisleipää. Sillä pärjäsi.
Eväitä (jugurttia, hedelmiä, voileipiä) oli töissä mukana paljon ja hätävaraksi olen kerännyt kaappiin hapankorppuja, pikapuuropusseja ja välipalapatukoita (joita en tosin suosittele koska niiden tahmeus ja makeus saivat minut ainakin voimaan pahoin.).

Huomauttaisin ettei kannata kadehtia mun painonlaskua koska olen ennen raskautta onnistunut keräämään huomattavan määrän ylimääräisiä kiloja, joten mun kohdalla on enemmänkin kuin suositeltavaa pitää paino kurissa. Normaalipainoisten ja hoikkien täytyy ehdottomasti kerätä vararavintoa niin että imetys onnistuu.

No, minä taas kateellisena lueskelen kun muut käyvät jumpassa aktiivisesti. =) Itselläni on hartiat aivan jumissa ja kova halu olisi päästä vähän lihaksia vetreyttämään salille tai esim. body pumpiin. Mutta tässä tämä kevät on ollut niin hektistä etten ole kerta kaikkiaan kerennyt tai sitten jaksanut salille raahautua (selityksen makua...). Viime viikon koulutusputki vei täysin mehut enkä ole oikeastaan vieläkään kunnolla toipunut siitä. Huomenna pitäisi taas lähteä reissun päälle, mutta sitten se onkin kuta kuinkin ohi. Huh huh. Joten ehkä ensi viikolla minut voisi löytää jumppatunnilta.

Voi kääk, Tehiksen hajonneelle koneelle ja Kirpun tällä hetkellä ilmastoimattomalle autolle. Toivottavasti saatte koneenne piakkoin pelittämään.

Mitenkäs Kapriksen tytön yöunet ovat nyt sujuneet? Toivottavasti paremmin! En osaa valitettavasti auttaa tuossa tuttiasiassa, sillä meidän tyttö ei sinnikkäistä yrityksistämme huolimatta suostunut syömään tuttia saatikka tuttipullosta mitään.

Kirppu oli saanut varattua rakenneultra-ajan, sehän on ihan kohta. Jännää! Pohdit tuota äippäpakkauksen ottamista. Olen itsekin sitä kovasti miettinyt ja taidan sen kyllä ottaa. Meillä on miehen äitiyspakkauksen pyyhe tytöllä käytössä, joten siitä jää kyllä tosi kiva muisto.

Meillä on huomenna rakennultra ja minua jännittää kovasti.

Ihanaista päivää ja odotusta teille kaikille!

T. Jazz ja pikkuinen rv 19 tasan, niin ne viikot poksahtelee lähes huomaamatta.

Pikapikaa...
Onnittelut Sämpylle <3

Ja pakko kertoa taas kevennys pikkumiehen (1v10kk) jutuista.
Hän kurkkasi tuossa viikonloppuna paidankauluksestani ja höpöttteli:
"Kuukataas. Ohhoh, onpa paljon tissiä!" :-D
Ei ne nyt niin kauheen isot ole, mutta pikkumiehen silmissä kait sitten :-)

Tehis rv 18+5