EX-KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *kapris
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

*kapris

Vieras
Ex-Kermit
Maaria 28v. LA 23.4.07
sämpy 32v. LA 2.5.07
Naks LA 26.5.07
Mervi83 LA 4.8.07
Bellamariia LA 11.8.07
Hoppu LA 11.9.07 esikoinen
ÄssÄ LA 20.9.07 kolmas, tytöt -00, -02
Jazz (vm77) LA 8.10.07 toinen, tyttö 8.8.2005
Tehotyttö 35v. LA 14.10.07 neljäs, lapset -96, -98, -05
Ninni83 24v. LA 18.10.07 toinen, tyttö 01/04
Kirppu 31v. LA 21.10.07 toinen, tyttö 12/05
Pikku2 29v. LA 25.10.07 toinen, poika 01/03
Kapris 28v. LA 1.11.07 toinen, tyttö 09/05
Ruusa07 31v. LA 18.11.07 toinen, tyttö 08/04
Omppu75, 31 v. LA 10.12.07 toinen, poika 03/04

Synnyttäneet:
Tuulimamma 36v. tyttö 29.11.06 2870 g, 47 cm LKS (LA 16.12.06)
Mariia 36v. tyttö 1.1.07 4390 g, 53 cm (LA 25.12.06)
Epeli, poika (LA 27.2.07)
kauris 25v. tyttö 11.4.07 4400 g, 54,5 cm (LA 10.4.07 esikoinen)

... no hitsi. En tajunnut päivittää tuohon listaan meidän synnyttäneitä... =/
päivitin vain oman ikäni ja lasketun ajan...
No, päivittäkää itse jookos?!

ONNEA HIRMUISESTI Naks!!!
Oli vaavilla hyvin kokoa vaikka syntyi noin hyvissä ajoin.. =) ihanaa kun pieniä ihmisiä syntyy... ovat NIIN ihania :))

Mulla tänään neuvolalääkäri ja sykkeet kuului heti kun vähäsen dobleria mahaan päin näytti. Ihana tunne! Nyt vaan varjostaa onnea (taas jotain) epäily tytön parvorokosta... huomenna mulla labra ja katsovat, että sitä ei vaan mulla ole. Ihana kun heti laittoivat tsekkaukseen, eikä tarvinnut pyydellä erikseen... mutta taas on jännät päivät tiedossa.

Nyt hirmu kiire kylään mutta palailen paremmalla ajalla.

Kapris 14+4

Ohhoh, Naks tekaisi yllärin. Eihän me keritty edes sua tsempata täällä. Mutta tuli se poitsu maailmaan näköjään ilman niitäkin :-) Paljon onnea!

Voi hitsiläinen Kapris, toivotaan ettei olisi sitä parvorokkoa!

Kirpun pikkuruinen päättänyt lopettaa päikkärit. Heh, kyllähän tuon ikäinen jo tietää, millon pärjää ilman päikkäreitä :-D Toivottavasti nyt huomaa itse, ettei ihan vielä taida pärjätä ;-)

Eikö ole muuten Sämpystä kuulunut mitään... Hmm, pitääkin vielä käydä katsomassa koska viimeksi käynyt ilmottautumassa.

Täällä flunssa alkaa olla jo aika hyvin selätetty. Eilen kävin jo kevyellä kävelylenkilläkin.

Mukavaa toukokuista viikkoa kaikille!

Tehis rv 17+5

Naks! Onnea!! Ja sämpy on satavarmana laitoksella.
Mä olen nyt sitten viimeisellä kolmanneksella ja olettaen sämpy on jo jakautunut, niin mehän ollaan Mervin kanssa sitte seuraavat?? Ei voi olla totta.

Vatsa on iso, potkut napakoita, olo loistava ja arvatkaas vaan...loma alkaa kolmen viikon kuluttua, josta äippäri jatkuu suoraan=)

Anteeksi hurja omanapaisuus tällä kertaa..

Bellamariia, meillä sama tilanne tuon loman suhteen :-D
Vaikka mulla onkin noita viikkoja vasta noin vähän, niin tosiaan kohta alkaa piiiiiitkä loma.

Kyllä se Sämpy nyt on vauvanhakureissussa. Viimeksi ilmottautunut perjantaina, jos nyt pikaisesti lukaisin viestit oikein.

Oho, tulin ihan vaan kurkkaamaan kun olette avanneet uuden ketjun ja mitä täältä löytyikään? Naksille syntynyt poika! Lämpöiset onnentoivotukset pikkumiehestä!!!!!!!!

Synttärionnittelut Kaprikselle.. Paaalllljoooonn ooonnnneeeaaa vaaaann !
Empä muista joko onnittelin Naksia. Joten Onnea perheenlisäyksen johdosta!
Sämpyllä taitaa olla jakautumisen aika, toivottavasti kaikki menee hyvin.
Täällä näyttää tulevan kesätauko synnytyksissä =)

Heipsis!

Synttärionnittelut Kaprikselle! Pidetään peukkuja ettei teillä nyt olisi parvorokkoa!

Sämpy on varmasti vauvanhakureissulla. Jännää! Seuraavaksi päästään tosiaan jännäämään Merviä ja Bellamariiaa. Elleivät tee ylläreitä kuten Naks. =)

Hienoa että Belliksellä on hyvät fiilikset! Se on kyllä kumma miten ne tunteet menevät niin laidasta laitaan, onnesta kalvavaan epäuskoon. Mulla on ensi viikon tiistainan rakenneultra ja sitä jännitän jo kovasti.

Voiih, kateellisena lueskelen täällä teidän lomakuvioitanne. Mulla se on vasta hamassa tulevaisuudessa, huoh. Huomenna lähden taas aamukoneella reissun päälle. Pyörähdän kotona yhden yön ja torstaina taas kukonlaulun aikaan reissuun ja sieltä kotiudun vasta perjantaina kymmenen jälkeen illalla.

Sunnuntaina on sitten äippäpäivä. Onko meidän tuoreilla äideillä toiveita tai suunnitelmia päivän vieton suhteen? Entäs teillä muilla? Anoppi yritti houkutella mökille, mutta minä sanoin etten kerta kaikkiaan jaksa lähteä mihinkään. Lupasin keittää kyllä kahvit jos he tulisivat meillä käymään. Haen sitten kaupasta jotain tarjottavaa, leipomaan en jaksa ryhtyä.

Meillä on ylihuomenna hääpäivä ja minä olen muissa maisemissa, tylsää. Mies odottaa kuitenkin mun reissuun lähtöä innolla koska hänestä on niin kivaa olla kahdestaan tytön kanssa. Hienoa, pitäisi varmaan ruveta nyt oikein urakalla ottamaan sitä omaa aikaa kun se kerran tuntuu hänelle sopivan niin hyvin. Kummasti sitä vaan aina tinkii omista jutuista muiden hyväksi... tuttua varmaan monelle äidille.

Taas meinaa tulla romaani, joten taidankin tässä yrittää aktivoitua työn touhuun... blaah, ei voisi vähempää tällä(kään) hetkellä kiinnostaa.

Aurinkoista päivää ja iloista mieltä kaikille exille!

Jazz rv 18+1

Vauvakuulumisia:

Vauva on jo tainnut löytää selkeän rytmin nukkumiseen ja syömiseen. Yöllä herätään melkeinpä kellontarkasti klo 24.30 ja 03.30. Aamupalalle noustaan 06.30 ja siitä kolmen tunnin välein seurustelemaan ja syömään. Iltaisin vaivaa mahakipu vähäsen, itkeskellään jonkin aikaa, mutta onneksi yöt nukutaan!

Tissille nukahdetaan helposti ja herraa on hankala saada hereille siitä- pitää olla nopea, että saadaan aikaan röyhtäisyjä :) Maitoakin tulee ihan kivasti, mutta pullostakin nappaillaan doupinkia välillä varmuuden vuoksi.

Keltaisuutta tarkkailemme edelleen, mutta näyttää siltä, että se alkaa häviämään. Poika on muutenkin tumma ja punakka, joten keltaisuutta on hankala edes huomata.

Isikin on alkanut saada varmuutta käsittelyyn ja on ihan höppänä vauvan kanssa :) Söpöä. Illalla treenataan kylpemistä, katotaan, miten pojat suoriutuu :)

Pakko surffailla netissä... mulle iski kauhee paniikki torstaisesta rakenne-ultrasta. Mistähän hemmetin kulmantakaa tääki paniikki iski :(
ahistaa,ahistaa... ja huominen pitäs jotenki vielä kärvistellä tän asian kans...

paniikki-ÄssÄ +tyyppi 20+5

Pikaisesti nostelen ketjua.
Olen vieläkin ihan sekaisin tuosta aamun uutisesta :-) Oli se niin hieno juttu!

Naksille ihanaista vauva-arkea, kuten kaikille muillekin jo vauvautuneille!

Äitienpäivää vietetään sunnuntaina peristeiseen malliin. Ensin olen nukkuvinani niin kauan, että iskä ja lapset saavat kahvit keitettyä. Yllätyn, kun tulevat aamupalan ja itse tehtyjen korttien&lahjojen kanssa :-) Äitienpäivälahjaksi just sanoin haluavani ainoastaan takapihan pation, mutta lapset tietysti ovat jotain värkänneet.
Päivällä käydään sitten isoäitiä ja isoisoäitiä tervehtimässä. Toivottavasti ruokaa saa jossain muualla kuin kotikeittiössä ;-)

Mukavaa viikon jatkoa kaikille!

Tehis ja Monottelija"mies" 17+6

Voimia Ässälle paniikin kestämiseen! Eiköhän siellä ole kaikki ok. Ymmärrän kuitenkin tunteesi täysin. Mulla on nimittäin ihan samoja fiiliksiä, milloin epäilen ettei sydänäänet kuulu ja nyt olen täysin varma että rakenneultrassa saan huonoja uutisia. Huoh. Tsemppiä ultran odotteluun, kyllä kaikki hyvin menee!

Naksilla ja poitsulla on alkanut arki rullaamaan hyvin. Hieno homma! Maariallakin menee tyttelin kanssa hyvin, tosi kiva kuulla.

Olen tänään tasaisin väliajoin käynyt haaveilijoiden puolella lukemassa uudestaan ja uudestaan Tuulin iloiset uutiset. Joka kerta tuli pala kurkkuun ja kyyneleet silmiin, niin iloiseksi plussatulos minut sai. Toivottavasti Tuuli uskaltautuu tänne o-puolelle meidän ketjuumme piakkoin.

Ihanaista iltaa teille kaikille! Minä vetäydyn tästä valmistautumaan huomiseen reissuun.

Ainii, meinasi ihan unohtua että kerroin eilen lähimmälle esimiehelle raskaudesta. Hän oli yllättynyt ja tuumasi että aikamoisen aukon tulen jättämään... what a surprise. No, missään tämä ei kuitenkaan näy eikä ilmeisesti palkankorotusta tai tittelin muutosta ole odotettavissa. No ei se mitään, äippistä odotellessa. =)

Varasin muuten ajan sokrurasitukseen (Yöks!) ja 4D-ultraan.

Mutta, nyt lähden oikeasti. Halauksia ja pusuja teille kaikille!

Heippa tänne pitkästä aikaa!!

Onnea Naksille!!

Mulla on ollut lomaa parin viikon ajan, ollaan tytön kans vietetty laatuaikaa.
Kaikki on täällä ok, selkäsärkyä lukuunottamatta. Olo on kyllä mainio ja pikkuisen hennot liikkeetkin tuntuu mukavasti :) Ja on oikea vauvavatsa, ei enää kaljamasun näköinen..
Kesäkuun ekalla viikolla on toinen ultra, eli silloin on 20. viikko. Kyllä aika menee nopeesti!
Tässä pikaiset omanapaiset kuulumiset!

Ninni rv 16+6 ?? en oikeen enää pysy kärryillä :)

Heips kaikille! JA OIKEIN PALJON ONNEA NAKSILLE ihanasta pojasta!

Kiitos kaunis vielä kerran onnitteluista. Olen ollut aivan otettu siitä, miten kaikki ovat olleet niin iloisia tärpistämme! Minä yritän ottaa päivän kerrallaan ja olla liikaa miettimättä keskenmenoa. Jännää miten sitä kumminkin koko ajan alitajuisesti vertaa oireitaan siihen edelliseen raskauteen...

Mutta paremmalla ajalla enemmän!

Halauksin,

Tuuli

Heips teille!

Eka lähetän Ässälle hirmu tsemppi-halin ultraa varten!! En tiedä ehtiikö ajoissa (ennen ultraa) mutta bd silti pystyssä ja kaikki siellä kunnossa on

Meille tuli eilen kotiin lehti jossa oli kertomus kohtukuolemista ja siinä oli myös Sanna... Arvatkaa porasinko ja paljon... =(

nyt täytyy alkaa pukemaan ja ulos ihanaan ilmaan.
Ainoo huonopuoli on tää mun mieletön koivuallergia, joka tosin on paljon lievempi näin raskaana. Mikä ihan hyvä, kun en niitä lääkkeitä viittis käyttää...

mutta haleja täältäkin ja tulen illemmalla kysymään teiltä jo äideiltä neuvoja unitutin poistamiseen..... :))

Kapris rv15 (tsiisus :D)

Ei kun tää oli keski uusimaa. (tuusula, kerava, järvenpää ja joitain muita kuntia joihin se tulee)...

Ja nyt auttakaa jo lapselliset :) äidit!!!
Meijän tyttö on nukkunu ja nukahtanu aina kuin helmi. Ihan/melkein heti ja nukkunu hyvin. Tietty välillä on joutunut menemään viereen, mut ei ole oikeestaan ikinä valvottanut - edes pienenä.
Nyt sitten tutti (syö vaan nukkuessaan) lähti pois perjantaina ja sen jälkeen on nukkuminen mennyt huonompaan ja huonompaan. Ei ole nukkunut enää päikkäreitä ja yöunet on lyhentynyt tunneilla... =(
Eli kerralla vähensi nukkumista n.4tuntia /vrk.
Eilen ei enää nukahtanut illakkaan vaan huusi ja oksensi vuoron perään. Siis oksensi siitä huudosta.
Lopulta (moneeeeen tunnin jälkeen) kaivoin yhden tutin ja annoin sen ja heti nukahti.
Kannattaisko antaa unituttia vielä muutama kuukaus, mutta niin, että hyvissä ajoin ennen seuraavaa kuitenkin vierottaa lopullisesti vai miten???
Eikä neiti tuttia itkenyt/huutanut kertaakaan (siis pyytänyt sitä) mutta muuten ei vain nukahtanut ja tutin puuttuminenhan siihen tietenkin oli syynä....

ässältä piti kysyä, että eikös sulla ole se kotidobleri ja eikös sulla jo liikkeet tuntunu?
mutta eiköhän toi paniikki tule kuitenkin vaikka molemmat ois "hanskassa"...

nyt menen taas... yrittämään nukuttaa tyttöä...
Eikös kirppu pähkäilly vähän saman ongleman kanssa, että tyttö lopetti päiväunien nukkumisen. Miten kävi, alkoiko nukkumaan uudestaan??

heippa

Ei kun tää oli keski uusimaa. (tuusula, kerava, järvenpää ja joitain muita kuntia joihin se tulee)...

Meijän tyttö on nukkunu ja nukahtanu aina kuin helmi. Ihan/melkein heti ja nukkunu hyvin. Tietty välillä on joutunut menemään viereen, mut ei ole oikeestaan ikinä valvottanut - edes pienenä.
Nyt sitten tutti (syö vaan nukkuessaan) lähti pois perjantaina ja sen jälkeen on nukkuminen mennyt huonompaan ja huonompaan. Ei ole nukkunut enää päikkäreitä ja yöunet on lyhentynyt tunneilla... =(
Eilen ei enää nukahtanut illakkaan vaan huusi ja oksensi vuoron perään. Siis oksensi siitä huudosta.
Lopulta (moneeeeen tunnin jälkeen) kaivoin yhden tutin ja annoin sen ja heti nukahti.
Kannattaisko antaa unituttia vielä muutama kuukaus, mutta niin, että hyvissä ajoin ennen seuraavaa kuitenkin vierottaa lopullisesti vai miten???
Eikä neiti tuttia itkenyt/huutanut kertaakaan (siis pyytänyt sitä) mutta muuten ei vain nukahtanut ja tutin puuttuminenhan siihen tietenkin oli syynä....

ässältä piti kysyä, että eikös sulla ole se kotidobleri ja eikös sulla jo liikkeet tuntunu?

Eikös kirppu pähkäilly vähän saman ongleman kanssa, että tyttö lopetti päiväunien nukkumisen. Miten kävi, alkoiko nukkumaan uudestaan??

heippa

heippa