M
Minella
Vieras
En ymmärrä tätä mun entistä ex ukkoani,kun hän on alkanut uhkaileen mua ja mun uutta kihlattuani vaikka emme ole tehneet tai sanoneet tälle ex ukolleni edes mitään.
Tää ex yritti tahalleen ajaa mun uuden kihlatun päälle autolla,kun kihlattuni oli ajamassa autolla kaupungilla.
Pelkään tätä mun ex ukkoani,koska hänen kanssaan seurustelessani hän uhkaili mua koko ajan aiheetta koska hän on niin sairaan mustasukkainen ja vainoharhainen minua kohtaan.
Lisäksi hän on töninyt minua,huutanut mulle&lyönyt mua.
Mitä teen hänen kanssaan soitanko poliisit paikalle vai miten?
Rakastan häntä yhä ja hän kyllä sen tietää,mutta pelkään häntä nykyään niin paljon että en halua olla hänen lähellään.
Ex sanoi puhelimessa että minä palaan kyllä hänen luo,koska olen niin aiemmin tehnyt kun annoin hänelle aina anteeksi riidat.
Miksi hän vieläkin olettaa että palaan hänen luo takaisn?
Sanoin ex ukolleni että en palaa hänen luo ja en tuu koskaan hänen luokseen.
Tää ex yritti tahalleen ajaa mun uuden kihlatun päälle autolla,kun kihlattuni oli ajamassa autolla kaupungilla.
Pelkään tätä mun ex ukkoani,koska hänen kanssaan seurustelessani hän uhkaili mua koko ajan aiheetta koska hän on niin sairaan mustasukkainen ja vainoharhainen minua kohtaan.
Lisäksi hän on töninyt minua,huutanut mulle&lyönyt mua.
Mitä teen hänen kanssaan soitanko poliisit paikalle vai miten?
Rakastan häntä yhä ja hän kyllä sen tietää,mutta pelkään häntä nykyään niin paljon että en halua olla hänen lähellään.
Ex sanoi puhelimessa että minä palaan kyllä hänen luo,koska olen niin aiemmin tehnyt kun annoin hänelle aina anteeksi riidat.
Miksi hän vieläkin olettaa että palaan hänen luo takaisn?
Sanoin ex ukolleni että en palaa hänen luo ja en tuu koskaan hänen luokseen.