Exän kuvat oksettavat suorastaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ashwaganda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ashwaganda

Vieras
Seurustelin kyseisen tyypin kanssa ollessani 15-vuotias ja se oli ensimmäinen kova ihastuminen. Rakastumisesta en halua puhua, ei sen ikäisenä tiennyt mitä se on kuitenkaan..
Ensimmäinen kova ihastuminen ja no kestihän sitä hurjat 1, 3 v joka päättyi siihen että kyseinen tyyppi jätti minut loukkaavalla tavalla ja olin varmaan puoli vuotta surullinen.

Suhteessa hän oli hirvittävä narsisti.
Pojalla oli huoneensa seinillä naisten kuvia erilaisista lehdistä niitä keskiaukeamia. Inhosin niitä, eikä hän suostunut niitä poiskaan ottamaan.
Kerran hänen ollessa poissa huoneesta, piirtelin tussilla akoille viiksiä ja karvoitusta sinne sun tänne. Kun hän näki ne, suuttui ihan hirvittävästi ja haukkui mut lyttyyn ja sano "Sä et ole puoliksikaan yhtä hyvännäköinen kuin noi naiset!" Se loukkasi todella pahasti muutenkin epävarmaan itsetuntoa vaikka tajuan nykyään, että toi oli vihoissaan heitetty loukkaus, mutta kuitenkin, en enää ikinä ota miestä, jolla on akkojen kuvia seinillään (millainen aikuinen mies tarttee niitä) ja jos niitä ei suostu ottamaan pois, niin minä sitten lähden pois.

Ex myös suuttui minulle hirvittävästi, jos menin kavereideni kanssa kahvilaan. Ihan tyttökavereiden kesken! Meni kahvilailta pilalle kun sai hirveät haukut puhelimessa.
Ja hän itse sai omasta mielestä viilettää mopollaan sinne sun tänne.

Pakko varmaan sanoa, että toi suhde jätti muhun jäljet, kuinka toi epäihminen satutti mua paljon ja minä tyhmänä nuorena sinisilmäisenä vaan jaksoin sen vuodenkin..

Nyttemmin olen nähnyt häntä aikuisiällä baarissa ja kadulla, eikä hän siitä teinipaskasta ole mihinkään muuttunut. Kenties törkeämmäksi vain. Pyörittää yhä sinisilmäisiä naisia, haukkuu ja ivaa.. Kun näki minut kadulla mieheni kanssa kerran, sanoi miehelleni "Kannattaa olla varovainen sitten ton kanssa." viitaten minuun!!! Kehtasikin, en tehnyt mitään hänelle ikinä, toisin kuin hän jatkuvasti.
Toisella kerralla kun näki mieheni, pilkkasi mieheni huulilävistystä ja sanoi minusta jotain seksististä. Ei mitään käytöstapoja tyypillä ole y-h-t-ä-ä-n.

Näen usein painajaisia myös tästä. Unissa olen normaalisti mieheni kanssa, kunnes jossain vaiheessa unta huomaan mieheni kasvot ihan tämän hirviön naamaksi. Tunnen kauheaa häpeää ja inhoa tyypin vastenmielisistä kasvoista enkä tajua, mihin olen siinä koska ihastunut. Kauheita unia, joissa mieheni muuttuu tämän exän kaltaiseksi ja aivan näköiseksi..
:(

En ikinä ole toivonut kenellekään ihmiselle mitään pahaa tapahtuvan, paitsi nyt tälle hirviölle, jota ei edes ihmiseksi voi kutsua. Läpeensä itsekäs tyyppi.
Katsoin kiusauksena fb:ssä hänen profiilikuvansa ja teki mieleni oksentaa..
Vieläkin on pala kurkussa ja kauhea ellotus.
Minun tekisi suorastaan mieli kiduttaa se kuolemisen partaalle jos en joutuisi linnaan siitä, sillä semmoisen takia en mitään rangaistusta haluaisi kärsiä, vaan se tyyppi saisi kärsiä niin paljon kuin on minulle ja muille exilleen ja muille ihmisille harmia aiheuttanut.

Ehkä mun pitäisi mennä jollekin terapeutille puhumaan tästä, kun kerta näin paljon on jäänyt vaikuttamaan mieleeni se hirviö.

Yhteistyössä