V
"vihainen"
Vieras
Meillä on exän kanssa yhteishuoltajuus ja hän lupasi että voin lähteä lomamatkalle lasteni ja mieheni kanssa.
Nyt kun sitten soitin taas että voisiko antaa suostumuksen passeihin niin nyt ei sitten annakkaa.
Ja ihan vittuillessaan tekee tän oharin ja matkaki on varattu ja maksettu.
Mitä mä voin enään tehdä,en mitään.....
Nyt kun sitten soitin taas että voisiko antaa suostumuksen passeihin niin nyt ei sitten annakkaa.
Ja ihan vittuillessaan tekee tän oharin ja matkaki on varattu ja maksettu.
Mitä mä voin enään tehdä,en mitään.....