Sinne meni sit maksettu lomamatka...voi vittu että kuristan mun exän...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vihainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tarkistinpa omankin poliisiasemani tiedot ja toukokuun alussa on Kuopionkin poliisilaitos siirtynyt ajanvaraukseen ei-kiireellisissä lupa-asioissa kuten passissa. Huh, matkalle lähtö on heinäkuun lopussa ja eka vapaa aika on heinäkuun puolessa välissä. Onneksi tarkistin, kun aikoja edes tuolloin on jäljellä!
 

Yhteistyössä