V
"vihainen"
Vieras
[QUOTE="neponen";28586321]uu ap on vihainen exälle koska exä rakastaa häntä vielä,eikä halua että uusi mies saa viettää lomamatkan hänen perheensä kanssa... buhuu ihan kamalaa![/QUOTE]
Voi helvetti,se ei ole mua koskaan etes rakastanut,niin hän on ainkin minulle eron jälkeen sanonut,mut kiitos kuitenkin viisaasta kommentistasi.
Voi helvetti,se ei ole mua koskaan etes rakastanut,niin hän on ainkin minulle eron jälkeen sanonut,mut kiitos kuitenkin viisaasta kommentistasi.