Facebookista kysymyksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiitti

Vieras
Ku mä oon ihan käsi näissä jutuissa...
1. mitä kaikkea muut näkee sun profiilista? kaikki kirjotukset,kuvat?
2. näkeekö kaikki ihmiset sun kaverilistan?
3. miten siel keskustellaan? Niinkö et kaikki näkee mitä kirjotat vai voiko "privana" kirjotella kaverin kans?
4. mikä idea tossa on ylipäätään? miksi siellä ollaan? mitä siellä tehdään?

Älkää nyt hermostuko tai naurako mulle, mut mä en oikeesti tiedä noista jutuista mitään ja täs mietin et liitynkö mukaan vai en.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiitti:
Ku mä oon ihan käsi näissä jutuissa...
1. mitä kaikkea muut näkee sun profiilista? kaikki kirjotukset,kuvat? Voit valita näkeekö sun profiilia muut kuin kaverisi
2. näkeekö kaikki ihmiset sun kaverilistan?
3. miten siel keskustellaan? Niinkö et kaikki näkee mitä kirjotat vai voiko "privana" kirjotella kaverin kans? Voit kirjoittaa kaverisi seinälle, sen näkee muutkin ketkä pääsee kaverisi profiiliin, tai sitten voit laittaa postilaatikosta yksityisviestiä jota ei muut nää
4. mikä idea tossa on ylipäätään? miksi siellä ollaan? mitä siellä tehdään?
Itse olen löytänyt kadoksissa/unohduksissa olleita sukulaisia, entisiä koulu- ja opiskelukavereita.
Älkää nyt hermostuko tai naurako mulle, mut mä en oikeesti tiedä noista jutuista mitään ja täs mietin et liitynkö mukaan vai en.

1.Sieltähä voi laittaa ketkä saa nähdä sun profiilis, vain kaverit, verkostot vai kaikki.
2. Kyllä mun tietääkseen näkee mut senkin voi jotenki laittaa ettei näy.(en tiedä miten)
3. oikealla alhaalla on sellainen "keskusteluruudukko" jossa voi privana jonku kaverin kans jutella.
4. Sieltä voi saada yhteyden vanhoihin kavereihin jotka on joskus kadottanut ja nähdä mitä heille kuuluu...

Yhteistyössä