FB-statuksista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja totti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

totti

Vieras
Tässä on on (ei minun kaverilistallani), mutta erään ystävän listalla olevan äidin FB-statuksia. Mä olen aivan järkyttynyt. En tiedä itkisinkö vai nauraisinko :D Voisiko joku kertoa kumpaa kannattaisi tehdä? MITÄÄN MUUTA SIELLÄ EI OLE, VAIN TÄLLAISIA:

Huhhuh... Kiva päivä takana, mutta kyllä nyt voi sanoa että mamma joutaa ihan samoihin syssyihin nukkummaan kun poikakin. Huomenna taas uudet kujjeet :) Hyvää yötä kamelit! ?

Miksi **** ei enää voi nukkua parin tunnin päikkäreitä? Nuo tunnin unet tuppaa olemaan mammalle liian vähän jos seuraksi lähtee... Väsyttää vaan enempi ku kävi vähän aikaa nukkumassa.

Sitten perheelle ruokaa nassuun ja päikkäriunet kutsuu ;)

Nonniin... Jos sitä sitten lähtisi poitsukan kanssa tuonne pihalle tallustelemaan ja tutkimaan paikkoja. Kattotaan miten paljon on aarteita ku tullaan takasi :D

Hyvää huomenta! Viime yönnä ei tarttennu kuunnella enää sotakäskyjä.. Sain nukuttua jopa 6 tuntia, enempikin olis ollu kiva mutta pieni herra massussa oli sitä mieltä että puolet yöstä jumpataan :D

Oi vitsit mikä päivä! **** oli taas kuiva yön jälkeen.. Nukku ensinnäkin seittemään ja sitten halusi potalle, laitoin sille boxerit jalkaan ja sitten se halusikin takasin vielä nukkumaan. Noh en sitten laittanut sille vaippaa ja kuivana kesti jatkounetkin ja noustiin puoli kympiltä ylös sängystä ? Nyt on käytetty pikkuvelikin lekurissa ja **** vetää unosia pihalla rattaissa :)

Ja sitten mennee hän poikain kanssa nukkumaan.. Jaksaa sitten huomenna touhuta taas uusia juttuloita :) Hyvää yötä kamelit ?

Pikku jätkä pikkuisen väsyny... Nyt vaan hirveet hillut päälle että kestää vielä tunnin hereillä ennenkö sammuu.. Huoh!!

Kyllä mie olen nyt niin ylpee miun pienestä miehestä!! Kolmas päivä pottaharjoittelua alla, tänään ei yhtään pissaa housuun, ei yhtään vaippaan vaan kaikki pottaan! :) ei enää edes suostu vaippaan tekemään vaan asioillakin ollessa piti päästä potalle ?

...Nämä jatkuisivat loputtomiin... Olen pahoillani jos henkilö tunnistaa itsensä, toivottavasti ymmärtää itsekin miltä tämä kuulostaa. HUOH.

Eihän näitä oo pakko lukee. Mä joskus skippaan siitä etusivulta eräiden ihmisten päivitykset suosiolla ohi kun niissä yleensä vaan lasten sairasteluja tai mahan toimintaa. Joillakin menee vähän överiksi tuo äitiys ja tuppaa unohtamaan että nainen on muutakin kuin äiti, muu elämä ei lopu siihen että tulee äidiksi.

Mikä vika noissa? Arkisia mutta positiivisia, rupattelua niistä näistä. Jospa ne aikuiskontaktit irl on jääneet vähän väliin ja mieli tekee kuitenkin "kahvipöytäkeskustella". Eihän noita tarvitse lukea jos mättää. Ja tuskin meistä kukaan joka lauseessaan mitään filosofisia suurajatuksia esittää. Tämäntyyppiset aloitukset sen sijaan, puhdasta pahanilkisyyttä ja oman paremmuuden tavoittelua. Sen tympeämpää ei taida just ollakaan.

Yhteistyössä