Juu
Miksen? En nyt lastani olis sille tyrkyttämässä, mutta esimerkkinä kun kävin saunomassa pari kk sitten kun yksi omaa lastaan imettävä nainen tarjoutui huolehtimaan tytöstä sillä aikaa. Oli ihanaa päästä saunaan pitkästä aikaa. En mitenkään ohjeistanut tätä toista äitiä, oletin hänen tuovan lapsen sitten mulle jos se ei rauhoitukaan, mutta oli ihanan oma-aloitteisesti ruvennu imettämään kun oli päätellyt lapsella olevan nälkä.
Samoin siskoni hoitaa välillä lasta, sitten kun hänen seuraava parin kuukauden päästä syntyy, voin hyvinkin kuvitella lähteväni vaikka treffeille (tosin en kovin pitkille, ehkä tunniksi, pariks?) ja jos lapselle sattuu sinä aikana tulemaan nälkä tai imutarve niin sisko saa imettää.
Miksi ei?
Mun mielestä on lapselle paljon turvallisempaa, että toinen äiti imettää kun että käytetään pulloa.
Samoin siskoni hoitaa välillä lasta, sitten kun hänen seuraava parin kuukauden päästä syntyy, voin hyvinkin kuvitella lähteväni vaikka treffeille (tosin en kovin pitkille, ehkä tunniksi, pariks?) ja jos lapselle sattuu sinä aikana tulemaan nälkä tai imutarve niin sisko saa imettää.
Miksi ei?
Mun mielestä on lapselle paljon turvallisempaa, että toinen äiti imettää kun että käytetään pulloa.