G: AUTOILIJAT, mikä ottaa päähän liikenteessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vili43
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vili43

Aktiivinen jäsen
15.08.2005
10 063
1
36
Kootaanko tähän ärsyttäviä ja suoranaisia ¤¤tutuksen aiheita liikenteestä :kieh: :kieh: :kieh: .

Itseäni ketuttaa ihan suunnattomasti ja ärtymyskäyrä nousee huippuunsa muunmuassa se, että kun tie on kuiva ja keli mitä parhain, körötetään helvetillisen pitkällä suoralla kolmeakymppiä :kieh: . MIKSEI sitä kaasua voi käyttää?
Alinopeuskin voi olla vaarallista.
Aina ei pääse ohi vaan on köröteltävä sen sunnuntaiautoilijan perässä vaikka maailman tappiin |O .

Toinen ärsyttävä kanssa-autoilijoiden ryhmä on MINÄENSIN-tyypit.
Kun jo kaukaa havaitsee miten tyyppi kirkkaasti kolmion takaa kiilaa eteen vaikka ittellä on hyvä vauhti päällä.
Siinä sitten isket jarrut täysillä pohjaan ja rukoilet taivaan isältä jotta ehdit pysähtyä ajoissa.
MIKSEI siellä kolmion takana voi pysyä, kon näkee että päätieltä on auto tulossa?
Pitää koittaa ja ajatella, jotta kyllä mää tosta ehrin.

Kolmas vitutuksen aiheuttaja on ne heebot, joiden autossa ei ole sellaista kapistusta kuin VILKKU, tai sitten sen käyttö on pakko olla joillekin maksullista, niin takkuista sen käyttö on.
MIKSEI sitä vipstaakia voi räppästä AJOISSA päälle, että MUUTKIN autoilijat tietävät minne olet menossa! :kieh:

Miksi se survaistaan päälle samalla kun jo käännytään tai pahimmassa tapauksessa sitä ei käytetä ollenkaan, lyödään vaan jarrut lukkoon ja käännytään.

(Ja se liikenneympyriäinen, siinäkin se VILIKKU on oiva peli...eikä sitä muuton lyörä nakuttamaan vasemmalle...MISSÄÄN tilanteessa kon ympyrässä ajellaan...)

Juu, olen puhunut... :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Puskurissa kiinni roikkujat :headwall:
Liikenneympyrään kolmion takaa suoraan eteen puskevat jotka vilkuttavat lisäksi vasemmalle :headwall:
Työmatkalla eteen sattuva, tyhjällä tiellä 25 km/h köröttelevä :headwall:

Mä VIHAAN alinopeutta ajavia |O |O |O . Mikään ei ole niin järkyttävän ärsyttävää kuin roikkua sellaisen ääliön perässä joka itsekseen ajattelee "ei mulla oo mikään kiire". Kun MULLA ON ja varmaan monella muullakin |O |O |O .
Jos nopeusrajoitus on 80, niin silloin EI ajeta tasaa 80, vaan 85 tai jopa 90. Sillä mittarit heittää ja helposti jos ajaa tasan 80, niin se vauhti tipahtaa itellään alinopeuden puolelle.

Joku kirjoitti että tehdään älyttömiä ohituksia ja roikutaan puskurissa. Mä teen noin AINA kun joku ääliö ajaa liian hiljaa. Ei se mitään auta, mutta saanpahan protestoida :kieh: .

Tämän päivän saldo. ei voi olla vaikeaa tajuta että jos joku on liikenne ympyrässä ni siihen ei yritetä änkeä |O kun sattu viel se kiekko olee liukas ni olipas punominen kun joutu tekee äkkiliikkeitä, no ei tullu ruumiita, kehtas pässi viel huudattaa tööttiä.
Pimeällä on ihan pakko ajaa pitkät päällä ihan kohalle kun ne valot on suunnattu päin vttua. varmana häikäsee.
Ja ne persiissä roikkujat :kieh:
Ja etanant.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Puskurissa kiinni roikkujat :headwall:
Liikenneympyrään kolmion takaa suoraan eteen puskevat jotka vilkuttavat lisäksi vasemmalle :headwall:
Työmatkalla eteen sattuva, tyhjällä tiellä 25 km/h köröttelevä :headwall:

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Mä VIHAAN alinopeutta ajavia |O |O |O . Mikään ei ole niin järkyttävän ärsyttävää kuin roikkua sellaisen ääliön perässä joka itsekseen ajattelee "ei mulla oo mikään kiire". Kun MULLA ON ja varmaan monella muullakin |O |O |O .
Jos nopeusrajoitus on 80, niin silloin EI ajeta tasaa 80, vaan 85 tai jopa 90. Sillä mittarit heittää ja helposti jos ajaa tasan 80, niin se vauhti tipahtaa itellään alinopeuden puolelle.

Joku kirjoitti että tehdään älyttömiä ohituksia ja roikutaan puskurissa. Mä teen noin AINA kun joku ääliö ajaa liian hiljaa. Ei se mitään auta, mutta saanpahan protestoida :kieh: .

Ja minä vilkuttelen sulle jarruvaloja ja hidastan vauhtia edelleen. =)

Ihmisten hengellä leikkimistä tuollainen on, ei mitään järkeä. Oudossa tilanteessa pitää ruveta protestoimaan.

Ja minä vilkuttelen sulle jarruvaloja ja hidastan vauhtia edelleen. =)

Ja mä ohitan sut HETI kun mahdollista ja kiroan sut itsekkäänä kuskina alimpaan helvettiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kerpele:
Ne jotka ei noudata nopeusrajoituksia, kumpaan suuntaan vaan. Kaahailijat kyllä aikasta paljon ottaa pattiin.

Ja tietysti ne KAIKKI MUUT jotka ei osaa ajaa, itse kun oon täydellinen kuski! B)

Mä olen kaukana täydellisestä, mutta edelleen sitä mieltä, jotta semmosen kymmenen vuoden kortin omistamisen jälkeen olisi oltava pakollinen preppauskurssi jokaiselle niistä liikennesäännöistä ja kettumaisimmista tilanteista liikenteessä.

Hmm, jos on kokematon kuski ja valinnut nopeuden kykyjensä ja tilanteen mukaan..? :whistle: Eikö sentään parempi niin kuin ajaa ylinopeutta vaikkei itsekään tunne hallitsevansa ajoaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:

Ihmisten hengellä leikkimistä tuollainen on, ei mitään järkeä. Oudossa tilanteessa pitää ruveta protestoimaan.

Jos vuodessa tulee paljon kilometrejä ja todella monta törppöä tiellä tuhoamassa aikatauluja, niin aika helposti sitä tosiaan ohittaa nuo törpöt. Vähän kärjistetysti kirjoitin, sillä kyllä mä ohittaessa katson missä ohitan. Mutta kieltämättä verenpaineet on taivaissa. Eikä muuten ole järkeä liioin siinä että pitää lähteä maanteille matelemaan. Jos ei osaa/uskalla ajaa sallittua vauhtia, niin menköön sitten kinttupolkuja pitkin :headwall: .

Hmm, jos on kokematon kuski ja valinnut nopeuden kykyjensä ja tilanteen mukaan..? :whistle: Eikö sentään parempi niin kuin ajaa ylinopeutta vaikkei itsekään tunne hallitsevansa ajoaan?

Kuten toisellekin kirjoitin, menköön kinttupolkuja pitkin. No ei kai, mutta voi ainakin ajaa tien sivussa ja siten näyttää ottavansa myös muut huomioon. Ohittaminen kun on näin paljon paljon helpompaa.

Kolmion takaa kiilaavat, tämmöinen tapaus päätti vielä näyttää meille keskisormea kun oli eteen ajanu!! :o |O |O |O |O

Kiihdytyskaistalle pysähtyjät, tanan tollot!

Motarilla sädesäällä semmoset ohittajat, joiden on pakko palata oikealle kaistalle suurinpiirtein puskurit hipoen ja sit jäädä roiskuttamaan vettä, vaikka tilaa olis vaihtaa kaista myöhemminki.

Motarilla kiilaajat!! Ensin ajetaan 80km/h rekan perässä ja kun huomataan, et takaa tulee auto 120km/h, niin PAKKO ängetä siihen eteen.

Typerät liikennevaloissa olijat, viimesillä vihreillä voi ajaa senkin jälkeen kun valo ollu minuutin punasena ja jos ne erehtyvät jäämään punasiin, niin sitten ei olekkaan mikään kiire, vaan valon vaihtuessa ensin lasketaan sataan ja sitten luetaan auto-oppaasta missäs se ykkösvaihde oli.

Rekkaa/bussia ohittavat rekat/bussit motarilla ruuhka-aikana.

Pokoilijat, vaihtelevat jonoa vasemmalta oikealle ja änkeävät kaikkiin väleihin ruuhkassa.

J os joku ohittaa ja se jää siihen eteen kuitenkin hidastelemaan ja sit jos joku ohittaa ja kääntyykin seuraavasta risteyksestä johonkin sivutielle! :kieh:
Ja lisäys vielä, että mun mies ei kertakaikkiaan osaa ajaa liikenneympyrässä!!!
Se näyttää vilkun aina väärään suuntaan!
OOn sanonu asiasta, mutta suuttuu jos sanoo :kieh:

Yhteistyössä