G: HAIKAILEEKO JOKU TOISEN IHMISEN PERÄÄN, VAIKKA ELÄÄ ELÄMÄÄ TOISEN KANSSA ?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huok
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja eräs kans:
Hän todellakin oli minulle se ainoa oikea. Jotenkin vain nykyäänkin kun muutaman kuukauden välein tavataan sattumalta niin hän tuntuu olevan se puuttuva pala itsestäni. Kun hän seisoo vierelläni aivan kummallinen olo valtaa minut!

Ikinä en olisi voinut kuvitella sellaista tunnetta olevankaan! Emme vain voi olla yhdessä. Tiedän että tulen rakastamaan häntä lopun elämääni.

Kuulostaa tutulta. Se vaan, että muutaman vuoden jälkeen heräsin todellisuuteen ja kas: rinnallani onkin yhä edelleen oma rakas puolisoni, mutta ah ja voi, ihan itse on minun liittoni hoidettava. :)

Haikailen, varmaan ikuisesti. Haikailun kohde on mieheni parhaita ystäviä. Yritän aktiivisesti unohtaa koko tyypin ja se on niin kauan helppoa, kun en hänestä mitään kuule/näe, mutta miten helppo se nyt on vältellä henkilöä, joka on miehen parhaita ystäviä. Mulla on ihana mies ja ihana lapsi ja silti vaan haikailen. Mitään meidän välillä ei ole koskaan tapahtunut, eikä tule (toivottavasti) koskaan tapahtumaankaan, mutta jos osaan yhtään miestä lukea, haikailee hänkin vähän mun perään.. Yritän kovasti pitää tunteeni kurissa. Että osaakin olla vaikeeta.

7,5 vuotta haikailin ensirakkauteni perään. Lopulta sain hänet takaisin. Siinä välissä kumpikin eli tahollaan avoliitossa ja oli myös paljon lyhyempiä suhteita. Kukaan muu ei tuntunut siltä oikealta, vain yksi oli (ja on edelleen) ylitse muiden.

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
7,5 vuotta haikailin ensirakkauteni perään. Lopulta sain hänet takaisin. Siinä välissä kumpikin eli tahollaan avoliitossa ja oli myös paljon lyhyempiä suhteita. Kukaan muu ei tuntunut siltä oikealta, vain yksi oli (ja on edelleen) ylitse muiden.

ihanaa <3

Tämä on jo vanha ketju mutta tuntuu, että johonkin on saatava purkaa ajatuksiani. Minä haikailen myös entiseni perään, vaikka seurustelustamme on kohta jo yhdeksän vuotta. Emmekä edes seurustelleet kuin nelisen kuukautta ja tämä oli semmoista teinirakkautta. Vai oliko? Tuntuu, etten ole hänestä ikinä kunnolla yli päässytkään.. Oli meillä säpinää sen eroamisen jälkeenkin.
Nyt olen itse jo naimisissa ja olen pitänyt yhtä nykyisen mieheni kanssa seitsemän vuotta. Nämä haikailun tunteet entistäni kohtaan tulevat aina silloin, kun hänet näen. Vaikka eri paikkakunnilla asutaankin, "joudun" häntä näkemään, sillä hän on veljeni ja hänen vaimonsa hyvä ystävä, olemme molemmat veljentytölleni kummeinakin. Aina kun näemme, välillämme on jotakin.. kipinää.. Hän saa edelleenkin sydämeni läpättämään. Mutta niin saa myös mieheni. Mieheni on minulle se oikea, hän hyävksyy minut tällaisena kuin olen. Tiedän, ettei siitä tulisi mitään, jos kokeilisimme entiseni kanssa uudestaan. Mutta ne hänen katseensa, mitä hän luo minuun päin aina kun näemme. Saa minut sekaisin.
Tekisi mieli ehkä tavatakin hänet ja puhua asiasta hänen kanssaan. Mutta auttaisiko se muka jotenkin? En usko.
Hän oli ensimmäinen rakkauteni, vaikka se lyhyeen päättyikin. Tänään en edes katsonut häneen päin mutta tiesin ja näin sivusilmällä, miten hän katsoi minuun. Ja minä kävelin vain ohitse.

No, kyllä nämä tunteet tästä taas laantuvat. Olen vain miettinyt, että pitäisikö minun jotenkin saada tämä päätökseen? Että voisin unohtaa.

Ei,mie en haikaile muita miehiä,eikä miun mies haikaile entisten naisten perään.Kohta kuusi vuotta ollaan oltu naimisissa,yhteensä yli seitsemän vuotta yhessä.Myö ollaan naimisissa sellaisen ihmisen kanssa,ettei tarvia/ halua haikailla muita ihmisiä.:)

Viimeksi muokattu:
Meilläkin nykyisen mieheni kanssa kun on kaikki kuitenkin hyvin, ellei loistavasti. Hän oikeasti on se oikea minulle enkä voisi kuvitella elämää ilman häntä. Mistä se haikailu sitten kumpuaa? Onko se jäänyt siitä, että kun minut jätettiin enkä itse olisi tietenkään sitä halunnut? Mutta onhan minut jätetty muutaman kerran sen jälkeenkin, enkä heitä haikaile ollenkaan.
Mistä tämä johtuu? Vai onko se vain sitä huuman tunnetta, mitä joku tuolla aikaisemmin kirjoitti?

Yhteistyössä