R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:jahas täällä taas inhokkeja/tyhmikkejä katsastellaan harmaissa...tai siis ruskeissa! :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja ruskea:mun mielestä ärsyttävin on Scarlett o´harava. melkein yhtä hirvee on Bad Virgin.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Luuletko että kerron? :saint:
Niih.Alkuperäinen kirjoittaja voodoo doll:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Luuletko että kerron? :saint:
Totta kai sun kuuluu kertoa :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Niih.Alkuperäinen kirjoittaja voodoo doll:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Luuletko että kerron? :saint:
Totta kai sun kuuluu kertoa :snotty:Mutta, pidetäänpä jännitystä yllä. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas::wave: mä oon tosi pöjlä, ei pöljempää ihmistä ookkaan![]()
Dääm, tuota mä en ole tullut ajatelleksikaan. :kieh: Mitähän tässä nyt tekisi? :snotty: Pitäuisikö tehdä ihan oma aloituksensa asiasta... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja voodoo doll:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Niih.Alkuperäinen kirjoittaja voodoo doll:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Luuletko että kerron? :saint:
Totta kai sun kuuluu kertoa :snotty:Mutta, pidetäänpä jännitystä yllä. :saint:
Höh, mutta sitten harmaat ei pääse muistuttamaan sua siitä että inhoat nimimerkki PIIPPIÄ niin paljon :/
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas::wave: mä oon tosi pöjlä, ei pöljempää ihmistä ookkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:Miksi tämä kysymys on vähintäänkin kerran viikossa??? :O