G: Jättäisikö vauvan 8kk yöhoitoon jotta itse menisit baariin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tälläinen gallu :)

Mielipiteitä ja perusteluita.

Itse en jättäisi. Sillä ainakin meidän 8kk:lla on vahva eroahdistus, et pelkästään jo mun 40min juoksulenki saa sen kitisemään ja on silloin sentään isänsä kanssa. Etsii mua ympäri asuntoa ja itkeskelee.

En jättäisi. Baari ei oo koskaan ollut muutenkaan mun juttuni. Kyllä ne lasten hoitotarpeet on liittyneet joko töihin menoon tai isännän työn puolesta olleisiin iltamenohin.

Jättäisin ja jätin isällensä hoitoon. Halusin alusta asti vaikka oli mitä ahdistuksia että lapsi on sen vanhemman kanssa joka silloin on paikalla. Ei ole saanut valita vanhemmistaan ja näin ollen lapsikaan ei jaottele kumpa hoitaa iltapesut tai pisut vaan se auttaa joka sillon ehtii parhaiten. Lapsi ei tätä päätä eikä päättänyt vauvanakaan..

Lapsi on niin ihana että en raaski. Baariin ennättää ja on ne nähty. Tuota nuppustani jaksan edelleen ihmetellä, ihastella.
Tärkein asia elämässä nyt...ja aina.

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Yöhoito tarkoittanee vauvan jättämistä jonkun muun kuin isän hoteisiin? En jättäisi, omillani on eroahdistus ollut tuossa iässä voimakkaimmillaan

Kyllä.

Tarkoitetaan siis muualle hoitoon kuin isän kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Itse en jättäisi. Sillä ainakin meidän 8kk:lla on vahva eroahdistus, et pelkästään jo mun 40min juoksulenki saa sen kitisemään ja on silloin sentään isänsä kanssa. Etsii mua ympäri asuntoa ja itkeskelee.

Mulla 8kk tyttö, saattaisin jättää isovanhemmille jos tekis mieli mennä baariin tai ois esim jotkut juhlat tulossa. Ei ahdistu. Mut eipä tee mielikään...

Alkuperäinen kirjoittaja ffgf:
Jättäisin ja jätin isällensä hoitoon. Halusin alusta asti vaikka oli mitä ahdistuksia että lapsi on sen vanhemman kanssa joka silloin on paikalla. Ei ole saanut valita vanhemmistaan ja näin ollen lapsikaan ei jaottele kumpa hoitaa iltapesut tai pisut vaan se auttaa joka sillon ehtii parhaiten. Lapsi ei tätä päätä eikä päättänyt vauvanakaan..

Mitä hittoa sä höriset??

Sekasiko olet?

esikoisen jätin ongelmitta jo pienenpänäkin,mutta kuopus on ihan toista maata...vieläkään oo reilusti yli 1vee ollu missään hoidossa,ei yöllä eikä päivällä.Ei kyl oo mitään hoitajiakaan,ei sen puoleen.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Mulla 8kk tyttö, saattaisin jättää isovanhemmille jos tekis mieli mennä baariin tai ois esim jotkut juhlat tulossa. Ei ahdistu. Mut eipä tee mielikään...

sie puhut mie ja siulla samanikäinen vauva ja vieläpä tyttö. Saanko kysyä mistä päin suomea olet?

En jättäisi, muutenkin on tullut käytyä viimesen 10v aikana alle 5 kertaa baarissa (ja nekin joka kerta kavereiden bändien keikoilla), että en usko yhtäkkiä tulevan sellasta tarvetta.

niin ja sitten keksit tällaisen "gallupin" voidaksesi patsastella sillä, ettet laittaisi lastasi yökylään..?? Voi lapsi-ja miesparkaa :/ Itse varmaan saat tyydytystä, kun lapsesi on niin kovin kiintynyt sinuun?

voisin jättää. ja olen jättänyt 8kk neidin pariksi yöksikin hoitoon mummillensa, koska minulla oli hautajaiset joihin en voinut lasta ottaa ja hautajaiset olivat pitkän matkan päässä. onneksi tyttö ei niin vierasta vaan viihtyy muidenkin ihmisten seurassa. baarissa en ole käynyt vielä, mutta voisin jättää.

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Jätin, isänsä kanssa, tiesin että pärjäävät kyllä.
Eroahdistuksen aikaan en minäkään jättäisi, sen on musta suurta "kiusaa" vauvalle.

Meilläkin pärjätään isukin kaa kun oon lenkillä, mut on se vaan hupsua miten niinkin pienen ajan aikana (tai ainakin mulle pieni aika) vauva kaipaa mua kovasti.

niin ja sitten keksit tällaisen "gallupin" voidaksesi patsastella sillä, ettet laittaisi lastasi yökylään..?? Voi lapsi-ja miesparkaa :/ Itse varmaan saat tyydytystä, kun lapsesi on niin kovin kiintynyt sinuun?

häh :laugh:

Mistä sulla naksahti?

en. en jätä lapsiani koskaan kelleen yöhoitoon vasta kuin sitten, kun itse pyytävät. Voin järestää luottohoitajan kotiin siksi aikaa, että voidaan käydä teatterissa, leffassa, syömässä ja parilla, mutta en todellakaan hommaisi lapsia pois omasta kodista jotta voisin nukkua aamulla pois krapulaani. Ei tulis mieleenkään. Kyllä lapsiperheessä saa olla sen verran kohtuuöllista alkoholin käyttö, ettei sieltä tarvi ketään lähettää evakkoon. Lapset kuuluu kotiin.

Säkö et ole koskaan kuullut eroahdistuksesta? Sitä ei kyllä vanhempi lapselleen aiheuta, vink vink..

Riippuen vauvasta, mutta jos ei vaatisi ainoastaan minua rauhoittelemaan yöllä herätessään (mikä varsin toivottavaa olisikin) toki jättäisin. Voisin kyllä jättää paljon nuoremmankin, luotettavan aikuisen hoitoon ja niin että vauva olisi nukkumassa silloin kun lähden. Samahan se mihin kellonaikaan ja missä olen jos vauva turvallisessa hoidossa :)