K kysyväinen Vieras 15.01.2010 #1 ...sinäkin olit kotona, niin miten teillä jakautui tuona aikana kotityöt ja lastenhoito?
A ap Vieras 15.01.2010 #4 Alkuperäinen kirjoittaja xx: oltiin lomalla Click to expand... No meki ollaan menos lomalle, mut lapset pitää vissiin hoitaa vaikkei kotona oltaiskaan. Vai olitteko lomalla ilman lapsia?
Alkuperäinen kirjoittaja xx: oltiin lomalla Click to expand... No meki ollaan menos lomalle, mut lapset pitää vissiin hoitaa vaikkei kotona oltaiskaan. Vai olitteko lomalla ilman lapsia?