A
ap
Vieras
Jos olette parisuhteessa ja teillä on lapsi/lapsia ja lähdette viihteelle tai puolisonne lähtee, onko teillä tapana käydä jatkoilla? Onko se sallittua vai onko asia tullut edes puheeksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin mutta hei, onko sekin normaalia että mies menee jatkoille kaverinsa kanssa, kun jatkopaikassa on kaksi baarissa tavattua naista ja nämä miehet?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nii i..mutta kun mulla on vahva tunne että mitään sellaista ei ole tapahtunut? Pitäskö luottaa siihen tunteeseen vai yleiseen olettamukseen?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nii i..mutta kun mulla on vahva tunne että mitään sellaista ei ole tapahtunut? Pitäskö luottaa siihen tunteeseen vai yleiseen olettamukseen?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:en tiedä siitä kaverista tai sen touhuista..miehelle soitin aamulla kuuden jälkeen ja viis minsaa sen jälkeen soitti ja sano että on kävelemässä kotiin päin..sit valehtelee et ei oo missään ollu, mut nyt myöntää valehdelleensa ja lupasi kertoa kaiken kun palaa porukoiltaan miettimästä asioita..Viimeks kun ne oli tän kaverin kaa jatkoilla oli tällä kaverilla ollu likka jonka kaa se ei ollu tehnyt mitään, yrittänyt kylläkin ja mieheni oli sammunut lattialle ( jatkot oli naisen tykönä joka on 55v ja ei ollut edes baarissa ollut)..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:en tie, on nyt sielä porukoillansa 300km päässä yksin rauhassa kokoomassa ajatuksiaan ja sanoi että hän haluaisi kirjoittaa niitä paperille ja lupasi myös tuon illan tapahtumat kirjoittaa erilliselle paperille..on niin vaikee ottaa sitä erookin kun on pieni lapsikin (1v3kk)..mitä mun pitäis tehdä?? Nyt ajattelin itse alkaa vaan elää omaa elämääni välittämättä siitä mitä mies ajattelee..odottaa että tunteet kuolee ja on helpompi lähtee ja olla lapsen kanssa sit menettämättä hermoja kun ero tuntuu hyvälle..
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Öö, joo? Tottakai, jos huvittaa. Ei siinä mitään baariin menoa kummallisempaa noin parisuhteen kannalta ole, paitsi se että jatkoilla ollutta takuulla väsyttää enemmän aamulla.Me nyt tosin taidetaan olla epänormaaleja, kun käydään puolison suostumuksella (jopa kannustuksella) kaveriporukoiden kanssa usein laivalla ja etelänmatkoillakin.