Masturbointi ja fantasiointi parisuhteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vma

Vieras
Onko teillä tietoa minkä verran puolisonne harrastaa itsetyydytystä? Ja minkä verran itse sitä teette?

Voiko parisuhteessa fantasioida liikaa toisista ihmisistä? Jos itsetyydytyksessä fantasioi lähes aina joko kohtaamasta tuntemattomasta tai tutusta (työkaverit ym) niin onko se ok ja normaalia vai ei?

Kai nyt itsekukin ainakin pari kertaa viikossa masturboi?

(siis joo, on poikkeuksia jotka eivät koskaan mutta noin niinko yleensä)

Mun mielestä ois outoa, jos mä fantasioisin aina jostakusta tietystä tyypistä joka ei ole puolisoni. Muutoin kai mielikuvitus saa lentää.

Kai nyt itsekukin ainakin pari kertaa viikossa masturboi?

(siis joo, on poikkeuksia jotka eivät koskaan mutta noin niinko yleensä)

Mun mielestä ois outoa, jos mä fantasioisin aina jostakusta tietystä tyypistä joka ei ole puolisoni. Muutoin kai mielikuvitus saa lentää.
pari kertaa viikossa *tirsk*:barefoot: no kyllä mun mielestä se on kivaa ihan pari kertaa päivässäkin:oops::oops:

• Tykkää
Reactions: 0roosa0
Onneksi en ole vielä ollut näin kauan liitossa...

masturbation.jpg

Niin ja vielä: Tartteeko puolison edes tietää minkä verran toinen harrastaa itsetyydytystä?
Ei tietenkään, mutta mua kiihottaa ajatus siitä että runkkaa, joten usein saan tietää asiasta.:p

Mun mielestä on myös tosi kiihottavaa vaihtaa joitain seksifantasioita.

Ei noissa asioissa ole mun mielestä mitään hävettävää ja toki asioita pidetään myös itsellä, mutta voi niitä myös jakaa jos se vaikka kiihottaa molempia.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä