G: kuinka paljon sinulla omia menoja, entä miehelläsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kuinka paljon sinulla on omaa aikaa, siis tarkoitan esim. omia harrastuksia tai muuta aikaa, jolloin joku muu hoitaa lapsiasi?

Entä miehesi, kuinka usein hän käy esim. harrastuksissa tai kavereidensa kanssa jossain tms?

Meillä mulla ei omaa aikaa ole kuin satunnaisesti, miehellä omia menoja useana päivänä, yleensä vähintään 3x viikossa.

Minulla harvemmin, joskus käyn kavereiden kanssa viihteellä, syömässä yms. ehkä kerran kk-
Miehellä yksi harrastus kerran viikossa ja myös käy viihteellä satunaisesti.

Hyvin harvoin kummallakaan. Tai no, itselläni on vapa-aikaa joka ilta pari tuntia kun lapset menneet nukkumaan. Silloin teen itselleni tärkeitä juttuja, kuten askartelen jne.

Ollaan miehen kanssa aateltu, että vielä koittaa joskus sekin aika, kun lapset on isoja, ja päästään meneen ilman niitä. Nyt mennään näin, ei meiän menoja oo viä kertaakaan haitannu lasten läsnäolo, ja monenmoisessa paikassa ollaan oltu. Ja tarvetta ei oo mihkään baariin ym sellaseen paikkaan mennä, johon ei lapsia vois viedä.

Joskus hyvin harvoin käyn vaikkapa syömässä kaverin kans tai kyläilen jollakulla ilman lapsia, sama pätee mieheen. Sillon se joka jää kotiin, hoitaa lapset.

Mä käyn vakituisessa harrastuksessa 1h/viikko.
Satunnaisesti viihteellä.

Miehellä on vakituinen harrastus, jossa menee ainakin 6h/viikko, useammin jopa 12h/viikko.
Mies ei käy viihteellä ollenkaan.

Minulla on treenit 2 - 5 kertaa viikossa. Miehellä ei ole harrastuksia, paitsi työ. On joskus viikolla myöhään tai lähtee vielä illalla jollekin työkeikalle, mutta pääasiassa minun ehdoilla. Minun treenit menee siis kaiken ohi.

meillä on molemmilla harrastuksia: mulla jumppaa ja lenkkeilyä ja miehellä sulkista ja bänditreenejä. sitten muita menoja on vaihdellen, kyllä yleensä kumpikin voi mennä omille menoilleen sillon kun haluaa. mä olen kuitenkin enemmän kotihiiri ja vähemmän käyn baareissa tms kuin mies, mut käyn sit vaikka kirppareilla ja uimassa. toistaiseksi on toiminut näin.

Meillä molemmat käy liikumassa n. 3 krt viikossa, yleensä illalla kun lapset on puistossa toisen vanhemman kanssa tai viikonloppuna päikkäriaikaan. Iltamenoja on harvakseltaan ja viikonloppureissuja n. joka toinen kuukausi.

Muoksis: ja onhan mulla nyt paljon omaa aikaa kun molemmat lapset on kerhossa. Aamupäivisin 3 krt viikossa pääsen liikkumaan, kampaajalle tai shoppailemaan.

Mulla säännöllisiä noin 1krt kuussa mut sitten sellasia muita joihin meen yksin niin aina silloin tällöin (ei harrastuksia). Miehellä harrastuksia 2krt viikossa. Plus näin syksyllä useammin kun metästää.

ite käyn 2-3 kertaa viikossa urkkaamssa yksin ja kerran viikossa on luento. kerran kuussa kampaajalla ja pari kertaa kuussa joillain kotikutsuilla tms kylässä yksin. mies käy 2 kertaa viikossa urkkaamassa. mies onki enemmän kotihiiri ku minä ja minähän oon päivät kaikki pienten kaa kotona.

Päivittäin käyn uimassa, mutta koitan yhyttää sen työmatkoihin. Kerran viikossa käyn kansalaisopiston kurssilla. Miehen harrastukset ovat kotona tai ulkoilmassa, harrastaa ja käy liikkumassa sen verran kuin tahtoo ja ehtii. Muutamia kertoja viikossa.

ei oo pahemmi omia menoja näkyny sit viimisee 4v tai meen mä nyt tuleva v.loppuna 2 laivalle =) mun lapsia hoitaa tasan minä ja ukkeli...omia menoja ei voi olla ei oo miehel ystäviä ja eipä o hoitajia et mihkää edes yhdessä päästäis =(

Mä käyn kuntosalilla päivittäin,mutta johtuu siitä että opiskelen ja mulla on ollut tosi lyhyitä päiviä,niin siinä kerkeää hyvin käydä ennen kun pojan voi hakea hoidosta. Mies käy silloin tällöin lenkillä ja molemmat satunnaisesti kavereiden luona kahvilla. Eipä oikeastaan sen kummempia. :)

Minulla menee omassa harrastuksessani 3-6 tuntia viikossa ja miehellä ei mitään vakituista harrastusta ole. Joskus käy veneellä tai kavereiden kanssa moottorikelkkareissuilla yms. Mutta minulle nuo viikottaiset harrastushetket on henkireikä, kun olen muuten kotona lasten kanssa päivät. Olen miehellekin ehdotellut jotakin säännöllistä harrastusta, mutta haluaa viettää viikolla illat kotona, kun käy päivät töissä.

Ei ole mitään omia pakollisia menoja, välillä käyn yksin kaupoilla ja kirppareilla.
Miehellä harrastukseen menee 1pvä viikossa, lauantai.
Viihteellä ei käydä kumpikaan.

Talvikaudella miehellä on hrjoitukset/peli 3 krt/vko, joista kaksi kertaa on niin myöhään illalla, että tyttö on ollut unten mailla jo pari tuntia ja mä meen yleensä nukkumaan kun mies lähtee. Kevät/kesä/syksy mies käy koloilemassa kerran pari viikossa. Itse käyn lenkillä noin 5-6krt. viikossa. Viihteelle lähdetään yleensä aina yhdessä, ehkä 1,5-2 kk:n välein ja omia juhlia on molemmilla ehkä pari kertaa vuodessa.

2-3 kertaa viikossa käyn kuntosalilla tai spinnigissä. Mies käy joka toinen päivä nostamassa puntteja =) Yhdessä käydään sitten uimassa (lasten kanssa ) ja koiran kanssa lenkkeilemässä.

meidän 3,5v käy kerran viikossa satujumpassa. 2v ei ole vielä harrastuksia

Yhteistyössä