G: kuinka paljon sinulla omia menoja, entä miehelläsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuinka paljon sinulla on omaa aikaa, siis tarkoitan esim. omia harrastuksia tai muuta aikaa, jolloin joku muu hoitaa lapsiasi?

Entä miehesi, kuinka usein hän käy esim. harrastuksissa tai kavereidensa kanssa jossain tms?

Meillä mulla ei omaa aikaa ole kuin satunnaisesti, miehellä omia menoja useana päivänä, yleensä vähintään 3x viikossa.

mä käyn kerran viikossa jumpassa ja ehkä toisen kerran tunnin lenkillä jos mies ehtii töiltään tulemaan lapsia hoitamaan. mies tekee vain töitä ei ole harrastuksia eikä muita menoja

Miehellä moottorikelkka- ja pyörä harrastukset, viikonlopppuisin niitä harrastaa jonkin verran.
Mä käyn circuitissa kerran viikossa ja ensivaste-keikoilla silloin ku puhelin piippaa.
Viihteellä mies käy harvoin, minä vielä harvemmin.

ei ole kummallakaan omia menoja, silloin kun jotain ekstraa tehdään, tehdään koko perheellä, joskus harvoin viihteellä miehen kanssa kahdestaan, lapset mummulassa. Sopii meille, vaikka työtkin tehdän saman katon alla. viihdytään keskenämme, jopa 24/7
eläkkeellä ajattelin olla vähän aikaa ilman lapsiani, jos raaskin.

mulla on urheilu harrastus 1xviikossa ja 1 toinen harrastus. lenkillä käyn mahdollisuuksien mukaan valoisampaan aikaan enempi.

miehellä ei tällä hetkellä "harrastuksia kuin työ. lähtee ma aamuna ja tulee to illalla.

juups. keskeneräisen omakotitalonkin voinee lukea molempien harrastukseksi.

viihteellä käydään yhdessä/erikseen kun sopiva tilaisuus tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Päivittäin käyn uimassa, mutta koitan yhyttää sen työmatkoihin. Kerran viikossa käyn kansalaisopiston kurssilla. Miehen harrastukset ovat kotona tai ulkoilmassa, harrastaa ja käy liikkumassa sen verran kuin tahtoo ja ehtii. Muutamia kertoja viikossa.

miten ehdit/pääset joka päivä uimaan? Meillä ei pääse koskaan ilman lapsia, vaikka haluaisikin.

Enemmän mulla on omia menoja kun miehellä. Omat harrastukset jne 3-5krt/vko vähintään ja mies käy ehkä säännöllisesti keskimäärin pari kertaa viikossa jossain, jos sitäkään. Tosin, olen kotiäitinä tällä hetkellä joten aikaa itsellä onkin noihin menoihin paremmin.

Yhteistyössä