V
"vieras"
Vieras
Neljävuotiaani juo pääasiassa maitoa, helteillä suostuu juomaan vettäkin. Ehkä n. pari lasia mehua saa päivässä kun itse juon kahvini, nyt tytöllä suosikkina marlin natur mehut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meillä saa vettä, maitoa ja piimää. Mehuja juodaan vain erityistilanteissa. Kaakaota saa joskus muttei ollenkaan joka päivä. Limsaa ostetaan jouluna ja juhannuksena ja synttäreille.
Miten teillä?