Vesi ja maito..mutta kyllä meillä mehuakin juodaan,mun mummon tekemää sellasta.
Kaakaota silloin tällöin iltapalalla tai ulkoilun jälkeen herkuttelu mielessä.
Limpparia ei ostella enää,tehdään mehusta itse sodastreamilla.. mutta harvemmin.
Pillimehuja ostelen joskus kauppareissulla ja jos ollaan reissuun lähdössä jne..