G:Mitkä juomat teillä on lapsilla ns arkijuomana?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eedla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vesi ja maito..mutta kyllä meillä mehuakin juodaan,mun mummon tekemää sellasta. :)
Kaakaota silloin tällöin iltapalalla tai ulkoilun jälkeen herkuttelu mielessä. :)
Limpparia ei ostella enää,tehdään mehusta itse sodastreamilla.. mutta harvemmin.
Pillimehuja ostelen joskus kauppareissulla ja jos ollaan reissuun lähdössä jne..
 

Yhteistyössä