Jos ihmisellä on ollut yli 100 seksikumppania niin onko se teidän mielestä paljon?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja kahvipannu porisee:
Riippuu iästä onko paljon vai ei.

Näin juuri. 25 vuotiaalle tuo on paljon, 45 vuotiaalle sinkulle taas ei.

No jos mulla olisi 45-vuotiaanakin ollut noin monta niin pitäisin sitä silti suurena määränä.

oletetaan että 45-vuotiaana sulla on ollut 25 vuotta aktiivista seksielämää, tällöin 100 kumppania tarkoittaa 4 kumppania vuodessa.. onko se paljon? :o ei tod.

Niin ja siihen ei sitten kuulu yhtäkään pidempää suhdetta? Kaikki vain panoja?

Useinhan niitä panoja sen pitempiaikaisen suhteen AIKANA!
Ööö, siis pidemmässä suhteessa toivottavasti ollaan vain sen yhden kanssa. Mä tarkoitin panolla niitä kumppaneita en sitä itte aktia. Nyt ei ole kyse paneskelukertojen määrästä vaan niitten kumppanien määrästä.

Noin just! Kyllä mäkin odottaisin että 45v mennessä mulla olisi ollut jo aika monta vuotta rauhallsita parisuhdeaikaa jolloin olisi ainoastaan se yksi kumppani. Ja jos olisi pidempiä sinkkuaikoja niin varmaan sitä löytäisi jonkun vakipanon tai pari joiden avulla selviäisi. Mua jo pelottaisikin hypätä noin monen miehen punkkaan!

Nyt olen 30v ja mulla on ollut 7 seksikumppania joista kaksi pitkäaikaista avopuoliskoa ja sitä seksuaalisesti aktiivista aikaa takana 14v. Aika kiirettä pitäisi pitää jos seuraavan 15v aikana pitäisi kiriä sinne sataan!

Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mua jo pelottaisikin hypätä noin monen miehen punkkaan!

No jos niin pelottaa, kannattaa olla hyppäämättä! Mutta ei pidä sitten katua, jos ei uskalla jotain tehdä, vaikka haluaa.

just niin, eikä siinä jäädä mitään kaipaamaan. Jotkut saavuttavat pienemmälläkin kumppanimäärällä sen mitä haluavat. Eikä se kumppaneiden määrähän ole mikään tae seksielämän laadusta........ :D

Toistan itseäni, hieman muuntaen.

Jos olisi vain yksi seksikumppani, niin mistä voisi tietää millaista muunlaista seksielämää voisi olla? Ja kaipaisiko sellaista edes?

Jos olisi vain yksi seksikumppani, niin mistä voisi tietää millaista muunlaista seksielämää voisi olla? Ja kaipaisiko sellaista edes?

Entäpä jos ei ole matkustellut kanariaa tasokkaammissa paikoissa, miten voi kaivata edes Ranskan Polynesiaan?

On tosi paljon. Tällaisen ihmisen kanssa naidessa kannattaa miettiä miten monen ihmisen pöpöt siinä saakaan mukanaan. Papilloomaviirukset kun voivat levitä, vaikka kortsua käytettäisiinkin.

Entäpä jos ei ole matkustellut kanariaa tasokkaammissa paikoissa, miten voi kaivata edes Ranskan Polynesiaan?

Koska on perehtynyt matkailuun ja matkakohteisiin, katsellut esitteitä, lukenuteri maista, googlaillut?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
On tosi paljon. Tällaisen ihmisen kanssa naidessa kannattaa miettiä miten monen ihmisen pöpöt siinä saakaan mukanaan. Papilloomaviirukset kun voivat levitä, vaikka kortsua käytettäisiinkin.

Meinaat siis edelleen, että ne eri ihmisten kanssa toteutetut seksikerrat on tatuoitu otsaan? Mistä sä tiedät kuinka monen kanssa kumppanisi on nussinut saatikka kumilla?

Alkuperäinen kirjoittaja ****:
Riippuu ihan siitä, kauan on ollut sinkkuna. Jos seksikumppaneita mahtuu parikymmentä yhteen sinkkukesään, niin ei niitä mahottomia tartteta, jotta sata on täynnä.

Yhden kesän aikana 20? :o :$

Minkä takia tuo viimeinen hymiö? Pidätkö siis hutsuna jos on noin paljon seksikumppaneita, vai?

Riippuu ihan siitä, kauan on ollut sinkkuna. Jos seksikumppaneita mahtuu parikymmentä yhteen sinkkukesään, niin ei niitä mahottomia tartteta, jotta sata on täynnä.

Minkä takia tuo viimeinen hymiö? Pidätkö siis hutsuna jos on noin paljon seksikumppaneita, vai?

No aivan sama mitä muut tekee, mutta en voisi ittelle kuvitella tuollaasta. Olen ollut kesäaikaan sinkku eikä kyllä ole ikinä ollut noin montaa kesän aikana. Ei kiitos.

Itselläni on ollut elämässä sellainen ajanjakso jolloin minulla oli 3kk aikana noin 25 miestä. Olin juuri eronnut pitkästä suhteesta ja halusin kokemuksia. Onko tuossa nyt sitten jotain niin pahaa?

Olen ollut kesäaikaan sinkku ...

REPS :laugh:

sorry :ashamed: jotenkin vaan niin olennainen pointti asiassa...

Ei hitto, kun joillakin ei sitten näköjään leikkaa. Mä kerroin MUN tilanteesta ja että noin on ollut enkä voisi OMALLE kohdalle kuvitella tuollaasta.

Olen ollut kesäaikaan sinkku ...

REPS :laugh:

sorry :ashamed: jotenkin vaan niin olennainen pointti asiassa...

Ei hitto, kun joillakin ei sitten näköjään leikkaa. Mä kerroin MUN tilanteesta ja että noin on ollut enkä voisi OMALLE kohdalle kuvitella tuollaasta.

Rautalankaa: ei se nyt se KESÄaika ollut ihan eksakti pointti tässä ;)

Yhteistyössä