Jos ihmisellä on ollut yli 100 seksikumppania niin onko se teidän mielestä paljon?

Alkuperäinen kirjoittaja Elli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ****:
Riippuu ihan siitä, kauan on ollut sinkkuna. Jos seksikumppaneita mahtuu parikymmentä yhteen sinkkukesään, niin ei niitä mahottomia tartteta, jotta sata on täynnä.

Yhden kesän aikana 20? :o :$

Minkä takia tuo viimeinen hymiö? Pidätkö siis hutsuna jos on noin paljon seksikumppaneita, vai?

Itselläni on ollut elämässä sellainen ajanjakso jolloin minulla oli 3kk aikana noin 25 miestä. Olin juuri eronnut pitkästä suhteesta ja halusin kokemuksia. Onko tuossa nyt sitten jotain niin pahaa?

Minusta ei, jos ketään ei pakotettu eikä kukaan varsinaisesti kärsinyt.

Toivottavasti oli hyviä kokemuksia valtaosa.

Olen ollut kesäaikaan sinkku ...

REPS :laugh:

sorry :ashamed: jotenkin vaan niin olennainen pointti asiassa...

Ei hitto, kun joillakin ei sitten näköjään leikkaa. Mä kerroin MUN tilanteesta ja että noin on ollut enkä voisi OMALLE kohdalle kuvitella tuollaasta.

Rautalankaa: ei se nyt se KESÄaika ollut ihan eksakti pointti tässä ;)

Niiiiiin mä olen ollut sinkkuna eikä siltikään ole muutaman kuukauden aikana tullut 20 kumppania. Onko nyt parempi?

Alkuperäinen kirjoittaja Reta:
No montako seksikumppania ap:lla on ollut?

Mitä se sulle kuuluu, ei täällä muutkaan ole kertonut niitä määriä.

:wave: mä kerroin että noin 10.

Tais aika moni muukin kertoilla? Etkös lue aloittamias ketjuja?

Tämän aloituksen pointtina ei ollut kertoa omia määriään, mä en voi mitään sille, että jotkut kertoo. Jotkut viestit saattaa jäädä lukematta, koita kestää se.

Mulla ei ole mitään velvollisuutta kertoa kuinka monen kanssa olen ollut.

Niiiiiin mä olen ollut sinkkuna eikä siltikään ole muutaman kuukauden aikana tullut 20 kumppania. Onko nyt parempi?

No onko edes muutaman vuoden aikana kahtakymmentä? Kymmenen-mitä, ehkä neljäntoista viidentoista vuoden aikana?

No onko edes muutaman vuoden aikana kahtakymmentä? Kymmenen-mitä, ehkä neljäntoista viidentoista vuoden aikana?

Asia kuuluu sulle syystä, että? Jos et sattunut huomaamaan, niin tässä aloituksessa ei ollut kyse mun seksielämästä vaan ihmisten mielipiteistä tuosta yli 100 kumppanista.

Asia kuuluu sulle syystä, että? Jos et sattunut huomaamaan, niin tässä aloituksessa ei ollut kyse mun seksielämästä vaan ihmisten mielipiteistä tuosta yli 100 kumppanista.

ai sulla ON asioita joita et kerro täällä. Se on ihan ok :wave:

ai sulla ON asioita joita et kerro täällä. Se on ihan ok :wave:

Huoh.

mä oon ollu nyt muutaman kuukauden aikana kolmen kanssa ja musta sekin on paljon... nyt jos vielä tulee lisää alan tuntea itteni horoksi

en voisi kuvitellakaan mitään kahtakymmentä yhden kesän aikana :o

Alkuperäinen kirjoittaja sinkku:
mä oon ollu nyt muutaman kuukauden aikana kolmen kanssa ja musta sekin on paljon... nyt jos vielä tulee lisää alan tuntea itteni horoksi

en voisi kuvitellakaan mitään kahtakymmentä yhden kesän aikana :o

Mä en voisi kuvitella tuota määrää edes vuoden aikana, en edes kahden.

Minkäs sille voi, että on niin hottis, että ihanat, komeat, kohteliaat, sivistyneet ja rikkaat miehet piirittää jatkuvasti :). Jos muutamankin kerran kuussa käy baarissa, niin kyllähän sitä kertyy ;).

Ei kaikki vaan voi vastustaa ihania uusia ihmisiä ja tuttavuuksia ja sitä jännittävää seksuaalista kipinää, ihailua ja valloittamista.

Onhan se paljon, mutta ei musta kenestäkään horoa tee. Itsellä on 24 kumppania ollut 11 vuoden aikana. Tosin tuosta 11 vuodesta olen ollut 7 varattu joten voitte laskee siitä kuinka monta kumppania mulle kertyi vuodessa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Minkäs sille voi, että on niin hottis, että ihanat, komeat, kohteliaat, sivistyneet ja rikkaat miehet piirittää jatkuvasti :). Jos muutamankin kerran kuussa käy baarissa, niin kyllähän sitä kertyy ;).

Ei kaikki vaan voi vastustaa ihania uusia ihmisiä ja tuttavuuksia ja sitä jännittävää seksuaalista kipinää, ihailua ja valloittamista.

No ei kyllä ole mun mielestä kyse siitä onko hottis vai ei. Vaikka olisi kuinka kaunis ja hottis, niin ei välttämättä makaa kaikkien kanssa vaikka piirittäjiä olisi kuinka paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja tt:

No ei kyllä ole mun mielestä kyse siitä onko hottis vai ei. Vaikka olisi kuinka kaunis ja hottis, niin ei välttämättä makaa kaikkien kanssa vaikka piirittäjiä olisi kuinka paljon.

Omalla kohdalla ainakin oli itsetunnosta varmaan kyse ja siitä, että halusin epätoivoisesti, että musta pidettäis tms. Torjuin kyllä useimmat, mutta sitten tuli kyllä myös tota, no hypittyä sängystä sänkyyn. Se miesten huomio imarteli ja taisin silloin nuorempana järkeillä, että ei niillä ole mitään syytä olla mulle ystävällisiä jne., jos en seksiä harrasta. Näin olen jälkikäteen miettinyt, vaikkakin siitä seksistä myös nautin useimmiten sinkkunakin. Avioliitossa kuitenkin paras seksi ollut.

Yhteistyössä