Jos ihmisellä on ollut yli 100 seksikumppania niin onko se teidän mielestä paljon?

Onhan se paljon, mutta toisaalta... Jos joku on ollut sinkkuna esim. viisi vuotta putkeen ja baareillut paljon, niin ei se sitten välttämättä ole.
Joka tapauksessa olen sitä mieltä, että mennyttä mikä mennyttä, jos alkaisin seurustelemaan ihmisen kanssa jolla on reipas menneisyys, niin ei se mua hetkauttaisi enkä kaivelisi asioita sen kummemmin esille.

Ehkä se noin tuntuu paljolta, mutta jos laskisin sen itselleni:
Oon 39v, seksiä ekan kerran 17v = 22 vuotta seksielämää.
Jos ois 100 seksikaveria niin se ois n. 4 tyyppiä / vuosi.
Onko se 4-5 sit vuositasolla paljon jos on sinkku?

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Se, että joku tietää kumpaniensa määrän, jos useammasta kymmenestä on kyse, on minusta jotenkin outoa...

Unohtamisen välttämiseksi tukkimiehen kirjanpito pitäisi ottaa käyttöön viimeistään 20. partnerin kohdalla. Nimi, paikkakunta ja seksin laatu olisi hyvä mainita viivan vieressä myös.

Onhan se paljon, mutta ei tuskin se ihmisestä yhtään seu huonompaa tekee, joten pelkästään seksikumppaneiden määrällä en alkaisi "hyi vi*uttelemaan" tai haukkumaan toisia horoiksi.

Jos 10 vuottakin sinkkuna, niin en koe että ihminen on sen parempi, jos viettää sen ajan selibaatissa. Ja sinkulle kun ei aina ole tarjolla sitä vakituista seksiseuraa, ainakaan pitkiksi ajoiksi.

Mulla on ollut yli sata ja se tapahtui silloin kun olin sinkkuna 5 vuotta. Kovasti tuli baarissa heiluttua ja sieltä lähti sit aina miehiä mukaan. Mulla oli hauskaa ja eikä siinä sen kummempaa. Nyt oonkin ollut vaan yhden kans jo tosi kauan (yli 10v) eli se siitä. Ei oo iso juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mun mielestä on paljon. Itte en koskaan haluaisi olla sellainen jolla on ollut noin monta seksikumppania. Jokainen toki tekee tavallaan, mutta mä en voisi.

Mitä tarkoitat "en koskaan haluaisi olla SELLAINEN..."? Millainen? Ja miksi et voisi?

Millainen mielestäsi on sadan kanssa seksiä harrastanut, erotatko ihmisjoukosta ne, joilla on ollut sata niistä joilla on ollut kymmenen?

Auttaisi kovasti jos tarkentaisit mitä tarkoitat.

Ja toisinaan ne yhden ja saman kanssa höylänneet ovt harrastaneet enemmän seksiä kuin vaikka 100 miehen kanssa naineet. Jos suhteessa nai vaikka 4-5 kertaa viikossa ja sinkkuna saa sen 1-2 kertaa kuussa, niin onhan nämä yhden miehen naiset "kokeneempia".

Oon ollu 15 vuotta naimisissa ja täytän kohta 40. minulla silti äkki laskien kerennyt oleen kuitenkin 25 kumppania. Jos olisin tuon 15 vuotta etsinyt oikeaa niin ei sata olis viel mikään ihan ihme... aika hyvä olis kuitenkin. Vois ainakin sanoo nähneensä ja kokeneensa aika paljon eri laisista ja kokoisista ja tietäis millä on merkitystä :)

Miten ihmeessä voi olla vain yhden miehen kanssa naineena tyytyväinen? Mitä jos se onkin täysin surkea ja tyytyy sitten siihen, koska ei muusta tiedä? Sen sanon, että jos pariskunnalla ei ole kokemusta kuin toisistansa, seksi ei voi olla järisyttävän loistavaa. Tokikin sitä varmaan itse hyvänä pitää, kun ei ole sitä kokemusta.

Omista kokemuksista voin sanoa että 3 erittäin isokaluista miestä olen nainut, muta myös 2 niin pienikaluista, etten tiennyt onko hän sisällä vai ei. Lähes kaikki loput ovat olleet samankokoisia, muttei missään tapauksessa samanlaisia. Toiset tulee hyvin pian, toiset taas jaksaa jopa 5 kertaa. Jokainen noin 70 miehestä on ollut erilainen. Ja tulee olemaan.

Yhteistyössä