G: Onko Anneli Auer syyllinen vain syytön?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
aika hurja juttu,jos oliskin syytön.eka mies tapetaan,sit menettää lapset ja vielä syytetään murhasta.
mut olkoot miten tahansa, pitää kova kantti olla auerilla et pää kestää tämän höykytyksen.

Oli se kumpaa tahansa (ei oo itellä oikein mielipidettä suuntaan eikä toiseen, oiskeestaan aivan sama..) about 50% ihmisistä ei siihen uskois.. eli jos esim oikeus katsoo syylliseksi puolet jengistä on sitä mieltä et syytön pantiin vankilaan, ja sama toisin päin.. Tämä nainen ei enää koskaan voi elää normaalia elämää oli oikeuden päätös mikä tahansa..

Alkuperäinen kirjoittaja 50/50:
Oli se kumpaa tahansa (ei oo itellä oikein mielipidettä suuntaan eikä toiseen, oiskeestaan aivan sama..) about 50% ihmisistä ei siihen uskois.. eli jos esim oikeus katsoo syylliseksi puolet jengistä on sitä mieltä et syytön pantiin vankilaan, ja sama toisin päin.. Tämä nainen ei enää koskaan voi elää normaalia elämää oli oikeuden päätös mikä tahansa..

Jos vapautuu, lasten saaminen takaisinkaan ainakaan heti ei ole mitenkään itsestään selvää. Normielämästä suomalaisessa yhteiskunnassa lienee turha haaveilla kun on ikuisesti leimattu, ulkomailla ei tunnisteta joten siinäpä vaihtoehto.

Mutta toivottavasti ei vapaudu, jos vapautuu, johtuu poliisin sössimästä tutkinnasta. Btw, oikeudenkäynnin päättymisestä on kohta kolme viikkoa ja käräjäoikeus olisi voinut jo vapauttaa Auerin nyt jos on tullut tulokseen syytön ja kirjoittaa perustelut 22.6. mennessä, miksi istuttaa syytöntä vankilassa vielä lisää valtion korvauksia hankkimassa. Siksipä tämä enteilee päätöstä: syyllinen.

syyllinen, minusta tuntuu että tämä murhattu oli väkivaltainen aueria kohtaan monia vuosia ja auer väsyi siihen lopulta ja "pimahti". En tiedä miksi on tullut sellainen olo että näin oli. :(

miettikääpä tilannetta omalle kohdalle. palsta täynnä äitejä joilla useampi lapsi nukkumassa eri puolella taloa ja murhaaja talossa, mitä tekisitte itse? kuinka moni sanoisi lopulta että kai se minä olin jos väitetään ja todistetaan koko ajan niin ja perustellaan? Hänhän on juuri tälläinen "kiltin tytön" roolimalliin kasvatettu ihminen yhä edelleen. Syytön, koska syyllisyys olisi paljastunut jo silloin 2006, jos niin olisi.

Uskon että SYYTÖN!!!! Auer on sanonut lapsilleen että "menkää takaisin nukkumaan" siinä toivossa että saisi lapset rauhoitettua tyyliin "ei tässä hätää"!! Niin varmaan itsekin toimisin?? Paha mennä sanomaan, mutta tunne on että SYYTÖNTÄ naista syytetään.

Ja JOS on syyllinen, en usko että ITSE teki tekoja! Onko tutkijat ottanu huomioon, että mahdollisesti Auerin kanssa yhdessä suunniteltu murha??? Tämä selittäisi sen, että Auer ei ollut huolissaan lapsistaan, vaan oli varma että heille ei tapahdu mitään.. Palkkamurha??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja 50/50:

Jos vapautuu, lasten saaminen takaisinkaan ainakaan heti ei ole mitenkään itsestään selvää. Normielämästä suomalaisessa yhteiskunnassa lienee turha haaveilla kun on ikuisesti leimattu, ulkomailla ei tunnisteta joten siinäpä vaihtoehto.

Mutta toivottavasti ei vapaudu, jos vapautuu, johtuu poliisin sössimästä tutkinnasta. Btw, oikeudenkäynnin päättymisestä on kohta kolme viikkoa ja käräjäoikeus olisi voinut jo vapauttaa Auerin nyt jos on tullut tulokseen syytön ja kirjoittaa perustelut 22.6. mennessä, miksi istuttaa syytöntä vankilassa vielä lisää valtion korvauksia hankkimassa. Siksipä tämä enteilee päätöstä: syyllinen.

no ei se ihan noin mee.. se on ihan sama kumpaan lopputulokseen päätyy, mutta kun on sanottu koska ratkaisu annetaan, se annetaan silloin. oli tuomio sitten vapauttava tai ei.

Olen sitä mieltä, että on osasyyllinen, mutta ei itse tehnyt murhaa. Auerilla oli salasuhde mieheen ja Auerin miehestä piti päästä eroon. Näin "ulkopuolinen" eli salarakas tunkeutuu asuntoon ja murhaa miehen. Siksi Auer on myöhemmin painostettuna kertonut, että kai se sitten minä olin, joka murhasi (kun oli suunnitellut murhan), kun ei halua paljastaa miestä. Mutta toisaalta kokee, että on syytön, kun ei tappamiseen osallistunut. Ristiriitainen on tunne hänelläkin omasta syyllisyydestään. mutta haluaa unohtaa kaiken ja kääntänyt mielensä syyttömäksi.

Yhteistyössä